~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Ja salama myös! Muistan niin aina kun ekaa kertaa olit tällä palstalla plussanneena kun itsekin kärvistelin aika paniikissa ja kärsimättömänä. Ja sinun(kin) paluuta tänne kovasti odotin. Nyt sitten maaliviiva on ylitetty parhaimman palkinnon kera, en voisi olla onnellisempi sinun(kin) puolesta <3 voi nyyh, vauvoja vauvoja, kuin ihanaa! <3
 
Haikara matkalla :love:

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

kiuski ... 2.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 24.6.2018
marrasmai ... 5.ICSI ... ensimmäinen ... 8.7.2018
Zoona ... 2.IVF 3.PAS ... toinen ...11.8.2017
lullaby ... 7.IVF ... kolmas ... 6.9.2018
Choco coco ... 2.IVF 1.PAS ... kolmas ... 4.10.2018
Iiris80 ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 20.10.2018.
Mamido ... luomu 2.IVF:n jälkeen ... kolmas ... 11.11.2018
mmmoi ... 1.ICSI 3.PAS ... toinen ... 19.12.2018
kettuperhe ... 1. IVF ... toinen ... 1.1.2019
An1z81 ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 3.1.2019
Miitta37 ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen ... ?.1.2019


Myöhemmin onnistuvat :unsure:

Toiveikas81 (1.ICSI - myöh. km)
Lia_ (2.ICSI - keskeytys rv22+1)
Tinnu (3.hoito/4.alkio - kkm)
Nenna81 (2.IVF 3.PAS - kkm)
AdeliinaJosefiina (2.ICSI 2.PAS - km)
Ravishing (1.IVF - kkm)
love- (1.ICSI ?.PAS - kem)
Jantzu (1.ICSI 2.PAS - kkm)
reason (2.IVF - kkm)
Molly3 (2 IVF+1 hoito lahjasoluilla 2.pas - tm)
Iiqu (? - kkm)
gemmy (3.IVF/1.PAS - kkm+tm)
Domi (4.IVF/1.PAS - tm)
Noran (2.IVF 2.PAS - ku)
Voyage (? - ku)


Maaliin päässeet (y)

Henrietta77 ... 1.ICSI ... toinen ... 39+3 ... 13.1.2018
Caro87 ... 2.IVF 1.PAS ... toinen ... 38+6 ... 17.2.2018
MyMa ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 40+6 ... 24.2.2018
Ranau ... 1. IVF ... toinen ... 40+0 ... 26.2.2018
Xienna ... 2.ICSI 1.PAS ... toinen (1.yhteinen) ... 39+2 ... 21.3.2018
mavli ... 2.IVF/ICSI 1.PAS ... toinen ... 29+1 ... 5.4.2018
esemila ... 9.PAS (lahjamunasolut) ... toinen ... 32+3 ... 15.4.2018 ?
Helios... ... 4.ICSI 8.PAS (lahjasiittiöt) ... ensimmäinen ... 34+4 ... 23.4.2018
#hope ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 36+6 ... 30.4.2018
Bridge ... 5.ICSI:n jälk.lahja-alkio ... ensimmäinen ... 38+5 ... 23.5.2018
Siida ... 3.ICSI 1.PAS ... toinen ja kolmas... 37+6 ... 31.5.2018
maljakko ... 3.ICSI 2.PAS .. ensimmäinen ... 36+0 ... 31.5.2018
SalamaT ... 3.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 1.6.2018


************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön



******
Hurjasti onnea myös SalamaT:lle!! Rankka urakka mutta lopultakin kaikki hyvässä hoidossa, ja palkinto sen arvonen ja enemmänkin <3 Olitkos sinäkin Tayssilaisia, vai muistanko ihan omiani.. jos olit, niin kerrankin joillain vois olla oikeesti ne legendaariset "treffit synnärillä" ;D

Lyhensin tuota alinta listaa nyt melko karskilla kädellä kun oli jo niin pitkä (mikä tietty hieno juttu) ja mahtuu sitten vielä paljon tuleviakin.. An1zin poistin tuolta "myöhemmin onnistuvista" :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: An1z81 ja MyMa
Paljon onnea Siida ja SalamaT rakkaista! :love::love::love:

Meille syntyi viime torstaina suunnitellulla sektiolla ihana poika 36+0 :love: Paino 3148 g ja pituus 49 cm. Kaikki on mennyt pääasiassa oikein hyvin ja ehkä huomenna päästään jo kotiin.
 
Suuret ja lämpimät onnitteluhalaukset Salamalle ja Maljakolle, teilläkin nyytit kainalossa❤❤ Aivan ihana juttu! Salaman synnytyskertomus kuulostaa kyllä rankalta. Ei mene aina helpointa kaavaa nämä jutut, mutta muistot haalenee kun saa lapsen kainaloon.
 
mavli teillä on kyllä ollut myös kuoppaisempi tuo teidän alkutaival, ja tosiaan tuokin on niin harvinaista kuitenkin että noilla viikoilla syntyy. Tuntuu niin epäreilulta että eikö kaikkien näiden vaikeuksien jälkeen voisi mennä hyvin sitten kun kerran raskaaksi tullaan, ettei kenenkään meistä tarvitsisi enää itseään ihan tärviölle murehtia ja stressata.

Kiitos kaikille tsemppaajille, teidän lohduttavat sanat merkitsee oikeasti tosi paljon. Otin MyMan neuvosta vaarin ja yhtenä päivänä tosiaan huutoitkin yksin kotona, niin ehkä ihan pahin terä vähän taittui. Nyt tuntuu myös että mun hätää kuunnellaan lääkärissäkin vähän paremmin, ja sain lähetteen yhdelle synnytyspelkoihin erikoistuneelle lääkärille jolle toivon mukaan pääsen jo ensi viikolla. Edelleenkin itkettää joka kerta kun aiheesta joutuu puhumaan jonkun terveydenhuollon ammattilaisen kanssa, ja viime neuvolakäynti meni pelkäksi itkuksi, mutta jospa tämä tästä pikkuhiljaa.

Mutta siis herramunjee kun muutaman päivän on poissa niin mitä täällä oikein tapahtuu! :love::love::love: :love: Johan nyt monta pikkuista päätti näin yhteen syssyyn tulla maailmaan. Ihanaa että vauvat tuntuvat voivan hyvin vaikka dramatiikkaakaan ei ole synnytyksistä puuttunut. Hurjasti onnea Siida, Bridge, maljakko ja SalamaT! Ja siis aaapuaaa miten ihmeessä ja kummassa voin olla toiseksi ylimpänä listalla??? :eek::eek::eek:
 
Onnea vauvautuneille @Siida @SalamaT @maljakko ja @Bridge :love:. Kylläpä teitä on nyt monta samaaan aikaan, ihanaa.

200 euron mielenrauhaultra takana. Nyt vastasi kokoa 8+5 ja oli päivän edellä pas:sta laskettuna. Näin jo pienet käsien ja jalkojen alutkin :love:. Kyllä oli koko rahan arvoinen reissu. Jos joku haluaa päivittää listaa Miitta37...1.IVF/1.PAS....ensimmäinen...1/2019
 
Täällähän on vaikka kuinka vauvauutisia! <3 Onnea kaikille tasapuolisesti, Siidalle nyt tietysti hieman enemmän kun kaksi vauvaakin :D

Mäkin mietin että oliko Salama Taysin porukkaa; jos niin sittenhän meitä on ainakin kolme ollut siellä samaan aikaan! :D
 
Iso kiitos kaikille onnitteluista! On tämä vaan ihmeellistä, ei oikein tajua olevansa äiti vieläkään!

Maljakko kovasti onnea pikkuisesta! Ja ihanaa että Miitan ultra toi kaivattua mielenrauhaa!

Me ollaan vielä sairaalassa, eilen päästiin takaisin normiosastolle ja huomenna todennäköisesti kotiin! Lääkkeet on tehonneet hyvin ja vauva ollut koko ajan hyvävointinen. Imetys lähtenyt sujumaan hyvin. Me ollaan Jyväskylässä, ei Tayssissa. Mut paljon Treen suuntaan liikutaan miehen lasten vuoksi, joten siksi miittiringissä roikun mukana!
 
@Miitta37 Hyvä että kävit siellä ultrassa! Tuo on oikeasti pieni summa siitä että ei tarvi murehtia ja stressata :)

@marrasmai En muista kysyinkö jo, mutta leikkauksen takia niin käynistetäänkö teillä? Vai odotteletteko vaan ihan normaalisti? Mä oon ainakin sellanen itkupilli että itkeminen todellakin auttaa! Hyvä jos on vähän parempi mieli sielläkin. Varmasti heittelee tunteet laidasta laitaan. Ja kiva kun sait ajan lääkärille, pääsee vähän paremmin vielä juttelee aiheesta ❤

On kyllä niin epätodellinen olo. Vastahan mä olin tossa listalla viimisenä ja nyt ekana :eek: melksoella rytinällä muutenkin lyhentyny tuo, sais nyt tuolla hoitoketjussa tulla niitä plussia jo! Kesätauotkin alkamassa niin tietää pitkää taukoa myös plussien suhteen.

Tänään käyty taas lääkärissä ja ei kuulemma ole mitään merkkejä että olisi tulossa vielä. Nyt on kyllä viikon sisään supistellut monta kertaa päivässä mutta kai se kuuluukin jo asiaa. Ainiin, pyysin itse että ottais hb:n samalla, oli ensin terkka vähän että ”no otetaan nyt sitten jos on pakko”. Viimeksi(eli joskus tyyliin 20viikkoa sitten) se oli 150 ja nyt 103, että aika reippaasti tullut alas. Ei ihme että vähän väsyttää :whistle:

Kaivoin esiin ensimmäisen kuvan minkä olen tänne varmaan laittanut ja sitten viereen tämän viikon. Arvaatteko kumpi on kumpi? :LOL: Miten sitä silloin ajatteli että on jo tooosi iso maha, mutta tommonen perus mäkkipömppis vaan. Ihan ei mene sama raitapaitakaan enää päälle :LOL:

Kiuski 37+2

EC0201CB-70BE-49F3-A211-0DE063E6AD43.jpeg
 
Suuren suuret onnittelu Siida ja Salama T! Mietin jäikö sinulle Siidalle verta kuin pari litraa tuon jälkeen?!! :unsure:

@Miitta37 ihana uutisia. Eikä pitkä nt-ultraankaan.

Kävin eilen neuvolassa. Olen kuvitellut, että kaikki on hyvin. Ja voi tietenkin ollakin, mutta joudun nyt kuitenkin seurantaan, kun sf oli kasvanut vain sentin kuukaudessa. Sukelsi käyrien alapuolelle. Samahan kävi esikoisen kanssa ja istukan toiminnassa oli silloin vika. Kasvu hidastui huomattavasti näillä main. Syntyi lopulta käynnistettynä ja oli 2,6 kg. Lisäksi viime kesäinen selkäongelma on tehnyt paluun ja toinen sääri puutuu. Joudun arvioiduttamaan tilanteen lääkärillä, että miten se vaikuttaa synnytykseen. Oli siis välilevyn pullistuma viime kesäkuun lopussa, joka oirehti elo-syyskuun jalan puutumisena. Tämä puutuminen on samassa kohdassa ja samanlaista. Jotain kuivettumaa ehkä jäänyt tms. Oma paino oli tippunut kilon edellisestä neuvolasta. Olen niin ähkypuhku koko ajan ja syön kuitenkin 2 lämmintä ateriaa päivässä, etten paljon voi enää lisätä. :poop:
 
@kiuski Ihana kuvapari!
Ei käsittääkseni varsinaisesti leikkauksen takia käynnistellä, vaan pääasiassa käytännön syistä ettei jouduta kykkimään siellä Lundissa viikkotolkulla. Eli lähdetään sinne 38+0 ja jos ei 40+0 mennessä oo lähtenyt itsekseen tulemaan niin käynnistetään. Eli käynnistys luultavasti 9. tai 10.7., eivät viikonloppuna lähde käynnistämään. Toivon kyllä hartaasti että lähtis itsekseen tulemaan, pitää kokeilla kaikki kikkakolmoset siinä vikan viikon aikana :D
 
Moi, me ollaan edelleen sairaalassa. Kaikki muuten hyvin,mutta poika joutui tänään sinivaloon. Pienen pieni juttu, mutta kun maitohormonit jyllää ja esikoista niin ikävä, sekä miestä, niin kylläpä oli itkussa piteleminen, kun ei kotiin päästykään. Tiesin kyllä että näin todennäköisesti käy, kun bilirubiiniarvot oli hitaassa nousussa ja poika silminnähden keltainen, mutta silti oli muka pettymys. Hävettää ittiäkin kun näin pienestä asiasta täällä poraan:unsure:

Marrasmaille isot voimahalaukset viime metreille. Itsekin toivoin enemmän kuin mitään muuta, että synnytys käynnistyisi itsekseen ja ONNEKSI näin kävi ihan viime hetkellä:)
Kovasti onnea matkaan, voimia ja luottamusta teille, sekä tusina enkeleitä pikkuiselle turvaksi❤ Kyllä kaikki hyvin menee!

Kiuski, toi mahan kasvu on kyllä niin hämäävää. Ensin sitä on niin tohleissaan kun raskaus alkaa näkymään ja omaan silmään maha on muka iso....sitten kun laittaa viereen sen viimeisen mahakuvan:LOL: Joo se eka näyttää just joltain mäkkäriturvotukselta:ROFLMAO: Sinä varmaan sitten poksut seuraavana(y) Ihanaa, ne supparit mitä sulla on, tekee siellä tärkeää työtä ja valmistelee sua tositoimiin. Mahravaa! Uutisia odotellessa:love:

Täällä sairaalasa vielä ainakin pari päivää pitäisi olla. Ehkä jopa enemmän mikäli tää tyttökin keksii kellastua. Arvot olleet hyvät, mutta miten minusta näyttää että tänään mennyt hieman kellertäväksi hänkin(n) Yritän nyt syöttää mahdolisimman paljon, se auttaa. Hän kyllä pienuudestaan huolimatta syö hyvin ja on aivan yli yli reipas pikku rakas. 100g matkaa enää syntymäpainoon. Mutta on hän kyllä mini. 44 senttinen body päällä. Hän hukkuu sairaalan vaatteisiin, hihat ei pysy ja olkapäät näkyy, jalat on aina samassa lahkeessa. Ja hän on hyvin eläväinen tapaus. En enää ihmettele, kuka mun mahassa venytteli ja vanutteli niin, että varsinkin viimeinen viikko ennen synnytystä teki kyllä liikkeet todela kipeää. Poika taas tykkää olla sykkärällä edelleenkin ja hyvin maltillisesti venyttelee, ja pysyy silloinkin sykkyrässä. Ollut tuolla alhaalla raukka ihan mutturalla. Neiti riehunut tuossa päällä ja käyttänyt tilan hyödyksi. Pikku kirppu.

Esikoinen näyttää jättiläiseltä nyt. Se on kyllä ihan uskomatonta kuinka pää pehmenee vauvoista niin, että se esikoinen muuttuu ihan yhtäkkiä täysin erilaiseksi omissa silmissä:LOL:

Täällä on kyllä niin ihana henkilökunta kaikin puolin. Synnytystä hoitanut kätilö tuli vielä juttelemaan mun kanssa ja käytiin läpi kaikki tapahtunut. Sen kaavinnan jälkeen lääkäri juttelemassa ja kertasi tapahtumia. Tänään vielä pääsin psykologin juttusille ja käytiin asiaa läpi.
Zoona, kyllä mulle kaiketi jotain jäikin kun vain pari pussia sain kaavinnassa verta. Verta on onneksi odottavalla äidillä ebemmän kehossa kuin nornaalitilassa ja kaksisista sitä on vielä enemmän. Luonto järjestää näitä asioita aika hämmästyttävällä tavalla. Jos josssain muusss tilanteessa ois vuoto tullut yhtä runsaana olisi tilanne ollut kyllä kriittinen. Nyt kaikki ovat mulle sanoneet, että tilanne oli vakava ja siinä piti olla ripeä, mutta apu oli lähellä ja minun vointi olosuhteisiin nähden hyvä. Ihmettelivät kaikki miten pysyin tajuissani ja että tajusin kaiken mitä tehtiin ja mit kysyttiin. Mutta se näky kun veri roiskuu istukan mukana pitkin pöytää ja sitä kaavitaan pöydiltä ja lattioilta, on kyllö syöpynyt mieleen.
En ketäön tahdo näillä asioilla pelotella. Tälle todennäköisin syy oli kaksoisraskaus. Ylivenynyt kohtu vuotaa enemmän aina kun ei heti ymmärrä/jaksa terhakkaasti supistua ja toinen syy oli se, kun istukka normaalia suurempi ja varmasti myöa siksi jää jokin reuna helposti vähän tiukemmin kiinni. En toedä tekikö kätilökin siinä pienen virheen kun irrotteli sitä käsin, eli olisiko se irronnut kokonaan, jos ois vaan oottanut hetken. Hän varmasti pelästyi sitä vuotoa myös mikä istukan mukana tuli. Onneksi sain käydä tätä läpi monen tahon kanssa ja mieli on jo parempi.
 
@marrasmai voimia teille raskaaseen tilanteeseen. Toivotaan, että isoäiti ehtii vielä näkemään pienokaisen. Varmasti vaikeaa teillekin.

Katselin tuota listaa, että se lyhenee uhkaavasti vauvautumisten myötä, mut uutta porukkaa ei tuu samassa vauhdissa tälle puolelle, harmi. Kohta tulee kai klinikoiden kesätauotkin, niin ei ole edes mahdollisuuksia. Mites listan uusimmalla päällä sujuu @An1z81 @kettuperhe @mmmoi? Onko teillä ollut pahoinvointeja ym? Mulla on vaihtelevasti etovaa oloa, ei oksentelua, mut iltapäivisin vasta olo normalisoituu. Pari kertaa on lounas jäänyt väliin etomisen takia ja yritän keksiä jotain muuta tilalle. Paha vaan salailla töissä, kun nyt mun ruokailut on muuttunut aika paljon verrattuna mun normaaliin. Täytyy syödä mitä pystyy ja ne ei oo terveellisimmästä päästä. Ja väsymys on jatkuvaa aamusta iltaan, niin että aivot on jumissa jo aamulla ennen kuin edes pääsen kotiovesta ulos. Toivottvasti helpottaa pian! Ootte varmaan jo käynyt ekan neuvolan? Mulla vielä reilu viikko siihen.

Katselin noita sun kuvia @kiuski ja on kyllä ihana vatsa! Mistä sä oot saanut ton "laskurin" noihin kuviin?
 
Marrasmai, Ymmärrän täysin tilanteesi, miehen mummo on pitkästi yli 95vee ja niin.toivon että hän ehtisi nähdä meiän vauvat. Loppu kesällä on tarkoitus tehdä reissua pohjoiaeen, mikäli kaikki on muuten kunnossa. Voimia kovasti❤. On kyllä iso harmi jos hän ehtii nukkua pois.

Tässä kasa varpaita, lupasin teille laittaa kuvan
IMG_20180606_203337.jpg
 
@Zoona No voi nyt. Toivottavasti olisi vain mittavirhe, tai palaisi takaisin raiteilleen. Mullakin toi sf mitta oli ensin siellä käyrän ylärajalla, sitten alarajalla ja nyt taas ylärajalla. Äh ja toi selkäongelmakin vielä! :cautious:

@marrasmai Aaaaaivan totta! No toivottavasti lähtisi itsekseen tulemaan jo hyvissä ajoin, kolme ässää vaan käyttöön piakkoin :whistle: ja pahoittelut mummosta, kyllä teitä nyt koetellaan! Pidetään peukut pystyssä että isoäiti ehtisi vielä näkemään teidän rakkaan ❤

@Siida Eeeeih mä en kestä noita varpuleita :love: Ihan ylisöpöt pikkukirput! ❤

@Miitta37 Onneksi toi alkuväsymys ja pahoinvointi helpottaa kohta! Tälläi kun on kotona niin mikäs siinä nukkuessa vaikka useammat päikkärit, mutta kun töissä oli niin oli kyllä jatkuvasti sellanen zombi mode päällä. Hyh. Mulla on sellanen appi kun baby story! :)

Olen nyt ommellu hullunlailla kaikkea pojalle, turhaa ja vähemmän turhaa. Nyt sain tänään kaikki tehtyä mitä ajattelinkin ja tuli jotenkin ihan muka yllätyksenä taas että kohta se on oikeasti täällä.. pinnasängyt on pedattu myös, vaunut on eteisessä ja kaikki on muutenkin valmista. Hui! Nyt kun kaikki käytännön asiat hoidossa niin olen alkanut miettimään myös sitä synnytystä. Pelottaa. Jotenkin on olo että se olisi paremmassa turvassa jo täällä mun sylissä eikä tuolla mahassa. En pelkää mitään verenvuodatusta tai miljoonaa tikkiä, vaan sitä että saan sen vaan hengissä ja terveenä tänne :unsure: Ens viikolla alkaa häätäminen! Sillo heiluu mopit ja lenkkarit sauhuaa! Tulis jo ❤

Kiuski 37+3
 
Oi Siidan tuplavarpaat, en kestä!!!!!!!!! :love::love:

Mun oma takaraja uudelle siirrolle (PAS) alkaa uhkaavasti lähestyä. Kesän lopulla ajattelin joskus että voisi uskaltaa kokeilla kakkosta jos uskaltaa ollenkaan. Haluan ainakin vielä kesällä juoda viiniä :ROFLMAO::D ja nauttia elämästä kun 2vee (miten hitossa voi olla 2vee, vastahan mä täällä olin???) jo ymmärtää niin paljon asioita että paljon enemmän voi tehdä kaikkea. Jospa sitä kuitenkin uskaltaisi yrittää päästä takaisin tänne niiden kolmen pakkasukon voimin :rolleyes:
 
Kiuski mulla oli molemmissa raskauksissa tuo sama, 36 viikosta pelkäsin synnytystä, mut jotenkin kohtu tuntui niin vaaralliselta paikalta, vaikka kaikki oli hyvin. Jotenkin ajattelin, että sylissä vauva olis turvassa. Eka synnytys käynnistyi vesien menolla itsekseen 38+4, mut toisen pyysin käynnistämään 38+1, kun stressasin kohtukuolemaa ym niin paljon. Gynekologi sitten polilla pyöräytteli sormella kalvoja irti ja sanoi, että se on kevyt, luonnollinen käynnistely, toimii, jos vauva on valmis syntymään ja olihan se, synnytin sitten illalla. SSS saattaa toimia, varsinkin "se" S, jos onnistuu ärsyttämään kohdunsuutta niin, että kalvot vähän irtoaa ja alkaa hormonaalinen eritys.

Ihanat pienet varpaat :love: Ei auta tämä palsta kolmannen kuumeilussa yhtään parantavasti...
 
Isot onnittelut kaikille pienen nyytin syliin saaneille! Se alku on kyllä niin ihmeellistä aikaa, kun vauvaa voisi vaan tuntitolkulla tuijottaa. :love:

@marrasmai Raskaita aikoja elätte, toivottavasti mummon tilanne kääntyisi vielä parempaan.

Niin ja onnittelut kaikille tuoreille plussanneille. Mulla on ollut tuo pahaolo aamusta iltaan niin en oo ton esikoisen hoidon lisäksi pystynyt kuin lukemaan palstaa. Hirvittävä väsymys ja ärtymys siihen vielä päälle. Eilen tuli anoppi meille viikoksi, niin saa vähän lastenhoitoapua. Eilen tuli 12+0 täyteen. Ei loppunut etovuus siihen niin kuin esikoisesta eli nyt sit kärsitään ja odotellaan koska loppuisi. :sick:
Maha on jo iso, näin oli myös esikoisesta, eli jättimaha taas varmaan tulossa. Ens viikolla olisi sit nt-ultra. Vähän se jo mielessä kaihertaa, jos siellä todetaankin ettei olekaan hengissä. Olen ollut tuntevina jotain liikkeitä välillä, mut vaikee uskoa, että olisi niitä. Esikoisesta tunsin lähempänä rv20 vasta ja sit se et, mikä pettymys ja tyhmä olo tulisikaan ensi viikolla jos kohdussa ei kaikki ole hyvin. Tiedän, ihan hölmöä ajattelua, mutta ei mahda mitään näille mielen käänteille.:confused:

mmmoi 12+1
 
Onpas paljon tekstiä täällä! Laitoin oikein lappuun ylös mitä kellekin kommentoisin... :LOL:

@mmmoi Kyllähän siellä joku varmasti kasvaa, jos mahakin pullottaa ja etoo! Toi alkuvaihe on kyllä semmoista jäiden polttelua, kun aina sitä odottaa jotain (pahinta) ja joka ultraan tuntuu olevan ikuisuus aikaa... Varmasti kaikki on hyvin ja saat hiukan mielenrauhaa ny-ultran jälkeen (y)

@Mandala siitä vaan kohti uutta kierrosta! ;) Mä en kans osaa tältä palstalta lähteä, jotenkin tunnen olevani omieni joukossa... Ja haluaa tsempata muita "tuttuja". Kakkonen jo mullakin mielessä pyörii vaikka poika vasta vajaa 4 kk.

@Siida siis en kestä, mitkä ihanat pikkupikku varpaat!! Niin suloinen kuva että tippa tuli linssiin:love::cry::) Eiköhän se keltaisuus pian hellitä, ja juuri eikös se pienenä syntyneille ole aika tavallista. Tosin teillähän oli kaksosiksi ihan huikean kokoiset vauvat! Kyllä sun kroppa teki aivan upean työn kun kasvatti kaksi reippaan kokoista vauvaa yhtä aikaa!!:love:

@Zoona onpa kurjia uutisia :oops: tuliko sulle jotain seurantaultraa, jossa voisi katsoa istukan virtaukset? Löytyikö esikoisen aikana mitään syytä tuolle istukan häiriölle?

@kiuski ihanat nuo masukuvien vertailut :love: Sitä kyllä alussa ajatteli olevansa jo niin paksu, mäkin jossain rv12 tienoilla mietin että koko maailmahan tämän jo huomaa, vaikka mulla näin esikoisesta tietty oli tooosi pieni maha vielä.. Itse sitä tuli jo siliteltyä ❤ Oot sä nyt kyllä aika muhkea jo;) Onhan se luonnollista pelätä, mutta kaikki on mennyt hyvin ja oot nuori ja terve, joten varmasti synnytyskin sujuu hyvin(y)

@SalamaT ja muut Treen suunnalla:miten olisi miitti jossain elokuussa? Oliskohan se jo sellainen aika, että kaikki kesälapsosten kanssa pääsisi liikkeelle ja kellään ei tainnut olla LA elokuussa jos muistan oikein..?

@Miitta37, ihanaa, jes että sait hyviä uutisia!! Taisi olla sitä mittavirhettä viimeksi, varmasti kovin yleistä ja alussa milli sinne ja tänne voi saada viikkomitat heittelemään. Nyt nautit olosta:love:

@marrasmai suuret surunvalittelut mummon takia. Tuo on kyllä niin surullista ja niin väärin, että ajoitukset menee noin. Mun miehen isoäiti kuoli aikanaan kolme viikkoa ennen meidän häitä. Mies oli hänelle eka lapsenlapsi joka meni naimisiin, ja aivan hirveästi mummo olisi halunnut päästä häihin, mutta niin vaan oltiin häitä edeltävänä viikonloppuna hautajaisissa... Ja mun isä ei myöskään koskaan pääse tapaamaan tätä meidän ihanaa pientä poikaa, joka olisi ollut hänen ensimmäinen lapsenlapsi. Tää asia on painanut mun mieltä ja surettaa aivan valtavasti edelleen. Yritän ajatella että pojalla on ainakin ikioma suojelusenkeli sitten, ukki katselee pilven päältä ❤ Nytkin kyyneleet valuen tätä kirjoitan kun ajattelen isää, joka olisi ollut maailman paras ukki. Elämä on kamalan epäreilua. Voimia teille.

MyMa
 
Tervehdys kaikille. On ollut niin väsy tai huono olo työpäivän jälkeen, ettei ole tänne kerennyt/jaksanut kirjoittelemaan. Eilen kävin ultrassa (taas) ja reipas ja aktiivinen tyyppi siellä hillui. Näkyi jo jopa sormet. Maha on aika pallo, mutta vielä kukaan ei ole kysynyt mitään. 10+3 on tänään.

Pahoittelut @marrasmai

@Siida lle ja muille onnittelut pienokaisista!

Väsyttää niin jäätävästi, että enempään ei nyt pysty.
 

Yhteistyössä