äsken soitettiin ä polilta

että mun pissasta löytynyt vielä jotain erikoista.. käski seuraa ettei pissa muutu veriseksi jne.. sitten kysy miten muuten voin niin mainitsin kun tuntuu että vyö kiristää ylämähalla mikä saa oksentamaan ja toiseksi äiti kävi äsken hakee mut kaupasta kun meinasin sinne pökrätä niin kun tulin kotiin niin mittasin verenpaineet kun yleensä on matalat niin nyt oli 144/102 ja puolen tunnin päästä 150/94 :eek: jam ulla yleensä paineet toooosi hyvät ja liiankin matalat.. käski huomenna viemää pissanäytteen neuvolaan mutta just tajusin että huomenhan on lauantai :/
mitäköhän tästäkin vielät ulee
 
kuulostaa todellakin raskausmyrkytykseltä. soita äippäpolille noista oireista, jos et puhelimessa sanonut. Itse jouduin sisälle myrkytyksen takia viikoilla 35+2 ja käynnistettiin 37+2. raskausmyrkytystä ei kannata vähätellä, voi pian tila muuttua vaaralliseksi. älä tee mitään ylimääräistä tänään, lepää vaan.
 
3xtuplat
Etkö sä voisi esim.nyt soittaa neuvolaan ja kävästä vaikka siellä mittauttamassa tota painetta ja ottaa ne sen virtsakokeenkin..näkee heti onko valkuaista..jos tulee kumman lujaa pää kipeäksi kannattaa ottaa suunta sairaalaan tai tunto menee esim.kädestä
 
voinko nyt odottaa ihan rauhassa v lopun yli ja soittaa maanantaina neuvolaan.. kun siellä ei tänään paikalla...

saako niitä samoja tikkutestejä apteekista missä testataan se sokeri ja se toinen juttu
 
mulla oli ekassa sekä tokassa, mutta toisen lapsen kohdalla KYS:in lääkäriporukka sanoi, ettei oo kerenny viel puhjeta, ku arvot siel oli normaalit.
Katsotaan, miten käy tässä kolmannessa raskaudessa.

Soitahan ap ihmeessä neuvolaan! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Jos lapset on eri miehille voi tulla r-myrkytys. Muuten en tiedä onko riskiä...
Paitsi, että tämä on kyllä ihan ristiriidassa siihen tietoon nähden, jonka sain itse toista kertaa raskausmyrkytystä kärsiessäni. Naistentautien professori Pentti Jouppila totesi mulle, että mun raskausmyrkytykseni johtuu miehestä. Jos olisi eri mies, niin todennäköisesti mulla silloin ei olisi ollut raskausmyrkytystä.

Ap, soitahan takaisin sinne ä-polille, ja kysy tarkemmin asiasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
voinko nyt odottaa ihan rauhassa v lopun yli ja soittaa maanantaina neuvolaan.. kun siellä ei tänään paikalla...

saako niitä samoja tikkutestejä apteekista missä testataan se sokeri ja se toinen juttu
Ei kyllä kannata odotella. Tikkuja saa apteekista. Mutta todellakin, menehän näytille, raskausmyrkytys on salakavala tauti.
 

Yhteistyössä