~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Toiveikas81 Tsemppiä sinne! Hyvä olla seurannassa mieluummin siellä kuin murehtia kotona.
Ja meilläkin tulee kaikki käyttöön ihan varmasti, tosi kiva sisältö kaikin puolin. :)
Ja @Mandala just tota oon miettinyt, että kesävauva tuskin tarvii niin hirveesti vaatteita ja onneks sitä lämpöpukemista tarttee treenata vasta syksyllä. Tai no mistä suomen kesistä tietää, juhannuksena voi olla vaikka nollassa :D

Kyl ne jomotukset taitaa asiaan kuulua @kiia-s kun kohtu kasvaa ja muuta?
 
@hillan_kukka Sua on jäänyt varmaan onnittelematta plussasta! Ihana ku tärppäs heti uudelleen, toivotavasti menee hyvin loppuun asti :love:

@atvk87 Jee siellä päästy kans hypisteleen pakkausta! :barefoot: Taitaa sun mies järkyttyä kuinka paljo niitä vaatteita lopulta tarvii, tai ei ainakaan pakkauksen mukana tulleeet vaatteet riitä mihinkään :X3: Mä onneks sain edullisesti 50/56 vaatteita pussin, jos käyki niin ettei keretä niitä pitää ollenkaan. 62 kokoa myös jo jonkiverran ihan siks ku ei tiiä minkä kokosena kotiudutaan. Nyt en aio vaatteita enää ostella (joopajoo..:whistle:) Ite en kans laatikon ulkomuodosta niin välittäny. Unipesä ois söpö mutta toisaalta ehkä vähän turha. Tinyloven sitteri meillekki ois tiedossa kaverilta.

@Mandala Sielä hyvät himot :LOL: Toivottavasti tyttö vähän nousis ylemmäs sieltä lantiosta (y)

@Toiveikas81 Toivottavasti sairaalassa saavat paineet laskettua (n)

@kiia-s Mulla ainaki alussa oli välillä tosi koviaki menkkakipuja. :unsure: Riippumatta siittä oliko maha toiminu vai ei.

Mulla ei taida olla kovin kovaa luottoa lämpimästä kesästä, juuri valmistui villainen kaukalopussi vauvalle :ROFLMAO::ROFLMAO: Toivottavasti nyt ees pari kertaa päästään käyttämään :barefoot: Vielä ois to-do-listalla vaikka mitä mitä haluaisin tehä :rolleyes:

ja hei kääk, missä välissä sitä on kivunnu listalla noin korkeelle! :eek:

26+1
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
@-dino- Mä en tiiä millanen käsitys mulla sit on, mut luulin kans et vaatteita tarttis enemmän ja viel joka kokoluokasta useemman. Eilen anoppi kävi kans kattomassa boksia ja kommentoi, että niin hurjasti vaatteita ja pieniä kokoja paljon, mitä ei back in the days ollut. :D
Ja sähän käsityöihmisenä teet laatikkoon kivan päällisen? :) Ihana varmasti se kaukalopussi. <3 Mitä muuta to-do-listalla, jos sais jotain vinkkiä, mitä ei oo vielä ajatellu?

Yhtään 50-kokosta en oo ostanut, kun mekin ollaan molemmat synnytty 50-senttisinä, niin en usko, että sitä pienempi vauva ainakaan on. Ja jos oliski ennenaikanen, niin kyllä niitä pieniä voi sit hommata tarvittaessa.
Saatiin tosiaan kaverilta kassillinen vaatetta ja sit oon ostanu muutaman, nii sen näkee sit ku niitä pesee ja järkkää koittain, et mitä vielä puuttuu. Mut en nyt sit tosiaan osta mitään, ennen ku näkee kokonaisuuden. Ellei tuu jotain ihan ylisöpöä vastaan. :D

Kaikki muu on tosiaan hommaamatta. Ehtii niitä sit. Mies haluu tutkia turvakaukaloasian.

Helmikuu vähä erilainen työkuukaus, paljon reissua tiedossa.
Sain nyt sit postissa parit housut, mitä tilasin ja toiset on "ihan ok", et ne ny paremman puutteessa sit menee, kunhan ei tulis enää sairaan kylmä, kun niiden alle ei mahdu välihousuja/sukkiksia. Toisissa taas mitotus on pielessä, jää sellanen pussi taakse pepun ylle ja ne sit valuu istuessa.

Viikon verran kutittanu kauheesti alaselkää ja kylkiä, nytkö se iho alkaa venymään. En tiedä, voi myös pakkasilla olla osuutta asiaan. Ollaan öljytty bio-oililla, se tuntuis pysyvän aika hyvin! :)

Ja joo, toi lista näyttää epäilyttävältä! :D Vastahan just syksyllä me saatiin viivoja tikkuihin. :eek::p

Edit. Ai niin ja! Mulla oli ennestään pohkeessa yks suonikohju ja sit tossa joulun jälkeen tuli toinen viereen ja nyt parin päivän sisään on ilmestyny kolmas. Onkohan siitä jotain vaaraa? Jalkojen turpoamista en oo huomannu juurikaan pohkeista, jalkaterät on iltaisin vähän paksummat kyllä.

24+3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: -dino-
@atvk87 joo kyllähän niitä vaatteita saa sit ostettua tarpeen mukaan :) joo laatikkoon vois tehä päällisen jos nyt tulee käyttöön. Sit ainaki vaunuverho, oma turvalonkero, toki joku kiva kesämekko, kastemekko tehdään äidin kans yhesä. Mobilen porukat osti kirppikseltä nii siihen haluaisin tehä omat hahmot roikkuun :D nii ja leikkikaari! Semmonen puinen ❤ nyt just ei tuu muuta mieleen, muutako sit vaatejuttuja myöhemmin.

Toivotaan vähän leudompia kelejä niin tarkenisit niillä housuilla. Hankalia kyllä tollaset tiukat pukukoodit. Mullaki kuivaa iho paljo enemmän ku normaalisti.
 
Kiitos onnitteluista:love: Olo edelleen vähän epätodellinen, voisko tämä tällä kertaa olla meidän kerta. Tuntuu käsittämättömältä, että hoitoja tahkottu vuosi tolkulla ilman mitään ja yhtäkkiä kaksi peräkkäistä plussaa. Mulla ei ole juuri mitään oireita tällä hetkellä, joten siksikin vaikea uskoa koko asiaa. Väsyttää ja paleltaa, ehkä ihan vähän etova olo. Viikon päästä varhaisultra, sitä odotellessa:)
Te muut olette jo niin pitkällä, että saatte ihanasti jo suunnitella vauva-arkea:love: ite en uskalla vielä alkaa kaivella kaappeja, että mitäs edellisen jäljiltä löytyisi. Tytär on syntynyt keväällä ja mahdollinen tulokas syksyllä, joten vaateasiat menee ihan ristiin. Meiltä löytyy ihania pieniä kesämekkoja vaikka kuinka paljon:)

Tänään uusille viikoille, jee 6+0:D
 
  • Tykkää
Reactions: -dino- ja atvk87
Pikaisesti tässä välissä että meillä esikoinen syntyi 4kg ja 54cm kokoisena mutta silti tyköistuvimmat bodyt oli ekat viikko pari 50 kokoiset H&M bodyt. En siis ite halunnut laittaa päälle roikkuvia, löysiä ja liian suuria että olisi hihoja joutunut käärimään tms. Ehkä jotain omia keloja vaan kun välillä vähän neuroottinen pienten yksityiskohtien kanssa :ROFLMAO:
Sairaalakassissa oli setti 50 ja setti 56 kokoisia vaatteita ja ne 50 kokoiset päälle meni.
 
  • Tykkää
Reactions: -dino- ja atvk87
Tosiaan, on tainnut mullakin jäädä @hillan_kukka onnittelematta! Onnea siis :love: ihanaa että näin nopeasti plussasit! Meillä kanssa tässä 4 vuoden hoitotaipaleen aikana ei tämän lisäksi hirveästi viivoja näkynyt.. Yksi kemiallinen 2016. Nyt pysy mukana loppuun asti! (y)

@-dino- kaikkee kivaa sulla vielä listalla! :barefoot: itellä riittää taito vain sukkiin/lapasiin ja siileihin :ROFLMAO: se rajoittaa hurjasti kun en osaa teko-ohjeita tulkita, yhtä hepreaa mulle :cautious:

@atvk87 täällä kanssa ollut jo tovin kauheeta kutinaa! Selkä, maha ja tissit:confused: Ja iho kuivaa hirveästi, normi kuivumisen lisäksi nännipihat ruvennu kuivuu :cautious: onneks on pienet nännipihat nii ei oo hirveessä rasvassa rintsikat :D

Äitin luona tänään istuin useamman tunnin ja kahlattiin toria ja nettikauppoja läpi. Kaikkea kivaa löytyi mummolaan ja meille kotiin :giggle: oli tänää käynyt myös kirpparilla ja "hieman" mummo hurhtanut vaatteita ja leluja ostelemaan :rolleyes: no, eipähän tarttee ite niin paljon hommata :whistle: sitä mietittiin et kelan sivuilla oleva "äitiyspakkaus 2018" et onks se nyt se vanha vai uus? o_O huomenna tai tiistaina kai raahaan jo pinnasängyn meille :love:

21+6
 
@love- en määkään aina neuleohjeita ymmärrä :D google+youtube auttaa kyllä monesti. Soveltamiseks menee silti monesti :D en mää kyllä muuten sais aikaa kulumaan kotona jos ei ois käsitöitä ❤

Voi ihana saat alkaa sisustaan kunnolla :love: mun tekis mieli ostaa jo vaunut, toisaalta en haluais niitä eteen vielä mut nyt ois just torissa kahetki ihanat myynnissä.

2018 pakkaus on nyt jaossa, 2019 pakkausta ei oo vielä ees julkaistu :)
 
  • Tykkää
Reactions: love-
Ai muillekin kutina rantautunut. Mulla ollut sitä jo aika alusta asti itse asiassa, mutta ei ihan älyttömästi viime aikoina ihme kyllä. Maha, rinnat ja yläselkä (?) kutisee. Ai niin ja se päänahka taas alkanut vähän enemmän kutista. Tilasin semmoisen silikoniharjan millä suihkussa, hoitoaine päässä, hinkkaan päänahkaa minkä pitäisi aktivoida verenkiertoa yms. Aluksi se tuntui auttavan mutta nyt taas vähän enemmän kutisee.

Katsoin taas pitkästä aikaa vaakaan, 7.3kg ois tullut jo painoa ja hölmönä laitoin pregnancy weight gain laskuriin luvut niin oon siellä painonsaannin käyrän yläpäässä näillä viikoilla :whistle:

@Toiveikas81 tsemppiä sinne osastolle, toivottavasti saatte paineet kuriin! kerro heti jos päättävät vaikka käynnistää. Ja päivittele tietty muutenkin kuulumiset. Jännää!

@atvk87 Hyvä että löytyi housut mitkä menee!

Oma kohtaisesti voin suositella Max Cosin telakkaa '2 way fix' autoon. Siihen menee turvakaukalo Pebble sekä siitä seuraava turvaistuin Pearl. Ei tarvitse ostaa erikseen kahta eri tuolin telakkaa autoon. Tosin onhan niitä turvaistuimia mitkä turvavöillä kiinnitetään autoon, jos ei esim autoile paljoa. Telakkakiinnitys lienee jonkin verran turvallisempi kuin turvavyökiinnitys turvakaukaloissa.

@hillan_kukka siitä ne viikot pikku hiljaa lisääntyy ja lisääntyy (y) Oliko sulla varhaisultra tulossa?

@-dino- kerro sitten nappasitteko torista jommat kummat vaunut ;)
Mähän ekassa raskaudessa halusin pitkittää vaunujen ostoa mahd pitkään kun oli koko ajan sellanen "mitä jos" fiilis takaraivossa. Sitte joskus rv30 tilattiin vaunut suomalaisesta nettikaupasta. Mutta sinne nettikauppaan ne tuli ulkomaiselta välittäjältä, mikä toimitti niitä eteenpäin tehtaalta ja meni viikkoja ja viikkoja kun tehtaalla jokin ongelma. Lopulta olin jo varmaan rv36-37 kun päätettiin, että perutaan se kauppa ja tilattiin suoraan varastosta löytyvät vaunut toisesta kotimaisesta nettikaupasta. Ekat olisi olleet jonkin 600eur suurinpiirtein, ja ai että nitäkin oli mietitty ku iisakin kirkkoa, värimaailmaa pähkäiltiin varmaan viikko, että mikä valitaan. Sitten kun alkoi tulla kiire niin lopulta päätettiin Stokken vaunut parissa päivässä, mitkä maksoi jonkun tonnin enemmän :ROFLMAO: Noh hyvät vaunut olleet kaikin puolin, mielellään tälle toiselle säästänyt.

Mä en kyllä osaa itse tehdä yhtikäs mitään. Mutta tämmöisen tyylinen verhoilu hommattiin äitiyspakkaukseen. Ihan erilaisilla kankailla toki, mutta idea sama.
https://mirvanmenomatkat.files.wordpress.com/2015/02/img_18561.jpg
Valmiita verhoiluja löytyy jostain lastenvaatekaupoista täältäpäin ainakin, mutta ne on sellasia rimpsuhelmaisia mistä en itse yhtään tykkää. Noihin verhoiluihin löytyy googlettamalla ohjeita kyllä.

24+1 viikon lopulta ollaankin sitten jo ns. turvallisilla viikoilla, jos vauvalla olisi kiire maailmaan. Tosin epäilen kyllä ekan synnytyksen perusteella, että taidan olla niitä pidempään hautovia :D
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
@Mandala pääsin tänään kotiin. On kyllä ihana olla kotona. Eihän sitä pysty kunnolla sairaalassa nukkumaan kun on huonekavereita. Mutta en valita koska olin hyvässä seurannassa. Nyt ois lääkitys kohdillaan ja seurailen verenpaineita kotona. Ens viikolla on kontrolli äitipolille. Ainakaan nyt ei tarvi miettiä käynnistystä mutta jos paineet lähtee nousuun niin sit asiaa taas tarkistellaan.

Mähän sain hommattua vaunut vasta reilu viikko sitten. Olin kyllä torista katsellut ja hyviä vaihtoehtoja tuli vastaan mut jotenkin en saanut aikaiseksi niitä hankkia. No sit tuli yhdet hyvät vaunut myyntiin ja päätin toimia vaikka siltikin ajatus vaunuista ahdisti. En tiedä miksi. Nythän nuita on tuossa kiva katsella.
 
@-dino- joo, näin arveltiinkin et ei varmaan sitä 2019 oo viel julkastu kun ei löytynytkään :D eiks se joskus huhtikuussa lähe jakoon?

@Mandala toivttavasti ei vitamineista ois haittaa! Toisaalta järki sanoo et ei voi olla ja kutenkin kyse on vaan todella pienestä määrästä. Tsemppiä rasitukseen! (y)

@Toiveikas81 kiva että päsit viel kotiin! Meillä kanssa on vaunut ja sun muut sitterit yms oottamassa isännän siskolla, eikä oo kyl mikään kiire roudata niitä vielä kotiin :rolleyes:

Mie täällä koitan saada viimeisiä minuutteja kulumaan et pääsis lähtee neuvolaan. :D

22+1
 
Vauvoja syntyy nykyään niin vähän, että noi pakkaukset on mitotettu yli ja niitä ja pitkäks aikaa vuotta pitkin jaettavaks. Varmaan muutaman vuoden kuluessa korjataan oikeemmaks määrää?
Tää 2018 paketti on kyl tosi kiva, ei valittamista (y)

Toivottavasti @Mandala toi ei haittaa! Saahan hampaatkin pestä ja siinä voi mennä vaikka vähän hammastahnasta jotain aineita? Kerro sit miten kävi! :) Ja tsemppiä! :LOL:
 
Jotenkin hassu ajatus, että vauvoja syntyy vähemmän ja vähemmän kun sitä koko ajan toitotetaan uutisissa. Kun tuntuu, että niitä tupsahtelee joka puolella koko ajan ja kavereidenkin perheet vaan kasvaa ja kasvaa. Ehkä kun elää itse tätä perhe-elämää ja raskautta niin kiinnittää enemmän huomiota.

@Toiveikas81 hienoa että pääsit kotiin vielä! On se oma koti kuitenkin niin paljon ihanampi paikka kuin sairaala vaikka siellä tosiaan on hyvässä huomassa.
Synnytyksen jälkeenkin olin ajatellut, että todellakin oon niin kauan aikaa osastolla kun vaan saa, että siellä on opastusta yms tarjolla. Perhehuone saatiin ja siellä se kolme päivää vietettiin. Omaan kotiin pääsy kuitenkin oli maailman paras asia, sai olla ihan omassa rauhassa eikä kukaan tullut vähän väliä ovelle kyselemään mitään tms. Perhehuoneessa just kun oli saanut torkahdettua niin eiköhän sieltä joku jotain tullut tutkimaan tms. Lopulta kuitenkaan ei tarvinnut oikeasti yhtään mitään opastusta heiltä sitten.

Menihän se sokerirasitus sitten persiilleen :D Hoitsu soitti lääkärille ja kysyi niin se oliiviöljy just on tosi huono kun muuttuu energiaksi ja voi jossain tunnin parin päästä heittää arvoja, joten olisi varmaan tullut uusintareissu sitten pian. Varasin nyt sitten torstaille uuden ajan. Kuulemma joissain pillerimuotoisissa vitamiineissakin voi olla täyteaineina jotain sokerintyylisiä aineita mikä voi vääristää testiä.

Mä muuten eilen huomasin yhden jutun. Mulla on jo tosi pitkään välillä tullut sellanen 'jännä' tunne mahaan. Ei satu eikä tunnu juurikaan epämiellyttävältä, tuntuu vaan jännältä. Vähän kuin painetta ja joskus luullut, että oisko se vauvan möyrimistä. Niin eilen sitten kokeilin mahaa, että tuntuuko liikettä niin koko pallo olikin vain kova. Onkohan ne sitten niitä harjoitussuppareita o_O Sitten tuolla liikenteessä pyrin aina kävelemään rullaportaat ylös niin nyt aamulla niitä kavutessa meni maha kovan tuntuiseksi taas. Ei mulla ekassa raskaudessa ollut yhden yhtään harkkasupparia tai oikeaa ennenku vedet meni.

On taas alkanut jotkut hajut olemaan vastustamattomia. Kuten tea tree eteerinen öljy, kynsilakanpoistoaine, keitetty peruna (??? :cautious:) yms.

24+2
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Niin se menee noin! No eipähän tarvi sit miettiä et laittaaks hakemukset kelalle hyvissä ajoin vai ei :) mä kans kyllä tykästyin tohon 2018-laatikon sisältöön :)

Mulla ois kans sokerirasituksen aika parin viikon päästä.. Pitää tarkkaan vaan katsoo et mille viikolle/päivälle saan etten oo töissä tai tuu sit hirvee kiire töihin. Vähän jos kerkeis huokaista sen jälkeen niin ois ihan jees. :rolleyes:

@Mandala hyvä että siis kysyit! Tietää itekkin nyt varoa ettei mitään vahingossakaan syö silloin aamulla. Toivottavasti torstaina sit paremmin! (y)
 
Joo ei oikeasti kannata laittaa mitään suuhun, vettä vaan juoda. Mä aamupöhnässä luin vielä niitä HUS:in ohjeita, mutta niissä ei ollut vitamiineja mainittu erikseen. Luki vaan, että välttämättömät lääkkeet. Nielaisun jälkeen vasta tajusin, että eihän vitamiinit oo välttämättömiä, eikä edes lääkkeitä :ROFLMAO: Hampaatkin jätin pesemättä kun ajattelin, että kieltä harjatessa joutuu hammastahnaa nieluun vahingossa sitte :LOL: meni niinku tosi nappiin tää.

Jaahas, neuvolanterkaltakin tuli samantien tekstaria, että HB on 98, joten rautalisä. Ja uudestaan labraan, että tutkitaan ferritiinit myös. Eipä oo ferritiinejä koskaan tutkittu. Viime raskaudessa HB tippui 100 hujakoille vasta tyyliin rv38, sekin menee ihan eri tavalla nyt sitten.
Vaikka siis se sokerirasitus meni pieleen niin oli muitakin verikokeita mitä otti, mm vauvan veriryhmän, perusverenkuvan ja just HB:n.
 
@Mandala Jännää et toi ferritiini nyt tutkitaan kesken kaiken, mut tosi hyvä et ne kiinnittää huomiota! :) Ja hyvä et hb mitattiin ja näkyy nyt et tarttet rautaa. Ja voi skeida, et toi rasitus meni pieleen :( torstaina sit uus yritys. Ihana toi vauvan veriryhmän kattominen :) Eiks sil oo väliä vaan jos äidin ryhmä on miinus?
 
Joo mun veriryhmä on A-. Esikoinen on A+ niin jouduin ottamaan sen piikin just edellisessäkin raskaudessa mikä estää niitä jotain juttuja mitä en muista :D
Jännä ettei matalasta hempasta oo mitään oireita tullut. Jotenkin ollut kuitenkin ihan virkeä olo eikä semmonen eteenpäin laahustava mitä ekalla kolmanneksella.
 
Täällä ei kyllä pääse nauttimaan ollenkaan raskaudesta:unsure: nyt on viikon kestänyt "turisti ripuli" vaivannut ja paino senkun putoo nyt lähtöpainosta -3kg olo heikko ja hemppa pudonnut 144/120 joka tuntuu jo voinnissa vaikkakin on nk.normaali.. Ennen joulua oli kunnon ykä/paska tauti ja nyt tää viikon kestänyt ruikuli:poop: pieni onneksi liikkuu aktiivisesti joten hänellä tuskin hätää on:love:

Ei oo tullu sitä kuuluisaa pesän rakennus vimmaa kun on ihan rättipoikki väsy kokoajan no huomenna on neuvola katotaan mitä täti tuumaa:eek:

Mitään siis yhtään mitään vauva tavara/vaate hankintoja en oo vielä "uskaltanut" tehdä ehkä sitten kun pikkusella on jonkinmoiset mahdollisuudet jäädä henkiin jos syntyisi ennen aikojaan...
Kiitos ja anteeksi:love:

Ihanaa odotusta teille kaikille

Pimpula76 rv: 22+1
 
Huoh la-su yönä oli vuotanu verta sen jälkeen tiputellut tänään pääsin ultraan joku 4mm alkio ilman sykettä oli (6+1 nyt) eli huonolta näyttää mut ei uskaltanut lääkäri viel tän perusteella sanoa mitään. Verikokeella nyt katellaan mihin suuntaan menee.. En jaksa :unsure:
 
Voi ei @kiia-s :unsure: toivottavasti kaikki ois kuitenkin hyvin! Ja ihana että seuraavat vielä kuitenkin! Tsemppiä ❤

@Pimpula76 voihan :poop:. Toivottavasti menee pikaseen ohi! Enkä yhtään ihmettele ettei mitään jaksa..

@Mandala hyvä että huomasivat jo nyt ton laskun! Ja tuo on jännä miten noi veriryhmät menee tai periytyy... Ku saattaa olla sit ihan eri ku vanhemmilla tyyliin.

Mulla kans toi pesänrakennusvietti nyt vähän koki kolausta (n) Tätinihän koki ongelmia lapsensa loppuraskaudessa (olin sen verran nuori etten edes tiedä oikein et mitä), jonka seurauksena sit heidän pieni tyttönsä ei syntymisen jälkeen jaksanut elää kuin vajaan vuorokauden. Tästä on jo aikaa 10-12vuotta ja ovat saaneet aivan ihanan pojan kuitenkin. Nyt kuulin äidiltäni että tätini oli sitä ihmetellyt että kun kaikki nyt intoilee meidän tytöstä aivan hirveästi, että entä jos käy samoin kuin heidän tytölleen.. Mietinpä sitten vaan että olikohan mitenkin perinnöllisestä ongelmasta kyse kun tuommosia miettii (n) mut kuten äiti sanoi että ei noin voi ajatella, eihän sitä ikinä tiedä milloin täältä kukakin lähtee. Mut ääh, silti vähän masentavaa :unsure:
 
Voi ei @kiia-s jospa olisi kuitenkin kaikki hyvin! Pidän peukkuja isosti!!

@love- ja voi pylly sun tätisi ajattelematonta kommentointia :unsure: ei todellakaan tarvitsisi tuollaisia päästellä suustaan. Raskaana on herkempi kaikelle tuollaiselle ja voi aiheuttaa inhottavan negatiivisten ajatusten tulvan vielä. Onhan se hyvä tiedostaa, että ongelmia voi tulla, mutta kyllä raskaana olevan pitäisi pystyä omaa raskauskuplaansa vaalia! Kuitenkin tuollaiset ikävät tapahtumat on toooodella harvinaisia. Yritä karistaa mokomat ajatukset päästäsi, jooko! ❤
 
Joo ei oikeasti kannata laittaa mitään suuhun, vettä vaan juoda. Mä aamupöhnässä luin vielä niitä HUS:in ohjeita, mutta niissä ei ollut vitamiineja mainittu erikseen. Luki vaan, että välttämättömät lääkkeet. Nielaisun jälkeen vasta tajusin, että eihän vitamiinit oo välttämättömiä, eikä edes lääkkeitä :ROFLMAO: Hampaatkin jätin pesemättä kun ajattelin, että kieltä harjatessa joutuu hammastahnaa nieluun vahingossa sitte :LOL: meni niinku tosi nappiin tää.

Jaahas, neuvolanterkaltakin tuli samantien tekstaria, että HB on 98, joten rautalisä. Ja uudestaan labraan, että tutkitaan ferritiinit myös. Eipä oo ferritiinejä koskaan tutkittu. Viime raskaudessa HB tippui 100 hujakoille vasta tyyliin rv38, sekin menee ihan eri tavalla nyt sitten.
Vaikka siis se sokerirasitus meni pieleen niin oli muitakin verikokeita mitä otti, mm vauvan veriryhmän, perusverenkuvan ja just HB:n.
Hui kun sulla on alhainen hemppa:eek: onko sulla millä tasolla normaalisti? Ja ootko väsynyt?.. Tsemppiä uuteen sokeri rasitukseen(y)
 

Yhteistyössä