~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Voi ei @kiia-s :unsure: toivottavasti kaikki ois kuitenkin hyvin! Ja ihana että seuraavat vielä kuitenkin! Tsemppiä ❤

@Pimpula76 voihan :poop:. Toivottavasti menee pikaseen ohi! Enkä yhtään ihmettele ettei mitään jaksa..

@Mandala hyvä että huomasivat jo nyt ton laskun! Ja tuo on jännä miten noi veriryhmät menee tai periytyy... Ku saattaa olla sit ihan eri ku vanhemmilla tyyliin.

Mulla kans toi pesänrakennusvietti nyt vähän koki kolausta (n) Tätinihän koki ongelmia lapsensa loppuraskaudessa (olin sen verran nuori etten edes tiedä oikein et mitä), jonka seurauksena sit heidän pieni tyttönsä ei syntymisen jälkeen jaksanut elää kuin vajaan vuorokauden. Tästä on jo aikaa 10-12vuotta ja ovat saaneet aivan ihanan pojan kuitenkin. Nyt kuulin äidiltäni että tätini oli sitä ihmetellyt että kun kaikki nyt intoilee meidän tytöstä aivan hirveästi, että entä jos käy samoin kuin heidän tytölleen.. Mietinpä sitten vaan että olikohan mitenkin perinnöllisestä ongelmasta kyse kun tuommosia miettii (n) mut kuten äiti sanoi että ei noin voi ajatella, eihän sitä ikinä tiedä milloin täältä kukakin lähtee. Mut ääh, silti vähän masentavaa :unsure:
Nyt ei täti tainnut miettiä sanomisiaan ihan loppuun asti.. Ihan varmasti saa apealle mielelle kun tommosta kuulee:(
 
Olipahan ikävä kommentti. Minustakin jokainen raskaus on saatava elää siten, miltä itsestä tuntuu. Parempi, että ajattelee hyviä kuin huonoja asioita.

@kiia-s eikö tuo kooltaan ole aikas hyvä, sykehän ei vielä välttämättä näy. Minulle sanottiin, että tuo 7+1 voi olla liian aikainen ultra-aika. Ainakin pidän peukut pystyssä(y)

Mulla vu ensi maanantaina. Edelleen fiilis ihan levollinen. Paleltaa, väsyttää ja nälättää koko ajan eli oikein hyvä kombo raskauskiloja ajatellen:)
 
@Mandala No harmi että rasitus siirty mutta tuleepa sitte luotettava tulos (y) ja ohhoh ku sielä on hb tipahtanu, hyvä jossei voinnissa tunnu :giggle:

@Pimpula76 no voihan :poop: tosiaanki. Toivottavasti jo pian alkais helpottaan. :unsure: Hankinnat kyllä kerkee sit ku se tuntuu hyvältä. (y)

@kiia-s Voi tuota tiputtelua. Toivottavasti vaan oli aikasta ettei syke vielä näkyny. Tsemppiä epävarmuuteen <3

@love- Ompa tädilläsi ollut ikävä kokemus, harmi että toi sen esiin nyt kun olet pääsyt iloitsemaan raskaudesta :unsure: Ainahan voi sattua mitä vaan, mutta harvinaisia tuollaiset ovat. Toivottavasti pystyt pian unohtamaan tuon ja jatkamaan raskausonnea :love:

@hillan_kukka Sielä hyvät oireet (y)

Huominen ultra taas jännittää, näitä edeltävän illan perus ajatuksia, onko kasvanu hyvin? mitä jos nyt näkyyki jotain uutta? onko ollu liian optimistinen? mitä jos tiputetaanki taas syvään kuiluun? Ja samaan aikaan pieni rakas potkuttelee mahassa minkä kerkeää<3 No eiköhän se taas tästä, huomenna kirjottelen sitte mitä näky.

26+3
 
@Pimpula76 kyllä mulla viimeksi raskaana oli muistaakseni ihan sen jonku 120-130 suurimmaksi osaksi aikaa. Ei oo kyllä ollut mitään oireita, ainakaan väsymystä mitä jotenkin oletti. Ehkä väriä ei kauheasti kasvoilla ole, mutta toisaalta talvihan nyt on kuitenkin ja olen tosi vaaleaihoinen joten who knows :D Jännä nähdä tuleeko olotilaan muutosta nyt kun huomenna aamulla aloitan Obsidan kuurin.

Tsemppiä sulle ripuliin! Mulla taas ollut päinvastaista ongelmaa. Pidin pegorion taukoa vähän aikaa niin pakko aloittaa uudestaan. Jospa rautakuuri löysyttäis mahaa, mutta voi se kai ummettaakin joitain.

Ah tänään raskausjoogassa pääsin jo paremmin rentoutumaan! Ehkä mulla on siis toivoa :D tosin oli paljon rauhallisempia liikkeitäkin paljon lattiatasossa.
 
Oho @Pimpula76 onpa siellä koeteltu! Onneks vauvalla kaikki hyvin, koita ny vähä innostuakin ;)

@kiia-s Tsemppiä sinne, raastavia päiviä vaan odottaa! Hyvinkin voi olla liian aikaista sykkeelle, kokoa ainakin on tullut.

@love- tosi ajattelematonta kertoa sulle tollasta! On munkin äiti kokenut kohtukuoleman, enkä ajattele että se ois perinnöllistä tai että mulle kävis niin, enkä edes halua tai voi ajatella tollasta.
Koita unohtaa tollaset puheet. Tänään sait todistuksen ja haet etuuksia? :)

@-dino- ultrakuulumisia odotellessa siis!

@Mandala unohdin aiemmin kommentoida noita mahdollisia harkkasupistuksia, niitä mullaki tulee erityisesti jos käännyn oikeelta kyljeltä selälleni tai sit satunnaisesti. Kyl mä luulen, et ne on niitä? Maha menee hetkeks ihan kovaks ja sitä ennen tuntuu hassulta.

Ostin tänään muovikassillisen äitiys- ja imetysvaatteita nettikirpparin kautta ja ei varmaan paljo muuta tartte!
Mies kommentoi yhtäkkiä tossa yks päivä, että "sun pitäis kuulemma alkaa jo käyttää imetysliivejä, ku niitä pitää harjotella" :D Miks niitä pitää harjotella? Mistähän se oli lukenu tollasta ja ihana ku oli, ku en oo ite törmännykään. :love:
Muuten täällä ei muuta ku kutinaa! :D iltapäivisin maha on tuntunut vähä painavalta ja pinkeeltä.

24+5
 
@kiia-s varmasti vetää mielen matalalle mutta kyllä vielä on toivoa!

@love- olipa kyllä möläytys tädin suusta. Ei varmaan ole ajatellut mitä sanoi. Luulenpa että hänellä on voinut nousta omat muistot mieleen. Totta kai raskautta saa hehkuttaa ja saat olla iloinen. Varsinkin kun meillä hoitoalkuisilla tahtoo muutenkin olla kaikkea huolta niin silloin kun on aihetta iloon niin iloitaan ja hehkutetaan. En usko että mitä tapahtui tädillesi olisi perinnöllistä. Joten nyt jatkat samaan malliin kuin ennenkin etkä huoli asiasta.

Minä tässä oon miettinyt itkuhälyttimiä. Kertokaapa kokemusta omaavat a) tarviiko niitä ja b) mitkä olis soveltuvat ulkokäyttöön? Oon näistä ihan pihalla kuin lumiukkko!
 
@atvk87 joo okei varmaan ne on harkkasuppareita sitten. Kunhan ei nyt kipeiksi muuttuisi kauhean nopeasti.
Ootko muuten raahannut ihoa tai mahdollisesti huomannut sen auttavan yhtään kutinaan?
Hassu mies :love: ei niissä liiveissä kyllä mitään opettelua ole. Korkeintaan ovat vaan mukavammat päällä. Mä oon ottanut jo käyttöön Bravadon Seamless imetysliivit kun on niiiiiin mukavat päällä.

@Toiveikas81 kyllå meillä ainakin tullut ihan tarpeeseen itkuhälärit. Pitää katsoa, että ainakin se vanhempien osa on johdoton mutta mielellään niin että molemmat osat saa toimimaan patterilla johdon lisäksi. Just kun oltu kylässä niin aina ei unipaikat ole ollut sellaisia mistä olisi kuullut itkua/ääniä, sinne missä esim aikuiset viettänyt aikaa, ilman häläriä. Ja jos nukuttaa lasta rattaissa ulkona niin onhan se kätevä.
Me ollaan oltu tähän tosi tyytyväisiä https://www.google.com/amp/s/www.verkkokauppa.com/fi/product.amp/65487/

@-dino- ultrauutisia odotellessa (y)

24+3
 
Joo @Mandala bio- ja baby-oilia oon laittanu enimmäkseen, ku tuntuu että ne pysyy kauemmin ku rasva? Tekokuituvaatteet kans kutittaa enemmän! Et puuvillaa ku on päällä, nii ei kutise niin paljo.
Kiitos liivivinkistä, pitää tutkia. :)

Hitsi, aamulla jäi auto jumiin parkkiruutuun ja tarvittiin hiekan ja lapion lisäksi yks nuori mies työntämään, tuli kyl hiki siinä hommassa! Sais tää lumi jo riittää :D
 
Mie muistan kans ekasta raskaudesta, että supisteli juuri tuolallailla pienesti jo tosi aikaisesta vaiheesta, etenkin kun ajan paljon autolla työmatkoja. Isoja supistuksia en sitten ikinä saanutkaan tässä raskaudessa.

Meillä on ollut itkuhälytin todella kovassa käytössä, Philips-merkkinen (taitaa olla sama kuin Mandalalla). Juuri tuollainen, että on myös pelkkä paristovaihtoehto johdon lisäksi. Oli myös muita ominaisuuksia, joiden käyttö jäi todella vähäiseksi, kuten musiikki ja mikrofoni.
 
Olen ollut hetken pois palstalta, jotta saisin hiukan laannutettua alati olevaa paniikkia. Mutta nyt täällä taas, viestejä olikin tullut ihan kauheasti eikä kaikki mitään iloisia :cry:

@Lapanen87 Todella suuret pahoittelut ja syvä osanottoni menetykseenne.

@atvk87 Mietit unipesää tuolla aiemmin, meillä oli esikoisen aikana unipesä, mutta sitä tuli tosi vähän käytettyä. Lähinnä sen takia, että aloin lukea siitä tukehtumisriskejä ja muita pelottavia, mutta ehkä se ei myöskään ollut niin tarpeellinen meillä. Pienistä vaatteista, itsekin olen ollut aika jööti syntyessäni, mutta esikoinen olikin 48 cm ja alle kolmekiloinen. Mutta niitä 50-kokoisia vaatteita ehti kyllä hankkia sitten tarpeeseen. En myöskään ollut ostanut niitä etukäteen kun ajattelin ettei niitä tule sitten käytettyä jos vauveli on kovin suuri.

@Toiveikas81 Tsemppiä loppuun ja kiva kun olet päässyt kotiin. Itkuhälyttymistä en osaa sanoa mitään kun ei ole kokemusta. Asuimme tosiaan pikkukaksiossa vauvan aikana niin eipä ollut koskaan sillä tarvetta. Sitten satunnaisesti isovanhemmilla käytimme kännykkään ladattavaa itkuhälytintä miehen kanssa.

@kiia-s Toivotaan, että oli nyt vain vielä niin pieni, että sykettä ei sen vuoksi näkynyt. Saitko uuden ultra-ajan?

Täällä on tänään 9+6 ja olen käynyt nyt toisessa varhaisultrassa klinikalla. Siellä näkyi 29 mm pitkä kaveri, heilutteli jalkoja ja käsiä. Sydän löi ja oli kasvanut oikein hyvin. Suurin syy tälle paniikkiultralleni oli aikaisempi vierailuni OmaKannassa katsomassa silloisen päivystysreissuni teksteistä, että mikä mikrobi siellä mahtoi kasvaa. No huomasinpa siinä, että oli kirjattu, että kohdussa on viikkoja 7+4 vastaava alkio. Pelästyin tätä kovasti, sillä olihan käynnilläni viikkoa 8+1 ja 8 päivää aikaisemmin oli ollut juuri oikeita viikkoja vastaava 7+0 alkio. Näin tässä vain uhkakuvia, että miksi olisi 8 päivän aikana kasvanut vain 4 päivän edestä. No ensinnäkin, kyllähän nyt järjelllä ymmärrän, että nopeasti ne sen siellä päivystyksessä mittasivat ja eri laitteella, ehkä se ei ollut niin tarkka.

Tänään kuitenkin oli melkein täydellisesti viikkoja vastaava pikkuinen siellä, olisiko tuo 9+5 vastaava mitta. Pääasia, ettei se nyt jätätä kuin ehkä yhden päivän ja milli ei kuulemma ole oikeastaan edes heitto. Nyt alan olla omasta mielestäni henkisesti sellaisella viikolla, että uskallan sanoa ääneen itselleni olevani raskaana. Siihen, että voisin sanoa sen muille, siihen menee vielä hetken aikaa, mutta nyt tuntuu että minulla on pieni rakas ihana salaisuus mukana :love::love::love: Kunpa hän jaksaisi kasvaa vauvaksi asti.
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Huhhuh. Kylläpä oli taas pitkä päivä. Ultrassa ei mitään uutta vauvalla, tasaisesti kasvaa, virtaukset hyvät. Lapsivettä on tähän asti ollut normaali määrä mutta nyt oli pompannu reilun puolelle. Tääki kuulemma tyypillistä kun mahalaukku ei ole omalla paikallaan tai jotenki näin ymmärsin :D no oonki nyt miettiny miten maha on nii kasvanu ja tuntuuki jotenki nesteiseltä. Jos vointi oikeen menee tukalaks nii sitte aikasemmin näytille muuten seuraava ultra 27.2. Käydään samalla reissulla vilkasemassa lastenosastoa jo ennakkoon.

Niin oli luottavainen olo kuitenki että käytii hakee ennen ultraa ne toiset torista bongatut vaunut :love: ja pinnasänky tulee huomena :D vähän nyt hirvittää mutta toisaalta tykkään hoitaa asiat hyvissä ajoin ja nytpä ne on valmiina. Kävi miten kävi.

26+4
 
Heipä hei kaikki!

Täällä voidaan hyvin. Oon ollu nyt vähän aikaan poissa palstalta ihan vaan väsymyksen takia. Viime viikolla iski kunnon uupumus, piti käydä neuvolassa joka laittoi sitten lääkärille joka kirjotti useamma päivän sairaslomaa. Kolmivuoro työ hoitoalalla ei ole sitä kaikista nautinnollisimpaa. Varsinkaan silloin kun viikon sisään on useampi ilta-aamu yhdistelmä. Nyt on kuitenkin saatu nukuttua ja levähdettyä hyvin eiköhän tämä tästä :)

Kovasti odottelen rakenneultraa joka on 12.3. Mulle on tullu vahva tunne että poikaa kasvattelen. Näin unta yhtenä yönä jossa kantelin pientä poikaa:barefoot:

Tänään kävin ostamassa ensimmäisen jutun pienokaiselle. Kävin ostamassa sellaisen soivan leikkimaton jota voi vaikka potkutella kun pötköttelee huovalla :love:

Ihanapa 16 + 4
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Haikara matkalla :love:

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

Toiveikas81 ... 3.ICSI ... ensimmäinen ... 28.2.2019
Ismundo ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 9.3.2019
-dino- ... 2.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 11.5.2019
atvk87...... 1.ICSI 2.PAS... ensimmäinen ..... 23.5.2019
Mandala ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 26.5.2019
love- ... 3.IVF/ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 10.6.2019
Pimpula76 ... 4.IVF lahja-alkio+lahjasolu/ 3.PAS ... seitsemäs ... 10.6.2019
adelmiina_ ... 3. IVF/ 2.PAS ... toinen ... 10.7.2019
vipe1986 ... 2. IVF/ICSI 3.pas ... kolmas ... 14.7.2019
Ihanapa ... 2.ICSI/ 4.PAS ... ensimmäinen ... 20.7.2019
Katti75 ... 3. IVF/1. PAS ... toinen ... 27.7.2019
gemmy ... 4.IVF/1.PAS ... toinen ... 6.9.2019
hillan_kukka ... 4.IVF/2. PAS ... toinen ... 29.9.2019

Tulevat tapahtumat :love:
atvk87
... ultra 19.2.
vipe1986 ... rakenneultra 28.2.
Ihanapa ... rakenneultra 12.3.

Myöhemmin onnistuvat :unsure:
gemmy (3.IVF/1.PAS - kkm+tm)
Domi (4.IVF/1.PAS - tm)
Noran (2.IVF 2.PAS - ku)
Voyage (? - ku)
kiia-s (1.IVF 5.PAS - tm/km)
hillan_kukka (4. IVF/ICSI 1. PAS - km)
BlackCat ... (1.ICSI/1.PAS - km)
Lapanen87 ... (3.ICSI - myöh. km)

Maaliin päässeet (y)
SalamaT ... 3.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 1.6.2018
kiuski ... 2.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 41+6 ... 7.7.2018
Zoona ... 2.IVF 3.PAS ... toinen ... 35+3 ... 10.7.2018
marrasmai ... 5.ICSI ... ensimmäinen ... 40+3 ... 11.7.2018
lullaby ... 7.IVF ... kolmas ... 41+0 ... 13.9.2018
Choco coco ... 2.IVF 1.PAS ... kolmas ... 41+2 ... 4.10.2018
Iiris80 ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 20.10.2018
Mamido ... luomu 2.IVF:n jälkeen ... kolmas ... 11.11.2018
mmmoi ... 1.ICSI 3.PAS ... toinen ... 39+1 ... 19.12.2018
Miitta37 ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen
kettuperhe ... 1. IVF ... toinen ... 27.12.2018
An1z81 ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 4.1.2019

************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön.
 
@gemmy onpas ollut hurjan tunteiden vuoristoradat siellä! Onneksi kaikki kuitenkin oikein mallikkaasti. Noin pieiniä asioita kun mittaillaan, niin mittausvirheet on tosi mahdollisia. Jospa saisit pian rauhoituttua itsekin (y)

@-dino- ihanaa, että olet noin hyvillä fiiliksillä, ja mikä parasta, että ultrassa kaikki hyvin :love:
Mekin ostettiin uusi turvaistuin esikoiselle, että saa nykyisen telakan turvakaukalon käyttöön sitten kesällä. Tuli sama hirvitys-fiilis, että mentiinkö liian aikaiseen ostamaan. Mutta ei auta muuta kuin pyyhkiä tuollaiset asiat pois mielestä ja jatkaa eteenpäin! Itse tykkään myös ainakin suunnitella, mutta myös toteuttaa, asioita hyvissä ajoin.
Olen jo valinnut värimaailman tyttösen omaan huoneeseen ja suunnitellut mitä huonekaluja sinne ostetaan uuteen kotiin. Lähtee varmaan aika lapasesta sitten muuton jälkeen senkin puolesta :ROFLMAO:

Siis kyllä mä lumesta ja talvesta tykkään, mutta nyt kun sitä taas tuolta taivaalta tuiskuaa niin täytyy kyllä sanoa, että hemmetti sais jo riittää. Alkaa mahassa ja varsinkin nivusissa tuntumaan tuo kahlaus inhottavalta. Vaikka täälläkin koko ajan lumiaurat joka puolella pörrää niin on kuitenkin niin paljon, ja paksu kerros, irtolunta silti missä saa tehdä töitä, että pääsee eteenpäin. Onneksi esikoisen vien tarhaan ratikalla ilman rattaita, menis totaalisesti hermot jos niitä joutuis lykkimään tuolla.

Jännä kun nyt pari päivää ottanut sitä Obsidan rautalisää niin tänään on sitten totaaliväsymys. Oon vielä nukkunut tosi hyvin kun poika ei yskinyt yöllä tai kiipeillyt viereen.
Mietin aamulla nälkäisenä raudan ottamisen jälkeen, että mitä hittoa sitä voi kotona syödä jos maitotuotteita ei voi tuntiin syödä :cautious: Oon aamulla himassa jugurtin syönyt (ja töissä sitten smoothie/sämpylä/puuroa), toinen vaihtoehto olisi leipäpala, mutta eihän sitäkään ilman voita ja juustoa viitsi syödä.
Meidän aamupala pojan kanssa ennen tarhaan lähtöä on nopeasti syötävää just leipää/jugua yms mitä voi siinä puuhastelujen aikana syödä ettei koskaan istuta pöytään arkisin.

24+4
 
Minusta ei nyt taas ole kommentoimaan muiden juttuja mutta hengessä mukana
Mut joo oli se sit tässä, tänään alko ihan hirveä vuoto , ikinä ennen ei oo tämmöstä ollu sitä verta vaan tulee ja tulee ja kauhean kokoinen veri lima hyytymäki tuli yyh. Huomenna vielä se toinen verikoe mutta ei tämmösestä vuodosta voi kyllä selvitä. Nyt sellanen fiilis etten haluu enää ees yrittää raskauta, mutta eiköhän ens viikolla taas mieli muutu, viel ois yks erä pakkasessa mut ei kyllä jaksa toivoo et siitä jotain tulis.
 
@kiia-s paljon voimia ja olen pahoillani. Varmasti nyt tuntuu raskaalta ja ei jaksa miettiä uutta raskautta mutta aika parantaa haavat. Toivottavasti tulet pian takaisin!

Minusta tuntuu että aika matelee...ei jaksaisi enää odottaa. Mutta vauva päättää milloin saapuu maailmaan. Ei oo kyllä vielä ollut semmosia oloja että olis syntymässä. Ainut tunne vaan paine alhaalla. No jospa hän sieltä alkais laskeutumaan alaspäin. Eilen tuli 37 viikkoa täyteen joten nyt ei oo vauva enää keskonen jee.

Rv 37+1
 
  • Tykkää
Reactions: Ismundo ja atvk87
@Toiveikas81 mahtavaa että pelotteluista huolimatta täysaikaisuus saavutettu :love:

Kun tänää pääsin uudestaan sokerirasitukseen niin ajat myöhässä puoli tuntia ja nyt näyttää kestävän myös se että kutsutaan verikokeeseen. On mennyt päälle tunti jo sokerilitkun juomisesta. Toivottavasti ei ainakaan vaikuta tuloksiin koska sitten :mad: ja eihän tässä nälkä ois tai mitään.. :cautious:
 
Eikä @Mandala! Ihan ku se ei ois muutenki ärsyttävää odottaa. Toivottavasti ei tosiaan vaikuta liikaa tuloksiin. :eek: Tsemppiä sinne!
Piti kommentoida rautalisään, et voisitko ottaa sen illalla? Aamulla on tosi vaikee keksiä mitään maidotonta syötävää.
Mun joku kaveri joskus vinkkas et rautalisä illalla appelsiinimehun kanssa. C-vitsku kai auttaa imeytymään?

Mul on varmaan joku allerginen reaktio vatsan ihossa uusista housuista tms, kun on ihan punanen ja täynnä pientä kohoumaa ja turvotusta. Vähä ku nokkosihottuma.
Oon kyllä käyttäny puuvillatoppia välissä, mut ei näemmä auta. Ei oo mikään muu siis muuttunu ku ne uudet housut. Hitsi.
Muutenki kutittaa niin paljo, niin ei tällaista lisäkutinaa! o_O

Onnea @Toiveikas81 täysiaikaisuudesta, pian tositoimiin! (y)

25+1
 
Joo ihan huvikseen täällä istun ylimääräistä aikaa :rolleyes: hoitsun hälytyskellossa kyllä tarrassa mun nimen yhteydessä luki klo 9.11 mutt selitti ett kello meni sekaisin tms. No kattois siitä hiton tarrasta ajan.. lupasi sen 2h verikokeen ottaa oikeaan aikaan mutta sekin meni ohi jo.

Kuulostaapa inhottavalta tuo reaktio :eek: ja jos ihan hurjasti kutittaa muutenkin ihoa niin kannattaa mainita neuvolassa. Eihän kämmeniä ja/tai jalkapohjia kutita?
 
No onneks pääsit varmaan pois sieltä kuitenki! Saatko tulokset nopeesti? :)

Ei oo muuta kutinaa, ku maha, kyljet ja tissit. Uskoisin et liittyy kasvuun + pakkasiin, mut tää reaktio oli melkeen pakko tulla housuista? Se hepatoosi voi kai alkaa vasta rv30?
Alkaa olla välillä vähä tukalaa kyykyssä, oisko se maha kuitenki kasvanu! Tai jos ei maha nii ainaki se vauva. :D Varmaan pian kilonen mötkö!
 
@gemmy huh, kyllä sitä itekki ois säikähtäny tommosta! Onneks ultrassa nyt kuitenki viikkoja vastaava :love:

@Ihanapa Tsemppiä väsymykseen, eipä sitä usko kuinka lamaannuttavaa se voi olla ennenku ite kokee :confused: ja kiva että oot vähän ostoksillaki käyny :barefoot:

@Mandala Eipä taida olla toivoa että lumentulo loppuis :LOL: Itekki ehdottaisin että ota rautalisä jossain ruokailujen välissä (y) Toivottavasti ei vaikuta tuloksiin nyt vaikka ei ihan just otettu verikokeita oikeaan aikaan :cautious:

@kiia-s Voi kuinka surullista :cry: Tsemppiä kovasti<3

@Toiveikas81 No nyt hän sitte antaa odotuttaa itseään vaikka aikonut tulla jo hyvissä ajoin :whistle: Onnea täysiaikaisuudesta (y)

@atvk87 No hui, olit kuitenki varmaan pessy ennen käyttöönottoa? Tosi harmi jos nyt viimein löyty jonkulaiset housut nii tulee ihottumaa niistä (n) Kuulostaa tutulta tuo tukaluus kyykyssä, ja ylipäätään etukumarassaki istuminen painaa ikävästi. Meillä painoarvio oli vähän reilu 800g nyt ja siitä puuttuu se seelepussi paino, eli hyvinki teillä voi poika kohta olla sen kilon (y)

ja noista harkkasupistuksista, mulla alkanu niitä tuleen nyt enemmän tai erotan ne paremmin, just kaikenlainen kyykkiminen ja kumartelu aiheuttaa. Myös keskiviikkona ihan pitkään autossa istuminenki aiheutti mahan kovettumista. Eilen kävin vähän raskaammalla lenkillä ja koko illan supisteli. Tänään enää särkee nivusia.

26+6
 
@-dino- Nolosti en edes pessy, ku mulla alla 200 den sukkikset ja se toppi ettei ne suoraan osu ihoon, mut ilmeisesti jotain sopimatonta oli. Pesin kyl sit kahen päivän käytön jälkeen, mut se kutina aina laantuu yön aikana ja on pahimmillaan töiden jälkeen?
Koitetaan siis kyykkiä varovasti!
Kai se on ihan ok, kunhan lepo auttaa niihin supistuksiin.
No, enää reilu viikko (10 päivää) ultraan, niin saa varmaan painoarvion. :X3:
 

Yhteistyössä