Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

  • Viestiketjun aloittaja Vol 2
  • Ensimmäinen viesti
alabama
Vähän harmittaa kun tuo mies ei oikein ikinä innostu tuosta todellisesta yrittämisen tunnusta.Eli siis että ollaan pedissä puolet päivästä.Ei vain meinaa uskoa että muuten en tule raskaaksi ellei ala kunnollinen yritys.Hänen mielestään yritystä on satunnainen pupuilu,ja hän haluaa lapsen kanssani.Ei halua ajoitella oviksia tai muuta sellasta. :ashamed:
 
MAANANTAI 8.1.2007

alabama.............................kp 10/31
baabaa...............................kp 29/26-28
BellaMaria...........................kp 10/28-30
ehlk....................................kp 87/30
iita82..................................kp 16/45-63
Isaa83................................kp 14/39
Maariana83.........................kp ?
Mamma-83..........................kp???
mato82...............................kp 77/28-40
Mii83..................................kp 26/28-31
Minky.................................kp 11/35-38
minsku83............................kp 28/28-30
minttu-82............................kp ?
Nasu86...............................kp 78/29-38
Nyhverö..............................kp???
PikkuM................................kp 8/30-32
Sitä saa mitä tilaa.................kp 44/26-28
Supsis..................................kp ?
tiinu83..................................kp 23/n35
kuupää.................................kp 28/30-32
Vilinäiti.................................kp 36/57
Vilja84..................................kp 33/32
wannabe-mami......................kp ???
Yh-mamuli84.........................kp 18/28-30


PLUSSANNEET

rusina83...............................kp 30/30-36
äiti82
Jenmo85...............................kp27/28-32
Rouva-K...............................kp26/28-31
Metsätähti.............................kp 33/28-30
Nallekarkki85
Misse81
JoannaH...............................kp 38/30
Wolferiina.............................kp 34/28-34
pikkupeikko85.......................kp 25/28-29
Baby.....................................kp 50/28
Marica Mehiläinen....................kp 38/28-??


Vilinäiti :hug: Toivotaan että jää vaan tuhruksi.

Täällä ei oikeestaan mitää uutta. Testin tein perjantaina ja näytti haamua ja mieskin näki sen. Mutta kummiskaan en usko, taas ajattelen et tuli vaan liian vähä pissaa. No sunnuntaina tetasin taas niin tuli selvä nega. :/

Huomenna tai siis tänään lääkärin pitäis soittaa ja kertoo mitä tehä. Kaikkia raskaus oireita oon taas kuvitellu (alaselkä kipee, pääkipee, vatsassa vihloo iltasin aina enemmän ym...) Vaikka lupasin etten niitä enää mieti, mut kummiski ne tuolla alatajunnas kummittelee. On se kumma ku tuun tähän koneelle ja luen kaikkia oireita, niin muka rupee tota vattaaki vihlomaan :LOL:

ehlk ookko sä soittanu vielä lääkäriin, vai mikä sun tilanne on? Onko sulla ennen ollu epäsäännöllinen kierto? Pidetään peukkuja että plussaksi muuttuis.... bd :D

Tervetulemasta kaikille uusille ja plussa tuulia :whistle: =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2007 klo 22:58 alabama kirjoitti:
Vähän harmittaa kun tuo mies ei oikein ikinä innostu tuosta todellisesta yrittämisen tunnusta.Eli siis että ollaan pedissä puolet päivästä.Ei vain meinaa uskoa että muuten en tule raskaaksi ellei ala kunnollinen yritys.Hänen mielestään yritystä on satunnainen pupuilu,ja hän haluaa lapsen kanssani.Ei halua ajoitella oviksia tai muuta sellasta. :ashamed:

ei minunkaan miestä kiinnosta mitkään ovulaatiot tms. vaikka joka kuukausi toivookin kovasti että mun kuukautiset ei alkaisi. meillä siis nyt 3.yrityskierto menossa ja silloin kun aloitettiin niiin kysyin että haluaako hän tietää milloin ovuloin tms, niin sanoi että ei halua, mielummin ottaa infoa vastaan vasta sitten kun plussa tulee testiin. Ja kyllähän sen ymmärtää että sellainen voi joitakin ihmisiä todella vaan stressata jos seksin aikana joutuu ajattelemaan että onnistuuko onnistuuko...

Yritän siis olla puhumatta jatkuvasti otollisista ajankohdista ja muusta sellaisesta ja keskittyä vaan oleelliseen :D ja mikä ehkä mukavinta tässä yrityksessä, on hormonaalisenehkäisyn lopettaminen tuonut haluni tuplana takaisin!
Mutta ihan tjot-meiningillä meillä mennään, tai ainakin yritetään :saint:
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2007 klo 11:41 Vilja84 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2007 klo 22:58 alabama kirjoitti:
Vähän harmittaa kun tuo mies ei oikein ikinä innostu tuosta todellisesta yrittämisen tunnusta.Eli siis että ollaan pedissä puolet päivästä.Ei vain meinaa uskoa että muuten en tule raskaaksi ellei ala kunnollinen yritys.Hänen mielestään yritystä on satunnainen pupuilu,ja hän haluaa lapsen kanssani.Ei halua ajoitella oviksia tai muuta sellasta. :ashamed:

ei minunkaan miestä kiinnosta mitkään ovulaatiot tms. vaikka joka kuukausi toivookin kovasti että mun kuukautiset ei alkaisi. meillä siis nyt 3.yrityskierto menossa ja silloin kun aloitettiin niiin kysyin että haluaako hän tietää milloin ovuloin tms, niin sanoi että ei halua, mielummin ottaa infoa vastaan vasta sitten kun plussa tulee testiin. Ja kyllähän sen ymmärtää että sellainen voi joitakin ihmisiä todella vaan stressata jos seksin aikana joutuu ajattelemaan että onnistuuko onnistuuko...

Yritän siis olla puhumatta jatkuvasti otollisista ajankohdista ja muusta sellaisesta ja keskittyä vaan oleelliseen :D ja mikä ehkä mukavinta tässä yrityksessä, on hormonaalisenehkäisyn lopettaminen tuonut haluni tuplana takaisin!
Mutta ihan tjot-meiningillä meillä mennään, tai ainakin yritetään :saint:
Ai no hyvä ettei olla ainut tollanen pari.. :)

 
Eipäs alamabama hötkyillä :LOL: Toivottavasti onnittelut olis paikallaan, mutta häiritee vaan se selvä nega. :/
Lääkäri sitte soitti tänää ja laitto mut vaan viemään pissa testin labraan. \|O No viedään ny se sit sinne, vaikka se hoitsu sano sillonku varasin aikaa ettei tarvi ku koti testit on yhtä tarkkoja ku labrassaki. Katotaan sitte mitä se näyttää, tuskin muuta ku noi kotona tekemätkää :kieh:

No eipä täälläkään päin toi mies oo paljo muusta kiinnostunu ku siitä itse tekohommasta :LOL: Mutta kovasti vakuuttaa että lasta haluaa, vaikkei siitä niin paljoo puhukkaa. Ne on vaan miehiä.... :p :LOL:
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2007 klo 17:17 Nasu86 kirjoitti:
Eipäs alamabama hötkyillä :LOL: Toivottavasti onnittelut olis paikallaan, mutta häiritee vaan se selvä nega. :/
Lääkäri sitte soitti tänää ja laitto mut vaan viemään pissa testin labraan. \|O No viedään ny se sit sinne, vaikka se hoitsu sano sillonku varasin aikaa ettei tarvi ku koti testit on yhtä tarkkoja ku labrassaki. Katotaan sitte mitä se näyttää, tuskin muuta ku noi kotona tekemätkää :kieh:

No eipä täälläkään päin toi mies oo paljo muusta kiinnostunu ku siitä itse tekohommasta :LOL: Mutta kovasti vakuuttaa että lasta haluaa, vaikkei siitä niin paljoo puhukkaa. Ne on vaan miehiä.... :p :LOL:
No siis meillä ongelma että mies ei oo kiinnostunu tekohommasta vaan lapsesta. :whistle: :D
 
Ilmeisesti taas tuhruttelee. Sunnuntaina tuli kuukupin pohjalle pari tippaa. Tänäään en sit töihin laittanu kuppia ja mites kävikään, tuli läntti housuihin. Sen jälkeen ei sit taas mitään.
Todella raasittaavaaaa :kieh:
 
Moikkelis kaikille!

"ehlk ookko sä soittanu vielä lääkäriin, vai mikä sun tilanne on? Onko sulla ennen ollu epäsäännöllinen kierto? Pidetään peukkuja että plussaksi muuttuis.... bd "

Aina ollu muuten tosi tarkka ja säännöllinen kierto ,mut se tais mennä sekasin kun mulla oli tos syksyllä kysta!

Tänään kävin jättämässä pissatestin labraan ja sen tuloksen kuulemisen jälkee oli tarkotus varata aika gynekologille tarkempiin tutkimuksiin (oon ollu jo terveyskeskuslääkärin tutkittavana) ja jos kaikki ok niin olis ollu tarkotus aloittaa hormoonikuuri kuukautisten aloittamiseksi.....,mutta

testi tulos olikin positiivinen :D

koska kierto on ollu tosi pitkä niin mulla on jo perjantaina eka ultra et selvii et millä viikolla mahdan olla!!!!!


Kiitos kaikkille tuesta ja tiedosta jota ootte antanu! :flower:


Kaikille "yrittäjille" tsemppiä ja plussatuulia!!!!!! :heart:


ps. Vähitellen poistun täältä tonne odottajien puolelle ja toivottavasti myös pysyn siellä!!!!! ;)
 
Voi että paljon onnea, ihana kuulla. :hug: :'( <--- onnen kyyneleissä täällä kirjottelen :LOL:

Mulla on tänään yö vuoro, niin katoo jos aamulla samalla veisin sen testin labraan. Jos vaan pystyis olla pissaamatta, ku öisin se on niin hankalaa ku valvoo :D

Vitsi mä luin tota yli vanhaa listaa, ku oon tullu tänne kuumeilijoihin. Mä olin kirjottanu että " nyt kp 5/28-30 toivottavasti ne menkat pian alkaa ja ei muuta ku uutta kiertoa kohde" :LOL: :LOL: Ihmekkää ku kukaan ei mua sillon toivottanu tervetulleeks, mua vissiin vähä jännitti kirjottaa tänne. Kaikki ajatellu et mikähän hönö tua ny on joku pikku teini :LOL: :ashamed: <br><br>
 
TIISTAI 9.1.2007

alabama.............................kp 11/31
baabaa...............................kp 30/26-28
BellaMaria...........................kp 11/28-30
iita82..................................kp 17/45-63
Isaa83................................kp 15/39
Maariana83.........................kp ?
Mamma-83..........................kp???
mato82...............................kp 78/28-40
Mii83..................................kp 27/28-31
Minky.................................kp 12/35-38
minsku83............................kp 29/28-30
minttu-82............................kp ?
Nasu86...............................kp 79/29-38
Nyhverö..............................kp???
PikkuM................................kp 9/30-32
Sitä saa mitä tilaa.................kp 45/26-28
Supsis..................................kp ?
tiinu83..................................kp 24/n35
kuupää.................................kp 29/30-32
Vilinäiti.................................kp 37/57
Vilja84..................................kp 34/32
wannabe-mami......................kp ???
Yh-mamuli84.........................kp 19/28-30


PLUSSANNEET

rusina83...............................kp 30/30-36
äiti82
Jenmo85...............................kp27/28-32
Rouva-K...............................kp26/28-31
Metsätähti.............................kp 33/28-30
Nallekarkki85
Misse81
JoannaH...............................kp 38/30
Wolferiina.............................kp 34/28-34
pikkupeikko85.......................kp 25/28-29
Baby.....................................kp 50/28
Marica Mehiläinen....................kp 38/28-??
ehlk.......................................kp 87/30

 

Hei taas!

Tänne ei mitään uutta..

Joku kirjotti siitä että miestä ei vauvanyritys kiinnosta..No, eipä miunkaan miestä kiinnosta vissiin kuulla et millon on ovis tai silleen(kaipa sille tulee sit suorituspaineita tms.). Ei sillä, en sitä hirmu tarkkaan itsekään tiiä :LOL:
Eiköhän tuota saa kohta alkaa taas lämmittelee uutta yritystä kohti.

Mulla oli niin oudot menkat ettei usko..Mulla kun yleensä ekasta päivästä lähtien alkaa vuoto ihan reippaana ja kipuja on sillon eka-toinen pv kans. No, tällä kertaa alkoi tuhruttaa, sitä tuli eka päivä ja sit alkoikin kunnon vuoto, kivut oli ihan tajuttomat normaaliin verrattuna. Ja nyt lopussa oli kans pv-2pv tuhrua vaan. Veikkaan et viime kierrossa oli joku kiinnittymisyritys tms. kun olo oli omituinen ja just kun alkoi toiveet jo nousta, niin tätipä tulikin. Oli vähä masisolo sen päivää..

Mutta, mukavat viikonjatkot kaikille ja plussaonnea!
Niin ja olipa joku plussannutkin jo! Onnea!!

 
baabaa
Tää on aivan kamalaa..!! kp 30/26-28, ja kun ei menkkoja näy eikä kuulu, niin testihän se tekis mieli ostaa. Fiilikset ja toiveet ihan katossa, enkä haluis tippuu ainakaan vielä täältä korkealta pilvilinnoista. Oon kyllä ihan varma, et jos tänään meen ostamaan testiä niin täti tulee heti huomenna...On tää naisen elämä hölmöä...
Onnea plussanneet!!

 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 14:19 baabaa kirjoitti:
Tää on aivan kamalaa..!! kp 30/26-28, ja kun ei menkkoja näy eikä kuulu, niin testihän se tekis mieli ostaa. Fiilikset ja toiveet ihan katossa, enkä haluis tippuu ainakaan vielä täältä korkealta pilvilinnoista. Oon kyllä ihan varma, et jos tänään meen ostamaan testiä niin täti tulee heti huomenna...On tää naisen elämä hölmöä...
Onnea plussanneet!!
Toi on normaalia että on ton verran myöhässä menkat.Itselläni oli kuukauden,silloin huolestuin.Rauhotu.
 
Aluksi ehlk VALTAVAN suuret onnittelut!!! Aivan ihanaa!! ONNEA!! ja tarrasukkia matkaan!
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 14:19 baabaa kirjoitti:
Tää on aivan kamalaa..!! kp 30/26-28, ja kun ei menkkoja näy eikä kuulu, niin testihän se tekis mieli ostaa. Fiilikset ja toiveet ihan katossa, enkä haluis tippuu ainakaan vielä täältä korkealta pilvilinnoista. Oon kyllä ihan varma, et jos tänään meen ostamaan testiä niin täti tulee heti huomenna...On tää naisen elämä hölmöä...
Onnea plussanneet!!
Voi miten maltat olla testaamatta? Itse olisin testannut jo varmasti monta kertaa! Toivotaan, että kun (vihdoin) testaat saat siihen suuren +. bd peukut on pystyssä, tulehan kertomaan kun + on selvillä!

Omasta (.) ei mitään raportoitavaa, ovista metsästellään edelleen..
 
Tasku Venus
no niin, kävin eilen gynellä, ja hän sanoi että syy miksi meikäläisen kierto on noin pitkä, eikä raskauttakaan näy -voi siis olla se kun syön masennuslääkkeitä. :eek:
ne ilmeisesti vaikuttaa jotenkin johonkin prolaktiinihormoneihin.
mutta onneksi olenkin jo tässä lopettelemassa näitä lääkkeitä.
eli ehkä tämän vuoden puolella mä tulisin raskaaksi vielä. toivottavasti! ;)
 
baabaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 17:20 alabama kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 14:19 baabaa kirjoitti:
Tää on aivan kamalaa..!! kp 30/26-28, ja kun ei menkkoja näy eikä kuulu, niin testihän se tekis mieli ostaa. Fiilikset ja toiveet ihan katossa, enkä haluis tippuu ainakaan vielä täältä korkealta pilvilinnoista. Oon kyllä ihan varma, et jos tänään meen ostamaan testiä niin täti tulee heti huomenna...On tää naisen elämä hölmöä...
Onnea plussanneet!!
Toi on normaalia että on ton verran myöhässä menkat.Itselläni oli kuukauden,silloin huolestuin.Rauhotu.
Aivan, tiedän kyllä että on normaalia. Senpä takia juuri tää on ihan kamalaa, kun on niin kova vauvakuume että heti kun on vähänkin myöhässä niin alkaa kuvittelemaan kaikenlaista. Viimeksi kun näin kävi, että oli muutaman päivän menkat myöhässä, niin odotinkin esikoistani.
 
baabaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 21:12 iita82 kirjoitti:
Aluksi ehlk VALTAVAN suuret onnittelut!!! Aivan ihanaa!! ONNEA!! ja tarrasukkia matkaan!\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 14:19 baabaa kirjoitti:
Tää on aivan kamalaa..!! kp 30/26-28, ja kun ei menkkoja näy eikä kuulu, niin testihän se tekis mieli ostaa. Fiilikset ja toiveet ihan katossa, enkä haluis tippuu ainakaan vielä täältä korkealta pilvilinnoista. Oon kyllä ihan varma, et jos tänään meen ostamaan testiä niin täti tulee heti huomenna...On tää naisen elämä hölmöä...
Onnea plussanneet!!
Voi miten maltat olla testaamatta? Itse olisin testannut jo varmasti monta kertaa! Toivotaan, että kun (vihdoin) testaat saat siihen suuren +. bd peukut on pystyssä, tulehan kertomaan kun + on selvillä!

Omasta (.) ei mitään raportoitavaa, ovista metsästellään edelleen..
Pakko vaan jotenkin malttaa mielensä, vaikka hinku on tosi kova testata! Jos vielä jonkin aikaa kestäs, ennenku juoksee testin hakuun.
 
KESKIVIIKKO 9.1.

alabama.............................kp 12/31
baabaa...............................kp 31/26-28
BellaMaria...........................kp 12/28-30
iita82..................................kp 18/45-63
Isaa83................................kp 16/39
Maariana83.........................kp ?
Mamma-83..........................kp???
mato82...............................kp 79/28-40
Mii83..................................kp 28/28-31
Minky.................................kp 13/35-38
minsku83............................kp 30/28-30
minttu-82............................kp ?
Nasu86...............................kp 80/29-38
Nyhverö..............................kp???
PikkuM................................kp 10/30-32
Sitä saa mitä tilaa.................kp 46/26-28
Supsis..................................kp ?
tiinu83..................................kp 25/n35
kuupää.................................kp 30/30-32
Vilinäiti.................................kp 38/57
Vilja84..................................kp 35/32
wannabe-mami......................kp ???
Yh-mamuli84.........................kp 20/28-30


PLUSSANNEET

rusina83...............................kp 30/30-36
äiti82
Jenmo85...............................kp27/28-32
Rouva-K...............................kp26/28-31
Metsätähti.............................kp 33/28-30
Nallekarkki85
Misse81
JoannaH...............................kp 38/30
Wolferiina.............................kp 34/28-34
pikkupeikko85.......................kp 25/28-29
Baby.....................................kp 50/28
Marica Mehiläinen....................kp 38/28-??
ehlk.......................................kp 87/30
 
kuupää
Mulla ei mitään oireita suuntaan tai toiseen. Eiliseen ja aiempiin päiviin verrattuna tänään on ollu lämmöt eri aikoihi mitattuna 0,2-0,4 astetta korkeammat. Mitä seki sitte meinaa, ei kait mitään. Ellei sitte ovis oo vasta nyt.. \|O Oikeesti, ei mitään tietoa nyt että missä mennään...
 
alabama
Torstai 11.1.2007

alabama.............................kp 13/31
baabaa...............................kp 32/26-28
BellaMaria...........................kp 13/28-30
iita82..................................kp 19/45-63
Isaa83................................kp 17/39
Maariana83.........................kp ?
Mamma-83..........................kp???
mato82...............................kp 80/28-40
Mii83..................................kp 29/28-31
Minky.................................kp 14/35-38
minsku83............................kp 31/28-30
minttu-82............................kp ?
Nasu86...............................kp 81/29-38
Nyhverö..............................kp???
PikkuM................................kp 11/30-32
Sitä saa mitä tilaa.................kp 47/26-28
Supsis..................................kp ?
tiinu83..................................kp 26/n35
kuupää.................................kp 31/30-32
Vilinäiti.................................kp 39/57
Vilja84..................................kp 36/32
wannabe-mami......................kp ???
Yh-mamuli84.........................kp 21/28-30


PLUSSANNEET

rusina83...............................kp 30/30-36
äiti82
Jenmo85...............................kp27/28-32
Rouva-K...............................kp26/28-31
Metsätähti.............................kp 33/28-30
Nallekarkki85
Misse81
JoannaH...............................kp 38/30
Wolferiina.............................kp 34/28-34
pikkupeikko85.......................kp 25/28-29
Baby.....................................kp 50/28
Marica Mehiläinen....................kp 38/28-??
ehlk.......................................kp 87/30
 

Yhteistyössä