Äiti=rupsahtanut nainen

  • Viestiketjun aloittaja Nynny
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:49 minää kirjoitti:
HAHAH TÄSSÄ TEILLE MAMMAT VANHAT HARPUT!! SIIS MINÄ OLEN UPEA NAINEN KERTAKAIKKIAAN IHANA KAUNIS JA UPEA ILMESTYS. KERÄÄN KATSEITA MISSÄ IKINÄ MEENKIN..KUN TE HOIDATTE KOTONA LASTA ,MIHENNE VIETTÄÄ LAATU AIKAA MINUN KAHVISEURASSA KÖH...
NAUTIN KUN ESIMERKIKS KAUPASSA MIEHENNE ISKEE MULLE SILMÄÄ JA TE VANHAT RUPSAHTANEET JOITA UKKONE PANEE ITKU KURKUSSA KATSOO MINUA JA ISKEE SILMÄÄ--
:heart:
Mä en oo vanha enkä rupsahtanut, eikä mun mies juo kahvia :D
 
DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:49 minää kirjoitti:
HAHAH TÄSSÄ TEILLE MAMMAT VANHAT HARPUT!! SIIS MINÄ OLEN UPEA NAINEN KERTAKAIKKIAAN IHANA KAUNIS JA UPEA ILMESTYS. KERÄÄN KATSEITA MISSÄ IKINÄ MEENKIN..KUN TE HOIDATTE KOTONA LASTA ,MIHENNE VIETTÄÄ LAATU AIKAA MINUN KAHVISEURASSA KÖH...
NAUTIN KUN ESIMERKIKS KAUPASSA MIEHENNE ISKEE MULLE SILMÄÄ JA TE VANHAT RUPSAHTANEET JOITA UKKONE PANEE ITKU KURKUSSA KATSOO MINUA JA ISKEE SILMÄÄ--
:heart:
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
minää
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:51 Gloria kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:49 minää kirjoitti:
HAHAH TÄSSÄ TEILLE MAMMAT VANHAT HARPUT!! SIIS MINÄ OLEN UPEA NAINEN KERTAKAIKKIAAN IHANA KAUNIS JA UPEA ILMESTYS. KERÄÄN KATSEITA MISSÄ IKINÄ MEENKIN..KUN TE HOIDATTE KOTONA LASTA ,MIHENNE VIETTÄÄ LAATU AIKAA MINUN KAHVISEURASSA KÖH...
NAUTIN KUN ESIMERKIKS KAUPASSA MIEHENNE ISKEE MULLE SILMÄÄ JA TE VANHAT RUPSAHTANEET JOITA UKKONE PANEE ITKU KURKUSSA KATSOO MINUA JA ISKEE SILMÄÄ--
:heart:
Mä en oo vanha enkä rupsahtanut, eikä mun mies juo kahvia :D
OOKKO VÄHÄ PÖNTTÖ!!! KAIKKI SEN TIETÄÄ VANHA JA RUPSAHATNUT OOT :D JA MÄ VOIN KERTOO MITÄ SUN SOHVALLA ME TEHTIIN :D :LOL: :LOL: :LOL:
 
MINÄÄ
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:54 Kotilehmä kirjoitti:
Mitä hittoa ne upeat naiset tekee minun möhömahaisen sohvaperunan seurassa?? Luulis että löytyis parempaakin kateltavaa, jos oma ulkonäkö ei ole este :whistle:
POISSA SILMISTÄ POISSA MIELESTÄ :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:49 minää kirjoitti:
HAHAH TÄSSÄ TEILLE MAMMAT VANHAT HARPUT!! SIIS MINÄ OLEN UPEA NAINEN KERTAKAIKKIAAN IHANA KAUNIS JA UPEA ILMESTYS. KERÄÄN KATSEITA MISSÄ IKINÄ MEENKIN..KUN TE HOIDATTE KOTONA LASTA ,MIHENNE VIETTÄÄ LAATU AIKAA MINUN KAHVISEURASSA KÖH...
NAUTIN KUN ESIMERKIKS KAUPASSA MIEHENNE ISKEE MULLE SILMÄÄ JA TE VANHAT RUPSAHTANEET JOITA UKKONE PANEE ITKU KURKUSSA KATSOO MINUA JA ISKEE SILMÄÄ--
:heart:
Nyt minua kyllä vähän nolottaa sinun puolestasi :ashamed:
 
autoovasten
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:53 minää kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:51 Gloria kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:49 minää kirjoitti:
HAHAH TÄSSÄ TEILLE MAMMAT VANHAT HARPUT!! SIIS MINÄ OLEN UPEA NAINEN KERTAKAIKKIAAN IHANA KAUNIS JA UPEA ILMESTYS. KERÄÄN KATSEITA MISSÄ IKINÄ MEENKIN..KUN TE HOIDATTE KOTONA LASTA ,MIHENNE VIETTÄÄ LAATU AIKAA MINUN KAHVISEURASSA KÖH...
NAUTIN KUN ESIMERKIKS KAUPASSA MIEHENNE ISKEE MULLE SILMÄÄ JA TE VANHAT RUPSAHTANEET JOITA UKKONE PANEE ITKU KURKUSSA KATSOO MINUA JA ISKEE SILMÄÄ--
:heart:
Mä en oo vanha enkä rupsahtanut, eikä mun mies juo kahvia :D
OOKKO VÄHÄ PÖNTTÖ!!! KAIKKI SEN TIETÄÄ VANHA JA RUPSAHATNUT OOT :D JA MÄ VOIN KERTOO MITÄ SUN SOHVALLA ME TEHTIIN :D :LOL: :LOL: :LOL:
oottepa ollu tylsii B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:49 minää kirjoitti:
HAHAH TÄSSÄ TEILLE MAMMAT VANHAT HARPUT!! SIIS MINÄ OLEN UPEA NAINEN KERTAKAIKKIAAN IHANA KAUNIS JA UPEA ILMESTYS. KERÄÄN KATSEITA MISSÄ IKINÄ MEENKIN..KUN TE HOIDATTE KOTONA LASTA ,MIHENNE VIETTÄÄ LAATU AIKAA MINUN KAHVISEURASSA KÖH...
NAUTIN KUN ESIMERKIKS KAUPASSA MIEHENNE ISKEE MULLE SILMÄÄ JA TE VANHAT RUPSAHTANEET JOITA UKKONE PANEE ITKU KURKUSSA KATSOO MINUA JA ISKEE SILMÄÄ--
:heart:
Niin tota, sanoitkos asuvas porvoossa? :p
No joka tapauksessa mun mies ei osaa iskeä silmää ja meillä soi kaiken päivää kotona laulu "itkisitkö onnesta" :D
 
rupsahtanut ja väsynyt nainen minuakin tuijottaa tuolta peilistä :LOL:
yritän kuitenkin aina ulos lähtiessä laittaa itseni kuntoon...pahimmat "läikät" piiloon ja vähän ripsaria/huulipunaa!
Tää on tätä ja ehkäpä parin vuoden päästä saan sitä OMAA AIKAA,kun lapsi 3v. ja sit käyn kaikenmaailman prinsessahoidot,PISTE
 
No mä oon valitettavasti huomannu itestäni sen, ettei nyt enää jaksa meikata, kun kolmaskin lapsi on syntynyt. Jos mä alan meikkaamaan ennenku poistun kotoa, niin en ehdi mihinkään. Muutenkin lähdöt aina venyy, kun lapset tarvii sitä ja tätä, pitäis pukeakin ja ettiä lompakot sun muut tavarat jotka 1½vee on ilosesti jemmannut.
Ja vaatetuspolitiikka, no, aika surkeet on mun vaatteet. Kun en millään viitti ostaa uusia ennenku tiedän minkä kokoseks jään. Synnytyksestä 2vko, ei vielä pysty kunnolla istuu, saati et tursuais ittensä kireisiin farkkuihin...
Mies on senverran pösilö, että se jaksaa katella mua tällasena, jos se saa itekin olla ja röhnöttää just niin pölähtäneenä kun se haluaa.
Ai juu, vielä siitä hygieniasta. Joka päivä käyn suihkussa. Mut jos jättäis suihkun väliin, ehtis meikata ja kähertää tukkansa... Hmm...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:28 Nynny kirjoitti:
Mikä siinä on että lapsen saatuaan naisesta tulee meikitön, iloton, haluton...?

Itse naisena katselen kauhulla kakaroitaan lastenvaunoissa työnteleviä kummituksia: hiukset likaiset ja roikkuu silmillä tai ponnarilla vain, ei meikkiä, vaatteet ei istu ja ovat rypyssä...

Mistään muusta ei osata puhua kuin vauva sitä vauva tätä...

Mihin kadotatte itsenne, naiset?

Naiseus kunniaan!
voi voi kun se ilo on jossakin muussa kuin meikkipurkissa! Ilo on elämisessä ja elämässä eikä ulkokuoressa jolla voidaan peitellä ja luoda valheita itselle ja muille. Ei naama pakkelissa kulkeva sen iloisempi tai haluttavampi/halukkaampi tarvitse olla kuin se meikitön tapaus!
ja se ryppyvaatetapaus voikin olla paljon iloisempi ja tarmokkaampi kuin se rypytönvaatenukke joka ei osaa lapsen kanssa edes pulkkamäkeen mennä ettei vaan ne hienot vaatteet kastu, hienoihin kenkiin mene lunta ja se kampauskin lumetu!!
 
jaaha
Voisiko syynä olla että nämä ihmiset olisivat ilman lastaankin yhtä välinpitämättömiä ulkonäkönsä suhteen. Harva Suomalainen nainen loppujen lopuksi itseensä panostaa oli sitten äiti tai ei. Taitaa se kaunistautuminen monella mieluummin lopahtaa siihen teinivuosiin kun löydetään mies ja ajatellaan että ei sillä ulkonäöllä enää nii kauheesti ole väliä. Hyvin harvoin tulee vastaan hoikkaa, kauniisti pukeutuvaa ja sopivasti meikkaavaa naista, suurin osa on ihan tavallisia tallaajia. Eikä siinä mitään pahaa, jokainen kun ei koe todellakaan tarvetta olla mikään missi.

Niin ja luulenpa että tällaiset naiset jotka eivät ole koskaan muutoinkaan panostanut itseensä ja laittautuneet niin kyllä se pienen lapsen hoitaminen ja yövalvominen ei ainakaan lisää sitä innokkuutta. Et itse taida olla äiti.. ?! Itse olen raskaana ja ainakin vielä voimat riittävät ehostukseen ja pukeutumiseen, mutta ymmärrän hyvin äitejä joilla on pieniä lapsia.. sitä on paljon tärkeämpääkin ajateltavaa ja kiirettä, ettei todellakaan ehdi peilin edessä keimailla koko aamua itsensä ehostamiseksi.

Minulla ainakin raskaana ollessa on tullut sellainen olo meikatessa että mitä varten tätäkin tulee tehtyä , kenen takia ja mitä sillä saavutan.. Kun itse satun olemaan sellainen että kauppareissullekkin on laittauduttava. Joskus ajattelen että olenpas pinnallinen ihminen vaikka minusta on äiti tulossa. Toisaalta vaan halaun tehdä niin ja teenkin toistaiseksi mutta voihan olla että kun vauva syntyy sitä on niin väsynyt ettei kiinnosta miltä näyttää lähikaupassa aamulla 9 aikaan kun vauvalta on vaipat loppu \|O
 
niiiin
ja oma mies jatkuvasti sanoo kyllä ettei tarvitsisi meikata yhtään.. Ihmettelee kun on hyvä iho ja kauniit kasvot(HÄNEN MIELESTÄ) niin miksi pitää peittää se pakkelilla. Joo hiuksia vaalennan ja pukeutumiseen kyllä panostan sillä olen raskaana ollessakin hoikempi mitä taatusti 90% tässä maassa. Mut kyllä se vaan niin on että tuo mies se arvostaa enemmän sitä että olen hänen lapsilleen rakastava äiti, sekä hänen oma iloinen ja seksihaluinen naikkosensa ,sen sijaan kuin sentin pakkelikerros naamassa kotkottava kana vailla aivotoimintaa ;) Että ei pelkoa että mieheni sinuun vilkaiseekaan, sillä hän suorastaan palvoo minua :heart: Ja sekös vasta mukavalta tuntuu kun on rakastava mies, lapsi tulossa ja oikeat elämänarvot kohdallaan, siitä voikin moni vaan haaveilla..
 
neiti vaalea
kai se munki ukko kattelis mieluummin jotain pirtsakkaa kaunista naista ku läskiä kotiäitiämmää :eek: mut ei voi mitää, aina ei jaksa eikä tartte ehkä sit myöhemmi :saint:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:28 Nynny kirjoitti:
Mikä siinä on että lapsen saatuaan naisesta tulee meikitön, iloton, haluton...?

Itse naisena katselen kauhulla kakaroitaan lastenvaunoissa työnteleviä kummituksia: hiukset likaiset ja roikkuu silmillä tai ponnarilla vain, ei meikkiä, vaatteet ei istu ja ovat rypyssä...

Mistään muusta ei osata puhua kuin vauva sitä vauva tätä...

Mihin kadotatte itsenne, naiset?

Naiseus kunniaan!
Jokainen lapsen saanut tietää, että arvomaailma menee ihan uuteen uskoon... enää ei ole maailman tärkeintä se että on merkkivaatteet ja tuoksuu hugo bossille, vaan se että lapsella on turvallista ja hyvä olla.
jos nuorempana puheenaiheena oli ripsivärit ja huulikiilto, ni nyt on aivan toisenlaiset jutut... siinä missä lapsettomat ei ymmärrä lapsi hössötystä, en minäkään ymmärrä meikki ja muotivaate hössötyksiä...
mulla ainakin kävi niin että ei lapsen synnyttyä jäänyt aikaa juuri muuhun kuin lapsen tarpeiden täyttämiseen... niinhän se on.. miksi äitejä muuten tarvittaisiin..... sitten kun lapsi kasvaa ja jää aikaa itselleen, niin asia on eri.....meistä kukadan ei halua näyttää varmasti muiden silmistä rumalta, mutta toisaalta tyylinsä kullakin..... ja niinkuin sanottu.. kyllä se lapsen hyvin vointi on pääasia... ap. tiedät varmasti sitten kun saat lapsen. :whistle:
 
neiti vaalea
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 16:11 hillitön kurvi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:28 Nynny kirjoitti:
Mikä siinä on että lapsen saatuaan naisesta tulee meikitön, iloton, haluton...?

Itse naisena katselen kauhulla kakaroitaan lastenvaunoissa työnteleviä kummituksia: hiukset likaiset ja roikkuu silmillä tai ponnarilla vain, ei meikkiä, vaatteet ei istu ja ovat rypyssä...

Mistään muusta ei osata puhua kuin vauva sitä vauva tätä...

Mihin kadotatte itsenne, naiset?

Naiseus kunniaan!
Jokainen lapsen saanut tietää, että arvomaailma menee ihan uuteen uskoon... enää ei ole maailman tärkeintä se että on merkkivaatteet ja tuoksuu hugo bossille, vaan se että lapsella on turvallista ja hyvä olla.
jos nuorempana puheenaiheena oli ripsivärit ja huulikiilto, ni nyt on aivan toisenlaiset jutut... siinä missä lapsettomat ei ymmärrä lapsi hössötystä, en minäkään ymmärrä meikki ja muotivaate hössötyksiä...
mulla ainakin kävi niin että ei lapsen synnyttyä jäänyt aikaa juuri muuhun kuin lapsen tarpeiden täyttämiseen... niinhän se on.. miksi äitejä muuten tarvittaisiin..... sitten kun lapsi kasvaa ja jää aikaa itselleen, niin asia on eri.....meistä kukadan ei halua näyttää varmasti muiden silmistä rumalta, mutta toisaalta tyylinsä kullakin..... ja niinkuin sanottu.. kyllä se lapsen hyvin vointi on pääasia... ap. tiedät varmasti sitten kun saat lapsen. :whistle:

aivan :heart:
 
Mä joudun monena aamuna heräämään viideltä tai kuudelta, suihkussa käyn, mutta en todellakaan laita mitään muuta meikkiä kuin ripsaria. En ala meikkauksen takia nousemaan vielä aikaisemmin. Ja mahtais mun meikit näyttää kauniilta, kun vesi/räntäsateessa kävelen 3 kilsaa. :LOL: :LOL:

Jos häiritsee muiden ulkonäkö noin paljon, niin älä prkele katto muiden päälle. Kukaan ei pakota katsomaan muiden ulkonäköä.

Mä meikkaan kunnolla silloin, kun menen töihin tai viihteelle.

Mutta oli sulla muuten harvinaisen tylsä ja moneen kertaan käytetty provo. :whistle: :whistle: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Oon usein miettiny, kun äidit sanovat etteivät ehdi suihkussa käydä, että eikö silloin voisi mennä kun lapsi nukkuu? Tai kai se lapsi nyt vartin voi yksinään olla? Vähän pelottaa, ensimmäistä lastani odotan, ja jos ei voi edes suihkuun mennä kun ei voi lasta jättää! Entä voisiko sen lapsen jättää vaikka siihen suihkun ulkopuolelle odottamaan (esim jossain sitterissä missä turvavyö)? Vai onko nää äidit jotka ei käy suihkussa vaan niin kertakaikkiaan ylihuolehtivaisia ja pelkäävät että lapsi kuolee sillä aikaa kun äiti on suihkussa? Tämä ketju ei siis ole ainoa missä tästä olen lukenut.

Valaiskaa nyt tätä tyhmää tulevaa äitiä! Vai olenko lapsen heitteille jättäjä jos menen suihkuun ja lapsi yksin tämän aikaa?
 
Lilith
Tää on ihan yli ärsyttävä keskusteluaihe kun täällä meillä paikallislehdessä on jo tuota kotiäitien tuulipuku muotia ruodittu tekstaripalstalla aika pitkään.

On tyhmää jos ihminen meikkaa tai huolehtii itsestään minkään muun kuin itsensä vuoksi. Mulle on ihan sama mitä ne vieraat ukot katselevat, en heidän huomiotaan tarvitse. Mulle on tärkeää se millainen oma fiilis on ja usein se on parempi kun huolehtii itsestään paremmin. Mutta se on sellaista kokonaisvaltaista hyvinvointia ei pelkkää meikkiä iholla.

On varmaan niitäkin äitejä joille omalla peilikuvalla on korostuneen suuri merkitys, meitä ihmisiä kun on erilaisia, mutta itse äitinä ymmärrän että aina ei voi jaksaa panostaa. Muistelenpa vaan kuinka monta kertaa vasta kaupungilla huomasi että omalla paidalla oli vauvan oksennusta tai tukka oli jäänyt harjaamatta kun oli jo pahasti myöhässä jostakin. Nyt kun on enemmän aikaa näyttää se peilikuvakin paremmalta.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 16:20 balou kirjoitti:
Oon usein miettiny, kun äidit sanovat etteivät ehdi suihkussa käydä, että eikö silloin voisi mennä kun lapsi nukkuu? Tai kai se lapsi nyt vartin voi yksinään olla? Vähän pelottaa, ensimmäistä lastani odotan, ja jos ei voi edes suihkuun mennä kun ei voi lasta jättää! Entä voisiko sen lapsen jättää vaikka siihen suihkun ulkopuolelle odottamaan (esim jossain sitterissä missä turvavyö)? Vai onko nää äidit jotka ei käy suihkussa vaan niin kertakaikkiaan ylihuolehtivaisia ja pelkäävät että lapsi kuolee sillä aikaa kun äiti on suihkussa? Tämä ketju ei siis ole ainoa missä tästä olen lukenut.

Valaiskaa nyt tätä tyhmää tulevaa äitiä! Vai olenko lapsen heitteille jättäjä jos menen suihkuun ja lapsi yksin tämän aikaa?
Kyllä yhden lapsen kanssa suihkuun pääsee, ja useemmankin, jos ne sattuu nukkumaan. Mutta aamupäivisin mulla ei oo toivookaan mennä suihkuun, paitsi jos otan lapset sinne mukaan! :D
Kyllä sä suihkuun pääset, ihan varmasti.
 

Yhteistyössä