Annatteko miestenne kuunnella heviä?

  • Viestiketjun aloittaja "Kysely"
  • Ensimmäinen viesti
Viisasta! Olen miettinyt, että kun ollaan kohta oltu 25 vuotta yhdessä, päästäisin puolison käymään viemässä lottoa joskus yksin. Mutta voi olla, etten ihan vielä uskalla ottaa riskiä. Roskapussin vie jo nätisti yksinkin. Katson kyllä verhon raosta.
minä tilasin netistä erikoisvalmistuksena sellaisen hyvin pitkän fleksin. Mieheni sai sen 20v-yhdessäolomme kunniaksi. Se yltää postilaatikolle, roskakatokselle ja parkkipaikalle. ( kaikki toki näkyvät ikkunastamme ) Aidatulla ja lukitulla takapihalla saa olla ilman fleksiä-.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
arvelen
minä tilasin netistä erikoisvalmistuksena sellaisen hyvin pitkän fleksin. Mieheni sai sen 20v-yhdessäolomme kunniaksi. Se yltää postilaatikolle, roskakatokselle ja parkkipaikalle. ( kaikki toki näkyvät ikkunastamme ) Aidatulla ja lukitulla takapihalla saa olla ilman fleksiä-.
Kuulema ne korkeat peltiaidat kannattaa rasvata aika-ajoin, eipä pääse kipuamaan ylitse. Usein kuulee sellaista epätoivoista kolinaa, kun joku naapurustossa yrittää.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
minä tilasin netistä erikoisvalmistuksena sellaisen hyvin pitkän fleksin. Mieheni sai sen 20v-yhdessäolomme kunniaksi. Se yltää postilaatikolle, roskakatokselle ja parkkipaikalle. ( kaikki toki näkyvät ikkunastamme ) Aidatulla ja lukitulla takapihalla saa olla ilman fleksiä-.
Hitsi olen vähän kade miehillenne, meillä kun pääsee vaan parvekkeelle ulkoilemaan.
 
Kyllä
[QUOTE="Kysely";29380610]Aika kovaa räminää jotku niistä, joten saako mies teillä kotona kuunnella sellaista vai kiellättekö? Mm. lasten aikana.[/QUOTE]

annan myös luvan hengittää, kävellä ja olla olemassa?:D
 
jeesus
kunnon mies käy joka kuun ensimmäisenä maanantaina parturissa. Lyhyt siisti hiusmalli sen olla pitää. Ja partaa ei saa olla lainkaan.
Ja pitää varmaan olla vähintään reservin vänrikki, kristitty, kaikella tapaa "tavallinen miehinen mies"? Vaimo varmaan myös valitsee miehen pukeutumisen ettei vaan tule mitään liian kapinallista valittua tai pidettyä pukua ilman kravattia?
 
Ja pitää varmaan olla vähintään reservin vänrikki, kristitty, kaikella tapaa "tavallinen miehinen mies"? Vaimo varmaan myös valitsee miehen pukeutumisen ettei vaan tule mitään liian kapinallista valittua tai pidettyä pukua ilman kravattia?
kullekin viikonpäivälle on oma hyllynsä vaatekomerossa. Siis miehellä. Laskostan kunkin päivän asusteet pinoiksi hyllyille. Lauantaisin ei ole pakko pitää suoria housuja ja kauluspaitaa. Silloin saa käyttää verryteluasua. Joskin se pitää kuitenkin peittää popliinitakilla, kun mies tamppaa mattoja. Fleksi siis yltää myös mattotelineelle.

Sunnuntaisin on pyhäpuku. Siitä ei tingitä. Ei vaikka mies olisi sairas, flunssaisenakin on sairastettava pyhäpuvussa. Nenäliina tärkättynä taskussa.
 
Pyhäpuvun toiseen rintataskuun saa mies joka sunnuntaiksi rasiallisen Tanskan kuninkaan rintapastilleja. Muuta makeaa mies ei saakaan syödä.


Jouluna tosin kaksi vihreää kuulaa ja muutaman suklaakonvehdin.

Ja vallan villiksi heittäydyn vappuna, mies saa kaksi lasia Pommacia.
 

Yhteistyössä