Ajattelin olla joustava äiti ja meinasi käydä tosi huonosti!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti
huoh
Lapset oli kauppareissulla tosi nätisti ja ajattelin, että isoveli 5v voi katsoa KappAhlissa pikkuveljensä 2v perään sen aikaa, kun käyn maksamassa.

Olivat siis niitä videoita katsomassa ja minulla meni vain pari minuuttia ostosten maksamiseen.

Kun menin lapsia hakemaan isompi sanoo, ettei tiedä missä pienempi on!!! Löytyi onneksi tosi läheltä, istuskeli lattialla, piilossa olevinaan.

Jos olisi liikkeestä poistunut, niin mistä sitä olisi koskaan löytänyt?? Ihmiset ei kovin helposti huomaa, vaikka kuinka pieni tuolla ruuhkassa yksin juoksentelisi :/

Kerrankin ajattelin olla kiva ja antaa tuon pienemmänkin jäädä katsomaan videoita - toista kertaa en varmasti samaa tee.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja no:
ei tulisi pieneen mieleenkään jättää 5v vahtimaan 2v etes hetkeksi. ja en ainakaan kaupoilla.
Välimatkaa kassoilta lasten luo vain muutama askel, mutta ei ollut näkyvyyttä ja ajattelin isomman huutavan, jos pienempi yrittää katoamistemppuja.
 
ymmärrän
Varmaan pelästyit...Mullakin on 5 ja 3-uotiaat, isompi joskus katsonut mihin pienempi menee
kun oltu kaupoissa. Välillä se saattaa ampasta kassalta jos näkee leikkiauton tms...sillon isompi menee katsomaan
 
ok
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
ei tulisi pieneen mieleenkään jättää 5v vahtimaan 2v etes hetkeksi. ja en ainakaan kaupoilla.
Välimatkaa kassoilta lasten luo vain muutama askel, mutta ei ollut näkyvyyttä ja ajattelin isomman huutavan, jos pienempi yrittää katoamistemppuja.
no sinä teit niin mut minä en tekisi siltikään.
 
kandeevaroa
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Mä väitän ettei parivuotias kovin kauas pääse ennenkuin joku puuttuu asiaan. Sen verran ajattelevaisia ihmisiä vielä onneksi löytyy:)
valitettavasti löytyy niitä kidnappaajiakin. ei kannata päästä lasta silmistään ikinä!
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja kandeevaroa:
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Mä väitän ettei parivuotias kovin kauas pääse ennenkuin joku puuttuu asiaan. Sen verran ajattelevaisia ihmisiä vielä onneksi löytyy:)
valitettavasti löytyy niitä kidnappaajiakin. ei kannata päästä lasta silmistään ikinä!
Niin. Varsinkin venäläiset (anteeksipyyntö palstan venäläisille, en tarkoita teitä! ) niillä on oikein mafioita kidnappaamassa/sieppaamassa lapsia. Ja niitä kersoja ei ikinä saada takaisin. :(
 
??+
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja kandeevaroa:
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Mä väitän ettei parivuotias kovin kauas pääse ennenkuin joku puuttuu asiaan. Sen verran ajattelevaisia ihmisiä vielä onneksi löytyy:)
valitettavasti löytyy niitä kidnappaajiakin. ei kannata päästä lasta silmistään ikinä!
Niin. Varsinkin venäläiset (anteeksipyyntö palstan venäläisille, en tarkoita teitä! ) niillä on oikein mafioita kidnappaamassa/sieppaamassa lapsia. Ja niitä kersoja ei ikinä saada takaisin. :(
Oletko tosissasi?? Mitä ne niillä lapsilla?? Eikö venäläisillä ole lapsia omasta takaa??
 
Alkuperäinen kirjoittaja kandeevaroa:
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Mä väitän ettei parivuotias kovin kauas pääse ennenkuin joku puuttuu asiaan. Sen verran ajattelevaisia ihmisiä vielä onneksi löytyy:)
valitettavasti löytyy niitä kidnappaajiakin. ei kannata päästä lasta silmistään ikinä!
Tätäkin meinasin sanoa, ja paljon liikkuu mielenterveyshäiriöisiä sun muita joiden liikkeistä ei oikein tiedä.. :/
 
no joo
et ole ainut, joka on jättänyt lapsensa leikkinurkkaukseen yksin. Sitä varten ne nurkkaukset on laitettukin. Nuoremman kohdalla tiedät nyt ootta vuoden pari ennen kuin yrität uudestaan.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Minä laitan usein vilkkailla paikoilla lasten kanssa liikkuessani maalarinteipillä lapsen etunimen ja oman puhelinnumeroni takinselkämykseen.
Ja me taas käytetään niitä messukeskuksesta saatuja nimilappuja, mutta ei kaupoissa. Lentoasemilla tms. laitetaan aina, etteivät katoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Mä väitän ettei parivuotias kovin kauas pääse ennenkuin joku puuttuu asiaan. Sen verran ajattelevaisia ihmisiä vielä onneksi löytyy:)
On onneksi auttavaisia ihmisiäkin mutta moni miettii pariin kertaan että uskaltaako mennä väliin kun pelkää että syytetään kidnappaajaksi tms...

Mun mies pysäytti kerran n. 1,5-2v pojan joka juoksi kauppakeskuksesta yksin ulos, kun vanhempia ei näkynyt missään hän kyykistyi kysymään pojalta että osaisko kertoa missä äiti on, meni hetki niin äiti juoksee kahvilasta kirkuen että irti siitä lapsesta pervo, poliisit on tulossa...

Kyllä pisti vihaksi.
 

Yhteistyössä