ÄRsyttävää kun ihmiset eivät erota termejä!

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
Kun puhuttiin mun kuolleesta vauvasta, sanoi joku olevan sen kohtukuolema.
Kohtukuolema tarkoittaa KOHTUUN kuollutta lasta. Meidän pikku-Ville eli kuitnekin vielä noin 2 TUNTIA syntymänsä jälkeen. Ei hän kuollut kohtuun.
EI mulla muuta:kieh:
 
tässä sulle vähän huomiota!
okei.. joka asiasta sitä ihmiset viittiiki aukoa päätään.
kyllä mä ainakin ymmärrän miksi rollo haluaa oikaista ton asian. kyseessä kaks ihan eri asiaa. kyseessä lapsen kuolema. miten kukaan viittii kommentoida lapsen kuolemaa koskevaa viestiä tohon tyyliin kun tuo huomiopoliisi. missä empatiakyky??
 
Viimeksi muokattu:
Kyse on kyllä kahdesta eri asiasta mutta toisaalta kun ottaa huomioon rollon tavan itsekin kirjoittaa sikin sokin
vriheillä jostA ei tÄstakaan sekoa saa niin ei Ihme jos imisillA vähan menee sunat sekaisin:popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: HEI!
Koko palsta ei ehkä muista, kenen palstailijan vauva kuoli kohtuun ja kenen taas syntyi elävänä mutta menehtyi pian kuoleman jälkeen. Ei kai siinä sen kummallisempaa "ihmiset eivät erota termejä"- ilmiötä ole.
 
"Outo"
Muakin ärsyttäisi, miten muka käytetään kohtukuolema-sanaa tuossa tapauksessa?? Onkohan joku antanut väärää tietoa. Yleensä sekaisin menee kohtukuolema ja keskenmeno-termit.
 
"vieras"
Niin, kaikki ei erota kotihoidon ja kodinhoidon tukea, osa ei muista ikinä lapsilisäpäivää,
nallekarkit menee harvoin tasan, toiset ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja, toiset ei sanoja ollenkaan,
toiset ei ymmärrä matematiikkaa ja
toiset jaksaa ärsyyntyä kaikesta. Toiset ei.
 
On ne eri asioita, mutta jos olet saanut tästä jo kuraa niskaan (en tiedä kun ketjua en lukenut) niin miksi jatkaa? Ja vielä monen päivän päästä?

Vai haluatko sitä, että ihmiset pohtii ja aukoo mahdollisesti taas päätään minkä ehtii?
En mä ainakaan itelleni sellasta tahtois...
 
Rollolainen
On ne eri asioita, mutta jos olet saanut tästä jo kuraa niskaan (en tiedä kun ketjua en lukenut) niin miksi jatkaa? Ja vielä monen päivän päästä?

Vai haluatko sitä, että ihmiset pohtii ja aukoo mahdollisesti taas päätään minkä ehtii?
En mä ainakaan itelleni sellasta tahtois...
kyllä tää harmaa vaan edelleen jatkaa tuossa mun aloittamassa ketjussa puhuu kohtukuolemasta, kun puhuu meidän villestä. Tuossa ketjussa missä puhutaan meidän tytön muutosta.
 
gemi
Miks kerrot tällasista asioista edes täällä? Hei luuletko tosiaan että kaikki voi muistaa sun historian? Jos röppö sai bannii niin et sä kyllä kauas putoa siitä veneestä näitten juttujes kanssa...Pahoittelut menetyksestä, mutta tällaset alotukset on ihan pyllystä.
 
vieras joka moitti tästä
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24323764:
Anteeksi, kun eilen auoin päätä sun ketjussa, vai oliko se eilen. Kumminkin, siitä autossa tupakoinnista. Jäi vähän syyllinen olo.
:flower:

Näen sinut nyt ihan eri valossa :)
 
kyllä tää harmaa vaan edelleen jatkaa tuossa mun aloittamassa ketjussa puhuu kohtukuolemasta, kun puhuu meidän villestä. Tuossa ketjussa missä puhutaan meidän tytön muutosta.
jos on tää mun perskärpänen sullakin, niin se kyllä jaksaa. joka päivä aukoo päätä, viitaten että olisin alkoholisti, joka jatkuvasti juon. toki otan mä joskus. himoksen festareilla viimeksi. ja sitä ennen joskus talvella. mutta ei se musta alkoholistia tee. jollekin se on vaan elämäntyö saada aukoa päätä koko ajan jollekin. olisko joku nuori asialla
 

Yhteistyössä