~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Onnea maljakollekin! :love: Melkoiseen tahtiin täällä nyt putkahtelee vauvoja maailmaan..
Onnea Miitta37lle ihanasta ultranäkymästä..:love: onneksi vuoto oli sullakin jotain harmitonta laatua ja aiempi kasvuviivekin vaikuttas vaan joltain mittavirheeltä!
Samoin kettuperheelle, ja jaksamista väsymyksen kans.. eiköhän se siitä pian ala helpottaa kun pääsee 2. kolmannekselle!
marrasmaille osanotto isoäidin poismenosta :cry: niin toivoin että hän ja pikkuinen ois ehtineet vielä nähdä lukuisia kertoja tässä elämässä. Mutta niin se on joskus harmittavan lähellä toisiaan elämän loppu ja toisaalla alku.. jospa hän nyt sitten katselee ja varjelee jossain näkymättömässä ulottuvuudessa teidän tytön alkutaivalta.
kiuski, sitä kans hämmennyksellä katoin että oon listalla neljäntenä :eek: sais tulla kyllä lisääkin väkee nyt tänne tuolta hoitoketjusta, vielä ennen kesätaukoo..
Mutta ihan tässä vauvakuumekäyrä osottaa entistäkin jyrkempään nousukiitoon kun noita Siidan varvaskuvia kattelee :giggle::barefoot:
No maltettava se on vielä joitain viikkoja, mut tosiaan jo viime raskaudessa oli toi sama ajatus kun kiuskilla että lapsi ois paremmassa turvassa syntyneenä.. vaikka onhan se helppohoitosempi vielä näin :LOL: ja nyt pitäs lepäillä ja rentoutua kesä tulevaa varten.
Mandala, rohkeesti vaan toimeen (y) oishan se jännää jos nyt toisellakin kierroksella ehdittäs hetken oleen täällä samaan aikaan..:rolleyes:
Zoona, hyvä että pääsette kuitenkin nyt tarkempaan seurantaan! Onko se sf mitta just se mikä otetaan mahan päältä mittanauhalla? Mulla ainakin näissä viimesimmissä raskauksissa lapset on viihtyny tuolla usein jotenkin vinossa niin että mitta riippuu ihan siitä mistä kohtaa se otetaan..useinkaan se korkein kohta ei oo siinä keskellä.
Ja niin, mullakin alkanu tuntuun sisäreisissä saakka ne aamukrampit (en muista että koskaan ennen ois polvien yläpuolelle yltäny :eek:), onneks lievempinä ja lyhytkestosina, mutta muut on yleensä estettävissä kunhan varoo venyttelemästä jalkoja vääriin asentoihin...eli ehkä magnesiumkuurista on edes vähän apua.
mmmoi, eiköhän siellä kaikki kunnossa ole! Mulla etomista on satunnaisesti vieläkin, niinkun viime päivinäkin on muistutellu itestään.. tosin hyvin paljo lievempänä kun 1. kolmanneksella.
Ja todellakin on mahdollista tuntee/nähdä liikkeitä jo noilla viikoilla. Näissä kahdessa viimesimmässä aloin huomaan itekin niitä väreilyjä ja pikku kutituksia jo rv11 aikoihin..
Juu, kyllä mulle sopii elokuun treffit, jollei nyt sitten etuajassa ala tulla tännekin..

27+1
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
@Mandala Pakkasta vaan tyhjäksi heti kesän ja muutaman viinilasin jälkeen ;)

@Tupsuli Mä olen miettinyt että varaanko synnytystä käynistävän hierojan, ei mitään hajua mitä paikkoja se ronkkii tai hieroo mutta en jotenkin jaksais enää odotella. Pitää vissiin alkaa myös sitä ässää alkaa testailee :whistle:

@mmmoi tsemppiä ensi viikkoon! Alussa (no kyllä näin vikoilla viikoillakin) sitä mieli vaan temppuilee! Toivotaan että siellä olisi kaikki hyvin ja saisit edes hetken hengähtää :)

@marrasmai Osanottoni ❤ Musta jotenkin kaunis ajatus kuten Mymakin sanoi että siellä ollaan suojelusenkelinä nyt pikkuiselle!

@MyMa Joo eiköhän se synnytys mene ihan hyvin, mut mihkäs sitä tästä murehtimisesta pääsisi kun on miettinyt 9kk kaikenlaista jo :LOL: pyöreessä kunnossa jo kyllä ollaan.. huhhei. Nilkat on tosin vähän laskenut helteiden myötä :ROFLMAO:

@kettuperhe Hyvä että ultrassa kaikki ok!

Voi että nää viimiset viikot menee kyllä ihan niin ja näin. Herään aamulla 4-5 aikoihin ja olen hereillä pari tuntia ja sitten taas nukun ja taas hereillä kunnes taas nukahdan ja blaah :sleep: kello on taas jo yksi ja ainut mitä olen saanut aikaiseksi tänään niin tuhonnut eiliset kermavaahdon jämät dominokeksien kanssa :whistle: ai mitkä raskauskilot?

Kiuski 37+5
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Vihdoin ehdin tulla onnittelemaan, paljon vauvoja tänne tullut!! ❤ Ihana varvaskuva @Siida !! Hurja tuo verenvuoto, onneksi kaikki hyvin! Ja haha, voin samaistua tuohon itkuiluub, tyttö oli kans 24h valohoidossa ja kun joutui sinne klo 3 yöllä niinsaatoin olla hivenen hysteerinen :ROFLMAO:, osittain siksi että kotiinneko viivästyi mutta jotenkin toinen oli niin reppana siellä ja itki ja ajatus että ei saa pitää sylissä 24h särki sydämen! Mutta onneksi alkuitkun jälkeen oli suht rauhallisesti laatikossa niin helpotti.

On tää ihanaa ja rankkaa ja uutta, koitan nauttia vaan joka hetkestä ja Toivon että osaan tehdä oikeita asioita, meillä hän luultavasti jäänee ainokaiseksi ja oon maailman kiitollisin hänestä, mutta kyllä sydän silti vähän särkyi kun lääkäri sanoo että luultavasti mun kroppa ei kestä toista raskautta, munuaiset ja silmät siis. Munuaislääkärille on vielä aika mutta lienee samaa mieltä. Mietityttää kovasti että mitä käy meidän kahdelle pakkasukolle, tuntuu ihan kamalalta jos ne pitää heittää vain roskiin?? :cry::cry: Tulee olemaan kova paikka se.

Ps. Mikäs se jatkoryhmä olikaan?

Hope ja tyttö 6vk ❤
 
  • Tykkää
Reactions: MyMa
#hope, eikös "ylimääräset" alkiot saa lahjottaa muille, siis jos ne on teidän omista soluista peräisin? Ei se tietty tääkään vaihtoehto henkisesti kaikille sovi tai oo itsestäänselvää, ja varmaan vaatii hiukan harkintaa.. Mullahan ei tätä mahdollisuutta edes ole kun niissä on käytetty lahjasiittiöitä, niin joku typerä byrokratia estää sen. Mut toivottavasti sun kuntos ois kuitenkin oletettua parempi eikä näitä huonompia vaihtoehtoja joutus miettiinkään!
Kieltämättä itelläkin käyny mielessä, vaikka tärkeintä toki että tää lapsi nyt selviäis kaikesta hengissä, mutta jos esim. synnytyksessä kävis jotain ettei kohtu ois enää raskauskelponen, tai sitä ei ois enää ollenkaan, miten hirveetä ois joutua heittään tylysti roskiin se pakkaseen jääny..:/
Vauvaryhmiä jos tarkotit niin tuolla on kaksikin ryhmää synnyttäneille, toi uudempi nykysin aktiivisempi, https://kaksplus.fi/threads/alkionsiirroista-plussanneiden-vauvaketju-vol-2.2502065/
ja aiempi https://kaksplus.fi/threads/siirretyistae-alkioista-tuli-vauvoja-3.2478294/, tuolla siis mukana olleilla taitaa olla jo kaikilla vauvaiän ohittaneita.
 
Viimeksi muokattu:
@marrasmai osanottoni ja kovasti voimia. Aika moni on kertonut, että perheestä/suvusta on joku joutunut lähtemään juuri odotusaikana.

@MyMa epäiltiin silloin istukantoimintahäiriötä. Perjantaina on ylimääräinen aika neuvolalääkärille. Kaipa siellä ultrataan. Voihan se olla, että vauvan asento, poikittain kippurassa, tekee pienempää mittaa.

En olekaan kuullut, että alkiot voisi lahjoittaa jollekin muulle (n) Luulin, että roskakori tai tutkimustarkoitus olisivat ainoa vaihtoehto. En tiedä mitä niille kahdelle pakkasukolle tehdään. Ja mä en oo yhtään valmis vauvan tuloon! Vieläkään...Kauheasti tulee muuttumaan asiat ja esikoinen erityisesti kokee melkoisen mullistuksen, enkä tiedä ollaanko me edes valmisteltu häntä mitenkään :cry:
 
Hirveä päänsärky on rantautunut tänne jo monta päivää sitten. Vihloo toispuoleisesti eikä mennyt ohi panadolilla eikä hierojakäynnillä (niskahartiajumi?). Mulla on välillä tälläsiä päänsärkyjä, mutta panadolia ja buranaa ottanalla on helpottanut. Nyt kun sitä buranaa ei voi ottaa niin kärsin täällä... Mitää migreeniä mulla ei oo todettu, mutta joskus on käynyt mielessä. Ois ihana jäädä lepäämään kotiin, mut töihinhän se on taas tänäänkin vääntäydyttävä. Vielä on 3 päivää neuvolaan, et voi kysyy mitä tehä. Nyt kyllä odotan sitä käyntiä tosi paljon tän takia!

Varasin nyt ajan työterveyteen tälle aamulle. Kai sielläkin lääkäri osaa määrätä mulle jotain sopivaa?

9+5
 
Viimeksi muokattu:
Zoona, taustalta huutelen, mutta suosittelen lämpimästi kirjaa
Kun kolmesta tulee neljä
Antoi itselle kullanarvoisia vinkkejä valmistaa esikoista vauvan tuloon.
Suositus tälle.
Vaikka meillähän tilanne oli kun kahdesta tulee kolme.❤
 
@#hope Mustakin tuntuisi kurjalta heittää vaan alkiot roskiin.. :unsure: Täytyykö @lullaby siinä olla joku tietty määrä että mitkä voi lahjoittaa? Että jos jää just joku 2alkiota niin käykö nekin? Vai pyrkiikö ne saamaan armeijan samojen ihmisten alkioita että tulee sitten täyssisaruksia jos pari haluaa esim useamman lapsen? Musta olisi ihana lahjoittaa loput joillekkin toiselle jos me ei enää niitä tarvita, olishan se paras lahja mitä toiselle voi antaa. Enkä pelkäisi sitä että joku päivä mun ovikello soi että ”tadaa, tässä mä olen”. Toivottavasti kuitenkin #hope saatte sen toisen jos sitä toivotte ja haluatte! Toki tästä yhdestäkin on maailman onnellisin mutta kyllä se olisi kova paikka jos syystä tai toisesta ei edes saisi enää yrittää toista.

@Miitta37 Mulla kans toi panadoli on ihan yhtä tyhjän kanssa jos oikein koskee. Onneksi nyt ei ole 9kk sitä edes tarvinut. Uskaltaisin kyllä sen buranan ottaa jos lääkärikin sitä suositteli plus että jos siinä paketissa lukee että ei viimeisellä kolmanneksella (n) kannattaa myös varmaan käydä toisen kerran hierojalla, yleensä kunnon jumi vaatii useamman kerran.

Voi raskaushormoonit. Onhan mulla nyt koko aika heitellyt mieliala ja muutenkin ollut normaalia itkuisempi mutta nyt viiminen viikko on kyllä ollut jossain kuuta kiertävällä radalla. En saanut viime yönä kunnolla nukutuksi ja kun olin lähdössä koiran kanssa aamupissalle niin tuli jo ensimmäinen itku kun en ylettänyt kunnolla tän mahan kanssa laittamaan sille kaulapantaa. No ei siinä, käytiin ulkona ja tein aamupalaa. Nyt on taas niin energinen ja hyvä olo että mietin jo että missä sitä lähtisi vielä käymään tänään. Hävettää jotenkin itseäkin tää vuoristorata :ROFLMAO:

Kiuski 38+3
 
Kyselin apteekissa farmaseutilta Buranasta ja sieltä koneelta se luki alkauraskauden käyttöön voi liittyvistä riskeistä, kuten keskenmenoriski ja epämuodostumat. Päätin, etten halua ottaa mitään riskejä tässä vaiheessa, ettei vaan mitään käy. Määristä en tiiä oisko sitten joku yks tabu turvallinen, mutta aattelin, et jos jotain käviskin, niin sitten jossittelisin turhaan, että tuliko lääkkeestä.
 
kiuski, ei siinä mun tietääkseni mitään lukumäärärajaa oo.. joidenkin nettikeskustelujen perusteella suurempaa määrää voidaan jopa jakaa eri vastaanottajille. Sitä en sitten tiedä onko jotain rajotuksia esim. lahjottajan iän tai perinnöllisten sairauksien suhteen. Ihmeen vähän tietoo koko aiheesta saatavilla edes googlesta.. Kannattaa kysyä omasta hoitopaikasta miten niillä tähän suhtaudutaan, ja jos joku paikka ei tee ollenkaan näitä "alkioadoptioita", niin oisko mahdollista siirtää ne sellaseen paikkaan jota kautta ne vois lahjottaa?

Itekään en oo ottanu muita särkylääkkeitä kun parasetamolia koko aikana, kun se kuitenkin on se ainoa joka on turvallinen koko ajan. Yleensä ei tehoo päänsärkyihin mut nyt toistaseks pysyny niin lievinä että ihme kyllä auttanukin. Toivottavasti Miitallakin alkais helpottaa edes hiukan, tavalla tai toisella!
 
  • Tykkää
Reactions: kiuski
Siida, salama ja maljakko, lämpöiset onnittelut ihanista pienistä rakkaista <3<3 ja Siida niin ihana kuva pienistä varpaissakin!!

Täällä on ollut joku vuosisadan flunssa etten toista muista. Ennen Kreikkaan lähtöä nousi kuume mut se ehti onneksi mennä ennen reissuun lähtöä. Siellä luojan kiitos vain räkatautia ja yskää.. kotona lääkäriin kun olo vaan huononi. Ja löytyikin poskiontelotulehdus ja korvatulehdus :( lisäksi ollut monen pvn migreeni päällä et luojan kiitos mies ollu kesälomalla! Ei vaan kovin kivaa lomaa :/ kävin poskionteloiden puktiossa kun yhä imetän kuopusta ja vauvankin taki parempi niin...nyt pikkuhiljaa onneksi näyttäis elämä voittavan, Huhhuh.
Nlalääkärissä kävin ennen reissuun lähtöä. Oon ollu vähä huolissaan kun en tunne sitten niin mitää liikkeitä, mutta niinhän se asia olikin ku epäilin et istukka edessä vaimentaa. Huojentavaa ja dopleri ollut kyllä huippu! Nyt viime päivinä vähän jo tuntunu et kaippa se rupee pian olemaan nii iso ja vahvempi et alkais tuntua kunnolla. Sukupuolta katsoi kans ultralla mut niin vaan piti jalat ristissä. Takaa sai kyllä näkymän ja veikkaili tyttöä kun ei ballseja nähnyt mutta rakenneultrassa ehkä sitten vahvistuu nämä asiat. Se jo jännittää kun reilu viikko siihen aikaa, iik!

Voikaa kaikki hyvin!

Buranasta piti vielä sanoa et itsekin tietty pyrin välttämään mut oon kyllä pari ottanut migreenin/korvasäryn takia..
 
@Miitta37 mulla oli esikoista odottaessa viimeiset viikot migreeniä. Siihen söin panacodia, auttaisko se sua?

Minä jouduin vuodelepoon. Kävin ylim lääkärikäynnillä. Kaikki oli vauvan kasvun suhteessa. Oli nyt n. 2 kg. Ja vähän isompi kuin viikot. Pää jo ihan lähtötelineessä. Mutta kohdunkaulaa jäljellä vain 11-15 mm ja kohdun suu 1 cm auki. Ei ole ollut kipeitä supistuksia ja harkkasupistuksiakin hyvin vähän. Vointi siis muuten todella hyvä. Mutta loop hoito mahdollisesti tekee tämän. Joka tapauksessa syntymistä ei oikein enää voisi estää, jos se käynnistyisi. Piti pieni itku tirauttaa, kun lääkäri sanoi että pohtii laittaako mut suoraan osastolle vai voinko mennä kotiin. No, onneksi pääsin kotiin. Ensi viikolla seuraava käynti.

Zoona 31+6
 
@Miitta37 mulle oman klinikan hoitava lääkäri muistaakseni sanoi, että jotkut migreenin täsmälääkkeetkin voi sopia raskauden aikana. Mutta ei varmaan ole paras mahdollinen aika aloittaa, jos sulla ei varsinaista diagnoosi tehty etkä oo niitä aiemmin syönyt... Onko jo päänsärky helpottunut? Mulla oli kans pari kolme kertaa kova mige raskauden aikana, viimeinen taisi olla vikalla viikolla ennen äitiyslomaa kun meni näkö toisesta silmästä. Mulla on käyny niin aiemminkin niin osasin odottaa sitä. Ja eikös @An1z81 kans oo kova päänsärkijä?

@Zoona voi että, pahoittelut teidän vaikeasta tilanteesta:( Oli varmaan tosi kiva päästä vielä kotiin, toivottavasti saat olla mahdollisimman pitkään kotona. Sairaalassa varmaan tulee aika pitkäksi helposti... Mutta eikös @Kesäheinä-78 sä olit välissä monta viikkoa sairaalassa ja sit loppuaika meni kuitenkin ihan hyvin? Sulla Zoona toki ihan eri tilanne, kun kohdunkaula ja - suu jo noin kypsyneet:unsure: Tsemppiä hirmuisesti!!

Vieläkö @kiuski yhtenä kappaleena? ;)
 
@Zoona Voi ei :unsure: Kotona on varmasti kivempi olla, nyt vaan lepäilet ja keräät päiviä talteen! Jokainen huominen on aina kotiinpäin. Kunpa tyyppi nyt malttaisi hetken ainakin vielä köllötellä massussa ❤

@MyMa Juu, täällä vielä ollaan :whistle: Nyt on onneksi ihan kiitettävästi supistellut kipeästi useamman kerran päivässä, mutta ei vielä niin että tarvitsisi kellottaa tai ottaa mitään apuja. Ehkä se tästä vielä :rolleyes:
 
@Zoona tsemppiä lepoon. Varmasti tosi tylsä juttu, mutta toivotaan, että auttaa ja vauva pysyy vielä mahdollisimman pitkään mahan suojissa.

Käytiin nt-ultrassa pari päivää sitten. Kaikki hyvin, koko vastasi 4 päivää vanhempaa eli samoin kasvaa kuin esikoinenkin. Kovasti pyöri ympyrää ja touhusi kovasti eli eloisa tapaus oli. Saatiin 5 kuvaa mukaan eli oli innokas ultraaja. Muutenkin osui sellainen ultraaja joka katsoi ja esitteli kyllä tarkkaan rakenteita jne. Seulonnoissa riskiluvuissa ei ollut mitään poikkeavaa. Istukka näyttäis taas olevan edessä. Mut jotain hipsutuksia oon kyl melko varma tunteneeni siltikin.
Sen sijaan kuten osasin aavistella, sokerirasituksesta tuli taas raskausdiabetesdiag. Oli taas kaikki arvot reilusti pielessä. Ens viikolla neuvola niin saan sieltä sit taas mittarit sun muut välineet mittailuun. Vähän epäilyttää, että nyt aloitetaan lääkitys jo aiemmin kuin viimeksi. Ens viikolla lähtee sitten lähete myös äitiyspolille asiasta.
Etovuus jatkuu edelleen, blääh. Toivottavasti alkaisi jo helpottamaan, en sit tiedä johtuuko noista sokereistakin, et etoo.

mmmoi 13+2
 
Mä pääsin sen päänsärkyhelvetin yli parin päivän levolla, mut jouduin käyttämään vähä itsehoitoa... Melkein tuli uudelleen, mut sain selätettyä ja pelkään sen iskevän taas. Ei kiva. Neuvolatätikään ei tuntunut olevan kartalla kaikesta, vaikka iältään oli sellanen kaiken nähnyt ja kokenut. Nyt odottelen nt-ultraa ja se on reilun parin viikon päästä. Välillä mielessä käy, et onkohan kaikki kunnossa kun oireet on helpottanu hiukan (mikä on tietty hyvä, jos vaan kaikki on hyvin). Mut siltikään en vielä osaa ajatella, että meille tulisi vauva alkuvuodesta. Ehkä sitten nt-ultran jälkeen. Tuntuu että syönkin mitä sattuu vaikka yritän tsempata. Ja salmiakista en pysty luopuu!

10+3
 
@lullaby niin totta, täytyy sitäkin vaihtoehtoa sitten miettiä.. ja selvittää onko ees mahdollista kun on toi 1. tyypin diabetes ja muitakin pitkäaikaissairauksia. Kun ei saa edes verta luovuttaa niin epäilen että ei niitäkään.. :unsure: kiitos ryhmälinkeistä!

@kiuski niinpä!! :cry::cry:

Tsemppiä @Zoona Kiva että pääsit vielä kotiin, jokainen päivä eteenpäin on plussaa ❤

Hope ja vauva huomenna jo 7vk. Mihin aika menee??
 
@Zoona Mä tosiaan olin sairaalassa osastolla parisen viikkoa rv 28+6 eteenpäin. Vauvan pää oli laskeutunut silloin jo tosi alas, se kuulemma tuntui ihan kädelläkin, ja kohdunsuun ja -kaulan tilanne oli muistaakseni suunnilleen samanlainen kuin sulla nyt. Olin osastolla täydessä vuodelevossa (nopeat vessakäynnit ja suihkut ok, ateriat sain sänkyyn) joitakin päiviä ja sain supistuksenestolääkettä, sitten sain pikkuhiljaa alkaa kävellä ruokailutilaan. Kohdunsuun tilannetta kontrolloitiin sekä osastolla että sen jälkeen kotihoidossa eikä se enää huonontunut. Rv 36 vuodelepo päättyi ja 37 vauva sai luvan tulla, mutta mahassa hän kuitenkin viihtyi edelleen. Synnytys käynnistettiin lopulta rv 38+3 kun epäiltiin vauvan kasvun pysähtyneet (ei ollut pysähtynyt) ja se kesti vain 6 tuntia, luultavasti osittain siksi, kun paikat oli valmiiksi jo niin kypsät (käynnistettäessä 4 cm auki).

Sulla on suht hyvät viikot jo, mutta jokainen lisäpäivä mahassa on kotiin päin. Tsemppiä!
 
Kerään nyt rohkeuteni ja uskaltaudun tänne kirjoittelemaan vertaistuen toivossa sekä sekavia ajatuksia jonnekin vuodattaakseni. Olen taustalta lueskellut tuota hoitoketjua jo useamman kuukauden ajan, mutta kirjoitettua en ole aikaisemmin jotenkin osannut. Tässä muutaman päivän sisällä luin myös kokonaan tän ketjun ja älyttömästi olen jo saanut tietoa sekä sitä tukea omaan tilanteeseeni. :) Jos tästä alkiosta meille vauva tulee, en kyllä osaisi sitä tuolla "normiodottajien" ketjuissa odotella, joten ihana kun tämäkin olemassa!

Täällä elellään siis 1. IFV/ICSIn ekan lääkkeellisen PASin viimeisiä piinapäiviä, nyt pp12 5-päiväisen blaston siirrosta. Toista lasta olemme miehen kanssa toivoneet reilut kaksi vuotta, joista hoidoissa ollaan oltu kohta vuosi. Esikoinen tuli luomusti ja nyt tähän sekundaariseen lapsettomuuteen ei ole syytä löytynyt.

Piinapäivät ovat olleet todellakin sanansa mittaiset ja kirveskin heitetty kaivoon jo useamman kerran. :confused: Siirron jälkeen nimittäin alkoi jo muutaman päivän päästä vatsakipujen lisäksi haalea vaaleanpunainen vuoto. Vatsakivut muistuttivat erehdyttävästi aiemman raskauden oireita (silloin tosin huomattavasti myöhemmällä viikoilla), mutta tuo vuoto veti mielen matalalle, sillä sitä ei viime raskaudessa ollut missään vaiheessa. Kärsin kyllä normistikin loppukierron tuhruilusta ja ajattelin, että sitähän se ja toiveet raskaudesta jäivät. Kuitenkin nuo vatsatuntemukset saivat testaamaan pp8 ja hyvin hento toinen viiva silloin ilmesty. Viiva vahvistunut tuosta lähtien, vaikkei edelleenkään kyllä tasavahva ole kontrollin kanssa. Samalla kuitenkin tuo haalea vuoto muuttunut runsaammaksi tuhruksi. Pikkuhousunsuojalla pärjää kyllä, mutta huolestuttaa silti aivan järkyttävästi. Mielessä kaikki mikä voi olla pielessä, mm. kemiallinen, kohdunulkoinen, tuulimuna. Vatsatuntemuksia on jonkin verran aaltoillen, onneksi ei kipeitä.

Huomenna on polin määräämä veritesti, jonka tulokset saadaan torstaina. Polille soitin eilen ja hoitaja siellä rauhoitteli, että alkuraskauden vuodot yleisiä eikä niistä kannata huolestua. Hyvin epäilevästi ja vähäisellä luotolla suhtaudun kuitenkin siihen, että tavan raskaus tästä vielä jatkuisi. Pientä toivoa tuovat muiden tuhruilijoiden ja vuotelijoiden onnistumiskokemukset täällä. Nöyränä poistun takaisin taustailemaan, jos tämä nyt loppuu alkuunsa, mutta tarve on kova jossakin näitä tuntemuksiaan jakaa (kun ei koko aikaa tota siippaakaan viitsi piinata.. o_O)

Tämä meni nyt täysin omanapailuksi, mutta menee viel hetki ennen kuin pääsen perille, kuka missäkin vaiheessa. Tsemppiä joka tapauksessa kaikille ja toivottavasti tuolta hoitoketjusta (ja muista taustailijoista) tulisi lisää plussaajia tänne piakkoin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Zoona ja MyMa
@mmmoi Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Tympeä vaan tuo radi :unsure: Mutta hyvä että nyt jo saa asiaan seurailtua vaikka eihän se mitään kivaa todellakaan ole.

@Miitta37 Hyvä että päänsärky meni ohi! Pysyis nyt vaan poissa :cautious:

@Alesssandra Tervetuloa mukaan ja varovaiset onnittelut :love: Toivottavasti tyyppi on oikeassa paikassa ja pysyy sielä vielä pitkään! Tosiaan tuo tuhruttelu taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus. Pelästyttäähän se aina, mutta ei kuitenkaan onneksi tarkoita aina sitä pahinta. Pidetään peukut pystyssä! (y)

Täällä kokeillaan kaikkia kikkavitosia että tyyppi tulisi jo... ei vissiin aikomustakaan vielä :whistle: Tänään on kyllä ollut ihan ihme olo. Aamu alkoi oksentamisella ja järkyttävillä supistuksilla mutta sitten laantui iltaa kohden:cautious: ajattelin jo että tänään kun on satanut kaatamalla vettä että enteilisi myös runsaita vedenmenoja mutta ei.. ei sitten mitään. On tää odottelu kans tälläistä :devil:

Ainiin tossa listassa taitaa olla väärä la mun kohdalla, mutta ei heitä kun päivällä niin ei tarvi korjailla. Mutta ettette ihmettele :geek:

Kiuski 39+2
 
Helou, paha olo alkanut helpottaa ja elämä voittaa. Tänään oli nt-ultra ja kaikki oli hyvin. Seulojenkin osalta. Maha on jo ihan näkyvä. Mulla on eteenpäin kallistunut kohtu ja ilmeisesti turvotusta.

Tsemppiä loppumetriläisille ja tervetuloa uusille!
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai

Yhteistyössä