angiina ja lääkkeet ja niiden teho

mulla on angiina sain lääkeitä ja nyt olen ottanut jo kaksi v-peniä eli illalla ja aamulla joskus 6lta,mutta kurkku on kohta ummessa ja sattuu niin paljon ,että,kun nielen itku tulee! koska tämän pitäis alkaa tehoamaan????
 
En tiiä mikä siinä on, mut ärsyttää ihan vimmatusti, kun aina jos miulle iskee angiina, ni lääkärit määrää vaan antibioottikuurin ja se ei miulla auta tippaakaan...tai no auttaa kuurin ajan, mut heti seuraavana päivänä kun ei enää kuuria ole, ni iskee kipuineen takas...ja niin monesti joutunu syömään kolmekin antibioottikuuria ja sit vasta lääkäri on suostunu määräämään penisilliinikuuri ja sillä paranee. Lapsena oli kuulemma aina sama juttu (äitini kertoman mukaan), et vain penisilliinillä parani...Ärsyttää vaan syödä niitä antibiootteja, kun ei tehoa, mutta kun ei lääkärit vaan usko \|O
 
Mene sairaalaan!!! Mies lähetettiin tässä taannoin ambulanssisiirrolla angiinan vuoksi HYKS:iin kun omassa sairaalassa ei ole korvapäivystystä.. Nenän kautta joutuivat tähystämään, ilmatilaa muutama millimetri. V-Peniä lisättiin ja pahin kaula tulehduksilta katkaistiin suonensisäisellä antibiootilla. Lääkärin mukaan oli vaara kurkun turpoamisesta umpeen, sairaalaan lähtö tuli kun mies heräsi siihen, että nukkuessa tuntui tukehtuvansa.
 
mjää
Nostelen tämän vanhan ketjun kun googlella löysin.mulla nyt angiina eilen sain lääkkeet ja 2 kertaa v-peniä nyt ottanut aamulla tuntui että suun kautta ei henki kulje ja tuntuu muutenkin että kurkku olisi "turvonnut umpeen" muuten olo on jo suht hyvä ja kuume laskenut.. onko tietoa siitä kuuluuko tämä "normaaliin" angiinaan?
 

Yhteistyössä