Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

Ajattelin punnita tänään, kun viimeksikin tuli punnittua myös tiistaina.

Aloituspaino: 77,1kg
Paino nyt: 75,2kg
Pudotusta viikossa: 0,4kg
Pudotusta yhteensä: 1,9kg

Näin se todellisuus koitti. Saankin olla tyytyväinen, jos saan kilon kuukaudessa. Hyväskään en ole sortunut, mutta eilen illalla teki niin vietävästi mieli ja söin sitten näkkäriä extra extra juustolla :ashamed:

Kauhea väsy, kun nuorimmaiselle pukkaa hampaita ja yöllä sitten valvottiin. Mieskin tuumasi, että näytän todella väsyneeltä ja tarjosi päikkäreitä, mutta jos reipastuisin ja lähtisin salille.

Vielä tuosta painon putoamisesta, kun monelle alle kilon pudotukset ovat pettymys. Niin kuukaudessa kun paino putoaa 1-2kg, se on terveellisintä ja ei syö lihaksia vaan se läski lähtee! Hitaasti, mutta varmasti! ;)


 
puntarilla käyty kans ja paino oli 84.7 eli pudotusta 1,2 kg. alaspäin mennään ja hyvä niin.

karkkia ja herkkuja ei tee enää edes mieli (kun en ota ollenkaan) mulla on parempi ilman kokonaan kun en sit uskalla ottaa jos menee överiksi.

luulen että pudotusvauhti tästä alkaa hidastumaan mutta siihen olen varautunut.
hienosti muillakin mennyt alaspäin. hyvä me
=)
 

hyvin on toinen viikko mennyt,olen malttanut olla nyt käymättä vaakalla.. (lue:yleensä tulee joka aamu käytyä ) Että huomenna jännittää nousta vaakalle :whistle: Toivottavasti viikonlopun herkut ois jo sulaneet :snotty:

Pääkallo keli jatkuu joten liikunta on jäänyt vähälle. Kaupoilla kierretty ja kotona jumpattu +stepperillä heiluttu!

Meinaa pieni flunssan poikanen hiipiä,nenä vuotaa ja kurkkua kutittaa. Hyvään saumaan jos nyt tuun kipeäksi. :ashamed: Maanantaina pitäisi palata työelämään. :'( =) Tunteet on hieman ristiriitaiset. Toisaalta on mukava mennä, on muutakin kuin nämä kotiseinät ympärillä. TOISAALTA niin haikeaa viedä poika hoitoon ja olla päivät siitä erossa. Saa nähdä miten pian sopeutuu hoitoon,melkoinen äitin poika :heart: Mutta
jospa se siitä,kunhan vain ei itkisi montaa viikkoa perään :ashamed:

Jää varmaan melko vähälle aluksi kuntoilut kun töihin menen. Luulen että illat on niin lyhyitä enkä malta lähteä pois kotoa. Toisaalta,työni on liikkuvaa seisomatyötä joten tulee se 8h päivässä liikuttua. :saint:

Mutta huomen aamulla sitten palaan tuloksien kera! :wave:
 
sairaanhoitajalla kävin tänään ja se siitä..kaikki verikokeen tulokset oli raja arvoja joskin sillä paremmalla puolella...ja sydänkäyrän lausunto oli *erikoisen hidas, joskaan ei huolestuttava syke* eli miulla on oikeus olla erikoisen hidas.. :LOL: :whistle: ..verenpaine oli normaali ja tänään pulssikin oli jo oikeilla kohilla..JA PAINO OLI 104.2kg ja kuulema sen huoneen vaaka näyttää vähän yläkanttiin :D ..eli jotain oikeesti kilo tippunu B) ..ja en oo vielä oikeesti paljonkaan tehny...vähänkö tuli tsemppiä tuolla käynnillä... :D
 
tänään on jääny syömiset vähemmälle kun jännitti niin kovasti mennä töihin :D töitä ei ollu nyt kuin 2,5h (suursiivous eli lattioiden pesua ja vahausta)mä olin vähä toivonu että se vaikuttais tohon laihtumiseen kun saa kuitenki hikihatussa siivota :D
kalorilaskuri on ollu käytössä ja viime viikosta kulutus oli 1800kaloria liikunnalla,ei paha.
lauantain kohdalla toki oli punasen puolella kun piti se pirun karkkipussi mennä avaamaan ja lakuja tietty :kieh:
meillä neiti on pitäny huolen parina aamuna siitä että mä kans jumppaan,laittaa pyörimään dvd:n ja muaki alkaa kiinnostaa ja meen seuraks niin hän lopettaa.... :whistle:
 
Eli:
aloituspaino 75kg
paino nyt 72.2kg
viikopudotus 0.4kg
kokonaispudotus 2,8 kg

Vaikka vähän harmittaa, täytyy kuitenkin miinukseen olla tyytyväinen.
Taitaa meidän kone olla menossa taas rikki, mutta jospa ainakin viikkopunnituksen saisin ilmoitettua. Tsemppiä kaikille!!!
 

Lähtöpaino 83kg
viikkopunnitus +0,300g :(
Eli tällä hetkellä paino 81kg
kokonaispudotus 2kg


Niinhän siinä kävi. Plussaa tuli. Ja kaiken kukkuraksi,aamulla alkoi menkat. Masensi jo sitten enää nousta edes vaa´alle! :headwall:
Nooh,ensi viikolla toivottavasti iiiiso miinus tulos ;)

Työt aloitin maanantaina,melko väsynyt olen iltaisin ollut. Ei ole tullut muuta tehtyä kuin illat leikittyä pojan kanssa. Minulla on ollut askelmittari käytössä vuoden vaihteesta asti. Kotona ollessa askelia tuli 5000-7000/pvä niin nyt töissä ollessa on askeleet lisääntyneet... 8000-10000/pvä. Mie olen siis kaupassa töissä. Työn kuvaan kuuluu lemmikkieläinosaston hoito. Tarkastan tulevat tuotteet,hyllytän ja "roklalla" vetelen lavoja paikoilleen. Menee liikunnasta tuokin :saint: Koiran 15kg ruokasäkkejä kun heittelee,niin ei jaksa enää salille lähtä :/
Poika on ollut isänsä kanssa kotona ja ovat hyvin pärjänneet. Kolmen viikon päästä sitten menee pph:lle.

Ruokailut on mennyt pääasiassa hyvin,mutta pari kohtalokasta lipsahdusta on kuluneella viikolla ollut. 1) söin hesen kanarouheinen-aterian (vaikka en edes kamalasti tykkää siitä) 2) yhtenä iltana mässäsin karkkia mielettömän määrän. :x :ashamed:

Hitaasti ja rauhallisesti, paino pois siis. Tämähän on tosiaan elämäntapa muutos. Enkä kokonaan meinaa herkuista luopua,kyllä ne minun elämään kuuluu. Hillityllä tavalla tietysti :p

 
Huomenta! Vaaka näytti 70,4kg eli pudotusta sen -1100g. Ihan normaalisti syönyt ja parina päivänä pullaakin. Mutta annoskoot pienempiä ja iltaisin jättänyt napostelut pois. Liikunta on kyllä jäänyt. Kerran käynyt kävelyllä. Stepperi olisi tuolla varastossa jos sen kaivaisi. Ja jumppaisi lasten kanssa.
 
Huomenta |O herätty on kyllä jo kuudelta esikoisen kanssa ja pienempi antoi äidin nukahtaa vasta kahden jälkeen yöllä...

Mutta siis paino asiaan :)

Lähtöpaino 88.7 kg ( 9.1.2008 )
Paino tänään 87.5 kg ( eilen tanssitunnin jälkeen oli jopa 87.2 kg )
Pudotusta viime viikkoon -1.2 kg
Pudotus yhteensä - 1.2 kg

Ja mähän olen siis kuluneella viikolla nauttinut niistä synttäritarjoiluista kolmena päivänä ja eilenkin napsin muutaman konvehdin ennen tanssituntia.
Liikuntaa on tullut harrastettua viikkoon 1,5 h latinotanssia, 1/2 h crosstreinerillä ja 1 h tehotreenijumppaa sekä kotona lattianpesua ja siivousta pariin otteeseen.
 
punnituksen väliin ja alan tiputtaa painoa 91.7 kilosta |O ens viikolla katotaan miten on käyny :/ syöny nyt normaalisti ja lenkilläkin olen käyny.mutta nyt pitää jo joutua...pitää lähtee silmälasikauppaa kyselee,et voiko mun pojan laseja enää korjata vai pitääkö ostaa uudet sangat :eek: tarhassa yks poika potkas sita naamaan niin että lasit hajos |O
 
Moi vaa. Mulla viikkopudotus vaan 200g, mutta löysäillyt olen,oli teatteri-iltaa ja herkuttelua toi viikonloppu,mutta nyt taas ryhdistäydytty. Liikuntaa ei juuri tule harrastettu,nytkin niin liukasta että ei täällä maalla pysy pystyssä. Minä se yritän vaan pääasiassa ruokavaliolla,kun ei oikeen ole aikaa tolle liikunnalle kun tää vuoden alku on aina kiireinen työrintamalla miehellä, mutta kyllä tässä yritellään sit myöhemmällä lenkkeillä koiran kans.Jaksamista kaikille.
 
Hei taas!
Eilen kävin jälkitarkastuksessa, paino oli 81kg tasan. Oisko se sitten laskenut vähän, en oo nyt kootna ehtinyt käymään..
On kyllä syöty taas, en taida osata hillitä itteeni yhtään. :ashamed: Mut hienoja pudotuksia ollut monella, hyvä!

En ehdi nyt enempää höpisemään, pitää mennä.
M
 
-500g viikkoon :eek:
viimeviikolla 93kg,nyt 92,5kg.kyllä vaan läski on tiukassa :headwall:

mutta kaipa se pääasia on et putoo..

eilen illalla teki ihan kamalasti mieli purkkikalaa..muikkuja öljytomattikastikkeessa :p olivat hyviä,mutta mun mahan veti aivan kuralle..joten tuumasin taas että ei näköjään uskalla mitään rasvasempaa syödä.joskus aikoinaan teki aivan saman jutun.

mutta nyt heräs tyty..täytyy mennä. :wave:
 
Nolla tulos tuli tällä viikolla. Olen kyllä pisteissä pysynyt mut täytyy myöntää et ois voinu syödä terveellisemminkin.

Poika on nyt alkanut syömään soseita vähän enemmän joten ei taida imetyskään enää niin paljon kuluttaa energiaa. Nyt sitten muutin tonne painonvartijoiden romppuun pois tuon täysimetyksen ja pisteet tippu 5 pisteellä. Toivottavasti ei tuu nälkä. Meinaan että tuo poika syö kuitenkin tissiä vielä tosi paljon ja ku lähemmäs 10 kg jo painaa ni ne kerta hörpyt on aika isoja :LOL: Miten niin iso poika meillä :whistle: Ei oo ainakaan maidon määrään tämä laihdutus vaikuttanut :LOL:

Kuntosalilla olen käynyt sen kolme kertaa viikossa, enempään en ehdi enkä kyllä jaksaiskaan. Täällä on kans ihan kauheet pääkallo kelit joten ihan turha uneksia mistään kävelylenkeistä :(

Perjantaina söin ihan älyttömän määrän karkkia, varmaan sen puoli kiloa, ja rupes niin kuvottamaan, ällöttämään, ilettämään että päätin että nyt loppu tuo karkin syönti. Silkkaa sokeria eikä ne ees niin hirveen hyviä oo (ku en kerta voi syödä muuta ku hedelmäkarkkia). Päätin että karkit lopetan kokonaan ja jos oikein paljon jotain herkkua tekee mieli ni sit syön esim. risifrutin tms.

Hienoja pudotuksia muilla :flower: :hug:
 
Ihan hyvä vauhti olisi tuo noin kilo viikossa, kahdessa viikossa tippunu nyt -1,9kg. Lähtöpaino siis 90,3kg ja nyt 88,4kg. Jes! Voi kun sais äkkiä painon alkamaan seiskalla! Nälkää en ole nähnyt, olen vain syönyt kevyempää ruokaa, pitäisi vaan vielä jotenkin pienentää annoskokoja. Mulla vaan tuntuu että pakko saada tarpeeksi mahan täytettä, vaikka sitten vihanneksia, kaikki käy. Jospa se mahalaukku pikkuhiljaa pienenisi.
 
Nyt ei hirveesti ota tuulta alle tällä(kään) viikolla tää juttu, mut pikkuhiljaa. Toivottavasti edes vähän olisi pe punnituksessa viikossa lähtenyt. :/
Mulla turvottaa iiiiihan sikana. enkä ymmärrä mikä? Menkat meni jo. Kenties kierron puoliväli. :/
Mut mukavaa päivää kaikille! :flower:
 
Tänään vähän mietitytti uskaltaako sitä koko vaakalle mennä, sillä viikonloppuna tuli syötyä uskomattoman paljon kaikkea epäterveellistä. Minun ongelma tahtoo olla se, että olen kuin alkoholisti paitsi viinan sijaan käytän karkkia. Eli jos tiedän että kotona on jotakin hyvää, syön sen heti. Siksipä minun on mitään herkkuja turha ostella tänne kotiin varastoon. Lisäksi syön karkkia salaa lapsilta ja mieheltä :ashamed: .Mutta sitten kun päätän että "karkkiputken" on katkettava, pystyn olemaan ilman karkkia viikon kunne uusi putki aukeaa. Vaikeaa...

Mutta tulokseeni olen tyytyväinen, sillä olen ajatellut että pyrin tiputtelemaan painoa pikkuhiljaa pois, ja toivon että se on sitten pysyvämpää. Tässä tulokseni siis

2.1 69,5
9.1 68,1 (-1,4 kg)
16.1 67,6 (-0,5 kg)
Pudotus yhteensä -1,9 kg

Mukavaa viikkoa kaikille :flower:
 
Punnitus tehty tältä viikkoa, nyt puntari näytii lukemaa 70.2kg ja viime viikolla lukema oli 71.7kg. Eli ihan kivasti on taas lähtenyt vaikka itse kyllä epäilin että alle kilon on tällä viikolla tuo pudotus. Viikonloppuna tuli syötyä erittäin terveellinen lihapiirakka grilliltä :ashamed: . Mutta sepä olikin sitten minun elämäni viimeinen lissu, nimittäin la-su välisen yön oli niin kamala mahakipu että. Sitten helpotti kun sai oksennettua ja......
Olen joka päivä käynyt vaunujen kanssa 8,5km lenkin ja sitten illalla vielä olen tuon stepperin kanssa kikkaillu 30-40min. Pitäisi ruveta jumppaamaankin vielä kun vain riittäisi aika siihen. Vielä on viikko jäljellä tuota elimistön puhdistuskuuria, saa nähdä miten käy sen lopetuksen jälkeen tuon painon kanssa. Mutta tästä on taas hyvä jatkaa!
Tsemppiä kaikille :flower:
 
nipsu07
Hieman pettynyt olo on, vaikka ihan hyvä saavutus tuo on kun ottaa huomioon että menneellä viikolla syömiset repesivät aika lailla.
Selkä on ihan hajalla joten en jaarittele enempää.Täytyy ottaa tsemppi päälle tällä viikolla.
2.1 75,3
8.1 73,4 (-1,9 kg)
16.1. 72,9 (-0,5 kg)
Pudotus yhteensä -2,4 kg
 
2.1 83kg
9.1 81.4kg -1.6
16.1 80.7 -0.7kg
Yhteensä -2.3 kg

Olen tosi tyytyväinen,sillä syönyt olen kebabia ym. herkkuja,mutta kun pitää kohtuuden kaikessa ja katsoo mitä muuta samana päivänä syö kun herkuttelee niin paino putoaa.
Tänään tuli stepperi,ihanaa kun pääsee sen kanssa tekemään,kun pihalla on edelleenkin pääkallokeli,ettei lenkille uskalla lähteä. Tuli vaan jo minuutin polkemisen jälkeen hiki,oisko pikkasen huono kunto...
Ja hyvät kanssasisaret! Pysyvämmin kilot pysyy poissa kun painonpudotusta viikossa on 0.5kg-1kg. Joten olkaa tyytyväisiä "vähäänkin". Ainakin minä olen. :wave:
Beck!Minäkin tunnustaudun suklaaholistiksi,ihan samalla tavalla oirehdin kuin sinäkin! Alusvaate- ja sukkalaatikko on hyviä suklaakätköjä ja roskat voi piilottaa vaipan sisään... :ashamed:
Enää en tuota aio harrastaa.
 
Ja viimeviikolla 74 kg eli viikossa pudotusta 1,6kg! Alkupaino oli 75,5 kg eli kivasti on pudonnu, JEE!

Olen tosiaan popsinut noita antisaltteja ja kun vessassa käy niin hetken saa istua kun nesteet tosiaan liikkuu :D Ja oikeesti tosi usein käyn pisulla päivän aikana, meinaa jo joskus häiritä työntekoakin ;)

Mä olen edelleen syönyt aamulla puuron tai leivän ja joskus jugea, päivällä ihan normaalia ruokaa jossa mm. kermaakin, tai ruokakermaa mutta pienentänyt annoskokoa ja lisännyt vihannesten määrää, vettä juon jatkuvasti ja onkin alkanut hiukan tökkiä, juon nyt välillä light mehuja, illalla syön kevyemmin eli esim vaan vähän lihakastiketta ja paljon salaattia enkä perunaa tms. lisuketta, tai pinaattikeittoa ym.
Herkkujakin olen syönyt välillä :p eikä muo se kyllä ressaa kun kerta paino putoo ;)

Kävelyllä ei ole tosiaan pystynyt käymään kun viimeks su kun tyttö oli jumpassa "kylillä" missä asfaltti kadut ;)

Sain justiinsa postista kun tilasin YLE:n JUMPPA DVD:n ja aamulla ennen töihin menoa vetäsin heti 30min niska hartia treenin, kivasti tuli pikku hiki pintaan :wave:
Siinä on monta erilaista ja tasoista 30min ohjelmaa ja yksi tunnin ohjelma, suosittelen, saa esim. yle shopista ja mä ostin leffaplaneetta.fi nettikaupasta, toim. oli kyllä aika pitkä!

Kauhia kun kirjotin pitkästi mutta kun ei ole ehtinnä kirjootella pitkään aikaan oli asiata... :D

No nyt lopetan ja TSEMPPIÄ taas kaikille ja kyllä mullakin kohta alkaa pakosta kilot tippumaan hitaammin kun nesteet loppuu :LOL:
 

Yhteistyössä