Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

Kävin puntarilla tänään, perjantain sijaan. Huomenna reissuun. Vajaassa viikossa siis -400g.
Oon tyytyväinen ku oon olluki aika tehokas. Huomenna reissuun ja plussaa tulee mut tästä jää hyvä motivaatio jatkaa sen jälkeen.

Oon siis liikuntaa lisännyt aikaisempaan, siitä varmaan pudotus. :D

Kokonaispudotusta en ala laskemaan, on sen verran jojotellut tuo paino, et sitä ei ole varmaan edes tullut. ;)
 
Ihan tyytyväinen olen, tästä on taas hyvä jatkaa
!
Eli mun pudotus menee näin:
lähtöpaino 2.1.2008: 75kg
viikkopunnitus 9.1.2008: 72.6 (-2.4)
viikkopunnitus 16.1.2008: 72.2 (-0.4)
paino nyt 23.1.2008: 71.4kg (-0.8)
pudotusta viikossa: -800g
kokonaispudotus: 3.6kg
 
Miinusta viime viikosta on tullut -300 g. Tuskastuttavan hidasta, mutta toisaalta olen tämän projektin ajatellut niin, että pyrin pudottamaan kilon kuussa painosta niin ensi joulukuussa olen jo 12 kiloa kevyempi, mikä olisi haave. Hitaan pudotustahdin olen ajatellut siksi, että teen vaan sellaisia muutoksia syömisissäni, mitä olen valmis tekemään lopun ikääni. Kun syksyllä laihdutin oikein "kunnolla" tosin kolme kiloa vaan, niin dietin lopettamisen jälkeen lihoin kuusi kiloa takasin. Nyt sitten tavoitteenani on hoikistua pikku hiljaa. Mutta katsotaan miten tässä käy. Mutta tässä tulokseni

2.1 69,5
9.1 68,1 (-1,4 kg)
16.1 67,6 (-0,5 kg)
23.1 67,3 (-0,3 kg)
Pudotus yhteensä -2,2 kg

Jes, nythän minä hoksin että kuitenkin onhan tuo reilu kaksi kiloa neljä voipakettia :D Liikuntaa minun pitäisi lisätä, sillä oikeastaan en harrasta mitään liikuntaa. Mutta nyt on niin ihana auringon paiste ulkona, että lähden poikasten kanssa ulos.

Mutta ihana että pääsin mukaan tällaiseen ryhmään, sillä viikonlopun jälkeen olen syönyt terveellisimmin, jotta voin edes pienen pudotuksen ilmoittaa täällä. Kiitokset ryhmätuesta :flower:
 
-200g eli paino nyt 67,5kg... vähänks pitäis ottaa itseään niskasta kiinni... en oo nyt kunnolla laskenut pisteitä ku on ollut vieraita ja pulla yms houkutuksia... mut kai se tästä... onneks oli mennyt kuitenkin jonkin verran ees alaspäin paino
 
tiipeli
Eipä hyvin mee.... +1,3kg!!!!! :eek: :eek: :eek: :headwall: :headwall: |O |O |O
En ymmärrä....oon urheillu vaik kuinka ja hyötyliikuntaakin harrastanu enemmän kuin ennen, en oo syöny hyviksii läheskään samalla tavalla ku aiemmin, eli oon melkein kokonaan jättäny pois ja muutenkin kattonu mm. rasvan määrää (esim 2juustoviipaleen sijasta yksi jne...), mutta silti on noussut!! Tosin viime viikon punnitus oli heti vatsataudin jälkeen, en uskonutkaan, että alle sen olisi nyt, mutta että enemmän kuin ekalla viikolla! Ainoa selitys tähän on, että oon liikkunut liikaa :D lihaksethan tunnetusti painaa enemmän kuin läski..... niin sen täytyy olla! :LOL:

Eli:
lähtö 65,5
1. viikko 65,2 (-0,3)
2. viikko 64 (-1,2)
3. viikko 65,3 (+1,3)

Ja kaapissa on MONET housut, jotka kinnaa!! Mies toi mulle nesteenpoistotabletteja, mut en tiiä voiko niitä käyttää, kun vielä imetän...ei kai?? Tietääkö kukaan? Vauva siis pian 11kk, syö paaaaljon paljon muutakin, mutta muutama imetyskerta kuitenkin on päivässä. Pitäiskö niiden kanssa odottaa kunne soon lopettanut imettämisen ja pitää nesteen poisto vasta sitten joskus??

Hyviä tuloksia teille muilla!! :flower: Kunpa vaan itsekin sais pudotettua painoa, eikä nostettua! :kieh:
 
moi vaan.jätin tän viikon punnituksen väliin,en muistanu vieläkään ostaa patteria vakaan ja eilen oli sairaalassa istumis päivä ja ei jaksa...motivaatio hukassa..mutta reipastun taas kohta.hyvin teillä menee,kun miinusta painossa näyttää.
 
tiipeli älä käytä nesteenpoistolääkettä ennen kuin lopetat imettämisen. Kyllä se paino siitä lähtee laskuun, usko pois.

Päivityksiä tehty etusivulle. Täällä on taas ilma sellanen että ulos ei ole mitään asiaa...

Sylvi Tsemppiä :flower:
 
Heippa!

Huomenna vasta virallinen punnituspäivä, mut tänään ilokseni huomasin ett ollaan alle sen 71kg. Huikeet 100g mut kuitenkin.

HAssua, ku jos itel on pudonnu vaik 100g ni oon huikeen onnellinen saatika jos 1/2kg, eli teil joilla paino pudonnu, ni hieno homma:)

JA plussaa kartuttaneet, ni kyllä se siitä. Jo tää viikko ollu kökkö, ni ens viikko sit hullulla tsempillä, ni vaakalukuki miellyttää.

Mulla kans paljon vaatteita ennen raskautta, joihin haluisin mahtua, mut niihin on vile aikaa. Uusia vaatteita en hanno ostaa;)

Sellasta piti laittaa, ett jos tekee mieli syödä jotain, i maustamaton jogurtti+sokeriton mehukeitto sekotettuna on tosi jämpti ruoka. Ja jos siihen lisää vile hitutaleita tai leseitä, ni siin on hyvä ja täyttävä välipala. Toinen on rasvaton maitorahka ja ananas(poistaa nesteitäki)sekotettuna. On hyvää, vähä kalorista ja terveellistä. Tutukimustuloski osoittaa, ett rasvattomien maitotuotteiden käyttö laihduttaa, eli niitä vaan ruokavalioon.
Sit ku mul on karkkipäivä, ni oon alkanu suosii tikkareita. Kestää kauan ja pisteitäki tulee vaan n.1p.

Palailen huomenna ilmottaa painomuutokset. Toivottavasti olis enemmän alle 71kg, ku tänä aamuna:)

Tsemiä kaikille pudotuksiin ja terveellistä viikonloppua:)
 
- 300g :flower:

lähtöpaino 88.7 kg
paino nyt 87.2 kg
viikkopudotus -300g
kokonaispudotus 1.5 kg

Ihan tyytyväinen olen, koska ajttelin että on tullut painoa takaisin.Liikunut olen kyllä ihan ahkeraankin, mutta syömisrepsahduksia on tullut...
 
Tiipeli näin maalaisjärjellä ajateltuna en käyttäisi nesteenpoistolääkkeitä enkä mitään muutakaan ylimääräistä imetysaikana. Varsinaista tietoutta minulla ei asiasta ole. Vauvallasi on jo sen verran ikää että luultavasti kohtapuoliin lopettelet imetystä ja sit voit laihduttaa kunnolla, malta vain odottaa =) (onhan tietysti niitäkin jotka imettävät monta vuotta) Imetys se olisi ollut hyvä kilojen pudottaja jos se vain olisi minulta kauemmin onnistunut :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipeli:
Eipä hyvin mee.... +1,3kg!!!!! :eek: :eek: :eek: :headwall: :headwall: |O |O |O
En ymmärrä....oon urheillu vaik kuinka ja hyötyliikuntaakin harrastanu enemmän kuin ennen, en oo syöny hyviksii läheskään samalla tavalla ku aiemmin, eli oon melkein kokonaan jättäny pois ja muutenkin kattonu mm. rasvan määrää (esim 2juustoviipaleen sijasta yksi jne...), mutta silti on noussut!! Tosin viime viikon punnitus oli heti vatsataudin jälkeen, en uskonutkaan, että alle sen olisi nyt, mutta että enemmän kuin ekalla viikolla! Ainoa selitys tähän on, että oon liikkunut liikaa :D lihaksethan tunnetusti painaa enemmän kuin läski..... niin sen täytyy olla! :LOL:

Eli:
lähtö 65,5
1. viikko 65,2 (-0,3)
2. viikko 64 (-1,2)
3. viikko 65,3 (+1,3)

Ja kaapissa on MONET housut, jotka kinnaa!! Mies toi mulle nesteenpoistotabletteja, mut en tiiä voiko niitä käyttää, kun vielä imetän...ei kai?? Tietääkö kukaan? Vauva siis pian 11kk, syö paaaaljon paljon muutakin, mutta muutama imetyskerta kuitenkin on päivässä. Pitäiskö niiden kanssa odottaa kunne soon lopettanut imettämisen ja pitää nesteen poisto vasta sitten joskus??

Hyviä tuloksia teille muilla!! :flower: Kunpa vaan itsekin sais pudotettua painoa, eikä nostettua! :kieh:
Ei kannata käytää mitään nesteenpoisto juttuja kun vielä imetät.
Minäkin imetän juuri vuoden täyttänyttä neitiä ja sitten kun loppuu imetys niin teen sen puhdistuskuuri jutun. =)
 
Oon kyllä tyytyväinen tähänkin vähään. Kai tää pikkuhiljaa lenkkeillen ja herkkuja välttäen.

Tiipeli mä imetän kans vielä Tommia ja siks aika maltillisesti tätä painoa pudotan kun haluun kuitenkin että sitä maitoo tulee. Ei voi ihan rääkkilinjalle lähtee, vaikka mulla kyllä pitäis olla varaa... :wave:

Tsemppiä!
 
eli tänään, kun eilen unohdin punnita aamulla niin 75,5kg

No oli tossa tupperikutsut ja viikoloppuna tuli hiukan herkuteltua!

Ei ressaa mutta olis ollu tietty kiva kun olis pudonnu!

Liikunta ollu kans hiukan heikompaa kun ollu kiireitä mutta kuitenkin jokapv jonkinverran!

Tsemppiä kaikille :wave:
 
Moi,
ei ole tullut täällä käytyä, kun meidän perhe on sairastellut oikein urakalla ja näin ollen en ole jaksanut Keventäjiinkään panostaa. Syönyt olen "lonkalta" Keventäjien mukaan ja jotain tulosta on ihme kyllä tullutkin. Viimeisin punnitus oli 79,3 eli 400 g taas vähemmän rasvaa kannettavana. :)
 
Onnea Helmiina 80 rajan rikkomisesta. Mulla siihen vielä puolisen kiloa matkaa. Onnea kaikille muillekin hienoista saavutuksista. Kellään ei ollu paljon plussaa ja miinusta monilla. Hyvä me :attn:
Ulkona paistaa aurinko ja sain juuri asuntomme suursiivottua siitä johtunee tämä hyvä tuuleni. :wave:
 
Oon syöny noita appelsiineja ja nyt huomaan että oon vissii allerginen niille :( Järkky rakko kielessä, ei voi mitään syödä. Vettä pystyy juomaan ja yhden ruisleivän oon näriny tässä.. Olin siis jälleen yövuorossa enkä kotona voinu mennä nukkumaa kun poika on kipeenä.. Nyt kieltämättä väsyttää. Koitan illalla päivittää punnitukset listaan. Olisko hyviä vinkkejä helpottamaan rs-viruksen kourissa olevaan pikkumiestä...??
 
onko kukaan tietonen semmosista tapleteista kun c l a+ sain niitä purkillisen mutta jäi pikkasen epäselväksi et mitä ne niinkun vaikuttaa ja miten,eli kannattaako alottaa niitten syöminen???mulla on menny ihan mukavasti tää laihdutus herkkuja ei ole tehny mieli edelleenkään,ja pyrkinyt taas alottaa sen liikkumisen.noh,mutta hauskat viikonloput kaikille :hug:
 
Pikku neiti hirveässä vesirokossa ja esikoinen oksentaa! Viime yön nukkumistunnit oli aika vähissä. Nyt on sellanen olo että jos olis suklaalevy niin söisin sen tältä istumalta... Onneks ei ole ;)
Katotaan kuin sairastelut vaikuttaa keskiviikon punnituksiin. Saattaahan se olla että vatsatauti käy läpi koko perheen :(
Viikonloppua! :wave:
 
Heipä hei!

Kyllä tuli hyvä tulos tällä viikolla Liikuntaa olen harrastanut joka päivä. Mutta silti yllätyin. Minä en käy vaa´assa kun perjantaisin.

27.12. Paino 88,5 kg
4.1 84,9 kg (-3,6 kg)
11.1. 82,5 (-2,4 kg)
18.1. 81,6 (-900 gr)
25.1. 80,1 kg (1,5)

Ensi viikolla sitten kasikymppinen rikki ja siirtyminen seiskasarjaan.
Motivaatio lisääntyi 100 prosentilla.

Hauskaa ja kevyttä viikonvaihdetta! :wave: :$
 
Iltaa!
Nyt se sitten tapahtui,mun eka repsahdus. :ashamed: :headwall:
Olen ollut niin tiukka itselleni ja tänään oli illan kaupungilla ja söin mäkissä pienet ranskalaiset ja pienen irtokarkkipussin. :/
Yhtään herkkupäivää en ole pitänyt ja nyt sitten sorruin.
Mutta huomenna sitäkin paremmalla syyllä kunnolla liikuntaa.
Ostin itselleni farkut ja juhliin puvun.
Kyllä piristi ostaa pienempiä kokoja. :)
 
Mutta ei se mitään. Kävin tänään salilla ja lenkillä muutenkin. Kyllä tuosta salikäynnistä tulee niin hyvä olo kun treenaa koko kroppaansa.

27.12. Paino 88,5 kg
4.1 84,9 kg (-3,6 kg)
11.1. 82,5 (-2,4 kg)
18.1. 81,6 (-900 gr)
25.1. 80,1 kg (-1,5)

Mutta nyt saunaan ja pieni iltapala ja kaksi lasia punaviiniä. Kyllä minä olen sen ansainnut. Tiukka viikko ja sitten lauantaina pieni rentoutuminen. Mutta huomenna taas salille. Kymppi on 1,6 kg päässä.
Se motivoi
 
Oletpa tosi hyvin pudottanut painoa Tuuli27! Mulla painoa nyt noin 88 kg, reilun kilon siis pudonnu. Mulla myös ois aivan mahtava juttu jos pääsis pitkästä aikaa seiskalla alkavaan lukemaan ja se onkin eka etappi. Nyt ollaan kaks päivää syöty itse tehtyä kasvispizzaa, että sellasta. Pakko taas palata kasviskeittojen pariin, muuten ei paino ala seiskalla kesään mennessä. Vähän veemäinen lauantai-ilta ku mies on töissä. Poika nukkuu joten saanpa surffailla rauhassa. Lupasin kyllä miehelle vielä kokata illalla, kun vaan pysyis aisoissa tuo oma syöminen. Mukavaa viikonloppua.
 
Tuuli27 mahtava kuukausi! Siis millä keinolla mäkin saisin edes puolet sun pudotuksesta.

Tuntuu, että ei hyväskää kuukaudestakaan ole apua ja aivan turha jatkaa, kun ei paino tipu. Motivaatio laskee kun ei näe tuloksia, vaikka ne yleensä perässä tulevat. No yksiin pieniin farkkuihin sovin, jotta kai sitä jotain oikein tekee..

Ens viikonloppuna saisi sitten jo syödä hyväskää. Pitää vain yrittää syödä vähän.

Liikuntaa tuli tälle viikolle n.9h, joten hyvä viikko sen suhteen.

Jatketaan vaan, niin kesällä nähdään huimat tulokset ;)
 
Heipä hei!

Minä noudatan tätä vähähiilihydraattista ruokavaliota. Määrätyllä lailla helppo mutta myös vaikea kun on niin rajoittunut tuo ruokavalio.
Mutta tämä tuottaa tosi hyvää tulosta.
Ongelma on sitten siinä kun saa painon normilukemiin niin se painon pitäminen siinä.

Mutta olen tosi tyytyväinen.

Mutta palaillaan :heart:
 

Yhteistyössä