Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

tiipeli
Moikka!

Viime viikko vierähti vatsataudissa... ainoa hyvä asia oli, että punnituspäivänä eli keskiviikkona vaaka näytti 64 (lähtö 65,6 2 viikkoa sitten). Tämä siis oksentelun ja ripuloinnin jäljiltä :x Tänään näytti taas saman 65,5. Epäilisin jo, että on jumiutunut näyttämään samaa, ellei viime viikolla olisi vähempää näyttäny! Mutta siis tämän viikon punnitus ylihuomenna ja tänään oon menossa pumppiin ja vesijumppaan ja huomenna yritän jälleen kerran (oiskohan jo neljäs kerta??) jatkaa kamppailulajiharrastustani äitiyslomien jäljiltä :whistle:

Herkutellut on näköjään muutkin, niin määki! Koko viikonlopun mässäsin mitä milloinkin. Ja olo oli vatsataudin jälkeen aika heikko, joten liikuttua ei kyllä tullut.

täytynee jatkaa hommia....palataan keskiviikkona! :wave:
 
Tuosta kyläilystä painonpudotuksen aikana halusin kertoa mun käytännön. Kerron etukäteen usein kun menen jonnekin että olen nyt vähän dietillä joten mua varten ei kannata varata mitään, ehkä jonkun keksin voin ottaa kahvin kanssa. Varoitan siis jo etukäteen ettei sitten tartte tuputtaa viinereitä ;) Toimii kavereiden kanssa mutta ei välttämättä kaikkien, testatkaa siis.

Ja muuten : otatteko mut mukaan läskien karkoitukseen ? Lasken pisteitä tästä päivästä alkaen.
 
No juuh, nyt minäkin ilmoittelen tuloksestani.. eli aloituksesta on tippunut 2,7kg, vaikka olen oikeastaan jättänyt vaan karkin pois. Ja tuli herkuteltua ruualla viikonloppuna.. (pihvit syötiin la ja eilen tortilloja)
Sitten kun on vielä n. 10kg lähtenyt, niin otatan hormonikierukan pois ja ruvetaan yrittämään kolmatta lasta :heart: :heart: :heart:
 
Huomenta!
Vaakalla käyty ja kieltämättä mua masentaa, :ashamed: .

Eli lähtö oli 1.12.07 76.5kg
Viimeviikon paino oli 68.2kg
Ja tän aamun paino oli 67.7kg.
Eli -500g viikko pudotus.
Miksi ei tuon enempää?niin olen tunnollisesti tehnyt kaiken kuin vain voi. :'(
Eri juttu jos oisin sortunut johonkin mutta herkkupäiviäkään en ole vielä yhtään pitänyt.
Liikuntapisteitäkään en käytä koskaan. :/
No,ei voi mitään. :whistle:
Hienoja pudotuksia teillä muilla. =) :hug:
Pakko tunnustaa että mulla on ollut todella vaikeeta tää laihdutus viikonlopusta saakka.
Kaikki vatuttanut hulluna,kuuluukohan asiaan?
Välillä tuntuu että heitänkö hanskat tiskiin ja ihan sama kaikelle.
Mutta silti en halua luovuttaa vaan jatkaa ja kyllä se paino alkaa taas tippumaan.
Eihän se voikkaan joka viikko lähtee kilo tolkulla,jossain vaiheessa se hidastuu.
Mutta koitetaan jaksaa,me voitamme! :D
 
Nyt sitte kostautuu viime viikon pullan syönti, paino noussut +1,2kg toissapäiväisestä, kauhistuttaa huominen punnituspäivä. En tiedä voiko ne menkat tosiaan nostaa painoa niinku monet sanoo? Jospa siinä syy... Ja tosta pullan syönnistä kylässä. Olen miettinyt samaa ku namelli että jos sanois jo sillon ku soitellaan ja sovitaan kylästelystä että ei pullaa. Mutta kun toisaalta haluaisin että kukaan ei tiedä tästä laihiksesta. Kai sitä pelkää että kun taas on mainostanut että on dieetillä niin kuitenkaan paino ei ole tippunut, koska dieetti kestänyt niin lyhyen aikaa ja syöminen palannut vanhoille urille. No nyt tuo itse normaali ruokailu on ollut kohtuullista että kyllä se paino siitä pikkuhiljaa tippuu. Huomista jännittäen =)
 
Mä en henk. koht usko että jos syö yhden pullan viikossa, paino nousis kilon. Menkat turvottaa. Yksilöllisesti ennen,aikana,jälkeen. Mä oon ajatellu niin että jos käy kylässä ja tietää että siellä pullaa on tarjolla niin olen syöny kevyemmin päivällä ja tehny illalla lenkin tai jumpannu kotona. Koska loppupeleissä ei varmaan kukaan loppuelämäänsä ole ilman mitään hyvää, eiks ni?

Ja juu, mulla huono päivä. Kaikki veetuttaa, yöisin ei saa nukuttua ja päivisin on töissä tai kotona kipeen lapsen kanssa. Tässä alkaa jo epäillä että sterilisaatio on pettäny ja neljäs lapsi tulossa :$ Mulla on aina alkuraskaudessa ollu samanlaista vitutusta ja mikään ei kiinnosta. Ennen kuin se hemmetinmoinen oksentaminen alkaa... No joo. Stressiä varmaan! Menen keittämään kahvia (vaikka sekään ei maistu) jos se siitä sitten.
 
justiinsa heräilen tähän päivään. yövuorossa olen ja syömiset mitä sattuu mutta puntarilla kävin ja 83,7 näytti. siis -1kg.
kyllä suuni loksahti auki kun motivaatio ollu hukassa ja silti kilo lähtenyt.
viime viikko 84,7kg
tänään 83,7kg
pudotus yhteensä- 4,4kg
nyt aamupalalle ja sitten hakemaan neiti tarhasta. hyvää päivänjatkoa kaikille :wave:
 
Niin tipunen kirjoitin vähän epäselvästi, siis söin viime viikolla joka päivä pullaa! Kun oli oikea kyläilyviikko. Joo ei todellakaan haittaa jos kerran viikossa syö pullaa ym herkkua jos määrä on kohtuullinen. Niinhän sitä pitäisikin nyt syödä että voi kuvitella syövänsä näin lopun elämää. Musta ei ainakaan saa tikkulaihaa tekemälläkään koska en pysty olemaan ihan niukalla syönnillä loppuelämää. Tämä onkin elämäntapamuutos jonka täytyy pitää.
 
masentaa.. Teen kaiken oikein? ja paino ei putoa. Liikuntaa(salibandy, spinning tai bodypump) 6-8h viikossa ja jo kolme viikkoa ilman hyväskää. Ja paino ei tipu yhtään. Vielä viikko samalla lailla ja sitten takaisin hyväskän pariin, jos ei ole auttanut ensi tiistaihin.

Aloituspaino: 77,1kg
Paino nyt: 75,2kg
Pudotusta viikossa: +-0
Pudotusta yhteensä: 1,9kg




 
Huomenta! Vielä olisi nukuttanut. En kyllä osaa neuvoa näissä jutuissa. Itsellä se vika että taidan syödä liian vähän ja liikuntaakaan ei tarpeeksi. Tässä on vaan se riski että kilot palaavat kun ei enää jaksa.

Aloituspaino: 71,6kg
Paino nyt: 69,5kg
Pudotus viikossa: -900g
Pudotus yhteensä: 2,1kg
 
nipsu07
Sillä lailla! :|

No tämä kyllä selittyy aika lailla sillä että meidän tyttö on menossa parin viikon päästä leikkaukseen ja ajatukset on aika paljon siinä.Ollaan yritetty vähän tuttivieroitusta mistä tosin ei ole tullut mitään :LOL: joten yöt on olleet tosi rikkinäisiä.Juuri kun kehuimme kaikille kuinka hyvin meidän neiti nukkuu.

Kyllähän potuttaa mutta en nyt aio kumminkaan ruveta hakkaamaan itseäni. :) Ehkä maaliskuussa sitten kun on tämä rumba ohi..Kyllä mä tiesin että mahd että tämä ei ole todellakaan paras aika laihiksella. En nyt kumminkaan ole menossa karkkikauppaan... :)

Aloituspaino: 75,3kg
Paino nyt: 73,5kg
Pudotus viikossa: + 600g
Pudotus yhteensä: 1,8kg
 
Aamupaino oli tänään 63,6 eli 1,3 kiloa vähemmän kuin maanantaina!! Eli kyllä se tais olla se lauantain älytön mässäily mikä hetkellisesti turvotti. Mainitsemastani listasta meinaan uupui aika monta kourallista popcorneja, tosin niitä eldoradon kevyempiä mutta suolaahan niissäkin on ihan sikana. Eli:

11.12.07 68 kg
17.12.07 67 kg (-1000g)
31.12.07 65.8 kg (-1200g)
7.1.2008 65.2 kg (-600g)
14.1.2008 64.4 kg (-800g)
21.1.2008 64.9 kg (+500g)
23.1.2008 63.6 kg (-1.3kg)
Pudotus yhteensä 4.4 kg

Ja nyt sitte ku laitto yhteispudotuksen niin se tuntuukin tosi pieneltä, äh!!

Nyt pihalle kun on ihanan lumista vihdoin ja viimein!
 
Rikkonainen yö takana ja vauva tuhisee lattialla eli kuulumisia nopeasti. Painoa pudonnut 200g, mikä ihan hyvä kun tuli possuteltua viikonvaihde ja vähän ylikin. Joillakin teillä, jotka liikutte paljon saattaa paino sen takia jumittua hetkeksi. Itse joskus havaitsin ainakin niin. Todennäköisesti runsas liikunta sitoi nesteitä hetkeksi ja siten pudotus vei aikansa. Sain kuitenkin 20kg pois urheilemalla eli tsemppiä vaan. Voi kun pääsisinkin 8h salille, spinningiin yms viikossa. Kaipaan sitä kaikesta eniten, mutta sitten on sen aika taas kun lapsi kasvaa. Nyt ei syö pullosta ja syö koko ajan hereille, joten paljon en minnekään pääse. Kerta viikkoon aerobickissä on mun juttu. Anouk kyllä se siitä :hug: Älä sorru sisko. :p Nyt alkaa olla niin rauhatonta, et täytyy lähtee lenkille vaunujen kanssa. Mukavaa uutta uurastus viikkoa kaikille. :wave:

-Paino alussa 81,5kg
-Pudotusta tällä viikolla 200g
-*Paino nyt 80,3kg
 
eli ei paljon mitään. Selittyy kyllä ihan mun syömisillä. Elämäntilanne on nyt tosi mahtava, ei mitään murheita joten sen puolesta olis hyvä keventää mut kun ei vaan taho onnistua. Syön kyllä paljon kevyempää ruokaa ku ennen mutta varmaan yhtä paljon. Kyllä se elämäntilanne vaikuttaa paljon miten jaksaa tsempata. Voimia niille jotka painivat murheiden kanssa! Lähden hakemaan mussukan tuolta pinniksestä meuhkaamasta.
 
Olin ite kyllä vähän pettynyt ku pisteet on vähentynyt ja niissä oon pysyny ja sit tuossa tulos. Mutta mies kehui ja kannusti ni ei kai tuo sitten ihan hirveen huonosti oon. Yhteensä kuitenkin on lähtenyt jo 11kg jos katotaan ihan siitä mistä aloitin..
 
Mitähän mie tein...kirjoitin pitkän pätkän ja sitten se hävisi hyperavaruuteen???? :/


Nooh,alusta sitten taas.. Eli aamulla alkoi menkat ja sitten ei enää edes tehnyt mieli nousta vaa´alle. Kipusin kuitenkin ja niinhän siinä kävi että +0,300g :headwall: :headwall:

Lähtöpaino 2.1.2008 83kg
viikkopunnitus 9.1.2008 -1,8kg
viikkopunnitus 16.1.2008 -0,500kg
viikkopunnitus 23.1.2008 +0,300g
Kokonaispudotus 2kg

Työt maistuu pitkästä aikaa vielä ihan mukavalle,kotona ololle vaihtelua. Askelia on tullut heti muutama tuhat lisää päiviin, 8000-11000askelta/pvä. Kotona ollessa saattoi tulla vain 5000-8000askelta/pvä. Hoidan lemmikkieläin osastoa,työn kuvaani kuuluu mm tuotteiden esille laitto. On toki paljon kevyttä tavaraa,mutta myös vasta painoksi saan heitellä 15kg koiranruokasäkkejä ja vedellä lavoja. Joten käy melkein kuntosali treenistä tuo 8 tunnin työpäivä :D Mutta iltaisin olen ollut niin väsynyt,että en ole muuta tehnyt kuin ollut/leikkinyt poikamme kanssa.
:heart:

Ruokailut on mennyt pääasiassa ok,muutama ylilyönti on ollut. 1)menneellä viikolla söin hesen kanarouheis aterian vaikka päivän pisteet oli täynnä 2) ja toisena iltana mässäsin herkkuja melkoisen satsin :x
Kokonaan en meinaa pidättäytyä,mutta noi meni vähän överiksi :whistle:

No,mutta tästä eteen päin vain. Minulla on yhdet housut kaapissa tallessa jotka ovat olleet päälläni 2 vuotta sitten. MIE HALUUN MAHTUA NIIHIN TAAS!!! :D

Muoks. Hyvin on paino joillakin tippunut,hyvä!! Ja me kenellä se ei aina ole sitä miinus merkkistä; periksi ei anneta. Läskille vaan kyytiä!! :D

Mukavaa loppu viikkoa kaikille! :wave:
 
Kiitos marjan kannustuksesta. Heti tuli parempi mieli :)

No ei onneksi ollut plussaa ja menkkoja odotellessa (mun viimeinen oljenkorsi), jos olis sen vuoksi turvotusta.

Suurimmalla osalla miinusta, joten kesällä kokonaispudotukset ovat jo huimia. Näistä pienistä kertyy paljon muutamassa kuukaudessa.

Oliko monella kesätavoitteita? Omani on painaa alle 70kg ja mieluiten jo toukokuussa.
 
Vaaka näytti tänä aamuna 79,6kg, pudotusta 1,1 kg! Oon ihan älyttömän onnellinen että painan nyt alle 80kg! Mutta kuten aikaisemmin kirjoitin niin "todellinen" painonpudotus alkaa nyt,koska paino on ollu kauan tossa 79kg. Ja viime viikon syömisistä... Sunnuntaina hesellä kerroshampurilainen ja muutama ranskalainen ja eilen sitten rullakebab :ashamed: Mutta paino on kuitenkin laskenut, niin ilmeisesti jotain kuitenkin teen oikein. Lenkillä en edelleenkään ole käynyt ollenkaan ja stepperillä olen polkenut n. 10 min päivässä, enkä edes joka päivä...
TSEMPPIÄ kaikille,kyllä se paino lähtee!
 
Yllätyin tuosta tuloksesta kyllä todellakin, olin varma että ei ole paino paljoa pudonnu. Epäilin tuota meidän vaakaakin että se ei näyttäisi oikein mutta kun laitoin tytön puntarille niin samaa tulosta se vaaka näytti hälle kuin mitä näytti neuvolan vaaka eilen.
Maanantaina loppui se Detox- kuuri, saa nähä tuleeko viikossa kaikki takas mitä olen nyt 4vkon aikana pois saanut. Jokapäivä käyn lenkillä ja sen lenkin aikana kertyy se 10 000askelta, illalla vielä sitten stepperillä kikkailen tai jumppaan muuten. Tsemppiä kaikille :flower:
 
Hitaasti mutta varmasti. Poika taas siinä kunnossa että teen päivitykset illalla/huomenna aamulla. Menen jälleen yövuoroon joten mun rytmit on ihan sekasin... Viikonloppuna meillä järjestetään tyttöjen synttärit :whistle: Voi olla että itsekuri on suurella koetuksella. Stepperillä duunailen joka päivä, lenkillä käyn jos suinkin pääsen. Poikanen kutsuu, mentävä on.
 

Yhteistyössä