Äiti=rupsahtanut nainen

  • Viestiketjun aloittaja Nynny
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:28 Nynny kirjoitti:
Mikä siinä on että lapsen saatuaan naisesta tulee meikitön, iloton, haluton...?

Itse naisena katselen kauhulla kakaroitaan lastenvaunoissa työnteleviä kummituksia: hiukset likaiset ja roikkuu silmillä tai ponnarilla vain, ei meikkiä, vaatteet ei istu ja ovat rypyssä...

Mistään muusta ei osata puhua kuin vauva sitä vauva tätä...

Mihin kadotatte itsenne, naiset?

Naiseus kunniaan!

voi kuule nynneröinen, kyllä ne puheeaiheet siitä muuttuu ajan myötä. ja sitä oppii kaikenlaista uuttakin. Minä mm tiedän virtuaalilemmikeistä nyt paljon enemmän kuin kymmenen vuotta sitten. :)
 
Mun mielestä jokainen saa meikata ja kaunistaa itseään jos haluaa. Itse olen kolmen lapsen kanssa kotona.(Koht8v, koht3v ja 2kk.)Itse meikkaan joka päivä ja suihkussa käyn ja pukeudun ns. muotivaatteisiin. Kotikin on pysynyt siistinä ja pyykit pestyinä. Itselläni on ainakin parempi olo olla kun sieltä peilistä katsoo pirteät ja laitetut kasvot ku mustat silmäpussit ja rasvainen tukka! Kyllä kaiken kerkeää tehdä jos vain viitsii, ei musta ainakaan saisi "normaalia" kotiäippää joka kulkee likasissa virttyneissä verkkareissa, ylipainoisena ja silmänaluset mustina. Kyllä mieliala itselläkin on parempi ku panostaa myös itseensä. :)
 
Keijutar
No mä ainakin meikkaan joka päivä, käyn kampaajalla melko usein, käytän koruja, pukeudun niinkuin muutkin ikäiseni. En näe siinä mitään vaivalloisuutta, äkkiäkös sitä tukan ja naaman kuntoon pistää =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:41 Aurinkokunta kirjoitti:
Ehkä se johtuu siitä, että monet äidit ovat lasten isien kanssa naimisissa, ja sanotaan, että ajanmittaan aviopuolisot alkavat muistuttaa toisiaan... :whistle:
*mietin vaan, miksi nainen ois viimeisenpäälle kuin muotilehdestä, jos mies kotiin tullessaan vaihtaa verkkarit jalkaan ja mätänee lopuniltaa sohvannurkassa* :ashamed:
:LOL: :LOL: Peesaan täysin!! :headwall:
 
Maarit6
[quote title="16.01.2007 klo 23:41 Aurinkokunta kirjoitti"]
Ehkä se johtuu siitä, että monet äidit ovat lasten isien kanssa naimisissa, ja sanotaan, että ajanmittaan aviopuolisot alkavat muistuttaa toisiaan... :whistle:
*mietin vaan, miksi nainen ois viimeisenpäälle kuin muotilehdestä, jos mies kotiin tullessaan vaihtaa verkkarit jalkaan ja mätänee lopuniltaa sohvannurkassa
* :ashamed:

Näin on näreet !


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:28 Nynny kirjoitti:
Mikä siinä on että lapsen saatuaan naisesta tulee meikitön, iloton, haluton...?

Itse naisena katselen kauhulla kakaroitaan lastenvaunoissa työnteleviä kummituksia: hiukset likaiset ja roikkuu silmillä tai ponnarilla vain, ei meikkiä, vaatteet ei istu ja ovat rypyssä...

Mistään muusta ei osata puhua kuin vauva sitä vauva tätä...

Mihin kadotatte itsenne, naiset?

Naiseus kunniaan!
v.ituttaako toi lapsettomuus noin pahasti :saint: ?
 
Meikit vanheni laukkuun, pois meni muodista vaatteitteni kuosi..jos nämä asiat olisivat minulle tärkeitä, ei tilanne olisi näin huono. Mutta kun ne eivät ole minulle tärkeitä...rupsahtanutkin olen, tehtyäni kolmivuorotyötä samalla kun valvon lasteni hampaiden puhkeamista, saatuani kolmannen lapsen. Myönnän rehellisesti, olen kulahtanut. Mutta tule katsomaan minua kunhan kesä koittaa...kunhan tyttären sydän on korjattu, pienen elämä pelastettu (minä iloitsen ja sädehdin onnesta), kunhan suruun syömäni suklaan nostattama painoni on laskenut, kunhan mieheni rakkaudella ohjaaman liikunnan tulos alkaa näkyä..kunhan kesämekot tulevat kauppoihin (ja ihanat kengät kans..), kunhan kasvoilleni nostattaa hymyn ystävän käsi ja rakkaan suukko..kunhan kesälavat aukeavat...v8-moottori murahtaa, helma heilahtaa..ja äidistä on tullut prinsessa! :D :heart:
 
äitivieras
Mun mielipide on, että naiset jotka ei ole laittautuneet kauheasti ennen vauvan syntymää, ei ala laittautumaan viimeisen päälle lapsen syntymänkään jälkeen.
Ja tosiaan, kun tuntee itsensä zombiksi, niin eihän siinä mitkään meikit edes auta :D
Pääasiahan on kuitenkin pienokaisen hyvä olo, se että jaksaa hoitaa vauvan hyvin. Jääköön muu sivusekaksi :heart:
 
Kyl se on vaan niin että kun kotona on 2v.ikänen ja 5kk ikänen lapset niin et sä paljon jaksa kotona ollessas meikata!
Mitä ihmettä mä ees kotona ollessa meikkaisin vaan sen takia että mä teen tunnin pyrähdyksen rattailla ulkona.
Ja en kai mä nyt viitti kotonani pukeutua mihinkään jakku pukuun tms...muoti vaatteisiin kun mä kakka vaippoja vaihtelen!
Mutta toki jos meen käymään jossain vapaalla laitan itteeni.
Niin ja ennen kaikkee sitä ei paljon kiinnosta meikkailla kun valvoo yöt vauvan kanssa!
 
Mutta kyllä mä sitäkin ihmettelen kun useinkin oon kuullu/lukenu että mies on vaihtanu toiseen kun nainen on synnytyksen jälkeen "rupsahtanu"ja kun ei jaksa viikko synnytyksen jälkeen rakastella,eikä vaimolla ole enää aikaa niin paljon miehelle!
Sehän on lapsellista sillon mies ei kyllä ole valmis perheen perustamiseen jos on niin itsekäs!
Ja eihän sitä ulkonäön vuoks pitäs toisen kanssa olla jos pitää vaihtaa toiseen tai mennä pettämään kun vaimolla tulee raskaus kiloja tai ei ole enää yhtä hehkee kun yöt valvoo!
 
ilveskissanminttu
No etkö sinä tiedä? Naisen tehtävä on täytetty lasten myötä. Miksi yrittää näyttää hyvältä kun mies on jo koukutettu ja parhaassa tapauksessa priimageenit pistetty kiertoon.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:41 Nynny kirjoitti:
onko pakko päästäää itteää rupsahtamaan??

Onko se sitten mikään ihme ku miehenne juoksee parempien perässä ku kotona kiljuu kakara ja nainen näyttää... en edes viitsi sanoa

tehkää itsenne eteen jotain!

Hävettää teidän puolesta

Jos mieskin laittaa itsensä täysillä likoon perheensä puolesta (niin kuin nainen), ei miehellä todellakaan ole aikaa "juosta parempien perässä". Ne jotka siellä juoksevat, eivät ole isiä parhaimmasta päästä, joten kannattais ihan itsesikin takia jättää ne ukkomiehet rauhaan... ;)
 
Niin no näinhän se on mä en ainakaan enää yhtä paljon laittanu itteeni jo kun rupesin vakituiseen pari suhteeseen.Kun ei enää tarvinu olla "isku kunnossa"Onhan noita raskaus kiloja jääny mutta sehän on vaan sen merkki että oon äiti:) Ja mun mies ainakin on sanonu että parasta on kunnon Suomalainen elovena tyttö:)
 
Niin no näinhän se on mä en ainakaan enää yhtä paljon laittanu itteeni jo kun rupesin vakituiseen pari suhteeseen.Kun ei enää tarvinu olla "isku kunnossa"Onhan noita raskaus kiloja jääny mutta sehän on vaan sen merkki että oon äiti:) Ja mun mies ainakin on sanonu että parasta on kunnon Suomalainen elovena tyttö:)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:28 Nynny kirjoitti:
Mikä siinä on että lapsen saatuaan naisesta tulee meikitön, iloton, haluton...?

Itse naisena katselen kauhulla kakaroitaan lastenvaunoissa työnteleviä kummituksia: hiukset likaiset ja roikkuu silmillä tai ponnarilla vain, ei meikkiä, vaatteet ei istu ja ovat rypyssä...

Mistään muusta ei osata puhua kuin vauva sitä vauva tätä...

Mihin kadotatte itsenne, naiset?

Naiseus kunniaan!
Sitä ku väsyy tarpeeksi, niin sitä ei enää välitä vaikka näyttäs miltä. Mutta meikkiä minä en oo käyttäny ennen lapsiakaan niin miksi käyttäsin nytkään. Ja ponnarilla nuo hiukset on ollu jo vuosia ennen lapsia.

Johtopäätös: olen ollut aina rupsahtanut nainen, sain vain uuden kunnianimen reilu 3v sitten: äiti
 
Seli
Tuo vanhuus ja rupsahtaneisuus selittynee suomalaisten naisten järkyttävän korkealla ensisynnytysiällä. Nelikymppisenä aletaan pukkaamaan lapsia tai sitten vaihtoehtoisesti kolmekymppisenä jaloissa pyörii vauvan lisäksi vuoden ikäerolla väh. yksi lapsi. Kai sitä nyt väsyy?
 
Minä en ole todellakaanrupsahtanut vaikka pian kuuden lapsen äiti olenkin!
Lasten iät 6v6kk 5v5kk 4v4kk 3v3kk 2v2kk (kuudetta pukkaa) =)
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Miehellänikin on musta pitkä ja paksu tukka :p .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:49 minää kirjoitti:
HAHAH TÄSSÄ TEILLE MAMMAT VANHAT HARPUT!! SIIS MINÄ OLEN UPEA NAINEN KERTAKAIKKIAAN IHANA KAUNIS JA UPEA ILMESTYS. KERÄÄN KATSEITA MISSÄ IKINÄ MEENKIN..KUN TE HOIDATTE KOTONA LASTA ,MIHENNE VIETTÄÄ LAATU AIKAA MINUN KAHVISEURASSA KÖH...
NAUTIN KUN ESIMERKIKS KAUPASSA MIEHENNE ISKEE MULLE SILMÄÄ JA TE VANHAT RUPSAHTANEET JOITA UKKONE PANEE ITKU KURKUSSA KATSOO MINUA JA ISKEE SILMÄÄ--
:heart:

Älyn jättiläinen et ole. Kirjoitusvirheitäkin löytyi. Mies ottaa monta kertaa kumppanin kenen kanssa voi keskustellakkin. pidemmän päälle se muovibarbi ei osaa puhua, muuten kuin siellä sängyssä kikatella.
 

Yhteistyössä