Ärsyttävin Huippumalli haussa?Suosikkisi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
xxxx

Nanna: liian jäykkä ja miehinen kävely, lesoilua
Anna-Kaisa: liian vanha malliksi, perheen pitäisi olla etusijalla (lapsen nyt lähinnä) =/
Riina: tavallaan mallimainen mutta kasvot sellaiset, ettei tod. muuntautumiskykyinen
Janina: suht lyhyt, toisinaan ärsyttävä teinix
Suvi: en saa puheesta selvää, liian sulkeutunut/ujo
Laura: neutraali

Oliko niitä vielä jotain...

Ei yhtään suosikkia.
Inhokkipiirteitä kaikissa. Toivon Anna-Kaisan tippuvan seuraavaksi.
 
xxxx
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
Mä en ikinä saa Suvin tai Lauran puheesta mitään selvää... Enkä aina Blanchenkaan puheesta. :) Mutta mä tykkään siitä yhdestä äiti-ihmisestä, olikos se Anna-Kaisa vai mikä.
Tiedän Anna-Kaisan oikeesta elämästä ja todellakin toivon hänen voittavan. Siinä on ihminen, jolla pysyy jalat maassa. Muut nuo tytöt on tuollaisia teinihaihattelijoita.
Ainoa este voi tuolle Anna-Kaisalle olla ikä. On jo "niin" vanha. Todella kaunis on jo luonnostaan :)
Jos tiedät oikeasta elämästä, niin luultavasti myös tiedät voittiko vai ei.
 
cera
Alkuperäinen kirjoittaja lush:
mua ärsyttää sen anna-kaisan mies. jos se olis oikea mies niin se tukis vaimoaan tämän unelmassa eikä ruikuttas ja syylistäisi toista siitä...oikein vihaks pistää ne sen syyllistämis puhelut
Mua pistää vihaksi äidit jotka jättävät oman edun (ilon) vuoksi lapsensa...
Ei ihme jos miehiä ottaa päähän, niin ottais naisiakin jos mies lähtis jonnekin....
 
aaa
Nelosen keskustelufoorumiin ilmestyi tällainen linkki:

http://www.pixnpals.com/user/?id=305

Nanna ilmeisesti käyttää palvelua aktiivisesti, koska kuvia on niin paljon. Tietääkö kukaan että miten pääsen näkemään kaikki kuvat kun sivulla ilmoitetaan että "12 out of 808 photos published by Nanna", vai näkeekö pelkästään Nannan kaverit kaikki kuvat?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Onhan A-K ihan nätti mutta miksi ihmeessä sitä on roikutettu mukana tuolla noin kauan?

Aika tavis ja vanha malliksi :eek:

*odottaa kakkeli sadetta*
Musta sen ihan uskomattoman kaunis. Ei ehkä tarpeeksi luuranko malliksi, mutta ne kasvothan ovat jumalaiset. Ihanat kasvonpiirteet, ylhäiset ja kauniit. Voi kun näyttäisin samalta, enkä olisi tällainen pullaposki.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Onhan A-K ihan nätti mutta miksi ihmeessä sitä on roikutettu mukana tuolla noin kauan?

Aika tavis ja vanha malliksi :eek:

*odottaa kakkeli sadetta*
Musta sen ihan uskomattoman kaunis. Ei ehkä tarpeeksi luuranko malliksi, mutta ne kasvothan ovat jumalaiset. Ihanat kasvonpiirteet, ylhäiset ja kauniit. Voi kun näyttäisin samalta, enkä olisi tällainen pullaposki.
Joo, nättihän on mutta malli?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Onhan A-K ihan nätti mutta miksi ihmeessä sitä on roikutettu mukana tuolla noin kauan?

Aika tavis ja vanha malliksi :eek:

*odottaa kakkeli sadetta*
Musta sen ihan uskomattoman kaunis. Ei ehkä tarpeeksi luuranko malliksi, mutta ne kasvothan ovat jumalaiset. Ihanat kasvonpiirteet, ylhäiset ja kauniit. Voi kun näyttäisin samalta, enkä olisi tällainen pullaposki.
Joo, nättihän on mutta malli?
No Nanna sopisi varmaan paremmin malliksi ulkomaita ajatellen, koska on laihempi. A-K sopisi hyvin katalogikuviin.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Onhan A-K ihan nätti mutta miksi ihmeessä sitä on roikutettu mukana tuolla noin kauan?

Aika tavis ja vanha malliksi :eek:

*odottaa kakkeli sadetta*
Musta sen ihan uskomattoman kaunis. Ei ehkä tarpeeksi luuranko malliksi, mutta ne kasvothan ovat jumalaiset. Ihanat kasvonpiirteet, ylhäiset ja kauniit. Voi kun näyttäisin samalta, enkä olisi tällainen pullaposki.
Joo, nättihän on mutta malli?
Mä en tykkää sen kasvojen muodosta yhtään :ashamed: Esim se Gloria-kuva oli ihan kamala, sen silmät näyttää olevan ohimoilla asti :eek: ja se leukalinja...Ehkä nätti joo muuten mutta tän ohjelman yhteydessä mua suorastaan ällöttää, koska se vaan on niin avaruusolion näkönen.
 

Yhteistyössä