Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

Uudi, miekin mietiskelen välillä että miksi ei silloin 04-poikasen jälkeen heti uutta vaavia yritelty perään :ashamed: ..se kun ottaa oman aikansa ennen kuin(jos)raskautuupi.

Silloin vain tuntui siltä että taitaa jäädä tähän..oli kaikenlaista väsyä ja masennusta..ei siihen saumaan käynyt edes mielessä raskautua.

2007 olisin raskautta voinut aikaisintaan harkita..olisi pitänyt vain kierukka silloin poistaa ja koettaa miten käy..turha sitä on tietenkin jossitella ja itseään soimata asiasta..näin se nyt vain meni..

Älä Uudi siekään kauheasti sure, otetaan vain päivä kerrallansa..on ihana kesä tulossa ja pääsee saunomaan ja uimaan..kaikkea kivaa..kyllä se kesä sattaa tehdä ihmeitä ja hyvässä lykyssä kuljemme masu pulleana vielä tänä vuonna molemmaiset-uskotaan ja toivotaan kovasti yhdessä!! :wave:

Oikein aurinkoista viikonloppua sinulle toivottelen B)


mur-mur
 
Mur-mur Näinpä se elämä vie, ei tiedä eteenpäin. Onneksi. Eikä me "tytöt" vielä periksi anneta, totta turiset. Kiva, että teillä on poju kuitenkin. Minähän olen aina raskautunut helposti, että sikäli käy ajatuksia mielessä, että jos miehellä olis jotain, niin nuorempana sen olis ehtinyt vielä ehkä hoitaa.

Jos ja jos niin lehmätkin lentäis. Turha tässä on jossitella.
Kiitos sinulle, kun kirjoitit minulle, tuntuu heti paremmalta. Niin ja kesähän sieltä tulee. Me ollaan rakennettu tällainen pieni hirsitalo järven rannalle ja ihanahan tässä on lintuja ja kesän tuloa seurailla.

Oikein hyvää viikonloppua myös sinulle toivoopi Uudi :hug: :wave:
 
Hei, Kaimani !

Vielä..:)..Tultiin just Naistenklinikalta takaisin kotiin Vko 39 +5, supitelee ja epäilin että lapsivettä tullut jo useita päiviä. Kohdunsuu auki 3 cm, pää kiinnittynyt mutta kalvot ehjinä.
Painoarvio 3,5 - 4 kg joten toivottavasti tulisi jo :LOL: Supistelee kyllä taas joten saa nähdä tuleeko yöllä jo lähtö takaisin..Kävin taas akupunktiossa tänään joten sen pitäisi pistää vauhtia..Ainakin on auttanut nukkumaan neljän tunnin pätkiä joten taas jaksaa :LOL: Laittelen viestiä kun masuasukki kotiutuu.

Kaikkea hyvää , Aurinkoisia päiviä ja plussatuulia :wave: :hug:

Anne
 
Kiitos kaikille onnen toivotuksista :heart:

Ja Mielettömät onnittelut aamupäivälle!! :flower:

Olin viime viikon torstaina lapsivesipunktiossa, joka jännitti vaavin puolesta todella paljon.
Mitä kokemuksia teillä on siitä?
 
Hei Zera oma kokemukseni lapsivesipunktiosta ei kovin ihana :/..

Sattui aivan kauheasti..lääkärillä oli liian lyhyt neula ja sillä ei saanut tuosta vatsan päältä pistettyä, joutui ottamaan alavatsalta aivan nivusen juuresta..vieläkin puistattaa kun sitä ajattelen..itkin kyllä isoja kyyneliä :'( ..onneksi ei mitään jälkioireita tullut ja vaavikin(-04)aivan terve pikku poikanen =)

Nyt kun keskustelin ÄP:llä uudesta(kenties) alkavasta raskaudesta ja seulonnoista, lupasi lääkäri ettei satu varmasti hyttysen pistoa enempää-toivon todella niin..

Vastaus tuli aika nopsaan, alle kahdessa viikossa.

Miten sinun raskautesi on sujunut?..jos saan näin udella ;)

Ps. AnneKristiinalle onnea vielä tuohon "loppu rutistukseen" :wave:

mur-mur
 
mur-mur Kurja kokemus sulla tosiaan. Mulla itse toimenpide ei paljon tuntunut...mutta olin niin jännittynyt vauvan puolesta. että olin kauhusta kangea. Vauva oli jossakin vaiheessa neulakosketuksessa.
Itse odotus on sujunut oikein hyvin. Tämähän oli totaalinen ylläri. Raskaudesta tietämättä otin alkurasaudessa muutamia lääkekuureja, joita raskausaikana ei saa ottaa. Sitä tietysti alussa stressasin aika paljon. Kävin rv 7 ultrassa kipuilujen ja lievän vuodon vuoksi. Siellä oli kaikki ok ja siihen ne kipuilut ja vuodot oikeestaan sitten jäikin. Huonovointisuutta oli jonkin verran 3 kuukauden kuluessa. Nyt tunnen jo vähäisiä liikkeitä...mutta en usein....joten odotan innolla voimaakkaampia liikkeitä =) Nautin raskaudesta täysin siemauksin ja olen todella onnellinen vaikka yksin tätä rakasta odotankin.

Uudi Kiitos! =)
 
Heips! :wave:

Kiitos kaikille toivotuksista! Kävin tänään neuvolassa ,sain lähetteen Naistenklinikalle synnytystapa-arviointiin. Kätilön mukaan 4,5 kiloinen...Eilen tuli tulpat sun muut ja suppareitakin pari tuntia . Loppuivat kuitenkin yötä vasten. Tänään vatsa sekaisin ja todella öklöttävä olo :attn: Alkaa hieman jännittämään....Miehelläni on maanantaina syntymäpäivä joten odottaa kovasti vaavilahjaa :heart:

Aurinkoista viikonloppua ja kaikkea hyvää kaikille :hug:

Annekristiina
 
Hei AnneKristiina!!

Onpas vaavi arvioitu suureksi ja varppina jännittää-minä jännään täällä sinunkin puolestasi :hug: kaikki menee varmasti hyvin!!

Kyllä se vaavilahja pian on sylissä..voi miten ihana juttu..minä täällä myös pikkiriikkisen jännään onkos pullat uunissa :p maanantaina vasta testaan jos menkkoja ei ala kuulua..

Olo kaikkiaan aika rauhallinen ja seesteinen. Pientä menkkamaista kipuilua alavatsalla ja seljässä..toivon että täti nyt tajuaisi pysyä poissa piiiittttkääään aikaaaaa!!!!!!!!!! :D

ps. Jos miulla nyt tärppi kävi, olisi pienokaisen laskettu aika juuri mieheni synttäreillä ;)


Aurinkoista ja mukavaa päivänjatkoa :flower:


mur-mur
 
Tervehdys tämän pinon naisille! =) Olen seuraillut aiemmin lähinnä 40+so what-pinon elämää, mutta nyt löysin teidätkin. Ihana lukea 45v yms. kypsistä mammoista! Onko teillä tuossa iässä raskautuneilla ollut vielä ihan säännöllinen kierto? Omani kun on ihan mitä sattuu... Minulla on kolme lasta (17, 15 ja 9v) ja neljäs kutkuttaa haaveissa =)
 
En tahdo vieläkään uskoa todeksi että olen raskaana! Olen syntynyt -67 kuten myös puolisoni. Itselläni ei lapsia, miehellä edellisestä liitosta -97 ja -99 pojat. Yritystä meillä takana vähän vajaa 5 vuotta... Perjantaina tuli tieto että kaikki hyvin ekan ultaran ja verikokeen perusteella. Ette taatusti usko miten sekaisin ONNESTA olen! Nyt viikkoja takana 12 + 5 ja ehkä pikkuhiljaa uskaltaa jo uskoa että tästä vielä oma pikku-piipero syliin tulee
:)
 
Heippa ikiemo minä nyt en ole vielä raskaana, mutta kierto on aika säännöllisesti ollut 24 vrk jo muutaman kuukauden ajan oli siinä välissä hieman epäsäännöllisyyttäkin.

Vihdoinkin isot, isot onnittelut sinulle ja toivotaan tosiaan, että kaikki menee oikein hyvin. :flower: :hug:

Mitäpä kuuluu AnneKristiina, Zera ja Tilsa ??

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille !!
:wave:
 
Heissan! :wave:

Toivottavasti saatte iki-ihanan synttärilahjan !!!!Peukut ja varpaat pystyssä puolestasi, kaimani !!!!


Uudille hali ja jaksuja..kesän myötä ,myötaisiä tuulia ja hyviä uutisia!

Kiertoni oli 26 vrk. Ei olekaan niin itsestään selvää raskautua tässä iässä. Jotenkin aiemmin kuvittelin sen olevan itsestään selvää. Ajatukset ovat totaalisesti muuttuneet ja onnellisempi en voisi olla miten helposti kaikki loppujen lopuksi on mennyt..

Hei Vihdoinkin, Onnea ja rutistuksia sinulle :flower: Muistan miten ihanalta eka ultra viime talvena tuntui kun näin pienen sydämen sykkivän ja kaiken olevan hyvin :hug:
Täällä sitä vielä ollaan yhtenä kappaleena :attn: Hakivat paperini valmiiksi synnytyssalin jo eilen, ohi meni. Viimeinen synnytys kesti pari tuntia joten voi olla että aika haipakalla saattaa lähtö tulla..huomenna on mieheni synttäripäivä joten mikä ihana laja ensimmäinen oma lapsi olisikaan hänelle :heart:

Oikein hyvää viikkoa kaikille! :hug: :hug: :D B) :flower:
 
Ikiemo, minulla kierto pysynyt aikas lailla tuossa 27-28vrk välillä-ikää kohta 44v. Pikkuinen vielä haaveissa ja kova yritys päällä.

Vihdoinkin, tosi paljon onnea ja ihanaa odotusaikaa sinulle :hug:..täällä odotellaan sitä plussaa vielä..

annekristiina, kohta sulla pikkuinen jo sylissä, onnepotku pyllylle synnärille päin :wave: ..

Ps. Oma mieleni ailahdelleut ilosta toivottomuuteen kun odottelen, alkaako vuoto vaiko ei..tiistaina viim. testailen sitten..toivon sitä + ja vahvasti!!!!!!!


Aurinkoista viikkoa kaikille!! :flower:
 
:flower: Onnea odotukseen Vihdoinkin :flower: ! Kiitos kysymästä Uudi, ihan kivasti menee. Tai siis uusia vaivoja ei ole ilmennyt :D ... Mun on sanottava, että ikä lienee syy siihen, ettei odotus olekaan olemista "elämänsä kunnossa" kun ajattele kahta aiempaa raskautta. Mutta pluspuolena omalla kohdalla on tuo ajatusmaailman kypsyminen, oon mielestäni enempi sinut tän odotuksen kanssa kuin ennen. Ei ole samanlaisia huolenaiheitakaan kuin nuorempana. Oikea mies rinnalla (vihdoin ja viimein =) ) tuo vielä lisää itsevarmuutta ja tunteen perusturvallisuudesta. Ei tarvi yksinään pärjätä kuten ennen... Toivon kaikille toivojille toteutuneita haaveita ja mukavaa viikon alkua! Kiiruhdan tästä tallihommiin... Tilsa ja Pätkä rv 35+3
 
Vihdoinkin Suuret onnittelut :flower: :flower:
Olen myös 67 syntynyt =)

Täällä kaikki hyvin. Liikkeitä odottelen kuuluvaksi vähän paremmin ja useammin. Ei mitään sen kummalisempia vaivoja. Onnellinen ja aika tasainenkin olotila =)
Tällä viikolla pitäisi tulla vauvelin kromosomitestin tulokset. Niitä odotellen ...


 
aamupäivä, Zera, annekristiina, vihdoinkin, Tilsa ja kaikki muutkin plussanneet: Millä dpo päivällä plussasitte ja mikä oli kiertopäivänne/kiertonne pituus??

Minä täällä jo toivoni melkein menettäneenä kyselemään tällaista asiaa, kiva jos joku teistä kertoisi omasta plussauksestaan =) Kaunis kiitos jo edeltä :flower: :hug:

Itselläni tänään oli dpo14 kierto 27/27-28..negan testasin, vuotoa ei kuulu..kyllä mieli on matalalla :( ..toivossa olisi kiva elellä..mutta..mutta..


mur-mur
 
Heissan mur-mur!

Täytyy tunnustaa että en ymmärrä noita dpo yms ...Jotenkin vain luotin että raskaudun ilman kummempia ..

Kiertoni on ollut aina 26 vrk. Viimeiset kuukautiset alkoivat 18.08.2008, kaksi päivää ennen häitämme. Raskaaksi olen tullut Kreetalla, häämatkallamme 29-30.8 :). Yritimme siis perjaatteella ,kuukautisten alkamispäivästä 12-14 päivänä. Siis kolmena päivänä peräkkäin..Ei taida tästä sinulle mitään apua olla mutta vastasin nyt kumminkin oman kokemuksen raskautumisestani. :eek: ..Oletko kokeillut akupunktiota? Itse uskon sen auttavan :heart:

Toivottavasti saat pian masuasukin ja elämän hymyilemään! :hug: :hug: :hug:

Soittivat aamulla äitipolille huomiseksi ajan. Mittaavat vaavin sekä keskustelemme erikoislääkärin kanssa käynnistämisestä jos kovin paljon kasvanut. Ei ollut perjantaina kuin 3,9 kg..Muut pojat olleet, 3,1 kg, 3,8 kg sekä 4,1 kg joten rajoilla mennään. Ei taida tulla isille syntymäpäivälahjaksi... :attn:
 
annekristiina, kiitti vastauksestasi =)

Tuo dpo tarkoittaa päiviä ovulaation jälkeen.

Akupunktioita en ole kokeillut-hieman neulakammoinen kun olen :p

Minulla huomenissa marevan kontrolli ja samalla katsotaan tuo hcg(istukkahormooni)..se näyttää sitten aika varmasti alkaneen raskauden..sikäli mikäli näin olisi käynyt..

WC:ssä käydessäni ja kohdunnapukkaa kokeillessani sormeen tuli pikkasen haaleaa verta..täti siis tulollaan yön aikana :ashamed:..kuitenkin sama katsoa tuo hcg arvo kun menen joka tapaksessa labraan-ellei nyt vuoto sitten ala ihan kunnolla huomiseen mennessä, silloin koe tarpeeton..sitä kait takertuu pikkaseenkin oljenkorteen :( ..

hetken se aina tuo harmitus ja suru kova jos ei tärppää..mutta jatketaan vielä muutaman kierron verran, jospa meille se maalisvaavi tulis sitten :heart:

Onnea vielä kertaalleen sinulle synnytykseen, sehän aivan päivien kysymys :wave:


mur-mur
 
mur-mur Mulla alkoivat viimiset kk 30.1.09. Yhdynnässä olin 15.2.09, joilloin meni kortsu rikki, mutta ei edes h-hetkellä. Raskaustestin älysin tehdä vasta 11.3, jolloin tein sen terveyskeskuksessa. Eli positiivisen tuloksen sain 12.3.09 Luulen että kiertoni on n. 28 pv.

Elimistön ph-arvo vaikuttaa varmasti raskautumiseen ( Happo-emäs tasapaino). Olin itse parannellut ko. arvoa n. puolisen vuotta syystä että aineenvaihduntani oli ihan sekaisin ja jumissa. Olen käytänyt Innerligh:n tuotteita (http://www.innerlightinc.com/EUROPEFI/Home.aspx?ID=170080).
Näillä tuotteilla olin juuri ennen raskautta saanut lopultakin elimistöni toimimaan kunnolla. Itse luulen, että siksi tulin niin helposti raskaaksi. Siis tämä yhdyntä oli ainoa vuodelle 2009.
 

Yhteistyössä