Alkaako kukaan kaveriksi Nutriletille tms?

eli itse aloitin eilen Nutrileteilla, tarkoitus on ainakin olla kaksi viikkoa pelkältään niillä. Pois aion saada joulun kavalat herkuttelujen tuomat ylijäämät.. ja niitähän on n.8-9kg, mielelläni luovun enemmästäkin, mutta ainakin tuo on tavoitteena kesään mennessä.
 
Kivaa saada kaveri! Tervetuloa vaan mukaan :)

Mitä sanot, aletaanko kertomaan vaan lukemia? Vaikka kerta viikkoon?

Paljonko on paastolla lähtenyt? Itsekin joskus olin 10 päivän mehupaastolla ja jokunen kilo siinä lähti, olo oli kyllä tosi hyvä koko sen ajan.
 
Viimeksi muokattu:
Kuulostaa suunnitelmalle :) Paastolla on nyt lähteny 5kg. Ja olo ihan tosi hyvä. Paitsi kun kattoo peiliin... Nyt kun on vauhti päällä ni ei tässä enää mitään ongelmaa. Miten se Nutrilett toimii? En oo sellasia koskaan viel kokeillu.
 
eli ne on jauheita pussissa ja niitä saa syödä/juoda 5pss vrk:ssa ja lisäksi 100kcal kasviksia. Juoda pitää 2-3l kalorittomia nesteitä, vesi olisi paras, mutta esim. vähä kaloriset mehutkin käy, jos pakko muuta saada. Tuossa menee ketoosiin ja himot ruokaan häviää vajaassa viikossa, vuorokauden kalorimäärä jää n.500-700. Tavoite on pitää alle 700 niin pysyy siinä ketoosissa.
 
rankkaa liikuntaa tulisi välttää, mutta taasen sopivasti liikkuen olo kohenee. Eli varmasti esim sauvakävely tms. reipas liikunta ok. Eli vähän oman voinnin mukaan.

Ainakin aion olla sen kaksi viikkoa, mutta jos sinula jokin perussairaus, korkeaverenpainetai sokerit koholla niin sitten pitäsi olla yhteydessä esim terveydenhoitajaan joka ehkä seurailee sinun vointiasi. Itse sovin hoitajan kanssa ottavani yhteyttä jos tarvetta, koska minulla ei ole mitään oireita ylipainosta, vain nämä kilot vaivaa :)

Niin ja tämä on puhtaasti ruokavalio juttu, toki voi olla osa nutreilla, mutta silloin ei pääse siihen ketoosiin ja on vaikeaa pysyä ns. ruodussa. Itselleni tuo osa nutraus on ihan todella haasteellista. Tulee helposti sorruttua ja siksi otan tämän kunnon rykäkysen taas.
 
Selevä peli! Joo ei mitään sairauksia meikällä ole et samoilla linjoilla mennään kun siekii.

Kyllähän miekii sit tuon kahden viikon kerta rysäyksen alotan, ni voidaan sitten hyvin purkaa yhdessä tuntemukset kun samalla mennään. Ja tuo osa nutrit ei ehkä saata toimia. =)

Kävin tänään jo kaupassa ja viettelen nyt siis ekaa päivää. Tästä se siis lähtee!
 
Hienoa Intsku, tästä on hyvä edetä :)

Minulla alkoi tänään sitten neljäs päivä nutreilla ja hyvin on alkanut. Yhtään mielitekoa ei ole tullut, eilen kyllä popsin kyssäkaalia ja annoksen salaattia ilman mitään kastikkeita. Niin salaatteihin saa lisätä mm. sirtuunaa tai etikkaa. Lisäksi meni 0,5l pll PepsiMaxia.

Painoa on maanantaista pudonnut -2,6kg, nesteitähän ne näin ekalla viikolla minulla on ainakin osin jota lähtee.

Mutta tästä taas päivää jatketaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Eilen tulikin merkattua väärä lukema puntarilta, ero vain tosin 300g, mutta itselle merkitys on iso.

Tänään lukema oli -500g eli lähtenyt on nyt 3,1kg. Mietin pitäisköhän alkaa mittanauhan kanssa taas mittailemaan, kun siinä näkee joskus ne tulokset nopeammin..
 
Hei! Voisin tulla mukaan nutraamaan :) Tänään tuli paketti postiin, joten huomenna olisi tarkoitus aloittaa. Tilasin sen 12 päivän intensive-kuurin eli pirtelöitä ja keittoja. Jatkan toki pidempäänkin, jos ruuat uppoaa ja mielenterveys sallii ;)
Tulen aamulla merkkaamaan lähtöpainoni tänne (luultavasti jotain 78 kieppeillä) ja siitä se sitten lähtee. Mukavaa, kun ei tarvitse yksin laihduttaa. Ja hienosti väinötär on sulla jo lähtenyt!
 
Hei, itse löin tonnin vetoa että 2 kk/-20 kiloa. Eka aloitin Easy Deat illa, kuukaudessa -12 kiloa, perustuu elimistön ketoositilaan, jumitti, söin kahden vko n sairaaladietin, eli kaalikeittoa, mutta se missä KUULUU syödä muutakin, muutama kilo vaan pois, sitten vetäisin viikon paaston, kilo putos, nyt jatkan niillä Easy Deatin keitoilla, 29.4 mennessä loput neljä kiloa pois! Suosittelen tuota Easy Deattia, kannataa googlata! Parempia omasta mielestäni kuin nutriletit, mun käsityksen mukaan nutrileteillä ei kyllä elimistä mene ketoosiin, eikö niissö ole hiilareita? Ketoositila syntyy hiilarittomasta ruokavaliosta, ihminen menee ketoositilaan, 3-4 päivässä, pysyy yllä jos ei hiilareita syö, alkaa käyttämään elimistön rasvavarastoja, hengitys ja ihokin tuoksuu makealle, apteekit myy stikkejäkin jos haluaa ketoositilaa tarkkailla, kun ei enään halua esim. tuota diettiä noudattaa, lisää proteiinipitoista ruokaa sekä hiukan hiilareita, pystyy katsomaan ketoositilaansa, jolloin siis paino putoaa, mutta hitaammin. Tämä vaan omakohtainen kokemus, raskauskilot lähti, mutta elimistö hiukan sekavassa tilassa, kun lopetin vast"ikään imettämisen.

Tsemppiä kuitenkin, oli kyseessä nutriletit, tai muu painon pudotus:)
 
Viimeksi muokattu:
No niin, kivaa kun on muitakin mukaan kevennykseen :)

Minulla on ollut kone pois käytöstä jonkin aikaa ja siksikään en ole täällä käynyt eli tervetuloa vaan mukaan!

Punnitus sitten ensi viikolla minulla. Lähtö taitaa olla nyt taas 78kg :'(
 
Heipsis,

Punnitus oli 29.4 aamulla, vaaka näytti 62 kiloa, eli alottaessani painoin 83 kg. Pudotin siis 21 kiloa, kiitos Easy Deatin. Minullahan oli 1000€ veto, -20 kg, vastapuolen piti pudottaa -15, hän ylsi -7, joten tonnin sain 1000€, kuoharipullon sekä ihanan olon! On todella ihanaa olla taas omankokoinen, raskauskilot karisivat, koko S, housut 28, takki 36. Tsemppiä kaikille:)!

Anne
 
Hei, itse löin tonnin vetoa että 2 kk/-20 kiloa. Eka aloitin Easy Deat illa, kuukaudessa -12 kiloa, perustuu elimistön ketoositilaan, jumitti, söin kahden vko n sairaaladietin, eli kaalikeittoa, mutta se missä KUULUU syödä muutakin, muutama kilo vaan pois, sitten vetäisin viikon paaston, kilo putos, nyt jatkan niillä Easy Deatin keitoilla, 29.4 mennessä loput neljä kiloa pois! Suosittelen tuota Easy Deattia, kannataa googlata! Parempia omasta mielestäni kuin nutriletit, mun käsityksen mukaan nutrileteillä ei kyllä elimistä mene ketoosiin, eikö niissö ole hiilareita? Ketoositila syntyy hiilarittomasta ruokavaliosta, ihminen menee ketoositilaan, 3-4 päivässä, pysyy yllä jos ei hiilareita syö, alkaa käyttämään elimistön rasvavarastoja, hengitys ja ihokin tuoksuu makealle, apteekit myy stikkejäkin jos haluaa ketoositilaa tarkkailla, kun ei enään halua esim. tuota diettiä noudattaa, lisää proteiinipitoista ruokaa sekä hiukan hiilareita, pystyy katsomaan ketoositilaansa, jolloin siis paino putoaa, mutta hitaammin. Tämä vaan omakohtainen kokemus, raskauskilot lähti, mutta elimistö hiukan sekavassa tilassa, kun lopetin vast"ikään imettämisen.

Tsemppiä kuitenkin, oli kyseessä nutriletit, tai muu painon pudotus:)
Hieno saavutus sulla mutta piti tulla kommentoimaan virhettä. ELimistö menee ketoosiin varmasti alle 20g hiilareilla per päivä mutta monet pääsee korkeimmillakin hiilillä ketoosiin. Se on yksilöllistä. Noista pusseista tulee hiilareita noin 50g per päivä ja se riittää monille ketoosiin pääsemiseksi. Easy dietissa niitä hiilareita kai on 80g jopa?
 

Yhteistyössä