~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Pitkästä aikaa taas täällä :) Hiljaiseloa taustalla olen viettänyt, kesäloman jälkeen töissä ollut hurjan hektistä ja lisäksi ohjelmaa, harrastuksia ym. on kasaantunut vähän liikaakin, joten ja illat ja ne vähäiset vapaahetket on menneet ihan koomaillessa... Mutta historiallista viikkoa on vietetty, esikoisen syntymäviikot on nyt ylitetty! Huomenna tulee täyteen 28+0 ja näin pitkällä en koskaan ole siis ollut raskaana, vähän kuin ensisynnyttäjänä mennään :) Muuten vointi on ollut ihan ok, paitsi nyt muutamana iltana ollut aika napakoita supisteluja, joiden suhteen neuvolassa käskettiin olla aika tarkkana ja lähteä herkästi kuulemma päivystykseen, jos eivät rauhoitu. Muutenkin sain ohjeen alkaa himmailemaan tahtia, kun tää arki on ollut nyt vähän turhan tiivistä... Vielä olisi reilut 5 viikkoa töitä ja sitten vähän pidempi "loma". ;)

Onnea kaikille uusille (ainakin mamido, reuna, ravishing ja AJ ) plussista ja kylmiä hermoja alun piinaviikoille! Itsekin olin tosi oireeton parit eka viikkoa ja ihmettelin niiden oireiden poissaoloa, jokta kuitenkin esikoisesta oli ollut. Tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty, mutta päivä kerrallaan vaan eteenpäin.

Mikäs on Jasminan tilanne, kävitkö neuvolassa kipujen vuoksi ja mitä sanoivat? Mulle th sanoi, että tosi herkästi pitää lähteä näytille, jos tässä vaiheessa tulee kipeitä supistuksia, mutta tietty tässä on muutenkin ns riskiodottaja. Entäs mikä on Tupsulin vointi, onko sulla supparit yhtään helpottaneet ja vieläkö oot saikulla?

Ihana kuulla, että sinäkin mari32 oot jo nlin pitkällä!! <3 Kyllä tässä itselläkin on luottamus vähitellen kasvanut ja nyt tää esikoisen syntymäviikkojen ylitys oli iso etappi. Ens viikolla menen taas pitkästä aikaa juttelemaan tutun terapeutin luo, missä kävin koko viime syksyn purkamassa väsymystä, keskenmenoja, esikoisen vaikeaa raskautta ja keskosuutta ja omaa "epäonnistumista" näissä asioissa. Joku täällä mainitsi myöskin käyneensä osittain samoista asioista juttelemassa (haaveilija?) Lämpimästi kyllä suosittelen muillekin, itse olen saanut ajatuksiani ja tunteita järjestykseen ja olen mielestäni niiden suhteen tällä hetkellä aika hyvin balanssissa.

Siidalle luja rutistus <3 Olen niin kovin pahoillani, että taas kävi näin eikä tässä sanoja oikein löydy :( Toivottavasti saat nyt kaikki mahdolliset labrat teetettyä ja ehkä erilaiset tukilääkkeet seuraavaan siirtoon, meille ainakin se toi viimein sen pysyvän avun. Jaksamista ja voimia sekä ihania hetkiä rakkaan esikoisen kanssa, onneksi teillä on se elävä aurinko, joka auttaa jaksamaan. Elämä kantaa kyllä ja usko pois, vielä olet onnesi kukkuloilla taas joku päivä ja toivottavasti mahdollisimman pian! <3

Hullabulla 27+6
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Hullabulla, ihanaa että viikot ylittyivät :)
Täällä olotila taas ihan hyvä, tunnin kesti eilen kipuilu ja sitten katosi yllättäen.. Tai ainoa mikä niin selkä jomottaa töiden päätteeksi ja vauvan potkut kylkiluihin tuntuvat :ROFLMAO:
Tänään pitäisi lähteä kylpylään, ihanaa päästä rentoutumaan:rolleyes:
Tilasinpa eilen pinnasängynkin ja postissa tuli vaunulelu:love: onko kellään kokemusta emmaljungan nxt90 vaunuista??
Rv 31+4
 
Jännät paikat täällä monella....(y) mullakin oli niukkaa kivutonta vuotoo rv5-6.. eli en ois kovin huolissani. Vaikka helppo se muiden nyt on sanoo ja kyllähän se pienikin punerrus säikäyttää pahanpäiväsesti.

Eikös noi digit oo etenkin viikkojen näytön osalta ollu monella ihan kuraa.. eli näyttää mitä sattuu vaikka hcg noussu kokoajan normaalisti niin jumittanu jossain heikommissa viikoissa? En oo ite koskaan näitä ostanu, enkä osta sen(kään) perusteella mitä kaikkee huonoo niistä lukenu.. samoin jotkut tilausliuskat one stepit, sofit yms. ei missään vaiheessa oo näyttäny kovinkaan vahvaa.
Varmaan myös tosiaan se pissan laimeus vaikuttaa jonkin verran etenkin varhasilla viikoilla. Jossain vaiheessahan se hcg menee jo yli testien "ymmärryksen" ja alkaa siks näyttää selvästi hailumpaa.
 
Lullaby kiitos lohdutuksesta, eipä tähän auta kuin aika! On vaan henkisesti aika kovaa elää joka päivä odottaen vuotoa... Mutta minkäs teet.
 
Huh, varhaisultra takana ja kaikki hyvin <3 <3 mulla siis ainakaan se, että digi "jämähti" 2-3 viikkoa kohtaan ei tarkoittanut huonoa. Huhhuh, yksi etappi takana. Toivottavasti tästä nyt osaisi pienen hetken nauttia ennen seuraavan askeleen stressausta! !! Maanantaina eka neuvola.
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Mamido! Voi miten ihanaa!! On se iso etappi kun saa varhaisultran onnellisesti käytyä! Kyllä kaikki nyt varmasti hyvin menee❤

Kiitos Hullabulla lämpimistä sanoista. Tämä pieni taaperoinen on kyllä pitänyt minut hengissä :) Loisto tyyppi ❤ Ja kyllähän sitä kovasti haluais uskoa vielä yhteen ihmeeseen. On aina helpompi uskoa toisten onnistumiseen kuin omaan. Aika näyttää mitä tulevaisuus tuo. Labrat tosiaan otettiin, mutta kaikkia tuloksia en vielä tiedä. Alkais menkat nyt niin pääsis suunnitteleen uutta siirtoa. Ihanaa ku sinä oot jo nuin pitkällä. Yritä nauttia loppuraskaudesta❤
 
Viimeksi muokattu:
Mamido! Ihania ultra-kuulumisia sulla ❤ Varmasti helpottava tunne, kun tietää kaiken olevan kunnossa. Neuvolaa en edes hoksannut? Pitäiskö se jo varata ennen varhais-ultraa vai sen jälkeen?(n)

Muutenkin täällä tilanne helpottunut, tuhruilu loppunut. Ilmeisesti limakalvot on vaan kovilla vaan. Jotenkin niin ihanaa, kun mies alkanut jo puhumaan mun vatsalle et pysy nyt siellä loppuun asti ja silittelee, et meille tulee vauva! :love:
 
Reuna: mä soitin senkin takia jo ajoissa neuvolaan kun halusin samalle terkalle millä kävin esikoisesta ja millä käydään yhä hänen kanssaan. Viimeksi km-raskaudessa en olisi hänelle saanut aikaa niin nyt soitin ajoissa :) hieno juttu, että tuhruilu loppunut!!
 
Ärsytys lähes maksimus. Kävin terveyskeskuksessa tänään verikokeissa. Sain siis TYKSistä lähetteen omaan terveyskeskukseen. No sieltä veret lähti 12 aikaan TYKSIlle. Juu ei mitään kuulunut mitä testi sano ja kun koitin IVF hoitajalle soittaa, niin ylläripylläri varattua taas koko sen saakelin ajan mitä se muka vastailee. Soitetaan sit vasta maanantaina tulos. Onneksi tein apteekin testin ite. Muuten olisin voinut käydä ketutuksesta nirhaamassa jonkun. Tää ei oo leikin asia ja ei saa odotuttaa viikonlopun yli tämmösiä tuloksia. No maanantain apteekin testi oli plussaa ja ei oo vieläkään menkat alkanut, että kai mää sit edelleen olen raskaana. Pitäis vaan saada aika sit sinne tyksiin vielä, et ne tekee sen jonkun oman ultran liirumlaarumin.
 
Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

JONPA77 ...3.IVF 1.siirto ... ensimmäinen+toinen (2 sijaislasta) ... 29.10.2016
Jasmina20 ... 1.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 7.11.2016
Rizu ... 1.IVF 3.PAS ... toinen ... 7.11.2016
kiia-s ... 1.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 8.11.2016
Elika ... 2. IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 14.11.2016
RooRoo1 ... 1 IVF ... toinen ... 16.11.2016
Mari32 ... 5.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 20.11.2016
Tupsuli ... 4.IVF, tuore ... toinen ... 30.11.2016
Hullabulla ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 3.12.2016
mar80 ... 1.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 7.12.2016
cerezah ... 1.IVF, 1.tuore ... ensimmäinen ... 30.12.2016
tuba factor ... xxx ... xxx ... 30.1.2017
Janne91 ... 1.IVF, tuore ... ensimmäinen ...2.2.2017
Jolana ... 1.IVF, tuore ... ensimmäinen ... ?
Mamido ... 2.IVF/2.PAS ... toinen ... ?
Haaveilija ... 1.IVF/tuore ... ensimmäinen ... 15.2.2017
AdeliinaJosefiina ... 2. ICSI/2. PAS ... toinen ... 11.5.2017
Reuna ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen ... 16.5.2017
Ravishing ... 1.IVF/tuore ... ensimmäinen ... 17.5.2017

Tapahtumia tulossa :)


Myöhemmin onnistuvat :cry:
Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Maria_V (luomu - km)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)
Vilijonkka_ (1.IVF 4.PAS - tm)
SalamaT (2.IVF - kkm)
Toiveikas81 (1.ICSI - myöh. km)
Lia_ (2.ICSI - keskeytys rv22+1)
Tinnu (3.hoito/4.alkio - kkm)
SalamaT (2.IVF 1.PAS - km)
Nenna81 (2.IVF 3.PAS -kkm)
Siida (1. ICSI 7. PAS - kem)


Maaliin päässeet :love:

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 40+6 ... 3.5.2016
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 38+0 ... 4.5.2016
Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 41+4 ... 21.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 41+3 ... 28.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 41+6 ... 4.6.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+5 ... 11.6.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen ... 39+4 ... 17.7.2016
flow^... 2. IVF ... ensimmäinen + toinen ... 39+1 ... 8.7.2016
grey83 ... 1.ICSI/3.PAS ... ensimmäinen ... 39+2 ... 19.7.2016
Suvipilvi ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 40+2 ... 11.8.2016
frankie ... 1.IVF ... toinen ... 39+1 ... 18.8.2016
Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 41+1 ... 20.8.2016

************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön.
 
Mä päivittelin listaa ettei aivan hautaudu tiedot tuonne uumeniin. Virallista päivittäjäähän meillä ei ole, joten jokainen voi ohjeen mukaan päivittää listaa. Koska nyt päivitin, jos joku hoksaa heti jonkun virheen, voi pyytää minua muokkaamaan kirjoitustani, jos ei halua itse julkaista uutta listaa.

Ravishing onpa tympeää tuommoinen! Siinä mielessä oli kiva olla yksityisellä hoidoissa, että ei tarvinnut kärsiä mistään soittoajoista ja turhasta odottelusta. Tsemppiä odotteluun!!
 
Täällä juuri tehty testi tyhjä. Eli eiliset viivat kadonneet täysin. Tää oli tässä. Kunnolla kyllä kävi kiinni, mutta ei jaksanut enempää. Kun nyt vaan alkais se vuoto pian. Sitä odotellessa. Voi paska.
 
Varovasti siirryn tänne ketjuun. Täällä toisesta ketjusta tuttuja ja uusia tuttavuuksia. Pitää ajan kanssa lukea vähän läpi tätä ketjua. Listaan voisi päivittää 1.IVF/tuore, ensimmäinen. Laskettu aika vielä ? Mä kyllä laskin itte et ois 22.5.2017, mut en oo varma. Kaikki testit vahvistunu ja digi näyttää 1-2 niinku pitää. Oireet voimistunu päivä päivältä. Ke käyn vielä varmuudeksi verikokeella.
 
  • Tykkää
Reactions: mar80 ja Mandala
Voi ! Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin ja on ihan normia. Kyllä tuollainen pelästyttää pahan päiväisesti.
Olenkohan osannut laskea raskausviikot oikein?? Meneekö se näin: eli 29.8 oli hedelmöitys, 31.8 siirtopäivä. Niin onko siirtopäivä ollut sitte rv 2+2, ja nyt olisi sitten rv 4+0?? Milloin voi aikaisintaan käydä ultrassa? Osaako joku sanoa siihen, että jos on ulkopaikkakuntalainen ja käy omassa tk:ssa verikokeella, niin saako tyksistä tuloksen verikokeesta heti samana päivänä vai meneekö se seuraavaan päivään? Ja saako sen siinä tapauksessa heti samana päivänä jos käy otatuttamassa sen tyksissä? Malttamaton kun olen...
 
Nonni. Pommitettuani varmaan 80kertaa (valehtelematta) putkeen tyksin IVF hoitajan numeroon, sain sieltä henkilön kiinni. En ole enään läski, vaan olen raskaana. Arvoiksi sanoi 355, mulle se ei sano mitään. No pääasia, että nyt ollaan plussaa ja toivottavasti pysyyäänkin. 30.9. Eka ultra tyksissä. Sit pitäisi vielä arvauskeskuksen neuvolaan varata aikaa.
 

Yhteistyössä