äidit vm-89 tai 90!

jäi tuo kirjottaminen vähän kesken eilen niin tuli kirjotettua mitä sattuu :LOL: missäs päin te asustelette? mulla on nyt vasta ruennu olemaan suonen vetoja, niitäkin vaan sillon ku venyttelee tai jalka on huonossa asennossa.. :attn: vois tää aika mennä pikkasen nopeammin,maha tosiaan painaa ja ois kyl kiva päästä hoitamaan ja huolehtimaan uudesta tulokkaasta.. nimi vaihtoehtojakin ollaan mietitty,mut ei oo viä päästy yhteis ymmärrykseen.. :)
 
Hyvinkäällä asustellaan.. usein ollaan muuten leppävirralla käyty,paljon serkkuja siellä päin. :) ymmärsinkö oikein tosta kerho-osiosta,että tällä tulevalla lapsosella on eri isä kun esikoisella? Jos näin on,ollaan aika samanlaisia,meillä on meinaan näin =) Rakenneultrassa juuri käytiin,vähän jäi harmittamaan kun sukupuoli jäi pimentoon.. :| meilläkin nimiä mietitty,mies tosin keksi jo pojan nimen eikä siitä suostu luopumaan.. =)
 
NuoriÄiti
Täällä olisi -89vm tyttönen jolla 2,5vkon ikäinen tyttövauva :) etsin uusia ystäviä. Tässä mese jos haluatte vaihtaa ajatuksia heavenstar_89@hotmail.com :hug: :heart:
 
kyllä ymmärsit aivan oikein.. tulevan lapsen isä on itse asiassa tuon miun ensimmäisen kummi.. :) hyvin on ottanu ku omaks pojaks.. isännät ku alkaa leikkiä keskenään niin on aivan sama olenko kotona vai en,kumpikaan ei muista.. :) no päättele mahan muodosta kumpi tulossa. :) jos maha on aivan ees niin poika ja jos on enemmän levinny sivuille niin tyttö.. me saatiin sukupuoli tietää onneks sillon rakenne ultrassa.. helpotti kummasti.. me ei olla päästy nimien suhteen yhteisymmärrykseen.. pitää varmaan ristiä työ nimellään sit niin ei tartte tapella,ei taida vaan saada toukaks ristiä.. Nyt on alkanu synnytys jännittämään kun tietää mitä se on,jännä sinänsä ku ensimmäisen aikaan en jännittäny yhtään..
 
olen syntynyt -90 ja lapseni on n.3kk. olen onnellinen äiti enkä välitä muiden sanoista ja katseista ja niitähän saa paljon. =) lueskelin noita vanhoja juttuja ja siellä kerrottiin omista mielipiteistä kuinka ei voi millään ymmärtää nuoriä äitejä. mitähän se ikä siinä haittaa? samalla tavalla voi olla hyvä äiti vaikka onkin nuori. itse olemme miehemme kanssa saaneet neuvolasta ja kummeilta, vanhemmilta ja multa ihmisiltä kehuja kuinka hyvin ollaan pärjätty niin pienen kauniin tyttö lapsen kanssa.
tsemppiä kaikille äideille. =)
 

Yhteistyössä