~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

kiisuli mulla on tullut sellaisia repäisykivuiksi kuvittelemiani koviakin kipuja ajoittain myös aika aikasesta vaiheesta asti. Nauraminen, nouseminen, yms jutut saa kovan kivun jonnekin puolelle mahaa, silleen että pitää oikein pysähtyä vähäksi aikaa kunnes helpottaa. Mä olen ajatellut, että ne on just kohdun kasvukipuja kun se on vähän sellaista kiristävän tuntuista se kipu, kuin joku kiristäisi kovasti ja kivuliaasti sisuskaluja tuolta.

Flow ihanat ultrakuulumiset :love::love: se on ihan huikeeta se kun maha-asukkaan (/asukkaat ;) ) näkee ekaa kertaa siellä mahassa hilluvan. Kun ei sitä tunne niin on vaan ihan ällistynyt, että tuolla minunko mahassa tuo tapahtuu?? :D :LOL:

Mulle tuo yksi alan guru lääkäri muistaakseni kyllä sanoi, että jos on molemmat kaksoset elossa niin on jokin laskukaava millä lasketaan veriseulan+niskaturvotuksen kanssa se suhdeluku. Vai olenkohan mä ymmärtänyt ihan väärin.

Ja tosiaan äitiyshousuostoksille vaan, se on aivan mahtavaa se fiilis laittaa ne ekaa kertaa jalkaan kun oot kärvistellyt mahaa painavien housujen kanssa tarpeeksi :ROFLMAO: Tosin kyllä mäkin eka ajattelin silloin että huonoa onnea kutsun itselleni niillä vaan, mutta eipä oo vielä tavoittanut :D
 
Mandala ja flow jos mie en sitten huolestu noista kivuista vaan lasken ne asiaan kuuluviksi (y) Ja toi Mandalan kuvaus "Nauraminen, nouseminen, yms jutut saa kovan kivun jonnekin puolelle mahaa, silleen että pitää oikein pysähtyä vähäksi aikaa kunnes helpottaa" on täydellinen. Melkein joka kerta autosta noustessa joutuu hetken hengitteleen ja nojaileen, kun kirpaisee niin komeesti mahasta.. :confused:

Ihania ultrakuulumisia flowlla lisäksi vielä :love: Ja vähän oon kade että teillä on neuvolassakin ultra, meillä on vaan doppleri... Ihanaa tuplaonnea teille :love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: flow^
Pikakuulumiset:D Rakenneultrassa kaikki hyvin... jumakauta ku ihmistä jännitti koko aamun... Kun ei mulla niitä liikkeitä juurikaan o tuntunut... löyty syy istukka etuseinämässä... :rolleyes: ja meille voi laittaa pinkin värin kun pikku prinsessa tulossa:love: mummo ennustikin sitä kk sitte juuri kun poistui taivaaseen:cry:. Nyt ajattelin kyllä tammikuussa ostaa jotain kivaa vaaville.. alkaa olee luottavaisin mielin.. mutta silti varpaillaan...:confused: nyt täytyy repiä itsensä sohvalta joulusiivoomisen kimppuun... toi väsymys ja oksentelu vähän hidastaa menoa.:eek:

No oli kaukana pikakuulumiset. ..:ROFLMAO: ja kaikille älyttömästi tsemppiiiiiiiiiii ja ihanaa joulua kaikille... nauttikaahan raskaudesta vaikka se ei aina helppoa ole..(y)(y)(y)o_O

Rv 19+3
 
iinukka, hienoa että kaikki hyvin :) kauanko sulla rakenneultra kesti? Mulla se ylihuomenna :)

Mulla on kans ollu niitä repäisykipuja mutta nyt vähemmän. Mulla ne on nimenomaan tuntunu siltä että jotain repeää/venyy, juurikin istumaan noustessa yms. Kaikenlaisia vihlovia tuikkaisuja on ollu mut en niitä laske sellasiks. Onko muilla pidemmällä olevilla tuntunu kipua alavatsassa kävellessä? Mulla tulee nykysin välillä jos paljon tai nopeasti joutunut liikkumaan. Inhottavia enkä oikein tiiä pitäskö huolestua :(

Me tosiaan kerrottiin porukoille nt ultran jälkeen ja musta sillonkin tuntu liian aikaselta :D anoppiha kunnolla vollotti, mikä mua lähinnä ahisti.. oma äiti otti paljon rauhallisemmin. Mun isä taas sen verran juro ettei siltä saa mitään reaktiota aikaseks :D

rv 19+5
 
Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 27.4.2016
Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 11.5.2016
iinukka1 ... 2.ICSI/IVF ... ensimmäinen ... 13.5.2016
Aanis ... 1.IVF ... toinen ...
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 18.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 18.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 22.5.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 6.6.2016
Jezebel78 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 12.6.2016
Lia_ ... 2. ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
Gaudeamus ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
hannuliini ... keskeytynyt 1.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 30.6.2016
flow^ ... 2.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 14.7.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen … 20.7.2016
grey83 … 1.ICSI 3.PAS … ensimmäinen … 24.7.2016
Toiveikas81 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ...
epplu ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ...
Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 12.8.2016
Vilijonkka_ ... 1 IVF 4.PAS... ensimmäinen... elokuu 2016
frankie ...1. IVF ... toinen ... 24.8.2016


Tapahtumia tulossa :)

Caro87 - rakenneultra 23.12.
hannuliini - nt-ultra 23.12.
kop kop - nlalääläri 23.12. - rv19
hannuliini - neuvolalääkäri 28.12.
Lottainen - ultra 28.12. - rv7+3
kop kop - rakenneultra 29.12 - rv19+6
Toiveikas81 - 1.neuvola 30.12.
flow^ - nt-ultra 30.12.
Vilijonkka_ - varhaisultra 5.1.
Frankie - varhaisultra 5.1.
lullaby - neuvola 7.1. - 24+1
Kiisuli80 - nt-ultra 7.1.
Henrietta- - neuvolalääkäri 7.1.
Mandala - rakenneultra 7.1. - rv20+4
Peppermint - rakenneultra 5.1.
iinukka1 - ultra 12.1.
Mandala - kela neuvola 13.1. - rv21+3
Kop kop - neuvola 18.1. - rv 22+5
Peppermint - neuvola 19.1.
Henrietta- - rakenneultra 20.1.
Jezebel78 - rakenneultra ja lääkäri 27.1.
Gaudeamus - rakenneultra 10.2.
lullaby - ultra 15.2. - rv29+5


Myöhemmin onnistuvat :cry:

Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Maria_V (luomu - km)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)
Mari32 (5.ICSI - kem)


Maaliin päässeet :love:
 
Viimeksi muokattu:
Caro se kesti joku tunnin mut sit me venattiin puoltuntia vielä toiseen ultra laitteeseen ku ei ekas suostunut liikkuu mun rakon päältä vaan istuskeli ja nojaili seinään ni ei saatu selkäihoa katsottuu. .o_O Sit ku päästiin sinne ni ei mennyt sielä ku 5min. Et kokonaisuudessaan päälle tunti ultraan meni:)
 
Onnea jälleen hienoista ultrauutisista! flow^, molemmat pienet ja vahvasti mukana elämässä <3<3 ja iinukka1, osan ottoni mummostasi :( mut jospa tytöllä on nyt yks suojelusenkeli enemmän varjelemassa sieltä taivaasta 0: ) <3

Mä tosiaan kerroin heti alussa jo äitille tilanteesta, tiedän ettei porukat ala mitään ärsyttäviä hössötyksiä (äitillä myös kokemusta lapsettomuudesta, hoidoista, tm, ku, olikohan joku varhanen km:kin jne.) ja samoin kun itekin, pitää järkevänä että tää asia pysyy vaan lähiperhepiirin tiedossa niin kauan kunnes tulee musta ulos.. ja ois jotain (hyvää) ilmotettavaa.
Veljelle ja pojalle kerroin np/nt-ultran jälkeen. Eli joo, sama asia flow^, lyhenteet niskapoimusta ja niskaturvotuksesta ;)

Mandala, joo itekin yritin miettiä oisinko syöny jotain pahentunutta tms. mutta ei tuu kyllä mieleen.. no mulla on tapana lämmittää kyllä uudelleen ruoka-annoksia, mutta lämmitän ne höyryävän kuumiks, niinkun on suositeltu. Se ois ehkä ainoo mistä ois jotain voinu tulla.
Onneks meni kuitenkin parissa tunnissa ohi ja tänään oli enää vaan hieman normaalia löysempää..

Se taikausko saa välillä ihan järkyttäviä mittasuhteita... oikein pitäny iskostaa että en mä nyt pysty millään ajatuksilla tai liian aikasilla hankinnoilla (vaikkakin toistaseks vaan ajatustasolla) tms. "väärillä" teoilla aiheuttaan keskenmenoo/ennenaikasta synnytystä (siitä nyt kai näillä viikoilla voi jo alkaa puhuun) tms. pahaa! Siitä korustakin tulee ensin mieleen etten halua, JOS kuitenkin jotain hirveetä tapahtuu niin sekin sit ikävästi muistuttas kaikesta ym.! Lapselle saa riittää tutuiks muodostuviks virikkeiks mun kehoni tuottamat äänet ;)
Ja mitä noihin lapsilukutoiveisiin tulee, jotenkin vihanen ittelleni kun viime aikoina kun tää nyt on edenny näinkin pitkälle, alkanu herätä kuolleista jo vuosia sitten haudatut ja unohdetut suurperhe-haaveet :S oon siis aina halunnu useemman kun yhden lapsen, ja ite lapsena murehdin pitkään kun ei ollu ketään sisaruksia. Niin alkanu mennä taas aivan liian pitkälle kaikessa ja miettiny että mitä jos seuraavaan hoitoon sais sitä dhea:ta ja sillä tuliskin useempi elinkelponen blasto pakkaseenkin jne.! Joo, niin varmaan.....Eiköhän nyt kannattas aatella vaan sinne keväälle ensin, jos tänkin sais elävänä syliin.. Jos sitten joskus vielä sisaruksenkin niin siinähän ois jo yllinkyllin! :love:
Rajan oon kuitenkin mielessäni vetäny siihen etten lähde lahjamunasoluihin, sitten kun mun solut on lopullisesti kuraa ettei niistä vaan kertakaikkiaan tuu enää mitään siirrettävää (tai kun säästötilin pohja alkaa paistaa) niin tää touhu on mun osalta sitten ohi. Mulle on jotenkin tärkeetä että lapsi on biologisesti oma (etenkin kun isäkin on joku tuntematon)...ja toivon etten tällä loukkaa ketään tms., on tosi hienoa että on olemassa myös naisille "laina"solujen mahdollisuus, kelle se vaihtoehto sopii! :)
 
  • Tykkää
Reactions: iinukka1 ja flow^
Heippa!
Mun piti olla hiljaa joulunvietossa :) mutta, mutta...tässä mää vaan huutelen!!
Mandala, minäkin täytän ensivuonna 37vee ja oon miehelle harmitellu, kun niin kauan vaan yritettiin kotikonstein lasta saada, enkä ollu valmis hoitoihin lähtemään. Ei taidettu kumpikaan olla, ennenku vasta sitten, kun mieheni läheinen sukulainen aukaisi meiltä silmät ja kertoi, kuinka he ovat lapset hoidoilla saaneet ja että mun miehen kannattaisi käydä näyte antamassa. Sieltähän löytyi selkeä syy ja sitä on nyt harmiteltu, että miksi ei tartuttu toimeen aikaisemmin. Siis, ihan turhaakin turhempaa päätänsä tällä vaivata, mutta harmittaa silti. Minä olen valmis synnyttämään vaikka ne kaikki kolme jäljellä olevaa alkiota. Se nyt on aika absurdi edes ajatuksena, että niistä kaikki lähtis, ei varmasti lähe, mutta oon myöskin halunnut aina useamman lapsen. Mulla on useampia sisaruksia, samoin miehellä ja ollaan koettu se suureksi rikkaudeksi, mutta tämä ei Mandala todellakaan tarkoita sitä, etteikö sun tuntemukset ja ajatukset näistä asioista olisi myös oikeita. Me ollaan jokainen varustettu omanlaisillamme haaveilla, kuinka eletään ja mitä halutaan elämältä. Me kaikki arvotetaan asioita omista lähtökohdista omalla tavallamme ja toimitaan sen mukaan. Mulle alkioiden jättäminen käyttämättä, tuntuis ihan järkyttävältä ajatukselta, kun on nähnyt, kuinka inhimillinen ihme niistä voi syntyä.
Jokainen meistä tekee omat ratkaisunsa näiden juttujen kanssa. Ei ole yhtä ja ainoaa oikeaa tapaa toimia.
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Mielellään olis kans kerrottu vasta nt-ultran jälkeen vanhemmillemme, mutta joulu sotkee nyt vähän suunnitelmia :unsure: Mun miehen vanhemmat asuu pohjoisessa ja käyvät sen 1-2 kertaa vuodessa etelässä ja me noin kerran vuodessa pohjoisessa, niin nyt kun ne tulee jouluks etelään niin todettiin että on kuitenkin kiva kertoo kasvotusten uutiset ja nähdä reaktiot :D:eek: Mutta kuten sanottu, siinä meillä sitten onkin työmaata että saadaan ne ymmärtään, että tästä ei tartte mennä kaikille sukulaisille kertoon vielä pitkään aikaan, ettei sitten joudu selitteleen jos meneekin mönkään..:(
 
Minäkin olen tosi kateellinen flow:n neuvolan ultralle :D meillä neuvolalääkärikin vaan suoraan ihmetteli, että mistä oikein puhuin kun sen otin puheeksi. Ei siellä tota henkilökuntaa meillä edes kouluteta käyttämään ultraa, huoh :rolleyes:

Iinukka onnea hirmusti tyttölupauksesta :love::love: mutta pahoittelut mummostasi :unsure:

Eilen oli kyllä oikein hurjat kohdun kasvukivut, sängyssä maatessa nauroin jollekin telkan jutulle niin sattui aika pitkään itse asiassa mahaan. Ja aamullakin aivastaessa. Vähän jotenkin lisääntymään päin nuo, tarkottaakohan se sitä, että mahakin kasvaa sitten enemmän? :cautious:

lullaby hymyilyttää aina lukea sun tulevista hoitosuunnitelmista kun niin kova kiirus :) mutta siis tosiaan kiva että on suunnitelmat valmiina! itse taas oikein karsastan ajatusta, että taas siihen samaan rumbaan hyppäisin :D

Kiisuli ehkä se ei ole niin viikon päälle niille vanhemmille kertoa asiasta :) sopiva välihän tämä joulu monelle kertomisessa on. Ja jospa sieltä sitten saisikin hyvää tukea!

Voi hitsi mua nyt vähän ärsyttää mun neuvolatäti. Laitoin eilen sille sähköisen asioinnin kautta kysymystä siitä sokerirasituksesta. Oon ihan varma, että se on ekalla kerralla sanonut että rv20 hujakoilla siihen rasitukseen pitää mennä. No se nyt sitten selittää vastauksessaan, että tarkoitus oli puhua seuraavalla käynnillä lisää (mulla silloin rv21+), mutta laittoi kuitenkin nyt rasitukseen ja hemppaan lähetteet silti, että voin käydä jos haluan. Ja sitten seuraavalla kerralla saan lähetteen siihen vauvan veriryhmän määritykseen ja että voisin käydä kaikissa verikokeissa sitten rv24-26. Mutta kuitenkin silti voin käydä hempassa ja rasituksessa nyt jos sopii.
Siis noin vaikeasti se selitti :X3: Se on muutenkin vähän pihalla välillä, että en kyllä oikein luota mitä se muistaa tai ei muista milloinkin mahdollisesti sanoa ja kun se sekoili sen neuvolalääkäri+ultra-asian kanssakin :mad::coffee: että en mä nyt tiedä kannattaako mun käydä siinä rasituksessa vielä jos sitä ei yleisesti edes suositella vielä tässä vaiheessa vaan myöhemmin?? o_O:cautious:

18+2
 
  • Tykkää
Reactions: iinukka1
Mandala, ymmärrän, että epäselvät ohjeet harmittaa, erityisesti, jos tuntuu, ettei voi ihan luottaa siihen mitä sanotaan. Sokerirasituksen ajankohta ei liene mitenkään tarkka. Osaltahan se tarkistetaan jo rv 12-16. Tärkeintähän on, että kohonneet sokeriarvot saadaan selville, jotta niihin voidaan puuttua. En tiedä, miten teillä menee eli jos nyt arvot ovat ok, tsekataanko ne vielä toiseen kertaan.
 
Ei mullakaan mitään puhetta viimeks (14+5) neuvolassa ollu siitä sokerirasituksesta.. kai siitä seuraavan kerran jotain sanotaan kun rv24+1 (voi lisätä listaan)?

Kiela, oon myös aatellu että kaikki pakastealkiot siirtoon vaan vaikka niitä ois jääny 10 (joo näkis vaan joskus..!), eipä ne nyt suurin osa kuitenkaan edes kiinnity.. Mulla vielä sekin kun käytetty tuntemattoman siittiöitä niin ei vois lahjottaa muillekaan eteenpäin (ja vaikka voiskin niin silti saattasin haluta omaan käyttöön). Ja samoin tuntus hirveeltä käskee heittää vaan kylmästi loput roskiin...

Mandala, juu.. älyttömältähän se liian pitkälle mietiskely ittestäkin tuntuu mut kai se on jotain henkistä valmistautumista jo nyt hypätä taas siihen rumbaan...en tiä miten sitten oikeesti jaksaa mutta kai se on jaksettava, eipä tässä oo järkevää viivytelläkään yhtään kauempaa kun on pakko, ensvuonna tulee jo kuitenkin 39 mittariin :/

Täällä jotain ihmeen värisevää elohiirtä ollu tänään kohdun/rakon seudulla.. jotenkin hämäävän tuntusta ja heti tietenkin tulee mieleen et mitä outoo tää nyt on kun jotain uutta mitä ei ennen oo ollu..?!
 
Mä voisin toivotella jo tässä kohtaa kaikille oikein rentouttavaa joulun aikaa. Toivottavasti meillä kaikilla on ensi vuonna vähän erilaiset joulukuviot :love:.

Mun on jotenkin vaikeaa osallistua keskusteluun tai kirjoitella mitään, kun elän niin veitsenterällä tämän oman pääkopan kanssa. Ajoittain luottavainen olo ja toisessa hetkessä taas ihan varma, että ei ole mitään syytä olettaa tämän onnistuvan. Toivottavasti joulun pyhät ja lomareissu sais ajatukset pois näistä peloista (epäilen, että tämä ei ole enää edes normaalia... tai mies ehkä epäilee o_O). No toivottavasti voin ens vuonna osallistua paremmin tähän ketjuun, varhaisultrahan olis 5.1.

Yritän jotenkin kunnialla selvitä joulun vanhempien luona ja mökkiloman appivanhempien luona ilman, että joudutaan kertomaan. Saa nähdä miten käy :whistle:, mun oma äiti on ainakin sellainen 'noita' että saattaa jäädä vain ajatukseksi huijata heitä.
 
Lullaby

Ihan samoin ajattelen itsekkin, etten roskiin kyllä pysty heittään yhtään alkiota ja kerroin heti ku ekaa kertaa klinikalle mentiin hoitoja suunnittelemaan, että jos alkioita saadaan, niin me suhtaudutaan niihin jo alkaneena elämänä, eli mitään ei heitetä roskiin, vaan sitten vaikka siirretään useampia jos tulee hankala tilanne sulatusten suhteen. Ja niin kamala ajatus olisi sekin, että alkiot luovutettais pois. Mun munasoluja meni johonkin tutkimukseen, mutta en kyllä omia alkioita antais edes tutkimustarkoitukseen. Siksi se uus stimulaatiokin mietityttää, jos noista kolmesta mikään ei lähde vauvaksi asti, niin mitä jos alkioita tuleekin taas kahdeksan ja jos olisi parempi laatuisia ja ikä loppuu kesken......hehheh onpa ajankohtaisia murheita kun meidänkin historiaa kattoo taaksepäin. 8alkioo joista 5siirretty ja onneksi on tämä yksi lapsi saatu, mutta vähän kehno on silti prosentti. No, lähes kaikki siirretyt on jotenkin yrittäny, että noista jäljellä olevista jo valmiiksi pelottaa uus keskenmeno....kemiallisia ollu 3 Helpompi olis ottaa se nega suoraan.
No me kukaan ei huomisesta tiedetä ja hyvä niin, luottaen täytyy jatkaa taaperrusta ja uskoa, että kaikki menee niinku on mennäkseen.

Kirkkaita tähtösiä ja siipien havinaa, sekä rauhaa ja lämpöä tulevaan jouluun meille jokaiselle
 
Niinpä,...mua on vähän jääny häiritteen se ajatus että kun loppuja alkoita on viljelty pidempään (jossa mulla aina se suurin kato käy) niin jos jokkut blastot on ollu liian rupuja niin niit ei oo voitu pakastaa muttei siirtääkään, koska on jo siirretty aiemmin 2x 2-päivästä (joista tietenkin negaa).. että mitä jos niistä rupuista oiskin tullu jotain...toisaalta luulis että ne edes yrittäs pakastaa kaikki missä ois heikkokaan mahdollisuus? Oon yrittäny vaatia että alunperinkin kaikkia viljeltäs pidempään jotta mahdolliset heikot blastot vois siirtää sit tuoreena joita ei vois pakastaa mutta ois ehkä elinkelposia (jos pakastuskelvottomissa sellasia onkaan?) että nekin sais mahdollisuuden.. Silläkin uhalla ettei jäis mitään siirrettävää. Kuitenkin aina siirretty tuoreena jotain 2 tai 3 päiväsiä, mitkä tuskin eläny edes blastoiks saakka. Aattelin kysyä näistä blastojen laaduista, elinkyvyistä ym. tarkemmin seuraavaa hoitoo suunnitellessa. Täysin varma en kuitenkaan oo oliko ne sittenkin kuollu blastoina, osa ainakin oli. Vaikka en tiä helpottaako vai lisääkö vaan tuskaa jos ne ruputkin ois muuten voitu siirtää jollei ois jo siirretty niitä varhasempia :/
Joskus hiljattain laskinkin paljonko alkioita on kaikkiaan ollu (joitain kymmeniä niitä kai oli), mutta siirretty on 13 joista 2 kiinnittyny ja niistä ekasta (joka jakautu kahdeks) kkm. Ja nyt siis toinen meneillään....että eipä oo täälläkään kiinnittymistodennäkösyyksissä ja oikeestaan alkio/siirtomäärissäkään hurraamista, siihen nähden että kuitenkin 4 kokonaista hoitoo takana.
 
Tuota minäkin kyllä olen miettinyt että mihin ne pakkasukot sitten jos ei enää hoitoihin lähtisikään. Mua jotenkin hämää ajatus siitä että ne luovuttaisi (jos niitä edes huolittais). Että tulisiko sitä kadulla katseltua lapsia että ovatko tutun näköisiä tms. Roskakori kuulostaa kyllä tosi julmalta..

Siis ai karmea kun on vaikea saada äänet kuulumaan tosta dopplerista. Pallo on kyllä niin iso selällä maatessa ettei edes enää tiedä mihin kohtaa geeliä levittää ja se tunne kun pelkkää hiljaisuutta vaan kuuluu :X3: Sitten jostain kauhean kaukaata vasta kuuluu jossain vaiheessa ja vähän aikaa kovempaa kun löydän kohdan.
On kyllä miettinyt että olisiko mulla istukka etuseinässä kun ne liikkeet vieläkin puuttuu mutta toisaalta en kuule kyllä istukan ääntäkään laitteella. Vielä pari viikkoa ultraan UGH!

Onnea tämän päivän ultriin, uutisia odotellessa! (y)

18+3
 
Kai mun täytyy vihdoin uskaltaa tulla tälle puolelle. Nyt on 7+1 ja ultrassa oli kaikki hyvin. Oon pelänny keskenmenoa todella paljon (eli ymmärrän Vilijonkka sun ajatukses) ja pelkään edelleenkin. Nyt on vaa pakko yrittää nauttia hetkestä.

Noista pakastealkioista. Meille muistutettiin äsken Naistenklinikalla, että ei kannata unohtaa meidän pakastimessa olevaa alkiota, sillä se on kuitenkin meidän omaisuutta!? Aika outoa vedota siihen et se on meidän omaisuutta. En pysty kuvittelemaan että sen voisi sinne unohtaa.

Soittelin neuvolaan ja pian sieltä soitetaan kai takaisin ja saan kuulla tulevat aikataulut.

Oikein hyvää joulua kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: iinukka1 ja Mandala
Suvipilvi tervetuloa tälle puolelle :) keskenmenon pelko oli itselläkin, alkaen ensin kemiallisen pelosta kun sen olin edellisessä siirrossa kokenut, sen jälkeen pelotti kaikki muu. Ja kahdet verikokeet ja kaksi varhaisultraakin rauhoitti vain muutamaksi päiväksi aina kerrallaan. Mutta pikku hiljaa se aika kuluu eteenpäin ja viikot vaihtuu.
Onnea kovasti hyvistä ultrauutisista :) Voin lisätä sun tiedot tuohon listalle. Sitten kun haluat niin kerro toki mitä siihen laitan.
 
Rakenneultrasta tultu!

Kaikki hyvin, vastaa päivälleen viikkoja ja liikkui niin kovasti ettei kätilö meinannut saada kuvia otettua :) join aamulla kokista vähän niin tais auttaa :LOL: eikä siitä ollut epäilystä kumpi tulossa, itsekkin sen näin en vaan uskaltanut sanoa mitään ennen kuin kätilökin sen vahvisti, eli poika on tulossa8 :love: saapi vaihtaa värin tohon listaan, en saa ite vaihdettua puhelimella.

Ultran jälkeen alko omituinen kivistävä kipu alavatsalla ja sivuilla sekä selässä/kyljissä ylempänä. Nyt on rauhottunu vähän lepäillessä mut en tiedä mitä oli. Epäilin jo pissatulehdusta kun on pitäny useemmin käydä vessassa mut en sitten tiedä.

rv 20+0
 
Ihania ultrauutisia Flowlla, Iinukalla ja Carolla! Loistavaa että kaikki hyvin :) jotenkin varmaan konkretisoituu vielä enemmän vauvan saanti kun saa sukupuolen selville!

Sokerirasituksesta oli ollut puhetta niin espoossa jos ei oo mitään rasitetta niin se tehdään vasta joskus rv 25-28, mullakin seuraava neuvola vasta viikolla 23 niin sitten saan lisäinfoa.

Ihanaa joulunaikaa kaikille!!!! :love: Monet joulut on tullut murehdittua että ei vielläkään vauvaa meillä, tuntuu niin hyvältä että tänä vuonna saan kantaa tätä pientä ihmettä ja toivottavasti hän on ensi vuonna ihana tonttuilija! :)
 
  • Tykkää
Reactions: iinukka1 ja Mandala
Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 27.4.2016
Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 11.5.2016
iinukka1 ... 2.ICSI/IVF ... ensimmäinen ... 13.5.2016
Aanis ... 1.IVF ... toinen ...
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 18.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 18.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 22.5.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 6.6.2016
Jezebel78 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 12.6.2016
Lia_ ... 2. ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
Gaudeamus ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
hannuliini ... keskeytynyt 1.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 30.6.2016
flow^ ... 2.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 14.7.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen … 20.7.2016
grey83 … 1.ICSI 3.PAS … ensimmäinen … 24.7.2016
Toiveikas81 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ...
epplu ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ...
Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 12.8.2016
Vilijonkka_ ... 1 IVF 4.PAS... ensimmäinen... elokuu 2016
frankie ...1. IVF ... toinen ... 24.8.2016


Tapahtumia tulossa :)

kop kop - nlalääläri 23.12. - rv19
hannuliini - neuvolalääkäri 28.12.
Lottainen - ultra 28.12. - rv7+3
kop kop - rakenneultra 29.12 - rv19+6
Toiveikas81 - 1.neuvola 30.12.
flow^ - nt-ultra 30.12.
Vilijonkka_ - varhaisultra 5.1.
Frankie - varhaisultra 5.1.
lullaby - neuvola 7.1. - 24+1
Kiisuli80 - nt-ultra 7.1.
Henrietta- - neuvolalääkäri 7.1.
Mandala - rakenneultra 7.1. - rv20+4
Peppermint - rakenneultra 5.1.
iinukka1 - ultra 12.1.
Mandala - kela neuvola 13.1. - rv21+3
Kop kop - neuvola 18.1. - rv 22+5
Peppermint - neuvola 19.1.
Henrietta- - rakenneultra 20.1.
Jezebel78 - rakenneultra ja lääkäri 27.1.
Gaudeamus - rakenneultra 10.2.
lullaby - ultra 15.2. - rv29+5


Myöhemmin onnistuvat :cry:

Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Maria_V (luomu - km)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)
Mari32 (5.ICSI - kem)


Maaliin päässeet :love:
 
Viimeksi muokattu:
Ultrassa käyty, kaikki hyvin kasvavat tasatahtiin toinen vastasi 12+5 ja toinen 12+6 turvotukset oli 0,9 ja 1.1 eli kaikki hyvin ei ainakaan viittais ultran mukaan et olis jotain vialla. Molemmilla omat istukat ja istukat ilmeisesti takaseinässä. Maanantaina neuvolalääkäri ja rakenneultra varattuna 11.2.
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala

Yhteistyössä