Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

2.1 83 kg
9.1 81,4 kg -1,6 kg
16.1 80,7 kg -0,7 kg
23.1 79,6 -1,1 kg
30.1 79,8 +0,2 kg
Näin tällä hetkellä, kiitos aika monien roskaruokien. Yhtenä aamuna paino oli jo 79 kg,mutta mutta... No tästä ei mennä kuin eteenpäin ja ensi viikolla paino on vähintään kilon vähemmän kuin nyt. Palailen myöhemmin :wave:
Tipuselle iso :hug:
 
Epäilyttää kun näytti aamulla -2kg. Taidan mennä illalla ostamaan uuden, onhan toi jo parhaat päivänsä nähnyt!
Eli:
Aloituspaino:2.1.2008: 75kg
9.1.2008: 72.6 kg(-2.4)
16.1.2008: 72.2kg (-0.4)
23.1.2008: 71.4kg (-0.8)
paino tänään 30.1.2008: 69.4kg (-2.0)
Eli kokonaispudotus oli -5.6kg

Jos saan illalla sen vaakan, niin käyn huomen aamulla tarkastamassa tilanteen, olihan se kiva jos olis totta.

Liikuntaa on tullut lumitöiden, vesijumpan ja kuntopyörän parissa, joka päivä jotain.

Tipuselle :hug: Ja voimia päätöksen tekoon!
 
Jipii!! En ois uskonu ku meni tuo viikonloppu vähän höpöksi... Mut nyt oonki ollu nämä kaks päivää tiukkana.. Ja aijon ollakki. Kesäksi on matka varattu ja siellä haluan olla oikeesti bikinikunnossa.. Vielä on matkaa mutta nyt uskon lujasti itseeni, en oo tainnu vielä koskaan oikein uskoa...
Salilla oon käyny mut ulkoilu on jääny kyllä melkein kokonaan. Jos sitä tänään lähtis kävelylle ku on niin kiva ilmakin.

Mahtavia pudotuksia muillakin :flower: Hyvä me!!!

eli...
2.1 82,4kg
9.1 79,6kg
16.1 79kg
23.1 79kg
30.1 77,7kg
pudotusta yhteensä 4,7kg.. vielä 12.7kg eka tavoitteeseen...

ja semmosen välietapin oon itelle laittanu että sit ku on 75kg ni saan ostaa itelle jotain kivaa, esim, uuden salilaukun tms. ja saan pitää yhden pisteettömän päivän. Sitä ennen on kova kuri :)
 
Siis jos tuohon vaakaan on luottaminen niin hyvin on tippunu paino vaikka viikonloppuna tuli mässäiltyä tooosi paljon.

elikkäs
2.1 73.3kg
9.1 71,7kg (-1.6kg)
16.1 70.2kg (-1.5kg)
23.1 68.5kg (-1.7kg)
30.1 67.2kg (-1.3kg)
yhteensä 6.1kg

tavoitteeseen on vielä matkaa mutta tästä on hyvä jatkaa!
Hienosti on muillakin pudonnut paino :flower:
 
Eli paino sama, voi voi. Nyt en ole oikein jaksanut panostaa kun oli tässä asunnon osto mietittävänä ja selkä ollu huonossa kunnossa ja se ärsyttää. Tänään kävin juuri taas yhdellä poppatohtorilla joka sai jonku hermon pinteestä jos auttas. Mitenkähän tässä poikaa hoitaa ku kahteen päivään ei sais edes nostaa ja kun eihän tuo poika raukka osaa ku ryömiä vasta.
Tipunen :hug: . On tämä elämä kummallista, toiset haluaa lapsia eikä saa millään, toisilla taas käy niinku Tipusella.
Nyt on harvinainen hetki yksinään ja taidan tästä mennä nukkumaan.

Tosi huimia pudotuksia teillä monilla, jatkakaa samaan malliin!!!
 
Tosiaankin kaksi viikkoa hotellielamaa takana, joten laihdutus on jaanyt hieman vahemmalle... Mutta onnekseni ei ole yhtaan tullut painota takaisin. Oon pystynyt pitaan sen kaksi kiloa poissa, jonka kerkisin pudottaan ennen reissua.Joten ei kun uuteen alkuun ja toivottavasti ensi viikolla voin kirjoittaa uusista miinuksista.
Hienosti on kylla monella lahtenyt kiloja!
 


Lähtöpaino 2.1.2008 83kg
viikkopunnitus 9.1.2008 -1,8kg
viikkopunnitus 16.1.2008 -0,500kg
viikkopunnitus 23.1.2008 +0,300g
viikkopunnitus 30.01.2008 - 1,1kg
Kokonaispudotus -3,1kg



Eli miinusta tuli ja paino tällä hetkellä 79,9kg,kahdeksan kympin raja rikottu (rimaa hipoen ). tyytyväinen olen,vaikkakin odotin ehkä vähän isompaa pudotusta.

tulen lukemaan paremmalla ajalla teidän jutut,nyt täytyy mennä ruokkimaan perhe :wave:
 
Edellisellä viikolla olin sit laittanu 2 tilalle 5 ! Onneks Tipunen oli sen kirjannu kuitenkin oikein :ashamed:

Ei ihan kuitenkaan takasin alkuun ole menty :LOL:

Norovirus ilmeisesti edelleen jyllää kun viimeyönä heräsin kauheeseen pahaanoloon mutta ulos ei tule mitään! Kokopäivän kouristellu ja päätä särkenyt :'(

Loppuviikko menee sairaslomalla!

Täytyy yrittää nyt lepäillä että menis ohi kun la on teatteriin meno =)

Veden juoonnista! Mä laitan puolenlitran pulloon vettä ja pidän pöydällä, silloin kun pullosta kulauttaa tulee helposti juotua melkein koko pullo kerralla! Kokeileppa Martzu! Pullo pitää tietty täyttää n. 4 kertaa pv =)
 
Hei tytöt!

Vaakailin jo tänään kun olen lähdössä reissuun (normaalisti vaakailen perjantaina).
Nyt se on sitten ensimmäinen kymppi takana. Tuntuu todella upelta. Nyt uskaltaa jo haaveilla tuota 70 kymppistä vapuksi.

27.12. Paino 88,5 kg
4.1 84,9 kg (-3,6 kg)
11.1. 82,5 (-2,4 kg)
18.1. 81,6 (-900 gr)
25.1. 80,1 (-1,5 kg)
31.1. 78,3 (-1,8 kg)

Täällähän on kaikilla todella hyviä pudotuksia. Kesällä me ollaan kaikki hoikkia tyttöjä.

Mutta jatketaan samalla linjalla!
:wave: :p :wave:
 
Kävinkin vasta tänään vaa'alla. On jotenkin motivaatio hukassa.. Mutta ensimmäiseen tavoitteeseen eli 64 kg on sentään päästy ja vähän etuajassa. Nyt asetin uuden, eli 60kg 1.4.08 mennessä jos se vaikka auttaisi taas skarppaamaan. Tuntuu niin pieneltä oma pudotus kun katselee vaikka Tuuli27:n pudotusta kateellisena.

O´n tullut kyllä herkuteltua, meni tytön synttärit kaksipäiväisiksi ja ukon retku osti jäätelöautosta jätskiä. Tähän asti ollutkin helppoa kun ei ole ollut kotona mitään ylimääräistä mutta nyt on keksiä ja jätskiä. Ehkä nyt olis kyllä korkee aika opetella itsehillintää jo...

Mutta mutta, nyt aamupuurolle ja sitten lumitöihin kuntoilemaan =) Aurinkoista ja lumista päivää kaikille pudottajille!!!

11.12.07 68 kg
17.12.07 67 kg (-1000g)
31.12.07 65.8 kg (-1200g)
7.1.2008 65.2 kg (-600g)
14.1.2008 64.4 kg (-800g)
21.1.2008 64.9 kg (+500g)
23.1.2008 63.6 kg (-1.3kg)
31.1.2008 63.3 kg (-0.3 kg)
Pudotus yhteensä 4.7 kg
:|
 
mutta sainpahan ekasta 5kg:n tavoitteen täyttymisestä uuden vaa'an. Seuraava tavoite on sit 65kg. Ja kunhan pojat taas joku päivä lähtee yökylään, minä olen yhden päivän ilman pisteitä ja syön karkkia, mutta kohtuudella, on hyvä motivoija, vaikka ei tiedäkään milloin lähtevät.
Kyllä huomaa että TAAS oon menkat alkamassa kun nälättäis koko ajan (voisivat pysyä pois jo, uusi vauva ollut siis tilauksessa jo 1v3kk:tta, vaikeata on)
Mutta se siitä.
kyselin taanoin siitä rasvattomasta salaatinkastikkeesta, oletteko löytäneet mistään?
Mullakin on aina joko puolen litran mukissa vettä pöydällä tai kannussa, on tosi helppo aina ryypätä mennessä ja siitä on tullut tapa.
Ja tsemppiä taas kaikille!!
 
sain juotua kannullisen vettä pakotin itteni eli hyvä minä .tänään meinaan mennä ekaa kertaa punttisalille rehkimään :eek: sellaseen lähiöliikunta ryhmään missä on ohjattua liikuntaa,hmmm pikkasen jännitää ekaa kertaa mennä,mutta kaippa se siitä.
 
eli aloituspaino 9.1.2008 88.7 kg
paino nyt 86.9 kg
viikkopudotus -300g
kokonaispudotus 1.8 kg


Ja mulla on mennyt ihan penkin alle koko viikko. Elenkin vetäisin illalla puoli litraa vaniljajäätelöä suklaakastikkeella :ashamed: Eli siis tyytyväinen olen tuohon minipudotukseen.
 
mulla ei ole pudonnu kun 100g paino. v##ttaa ja ärsyttää. no tästä täytyy jatkaa vaan sinnikkäästi eteenpäin vaikka pieni pudotus vaan. ei sentäs plussaa. herkuttelin kyllä tossa yks päivä joten nyt kyllä ehdoton panni niille.
eli

alotuspaino 88,1
paino nyt 83,6
viikkopudotus -100g
pudotus yhteensä -4,5kg

en perhana anna periksi mielihaluille vaikka mieli tekisi. mulla on 30v synttärit maaliskuussa ja sinne olis kiva jos kymppi olis lähtenyt. siinä mun eka tavoite :kieh:
 
teenille :hug: Kyllä teilläkin tärppää, usko pois.

Menen tästä töihin ja päivitän listat yöllä.
Mies on nyt tullut sellaiseen aatokseen että jos lisäsiipeä alkais rakentaa jotta kaikki lapset mahtuu ja tila-autoakin katsellu... Ja rv 5 menossa. en vaan oikein itse tiedä että kestänkö minä ja kestääkö kuopuksen psyyke. Mutta huomenna olen viisaampi. Kiitos kaikille halauksista :heart:
 
:) . Ja meillähän on tota saarioisten kevyt ranskalainen salaatinkastike, mutta minun ikivanhassa oppaassa se on pisteytetty 1rkl olisko ollut 1piste, eli voin syödä tota, kun mun kulutuksella se 0.5 dl ei mene varmaan kahdessa viikossakaan rikki!! Kiitos vielä kovasti.. ;)
 
Minä syön paljon kasviksia, hedelmiä,marjoja. Sitten syön tummaariisiä ja gluteenitonta pastaa, tonnikalaa ja jonkin verran kanaa. Leivän syönnin olen jättänyt lähes kokonaan pois, kahvin olen vaihtanut vihreään teehen. Yhden aterian korvaan maitorahka-mehukeitto pirtelöllä jota teen noin puolenlitran annoksen.Vettä minä juon päivittäin sen 3litraa. Lenkillä yritän käydä päivittäin ja sen lenkin aikana käpötellä sen 10 000 askelta. Sitten iltaisin vielä stepperillä kikkailen noin 50min kuhan ensin saan lapset nukkumaan. Siinäpä ne minun "kikat" painon pudotukseen. Olen kyllä syönyt herkkujakin mutta kohtuudella.
 
yhden miehen nainen: Onneksi olkoon 80kg alittamisesta. Mullekkin se oli tosi iso juttu... Kohtahan meillä menee rikki sit tuo 70kg =) Tai no kohta ja kohta, kuhan nyt ees joskus :LOL:

Eilen kävin sit iltasella kävelyllä ja kyllähän tuo kummasti piristi. Tänään oon menossa salille ja ihmeesti tuntuu tuota energiaa olevan. Pitkästä aikaa on semmonen olo ettei väsytä...jipii!!!

 
Edellinen punnitushan oli reilu vk sitten, mutta tässä on välissä lomat ja mies ollut tän viikon iltavuorossa, joten liikunta aika lailla nollassa. Menkatkin menossa, joten tyytyväinen olen. :D

Varsinkin ku paino lähtenyt tosi hitaasti putoamaan, jostain syystä. :/

Miten ihmeessä te pudotatte yli kiloa jne.? :/
Ei mulla onneksi ole kovin paljon pudotettavaa, mutta hitaasti lähtee.Mutta toivottavasti pysyvästi. ;)

Mukavaa viikonlopun alkua!
 
Jos joku tietää nuista painonvart pisteistä... Alotin eilen laskemaan ja yritin syödä niitten mukaan. Seuraus oli, että olin syöny jo kaikki päivän pisteet kello neljään mennessä. Sitten lähin hiihtolenkille ja sippasin ihan totaalisesti. No sitten söin tyytyväisenä lenkin jälkeen niitä 14 liikuntapistettä ja tänä aamuna huomasin että liikuntapisteitä saa syödä vaan 12 viikossa! SIIS HÄH! Enhän mä voi millään urheilla päivittäin jos ei sitten saa yhtään ekstraa syödä. Miten tää voi olla näin?? Ja vielä toimia jotenkin??

punnitusta mulla ei tullu tälle viikolle kun vaa'asta on patterit loppu. Tänään ostetaan... :kieh:
 
ellirilli: Voithan sää tieten kokeilla että tippuuko sun paino vaikka syötkin ne liikuntapisteet.. Mut jos ei tipu niin sitten palaat käyttämään niitä ohjeitten mukaan. Lisää myös ruokavalioon vihanneksia ja hedelmiä runsaasti, niistä kun ei mee pisteitä ni voit syödä huoletta ja pitävät kyllä nälkää pois ja antavat energiaa..
 
Siltä osin kun riveillä taas pysyin... Gynellä siis tänään. La 1.10 yksi pieni sikiö, toinen sikiöpussi jossa ei sykettä :eek: Toinen klipseistä ei ole ottanut kunnolla kiinni joten siksi tämä tulos. Olen ollut hedelmällistä sorttia aina (kuopus kierukkaraskaus). Lääkäri ei ehdottanut keskeytystä, sano vaan että parin viikon päästä vois ultrata että onko kaikki hyvin, jos vaikka tuo toinenkin alkaisi sykkiä. Rv 5 siis menossa. Olen kuopuksen kohdalla odottanut kaksosia joista toinen menehtyi alkuraskaudessa. Päätös on vaikeaa koska nytkin olen aika äärirajoilla. Ja mitä sitten jos tuo toinenkin sikiö osoittaa elämän merkkejä? Voi rakkaat laihdutuskumppanit, elämäni vaikein päätös!
 

Yhteistyössä