Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen eri mut joissain kuvissa K näyttää häkki eläimeltä, on jotenkin ihan hukassa itsensä kanssa. B vetää rutiinilla ja lämpimästi ja välillä se K lämpimyys myös vilahtaa. Jotenkin oudot vibat ja shippari olen kuitenkin.
En nyt varsinaisesti tähän ota kantaa, mutta monet psyykenlääkkeet saattavat näkyä mm. silmissä, pupillit laajenee jne. Itsellä oli käytössä lääke, joka melko pienellä annostuksella aiheutti tunteiden latistumista, mikään ei tuntunut miltään; jos katosi ahdistus, niin katosi ilokin. Tämä on hyvin yleinen sivuvaikutus.
 
vierailija
Siis mitä ihmettä? Joku on näkevinään jotain silmistä ja toiset sitten innolla diagnosoivat burn outia ja psyykeongelmia. Että silleen! Sitten ihmetellään, miksi sitä somemateriaalia ei jaeta.

Kaikki nämä pahantahtoiset tulkinnat voisi oikeasti jättää kirjoittamatta. Jos on aito ja hyväntahtoinen huoli, niin sitten varmaan on syytä odottaa jonkinlaista oikeaa vahvistusta eikä mikroilmeiden ja silmien lasittuneisuuden tason tulkintoja ilman minkäänlaista ammatillista pätevyyttä näihin.

Tällaisia tulkintoja voi keksiä samalla asiantuntijuuudella paljon parempiakin. K heiluttaa vasemman käden pikkusormea kolmesti biisin aikana. Se tarkoittaa hätää ja on oikeasti kidnapattu. Siksi ei tule somemateriaalia.
 
vierailija
En kyllä näe täällä mitään pahantahtoisuutta, keskustelua julkisesta materiaalista. Tämä on julkinen keskustelupalsta, jos tuntuu ikävältä lukea näitä, menee muualle. Itse päähenkilöt tuskin lukevat näitä, eikä nämä ole niille tarkoitettukaan. Tämä on K&B palsta ja syntynyt rakkaudesta näihin henkilöihin. Ljubav. 💚
 
vierailija
En kyllä näe täällä mitään pahantahtoisuutta, keskustelua julkisesta materiaalista. Tämä on julkinen keskustelupalsta, jos tuntuu ikävältä lukea näitä, menee muualle. Itse päähenkilöt tuskin lukevat näitä, eikä nämä ole niille tarkoitettukaan. Tämä on K&B palsta ja syntynyt rakkaudesta näihin henkilöihin. Ljubav.
Nää samaiset jeesustelijat on sitä paitsi itse täällä jo vuoden parittaneet varattua heteromiestä toiselle miehelle. On kirjoitettu siirappisia ficcejä heistä, katsottu tarot-korteista suhteen laatua ja energiahörhöt keksineet, milloin kukakin on kiukkuinen. Että semmosta pskaa ja pahantahtoisuutta.
 
vierailija
En kyllä näe täällä mitään pahantahtoisuutta, keskustelua julkisesta materiaalista. Tämä on julkinen keskustelupalsta, jos tuntuu ikävältä lukea näitä, menee muualle. Itse päähenkilöt tuskin lukevat näitä, eikä nämä ole niille tarkoitettukaan. Tämä on K&B palsta ja syntynyt rakkaudesta näihin henkilöihin. Ljubav.
Voitko itse mennä muualle, jos kaikki täällä ei halua lukea juttujasi?
 
vierailija
Siis mitä ihmettä? Joku on näkevinään jotain silmistä ja toiset sitten innolla diagnosoivat burn outia ja psyykeongelmia. Että silleen! Sitten ihmetellään, miksi sitä somemateriaalia ei jaeta.

Kaikki nämä pahantahtoiset tulkinnat voisi oikeasti jättää kirjoittamatta. Jos on aito ja hyväntahtoinen huoli, niin sitten varmaan on syytä odottaa jonkinlaista oikeaa vahvistusta eikä mikroilmeiden ja silmien lasittuneisuuden tason tulkintoja ilman minkäänlaista ammatillista pätevyyttä näihin.

Tällaisia tulkintoja voi keksiä samalla asiantuntijuuudella paljon parempiakin. K heiluttaa vasemman käden pikkusormea kolmesti biisin aikana. Se tarkoittaa hätää ja on oikeasti kidnapattu. Siksi ei tule somemateriaalia.
Samaa mieltä, nyt alkavat mennä nämä jutut yli, eikä tälläisiä päätelmiä voi yhdestä esiintymisestä ja sen kuvista tehdä
 
vierailija
Ööh. Linkkaatko -


Öööh , linkkaatko mitä Damiannasworldin tumppukuvia tarkoitat...
Kaikki hänen postaamansa kuvat Tallinnasta, joissa Jeren silmät näkyvät edes suunnilleen edestä. Tai ylipäätään jotakuinkin kaikki kuvat Tallinnasta, joissa Jeren kasvot ovat suunnilleen edestä.

Minusta on todella hämmentävää, että tällaiset huomiot leimataan jotenkin pahantahtoisiksi. Sen toteamisessa, että jonkun silmissä on dissosiaatiolle tyypillinen katse ei ole mitään pahantahtoista. Se että joku näyttää dissosioivan ei ole moite tai kritiikki (saati diagnoosi), dissosiaatio on hyvin yleinen ilmiö.

Ja toisin kuin joku väitti, kommentit koskevat kahta eri päivää, Kultsan sunnuntain bäkkärimatsku sekä Tallinna. Samansuuntaisia havaintoja ovat tehneet useat ihmiset, mm. useampi ihminen livenä ennen kuin oli tietoinen siitä, että muutkin olivat kiinnittäneet huomiota samaan. Heistä yksi oli jutellut Jeren kanssa sunnuntaina ja koki asian tosi selväksi.
 
vierailija
Kaikki hänen postaamansa kuvat Tallinnasta, joissa Jeren silmät näkyvät edes suunnilleen edestä. Tai ylipäätään jotakuinkin kaikki kuvat Tallinnasta, joissa Jeren kasvot ovat suunnilleen edestä.

Minusta on todella hämmentävää, että tällaiset huomiot leimataan jotenkin pahantahtoisiksi. Sen toteamisessa, että jonkun silmissä on dissosiaatiolle tyypillinen katse ei ole mitään pahantahtoista. Se että joku näyttää dissosioivan ei ole moite tai kritiikki (saati diagnoosi), dissosiaatio on hyvin yleinen ilmiö.

Ja toisin kuin joku väitti, kommentit koskevat kahta eri päivää, Kultsan sunnuntain bäkkärimatsku sekä Tallinna. Samansuuntaisia havaintoja ovat tehneet useat ihmiset, mm. useampi ihminen livenä ennen kuin oli tietoinen siitä, että muutkin olivat kiinnittäneet huomiota samaan. Heistä yksi oli jutellut Jeren kanssa sunnuntaina ja koki asian tosi selväksi.
Kuinkakohan montaa ihmistä tarkottaa useat ihmiset? Oon varmaan sokee ku en nää yhtään mitään outoa sen silmissä. Ja btw, Kultsan sunnuntailta ei oo bäkkärimatskua K:sta. Tai oli siitä yks kuva missä halaa Nacea silmät kiinni.
 
vierailija
Kaikki hänen postaamansa kuvat Tallinnasta, joissa Jeren silmät näkyvät edes suunnilleen edestä. Tai ylipäätään jotakuinkin kaikki kuvat Tallinnasta, joissa Jeren kasvot ovat suunnilleen edestä.

Minusta on todella hämmentävää, että tällaiset huomiot leimataan jotenkin pahantahtoisiksi. Sen toteamisessa, että jonkun silmissä on dissosiaatiolle tyypillinen katse ei ole mitään pahantahtoista. Se että joku näyttää dissosioivan ei ole moite tai kritiikki (saati diagnoosi), dissosiaatio on hyvin yleinen ilmiö.

Ja toisin kuin joku väitti, kommentit koskevat kahta eri päivää, Kultsan sunnuntain bäkkärimatsku sekä Tallinna. Samansuuntaisia havaintoja ovat tehneet useat ihmiset, mm. useampi ihminen livenä ennen kuin oli tietoinen siitä, että muutkin olivat kiinnittäneet huomiota samaan. Heistä yksi oli jutellut Jeren kanssa sunnuntaina ja koki asian tosi selväksi.
Itse en pidä tälläistä ihan asiallisena kirjoitteluna, ahdistaa itseäni ainakin ja vielä tuodaan jonkun paikalla olleen ajatuksia juoruna tänne
 
vierailija
Kuinkakohan montaa ihmistä tarkottaa useat ihmiset? Oon varmaan sokee ku en nää yhtään mitään outoa sen silmissä. Ja btw, Kultsan sunnuntailta ei oo bäkkärimatskua K:sta. Tai oli siitä yks kuva missä halaa Nacea silmät kiinni.
Samaa mieltä, en näe mitään outoa K:n silmissä ja tosiaan bäkkärimatskua sunnuntailta ei ole saatavilla. Tässä näkyy hyvin se, kuinka ihmiset luo jonkin teorian ja sitten hakemalla hakee sille "todistusaineistoa" tueksi, eikä toisin päin. Siinä rytäkässä sitten unohtuu tosiasiat ja ohitetaan tällaiset pienet ongelmat kuten se, että K näyttää normaalin iloiselta videolla Tallinnasta.
 
vierailija
Kaikki hänen postaamansa kuvat Tallinnasta, joissa Jeren silmät näkyvät edes suunnilleen edestä. Tai ylipäätään jotakuinkin kaikki kuvat Tallinnasta, joissa Jeren kasvot ovat suunnilleen edestä.

Minusta on todella hämmentävää, että tällaiset huomiot leimataan jotenkin pahantahtoisiksi. Sen toteamisessa, että jonkun silmissä on dissosiaatiolle tyypillinen katse ei ole mitään pahantahtoista. Se että joku näyttää dissosioivan ei ole moite tai kritiikki (saati diagnoosi), dissosiaatio on hyvin yleinen ilmiö.

Ja toisin kuin joku väitti, kommentit koskevat kahta eri päivää, Kultsan sunnuntain bäkkärimatsku sekä Tallinna. Samansuuntaisia havaintoja ovat tehneet useat ihmiset, mm. useampi ihminen livenä ennen kuin oli tietoinen siitä, että muutkin olivat kiinnittäneet huomiota samaan. Heistä yksi oli jutellut Jeren kanssa sunnuntaina ja koki asian tosi selväksi.
Nämä, jotka syyttävät toisia pahantahtoisiksi, löytävät välillä itse muiden viesteistä ikäviä merkityksiä hyvin innovatiivisesti. Mullekin kävi niin, että mun viestistä löydettiin sellaista pahaa, joka mulle itselle ei ollut tullut mieleen ollenkaan.
 
vierailija
Shippi ja "rakkaussuhde" oli vaan viisuvuoden juttuja. Loppui kuin seinään, kun tulee uudet kandidaatit ja Käärijältä oletettavasti uutta tyyliä.

Voi teitä hölmöjä ihmisiä. P.s. En oo shipannu sekuntiakaan. Käärijää oon kyllä miettiny sillai
 
vierailija
Shippi ja "rakkaussuhde" oli vaan viisuvuoden juttuja. Loppui kuin seinään, kun tulee uudet kandidaatit ja Käärijältä oletettavasti uutta tyyliä.

Voi teitä hölmöjä ihmisiä. P.s. En oo shipannu sekuntiakaan. Käärijää oon kyllä miettiny sillai
Komposti on tuollapäin -->
 
There seemed to be an abundance of tiaras, crowns, veils and other stuff on the stage yesterday. Is it just me or did JO look like they are attending their 8 year old daughters birthday party and they are doing anything to entertain their little girls? 🤭
 
vierailija
There seemed to be an abundance of tiaras, crowns, veils and other stuff on the stage yesterday. Is it just me or did JO look like they are attending their 8 year old daughters birthday party and they are doing anything to entertain their little girls?
Very much so! There's been an active discussion over on Vauva.fi this morning about the stuff thrown on stage and the overall abundance of gifts. Some feel that it's getting a bit too much, especially when most of the stuff is probably going straight into the trash when the gig is finished.
 

Yhteistyössä