Amway toimii

  • Viestiketjun aloittaja TsouTsou
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
NO en tiiä missä porukassa mutua kun amway on luojan lahja maailmalle sen mukaan. Ihania kokouksia ja niistä tullaan takas ku herätysjuhlasta julistamaan amwayn mahtavuutta. Sori, mä en voi sietää ihan sen takia että yksi ihminen on sille luonu negatiivisen kuvan.
Kai se joihinkin uppoo se amerikkalainen käännytyspropaganda mut meidän agitaattori oli pulassa kun mun haaveissa ei olekaan ilmaiset ulkomaanmatkat ja isot talot.. Kun se ei keksinytkään miten voi tehdä amwaylla muka onnelliseksi ihmisen joka a) tekee työtä siksi että tykkää siitä b) ei koe että onnen edellytys on raha ja isot omaisuudet vaan onni on jossain ihan muualla :LOL:
Jep ja halpamaisinta oli että tää mun sukulainen rupes paasaamaan että eikö olis mukava kun voisit olla kotona ja ansaita rahaa ja voisit olla lapsiesi kanssa... Vittu että kärähti, tietää että on ollu vaikeeta toisen lapsen kanssa hoidon kanssa kun on "erityislapsi"... Röyhkeetä.
 
TsouTsou
Yllättävää, että keskustelen taso alenee taas tähän toimii ei toimi tuotteista allergiaa on hyviä ei oo hyviä...
Parempi varmaa lopettaa tämä keskustelu kun taso on niin kovin alhainen...
Parempi, että Teidän kaltaiset ihmiset pysyvät töissä, eikä edes yritä ikinä mitään, niin tarvitse rutista kun minusta, eikä kenestäkään tutustani ollutkaan yhtään mihinkään.
 
realisti
Alkuperäinen kirjoittaja TsouTsou:
Yllättävää, että keskustelen taso alenee taas tähän toimii ei toimi tuotteista allergiaa on hyviä ei oo hyviä...
Parempi varmaa lopettaa tämä keskustelu kun taso on niin kovin alhainen...
Parempi, että Teidän kaltaiset ihmiset pysyvät töissä, eikä edes yritä ikinä mitään, niin tarvitse rutista kun minusta, eikä kenestäkään tutustani ollutkaan yhtään mihinkään.
:LOL: Tätä mä jo odotinkin! NIIN tyypillinen vastaus näiltä lahkolaisilta, kun saavat vähän nokillensa... "Julistus" on siis mennyt perille - siitä pisteet amwayn "papistolle". Ja vastauksesta päätelle nostat itsesikin muiden yläpuolelle. Säälin tuollaisia raukkoja, jotka luulee rahan tekevän ihmisestä paremman. Vastauksesi jo todistaa toisin... Onhan se kivaa, että on rahaa, millä mällätä - en kiellä sitä, mutta jos se tekee ihmisestä noin ylimielisen idiootin, niin kiitos ei, en edes halua rikkaaksi.
Totuus kun nyt vaan on se, että kaikki tuotteet ei sovi kaikille ja jos siitä tulee esim. allergiaa, niin eihän ihminen pelkän rahan takia halua loppua terveyttään menettää? Vai oletko itse valmis niin tekemään uskosi tähden? Miten nauttia niistä hirmuisista tuloista, jos itse makaa sairaalan pakeilla?? ;) Ja myös se on totuus, että kaikki eivät MILLÄÄN voi menestyä. Jopa amway itsekin on myöntänyt, etä vain n. 0,3%:sta tulee todellisia menestyjiä. Eli jos sinä itse menestyt, niin turha puhua, että myös sukulaisesi on tehnyt saman...
 
SaKi
Täältä löytyi vanha ketju,johon on ihan pakko kommentoida.Olin itse mukana,hyvin aktiivisesti 2004-2005.Käytiin Tukholmassa ja eri tilaisuuksissa,joissa sitten vakuuteltiin asian toimivuutta.Ja kyllä,se todella tomii (minulla on ystävä ja tuttuja jotka ovat jääneet "pois töistä"...siis ns tavallisita töistä.Mutta mutta...huijausta on se tteikö tarvitsisi mitää tehdä.Ne,jotka ovat jääneet pois töistä joutuvat tekemään TODELLA PALJON TÖITÄ,jotta oma ketju jaksaa tehdä hommia värvätäkseen uusia.Eli ei työn määrä todellakaan vähene (päinvastoin),mutta normihommia ei tarvitse tehdä :).Omat tulothan ovat kiinni sitä miten sinun ketjussa olevat tekevä töitä...eli joudt jeesaamaan muita jotta saat rahaa.
Itse poltin hommassa itsen loppuun jatkuvalla opastamisella,koulutuksisa ramppaaimsella,värväämisellä jne...puhelinlaskut olivat kauhiat,samoin morkkikset sitä,että ystäväni ja tuttavani olivat lähteneet hienon puheeni saattelemana mukaan,mutta eivät pystyneet osallistumaan niin aktivisesti,että olisivat mitään hyötyneet,vaan hävisivät satoja euroja.Itse tienasin jonkin verran vaan ne tulot jäivät saamatta koska en jostakin syystä,jota en nyt muista,saanut perustettua sitä omaa "firmaa",jonka kautta rahat olisi saanut.Myönnän edelleen tuntevani katkeruutta tuttavaani kohtaan,joka uskotteli,että tienaa, kun on saanut muutaman tyypin mukaan...totuus on,että joudut hankkimaan jatkuvasti uusia,koska aniharva jatkaa,jotta ketjusi toimisi...töitä joutuu tekemään hartiavoimin!!!Mutta jos on valmis pyhittämään elämänsä tuolle bisnekselle,niin kyllä se toimii.Itse teen mielummin omaa työtäni,josta tykkään ja pääsen helpommalla :).Tuotteista minulla ei ole pahaa sanottavaa.Hyviä,mutteivät erityisiä.(ei olkokemusta allergioista).Pesuaineet vaan ovat kovin riittoisia...edelleen kaapissa 5 v. sitten hankittuja tuotteita :)).Itse kun tykkää vaihdella merkkejä ja tuoksuja...ihan vain vaihtelun vuoksi,niin tympäännyin niihin aikoinani.Siinäpä tuli vuodatusta (patoutuneita tuntemuksia ja traumoja :D
 
@R
En nyt varsinaisesti ole puolesta enkä vastaan mutta eikö ole kuitenkin niin että jos Amwaysta haluaa rahaa täytyy olla y-tunnus? Ja jos olet itsenäinen elinkeinon harjoittaja, matkakorvaukset yms koulutukset menevät verovähennyksiin? Niin kuin sitten tuotteetkin? (edellyttäen että niitä myi)

Ja joka paikassa on niitä jotka ihan vaan periaatteesta olevat kaikkea uutta ja kummallista vastaan. On myös niitä amwayn ihmisiä jotka todella "kauppaavat" ja mieleeni tuleekin erinäiset uskonlahkot jotka aivan väenvängällä haluavat painostaa ihmisiä samaan. Kummastakaan en pidä.
Ja pesuaineista.. Ihan normaaleista kaupankin pesuaineista saa allergisia reaktioita vaikka ne olisivat hyvin testattuja. Mehän ollaan kaikki erilaisia, eikö? En siis itse henkilökohtaisesti usko että tuotteet ovat huonoja ja mielestäni on naurettavaa että tiedän ihmisiä jotka maksavat KYNTTILÄTELINEESTÄ lähes 50 euroa ja sanovat että amwayn tuotteet ovat kalliita.
:D En halua yleistää mutta olen kuullut ihmisten vertaavan partylitea ja amwayta, kutsujen takia.
 
Oma lahkonsa se silti on : /

Toimikoon mun puolestani, mutta mun ärsytys on maksimissa, kun siitä kohkataan ainoana oikeana ja järkevänä mahdollisuutena- tehdään oikein viimeisen päälle käännytystyötä, jouduin kaverin luona pari viikkoa sitten oikein väijytyksen kohteeksi (ei kaverini, vaan hänen vieraansa!! ).

Mä pidän köyhyyteni :D
 
heikko mainostusyritys
Mun mielestä paras on kun nää kaikki mainostaa "kohta voin jäädä päivätyöstäni pois" :LOL: Kyllä miljonäärejä nyt pukkaa maailmaan :whistle:
Jos tienaa jotain minimipalkkaa *oikeasta* työstä ja tykkää, että on hyväkin "voitto" jos jostakin verkostopuljusta tienaa vähän sen yli, niin mikäs siinä... Mutta ei varmasti ole tehnyt silloin rehellistä ja kattavaa laskelmaa puhtaista tuloista kaikkien menojen jälkeen. Jotta tienaisi edes jotakin, pitäisi joko itse ostaa paljon jatkuvasti, tai värvätä alle aktiivinen verkosto, joka myös toimii aktiivisesti ja ostaa jatkuvasti. Henkilökohtaisesti en tunne ketään, joka viitsisi maksaa niin paljon tuotteista, joita saa yhtä laadukkaita marketista paljon edullisemmin. Ja marketissa saa lisäksi valita useista merkeistä.
 
huokaus...
Yllättävää, että keskustelen taso alenee taas tähän toimii ei toimi tuotteista allergiaa on hyviä ei oo hyviä...
Parempi varmaa lopettaa tämä keskustelu kun taso on niin kovin alhainen...
Parempi, että Teidän kaltaiset ihmiset pysyvät töissä, eikä edes yritä ikinä mitään, niin tarvitse rutista kun minusta, eikä kenestäkään tutustani ollutkaan yhtään mihinkään.
Laitapa tähän rehellinen ja kattava laskelma kaikista menoistasi versus PUHTAISTA tuloistasi. Puhu sitten vasta muiden töistä. Yrittäjyyttä on monenlaista. Amway-"yrittäjyys" on sitä, että imet "vaurautesi" sukulaisista ja ystävistä, jotka ostavat siksi kun eivät oikein kehtaa kieltäytyäkään, kun sukulainen tai ystävä oikein tyrkyttää.
 
tämä vielä
Tervehdys ystäväiseni!
Tällä hetkellä tuloni ovat noin 800?/kk työtä takana 2kk. Eli ei huono. Tehdään sama uudestaan ja tulot on tuplat... N-21 systeemi kun on kopioitumista niin itse saa tehdä jatkuvasti vähemmän ja vähemmän... Eikä tarkoita miljonääriä että voi lopettaa työnsä, noin. 4000? tulot riittävät siihen! Olen tällä hetkellä reilusti plussalla, koska ostan vain itselleni kulutustuotteita. Olen ollut 4 vuotta yrittäjänä ja tiedän miten verotkin maksetaan =) . Olen nähnyt muiden tilinauhoja, ja myös omani...
Ymmärrän kyllä, että kritiikkiä tulee, koska aina löytyy epäonnistujia. Sitä en edelleenkään ymmärrä, että miten tässä voi hävitä rahaa? Amway on meidän tukkukauppa ja jokainen tekee mitä haluaa. Meillä on n-21 systeemi joka vie bisnestä eteenpäin. Tavaraa olen ostanut VAIN itselleni eli takkiin ei ole tullut siinäkään... Nyt vien tiimiläisiäni Wessiin Tukholmaan ja tämän jälkeen he voivat tehdä saman kuin minä. Yksinkertainen ja riskitön tapa aloittaa bisnes, ja hauskaa on myös se, että bisnekseni kasvaa jopa euroopassa, vaikka en ole koskaan käynytkään... =)
Ja mainitakseni vielä pyramidipeliin sen verran, että normaali yritysmuoto on pyramidi ja kaikki maailmalla pärjäävät yritykset ovat verkostoja... kuten meidän rakas K- ja S- ryhmäkin...
Kuinka moni teistä on oikeasti kokeillut N-21 bisnes-systemiä?
Eli ellet ole mukana tai ollut mukana niin turha on kommentoida asioita, joista ei tiedä.
Sama kun menisin haukkumaan bemaria vaikka ajan mersulla =)
Puhut ristiin. Ensin sanot ostavasi vain itsellesi ja tekeväsi tilisi sillä. Seuraavassa hönkäyksessä sinulla onkin tiimi. Niinpä niinpä...

Muutenkin sulla on termit ihan sekaisin paitsi omasta "bisnes-systeemistäsi", myös muusta liike-elämästä. On turha yrittää rinnastaa julkisia, laillisia tukku- ja vähittäiskauppaketjuja verkostomarkkinointipyramideihin. Edellisten tulot ja voitot eivät perustu pakkoasiakkuuksiin ja jäsenten pakkovärväykseen, vaan aidosti vapaaehtoiseen ja avoimeen liiketoimintaan. Lisäksi niiden tuotevalikoimat ja hinnat päihittävät verkostopyramidit tullen mennen ja palatessa.

Sulla on tosiaan komea, syvä hurmostila menossa, kuten joku jo kommentoikin. Toivottavasti herätys ei jonakin päivänä ole kovin tyly.
 
tiimarinvihko harmaana
Toisilla toimii ja toisilla ei. Tuo perustuu ihan tasan tarkkaan just siihen. Ja ne joilla ei toimi menee rahat ja aika kankkulan kaivoon. Mä en halua osallistua tuollaseen lafkaan, joka hyötyy toisen epäonnesta.
 
humpuukimaakari
Voi hyvän tähden. Tänään itselleni yritettiin tätä samanmoista propagandaa tyrkyttää ja järkyttyneenä seurasin vierestä kuinka jengi lakosi puhujan edessä.

Ei mielestäni ole eettisesti oikein huijata ihmisiä ohjaamaan rahansa yhteen nettiputiikkiin ja pilaamaan suhteensa sukulaisiin ja ystäviin tyrkyttämällä tätä myös heille. Silkkaa saissea sellainen että "kauppiaat vetää rahaa välistä ja me maksetaan tyhjästä" Pitää nyt helkkari sentään suomalaisella yrittäjällä elanto olla!!! Jos koko kansa ohjaisi rahansa johonkin hollantilaiseen nettisupermarkettiin sehän olisi täysi talouskriisi koko maassa.

Toisekseen, noin 99,5 prosenttia käyttäjistä ei tällä hommalla rikastu, se on selvää ja selkein faktoin osoitettavissa Amwayn käyttäjistä. Todennäköisesti perusjuntti säästää rahansa ja mielenterveytensä kun unohtaa koko homman.

Täytyy kyllä myöntää, että melko ovelasti Amway rakentaa tätä pyramidihuijausta, sillä se ei suoraan sano, että pitää hankkia jotain tai maksaa etumaksu ennen liittymistä. Sen sijaan tyrkytetään tällaista tietokoneohjelmaa joka tekee matti meikäläisestä kunnon bisnesmiehen joka tahkoo rahaa liikekumppaneidensa avulla! v**** mitä p***** sanon minä.
 
"Vaula"
Ihanaa Suomen kotkat! <3 <3< 3
Olen niin ylpea teista! <3 <3 <3
You can do it! <3 <3 <3
Love u zillions! <3 <3 <3

Ja te muut: You only see half of the picture, hahahaa <3 <3 <3
 
Masa Meikäläinen
Olin parissa kokouksessa ja tunnen muutaman kuka on mukana. Olen pyytänyt heitä todistamaan että hommalla tienaa, jotain tiliotteita tms. Kukaan ei ole todistanut tienaako sillä vai ei, sanovat vaan että se ei ole oleellinen seikka eikä sitä tarvitse todistella. Kysymys on siitä haluatko sinä ansaita ? Niin juuri... Olisin lähtenyt mukaan jos minulle olisi näytetty jotain faktaa !
 
"lomailija"
Katinkullassa oli tänä viikonloppuna kyseisen puljun viikonlopputapaaminen/seminaari. Pirusti oli autoja paikalla, tosin Katinkullan parkkipaikat ovat viikonloppuisin aika täynnä muutenkin. Muuta en nähnyt kuin paljon porukkaa röökillä, L&M:ää, smarttia ym. vastaavia röökimerkkejä, joita "rikkaat" polttaa. AUtot olivat ikäluokkaa 2000-2004, porukka näytti jotenkin perussuomalaisilta. Että eivät ainakaan erityisen varakkaaksi oo hommallaan päässeet.
 
"TeRi"
Tännekkin palstalle tiedoksi, että Amway ihan oikesti toimii...
Aina olen tavarat saanut kotiin asti toimitettuna ja juuri niinkuin olen tilannut...
Ja myös rahat ovat maksettu tililleni joka ikinen kuukausi...
Jännä kun saa huomata, että miten pikkuhiljaa ansiot kasvavat ja kohta, ehkä vuoden päästä voin lopettaa oman työni...
Eli kannattaa siis kokeilla niin ei tarvitse tännekkään kirjoitella, että ei toimisi ja on jotenkin huijausta!
Toimii aivan varmasti! Olemme olleet mukana yli 3 vuotta, eikä mitään huonoja kokemuksia! Jos ihminen haluaa vain olla tekemättä mitään, niin se on hänen oma häpeänsä! Yhteiskunta ei pysty kaikkia elättämään, täytyy tehdä asioita itse ja olla tekemisestään ylpeä! Järkyttävää, että täällä kommentoivat negatiivisesti ihmiset, jotka eivät itse testaa asiaa mistä puhuvat! Pettyvät heti, jos kaikkia ei saakaan välittömästi! Pitkäjänteisyyttä ihmiset! Toiminta on tarkoitettu kaikille ihmisille, niin köyhille kuin rikkaille ja kaikille ammattikunnille!
P.S. Kuinka moni näistä negaihmisistä on valmis esittelemään oman tiliotteensa julkisesti?
 

Yhteistyössä