Ärsyttävin Huippumalli haussa?Suosikkisi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
AnniHelena71harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ärsyttävimmät: Blanche, niin itseään täynnä. Janina, rasittavan kanamainen höslö ja Suvi, hirvee hissukka, ihme piipittäjä.

Suosikkia täl hetkel ei oo, mutta Riina ja Laura tuntuu kiinnostavilta.
Peesi, samat antisuosikit.

 
Blanche ja Suvi ärsyttävimmät. Toinen ylimielinen ja röyhkee, toinen maatiaismainen eikä puheesta saa kunnolla selvää.

Parhaat on Anna-Kaisa (koruttoman kaunis, veistoksellinen), ja Lauran luonteesta ja olemuksesta tykkään eniten.
 
Misty
Mä en ikinä saa Suvin tai Lauran puheesta mitään selvää... Enkä aina Blanchenkaan puheesta. :) Mutta mä tykkään siitä yhdestä äiti-ihmisestä, olikos se Anna-Kaisa vai mikä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja gh:
janina on ihan liian lyhyt sinne ! en yhtään tajuu miks sellai hukkapätkä pitäny ottaa. ei sillä oo jakoa mallimaailmassa. niin se vaan on.
Samaa mieltä, kyllä mallilla pitää olla pituutta eihän muuten vaatteetkaan näytä miltään!
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja gh:
janina on ihan liian lyhyt sinne ! en yhtään tajuu miks sellai hukkapätkä pitäny ottaa. ei sillä oo jakoa mallimaailmassa. niin se vaan on.
Samaa mieltä, kyllä mallilla pitää olla pituutta eihän muuten vaatteetkaan näytä miltään!
sanotko samaa kate mossista? se on samanpituinen kuin janina.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
Mä en ikinä saa Suvin tai Lauran puheesta mitään selvää... Enkä aina Blanchenkaan puheesta. :) Mutta mä tykkään siitä yhdestä äiti-ihmisestä, olikos se Anna-Kaisa vai mikä.
Tiedän Anna-Kaisan oikeesta elämästä ja todellakin toivon hänen voittavan. Siinä on ihminen, jolla pysyy jalat maassa. Muut nuo tytöt on tuollaisia teinihaihattelijoita.
Ainoa este voi tuolle Anna-Kaisalle olla ikä. On jo "niin" vanha. Todella kaunis on jo luonnostaan :)
 
lush
mua ärsyttää sen anna-kaisan mies. jos se olis oikea mies niin se tukis vaimoaan tämän unelmassa eikä ruikuttas ja syylistäisi toista siitä...oikein vihaks pistää ne sen syyllistämis puhelut
 
Misty
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
Mä en ikinä saa Suvin tai Lauran puheesta mitään selvää... Enkä aina Blanchenkaan puheesta. :) Mutta mä tykkään siitä yhdestä äiti-ihmisestä, olikos se Anna-Kaisa vai mikä.
Tiedän Anna-Kaisan oikeesta elämästä ja todellakin toivon hänen voittavan. Siinä on ihminen, jolla pysyy jalat maassa. Muut nuo tytöt on tuollaisia teinihaihattelijoita.
Ainoa este voi tuolle Anna-Kaisalle olla ikä. On jo "niin" vanha. Todella kaunis on jo luonnostaan :)
Joo-o. Mä näkisin Anna-Kaisan uran pahimpana esteenä sen miehen... :( Ihme ruikuttaja. Ei sillä kauhean hyvä itsetunto voi olla, kun ei uskalla päästää tyttöystäväänsä toteuttamaan unelmaansa. Aika hälyttäviä merkkejä näkyvissä tuossa suhteessa jo siis nyt, ja naimisiin olivat vissiin suunnitelleet menevänsä... *pyörittelee päätään*

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hupeli:
Oon nähnyt vain ekan jakson viikko sitten, ja siitä jäi mieleen Blance ärsyttävänä. Ihan ok että ihmisellä on itsetuntoa, mutta täydellinen itsekritiikittömyys ei ole hyvä asia. Eikä sovi mallille, silloin on vaikea parantaa otteitaan jos luulee jo olevansa täydellinen.

Riinasta pidin, ja Nannasta myös. Pitääpä katsoa boxilta tämän päivän jakso kunhan ehtii niin tiedä, olenko edelleen samaa mieltä :)

Oli joku muukin josta pidin, mutten muista nimeä enkä edes sitä, pääsikö 11 joukkoon :eek:
 
vieras
Anna-Kaisa on mun suosikki.. Riina ja Laura kans ihan ok, tosi Riina ei ehkä mikään maailman kaunein, mut luonteesta tykkään. Laura on kyl ehkä vähän näkymätön ja hajuton mut.. Janina hirvee pissis, ihan lapsi. Suvi liian kiltti, eikä puheesta saa selvää.. Nannan luonne ja asenne ihanan rento, mut jokin häneesä mättää. Mun täytyy rehellisesti myöntää et kannabisviljelyt laski mun silmis hänen pisteitään, samoin lesbous, konservatiivinen kun oon.
 
vieras
balance ja janina ihnokkeja! toinen liian diiva ja toinen on aivan liian teini! Suosikkia ei vielä ole. Ihme sössöttäjiä kyllä ovat varsinkin suvi ei mitään saa selvää kun se puhuu!
 

Yhteistyössä