Äiti pakotti lapsensa ryhmäseksiin

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mantelisuklaa
Oksennus tuli... :x Hyi helvetti näitä kusipäitä, jotka voi tehdä tollasta lapselle! |O Jäin vai miettimään, että jos 1 vuotias tai miksei se 3 vuotiaskin, lapsi joutuu yhdyntään, niin eikö helvetti sen paikat jo repee niin, että joutuu lääkäriin?!?!? Miten siis tällanen on VOINUT jatkua 4 vuotta ilman, että se on tullut neuvolassa tms. tavalla esiin? Itsellä myös 3-vuotias ja mun järkeni sanois, että ei aikuisen miehen vehje VOI mahtua noin pieneen ihmiseen ilman fyysisiä vammoja, saatikka siihen yksivuotiaaseen... *oksentaa taas* :'( :'( Onneksi tällasia tapauksia ei ole entisen työpaikkani aikana tullut koskaan vastaan, tai olisin varmaan tehnyt virkarikoksen ja vähän muunkin rikoksen ja tappanut tekijän heti tapahtumapaikalle...
 
hirteen
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Alkuperäinen kirjoittaja Emma:
kun kerran alentuneesti sai tuomion. Miksi tuollaisten annetaan lapsia tehdä??
Eikö jossain jutussa lukenut että äiti tuomittiin syyntakeellisena, että ei mitään lievennöksiä? Näin muistelisin.
Syytettyinä on ollut kuusi ihmistä,viisi heistä on valittanut tuomiostaan.
Se joka ei ole valittanut on ilmeisesti se joka sai ehdollista.
Eivät siis edes kadu tekojaan.
Sairasta
 
kh
Tässä mulla menee raja, että minkä takia rangaistusten pitäisi olla sivistyneitä, jos tekijät ovat teoillaan siirtyneet noin kauaksi inhimillisestä ihmisyydestä. Miten kukaan voi tehdä tuollaista!?! Miten oma äiti voi tehdä tuollaista!?!
 
Järkyttynyt
Tämä on niin sairasta, että sanattomaksi menee. Naurettavat tuomiot, toivottavasti niitä on mahdollista vielä koventaa! Miten äiti voi tehdä tyttärilleen noin? Miten hän on lapsia muuten hoitanut, jos on ollut noin kylmä ja tunteeton heitä kohtaan? Miten korkeasti koulutettu avomies onkaan ollut, miten häneltä voi täysin puuttua säälin tunteet pieniä lapsia kohtaan? Miten videokameran kautta lapsia kiduttaneet eivät ole missään vaiheessa ajatelleet miten lapset muuten perheessä elävät? Miksei kukaan ole huomannut? Mitä lapsille tapahtuu nyt? Niin sairasta.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Järkyttynyt:
Tämä on niin sairasta, että sanattomaksi menee. Naurettavat tuomiot, toivottavasti niitä on mahdollista vielä koventaa! Miten äiti voi tehdä tyttärilleen noin? Miten hän on lapsia muuten hoitanut, jos on ollut noin kylmä ja tunteeton heitä kohtaan? Miten korkeasti koulutettu avomies onkaan ollut, miten häneltä voi täysin puuttua säälin tunteet pieniä lapsia kohtaan? Miten videokameran kautta lapsia kiduttaneet eivät ole missään vaiheessa ajatelleet miten lapset muuten perheessä elävät? Miksei kukaan ole huomannut? Mitä lapsille tapahtuu nyt? Niin sairasta.
miten tuo koulutus nyt liittyy yhtään mihinkään? samalla tavalla niitä pervoja kaikissa yhteiskuntaluokissa on.
 
nuoriäiti
Minä haluaisin tietää jos lähimaillakaan asuis pedofiili. Miettii että ku nuo vankilasta pääsee ne joutuu jonku naapuriksi ja huonolla tuurilla lapsia naapurissa:( tuon takia kannatan pedofiilien nimien ja kasvojen julkaisua. Voihan sitä harkita ettei nimiä julkaise jos pedofiilit tehdään täysin kykenemättömäksi seksuaaliseen kanssa käymiseen,halujen lopettamiseen on lääkkeet ja miehiltä pallit pois. Toimisko se sitä ei voi tietää mutta ei tämä nykyinenkään käytäntö hyvä olet,muutama hullu vuosi linnassa vaikka on pilannu ihmiselämän, lapseen kajoaminen on rikoksista pahin ja rumin. Sääliksi käy pieniä lapsi parkoja, saati jos oma lapsi ois uhri,sydän pakahtuu ja itkettää kun miettiiki!!
 
Batti
Alkuperäinen kirjoittaja nuoriäiti:
Minä haluaisin tietää jos lähimaillakaan asuis pedofiili. Miettii että ku nuo vankilasta pääsee ne joutuu jonku naapuriksi ja huonolla tuurilla lapsia naapurissa:( tuon takia kannatan pedofiilien nimien ja kasvojen julkaisua. Voihan sitä harkita ettei nimiä julkaise jos pedofiilit tehdään täysin kykenemättömäksi seksuaaliseen kanssa käymiseen,halujen lopettamiseen on lääkkeet ja miehiltä pallit pois. Toimisko se sitä ei voi tietää mutta ei tämä nykyinenkään käytäntö hyvä olet,muutama hullu vuosi linnassa vaikka on pilannu ihmiselämän, lapseen kajoaminen on rikoksista pahin ja rumin. Sääliksi käy pieniä lapsi parkoja, saati jos oma lapsi ois uhri,sydän pakahtuu ja itkettää kun miettiiki!!
Jos oman lapseni tietäisin joutuneen uhriksi tämä hyväksi käyttäjä kuolisi minun käteni kautta.se että istuisin tuomiota 5-10 vuotta on pieni hinta siitä ettei tämä ihminen enää ikinä koskisi yhteenkään lapseen!
 
Ei jumalaude...
Näiden lasten lisäksi mä säälin sitä niiden isää oikeasti, kun se joutuu miettimään millaisten ihmisten kanssa omat lapsensa on joutuneet tekemisiin. Mä voisin vaikka tappaa varmaan, jos olisi mun lapset, ja mun lasten "lähimmät" aikuiset. |O |O
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toki ne jotka vankilaan joutuu saa pelätä henkensä puolesta, siellä kun on myös pienten lasten vanhempia ja pedofiilit on "laillista riistaa"
joo,ehkä jossain yhdysvalloissa. suomessa vangit pääsee pelkääjien osastolle jossa saavat olla 23 tuntia vuorokaudessa sellissä. niihin ei valitettavasti pääse kukaan koskemaan.
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toki ne jotka vankilaan joutuu saa pelätä henkensä puolesta, siellä kun on myös pienten lasten vanhempia ja pedofiilit on "laillista riistaa"
joo,ehkä jossain yhdysvalloissa. suomessa vangit pääsee pelkääjien osastolle jossa saavat olla 23 tuntia vuorokaudessa sellissä. niihin ei valitettavasti pääse kukaan koskemaan.
niin se taitaa olla ja niiden teot koitetaan salata!
kastraatio näille runkuille oli ne miehiä tai naisia!
 
Silmä silmästä
ja hammas hampaasta... Eikös tämä vanha roomalainen (?) tuomio olis ihan hyvä? Raiskaajille suhteessa samankokoinen ( tai mielellään vielä vähän isompi ) halko vaan persauksiin, niin tuntevat tuskan mitä ovat lapselle aiheuttaneet. Ei niitä heti tappaa kannata, sillä pääsisivät liian kivuttomasti tekosistaan...

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Silmä silmästä:
ja hammas hampaasta... Eikös tämä vanha roomalainen (?) tuomio olis ihan hyvä? Raiskaajille suhteessa samankokoinen ( tai mielellään vielä vähän isompi ) halko vaan persauksiin, niin tuntevat tuskan mitä ovat lapselle aiheuttaneet. Ei niitä heti tappaa kannata, sillä pääsisivät liian kivuttomasti tekosistaan...
PEES
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Mun mielestä pitäisi alkaa miettiä, että millä nää tapaukset saataisiin estettyä tai ainakin lopetettua ajoissa. Ei kovat rangaistukset loppujen lopuksi auta uhria pätkän vertaa... :/
Niinpä, tällaista ei pitäisi päästä edes tapahtumaan.

Rangaistusten koventaminen ei uhria enää auta kun teko on jo tapahtunut. Kovat rangaistukset perustuvat osittain pelotevaikutukseen mutta kun tällaiset mieleltään sairaat ihmiset eivät pelotteista taida perustaa eli vaikka tiedossa olisi kuolemantuomio niin se tuskin tekoa riittäisi estämään.
Mutta kuolemantuomio olisi erittäin käyttökelpoinen sen takia, että sairas teko jäisi tekijänsä viimeiseksi. Näin sairas tuskin parantuu ja vapauduttuaan todennäköisesti käyvät uusien uhrien, pienten viattomien lasten kimppuun.

Aivan varmasti osa tällaisista täysin sairaista, viatontanta lasta vahingoittavista, teoista estettäisiin, kun tekijä eliminoitaisiin jo ensimmäisestä lapsen pedofilisesta koskemisesta.

Minä voin olla ihan vapaaehtoisesti se, joka painaa nappia. Tällaisissa teoissa se olisi täysin omatuntoni ja oikeustajuni mukaista.
 
hulina harmaana
tää on niin oksettavan järkky tapaus ja tällästä tapahtuu päivittäin jossain :( mä voisin oikeesti tappaa jos joku tekisi pahaa lapsille saisin siitä kuulla.
toivon todella et nämä tytöt on turvassa äidiltään nimet vaihtoon jne...tuomio on liian pieni sairaita ihmisiä tai voiko edes näiti edes ihmisiksi kutsua
 
jc
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikö tätä topikkia voitais poistaa..? musta on hirveetä nähdä tuo otsikkokin koko ajan etusivulla.. :(
Miksi?
VAIETA ASIASTA JOHON KOITETAAN PUUTTUA EI MISSÄÄN NIMESSÄ SAA VAIETA!
jokainen ihminen voi tarkistella ja katsella tuttavapiirinsä lapsia ja heidän käytöstään,ohimennen onko mitään outoa/poikkeavaa mihin kiinnittää huomiota..joo kuullostaa naurettavalta mutta miettiä mitä se jonkun ihmisen lapsi voi joutua kokemaan:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Mun mielestä pitäisi alkaa miettiä, että millä nää tapaukset saataisiin estettyä tai ainakin lopetettua ajoissa. Ei kovat rangaistukset loppujen lopuksi auta uhria pätkän vertaa... :/
Niinpä, tällaista ei pitäisi päästä edes tapahtumaan.

Rangaistusten koventaminen ei uhria enää auta kun teko on jo tapahtunut. Kovat rangaistukset perustuvat osittain pelotevaikutukseen mutta kun tällaiset mieleltään sairaat ihmiset eivät pelotteista taida perustaa eli vaikka tiedossa olisi kuolemantuomio niin se tuskin tekoa riittäisi estämään.
Mutta kuolemantuomio olisi erittäin käyttökelpoinen sen takia, että sairas teko jäisi tekijänsä viimeiseksi. Näin sairas tuskin parantuu ja vapauduttuaan todennäköisesti käyvät uusien uhrien, pienten viattomien lasten kimppuun.

Aivan varmasti osa tällaisista täysin sairaista, viatontanta lasta vahingoittavista, teoista estettäisiin, kun tekijä eliminoitaisiin jo ensimmäisestä lapsen pedofilisesta koskemisesta.

Minä voin olla ihan vapaaehtoisesti se, joka painaa nappia. Tällaisissa teoissa se olisi täysin omatuntoni ja oikeustajuni mukaista.
Peesi. Minäkin pystyisin ilman mitään omantunnontuskia tällaiset sairaat p**kat tappamaan täältä pois.
 
hulina harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja mie2:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mä en edes ymmärrä, miten tuollaiseen tilanteeseen joutuu? Miten nämä tyypit tunnistavat toisensa, että edes alkavat ehdotella tuollaisia? Meinaan, jos joku tuttava alkaisi ehdotella ryhmäseksiä lapset mukana touhuissa, niin minä ainakin soittaisin heti poliisille.
Netin ihmemaassa kaikenlaiset pipiöt toisensa löytävät. On ne löytäneet ennekin, mutta nykyään se on vielä helpompaa ja laajempaa ja ja :( kivitystuomio tollasille olis liian lempeä.
netistä nämä löytää toisensa tästä tuli joskus dokkari,niilllä on salasanat suojatut sivut ,hälytykset jos poliisit pääsee jäljille, myös suomi mainittiin ohjelmassa
 

Yhteistyössä