Annatko lastesi pierasta kotona?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
eiii
Kyllä meillä kotona saa pieraista mutta ei toisten seurassa. Vessaan pitää mennä haisemaan eikä haistattaa muilla. Tämän olen opettanut ja hyvin on oppi mennyt perille. Ei edes teini-ikäinen poika lemua, kun on käytöstavat pienestä asti opetettu.
 
"popp"
Misä sitten saa pieraista, jos ei kotona? En mä itsekään juokse vessaan tästä koneelta, jos sattuu pierettämään. Ihan eri asia on, jos joku ryhtyy tahallaan pieremään vaikka ruokapöydässä, ällöttääkseen muita. Se on huonoa käytöstä, eikä se sovi. Mutta muutoin, miksi hitossa ei saisi pieraista?
 
...
[QUOTE="vieras";23078577]Mä en ainakaan edes yritä ehtiä, ei se mitään sinappikaasua oo![/QUOTE]
Haju on pahin. Ketään tuskin kiinnostaa, onko sun pepussa märkää ruskeaa.
 
"vieras"
[QUOTE="popp";23077749]Misä sitten saa pieraista, jos ei kotona? En mä itsekään juokse vessaan tästä koneelta, jos sattuu pierettämään. Ihan eri asia on, jos joku ryhtyy tahallaan pieremään vaikka ruokapöydässä, ällöttääkseen muita. Se on huonoa käytöstä, eikä se sovi. Mutta muutoin, miksi hitossa ei saisi pieraista?[/QUOTE]

peesi
 
...
[QUOTE="vieras";23077309]Miksikäs saunassa ei saa[/QUOTE]

No on se aika ällöttävää, kun on kuuma ilma ja sitten alkaa paska haista. Meillä samat säännöt, että ruokapöydässä ja saunassa ei pierrä, muuten saa rutista minkä verran haluaaa.
 
"asd"
[QUOTE="ihmettelijä";23077700]työpaikan keittiössäkin??[/QUOTE]

Missä ihmee työpaikan keittiössä?
Pointtina oli, että kotona pierasta missä haluaa...
En mä jukisilla paikoilla piere.Paitsi kerran darrassa pierasin tukholmassa yhdessä kaupassa.. =D
 
"vieras"
[QUOTE="asd";23078669]Missä ihmee työpaikan keittiössä?
Pointtina oli, että kotona pierasta missä haluaa...
En mä jukisilla paikoilla piere.Paitsi kerran darrassa pierasin tukholmassa yhdessä kaupassa.. =D[/QUOTE]

Etkö ole koskaan muulloin pierryt julkisella paikalla`? :O:O
 
asaswsqwwd
[QUOTE="vieras";23078688]Etkö ole koskaan muulloin pierryt julkisella paikalla`? :O:O[/QUOTE]

No oon, joskus lapsena ;)
Mutta en normisti sellaista harrasrta. Mies osaa hoitaa sen puolen =D
 
veras
[QUOTE="vieras";23078723]Jos pierettää ihan kunnolla nii ei sille mitään voi jos tupsahtaa vaikka kaupassa, sillon tulee lähdettyä hyvin äkkiä siltä hyllyriviltä pois :D[/QUOTE]

jätät siis pierut muiden haisteltavaksi
 

Yhteistyössä