Annoin vaimon maata toisen kanssa, nyt kaduttaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meillä on aisurihommista yks kokemus kun oltiin vaimon kans laivalla. Ite ehdotin vaimolle et otetaan joku toinen mies mukaan harrastaan seksiä. Vaimo spontaanisti suostu.
Bongattiin sellanen reilu 20v kundi, juteltiin sen kans ja vaimo alko vähän lähenteleen sitä. Sit jossain kohtaa mä ite kysyin suoraan et haluisko se panna mun vaimoo ja kaveri sano että haluaa. Ne lähti sit edeltä hyttiin ja mä lähin vähän perästä. Hyttiin tultuani ne oli riisunu ja jätkä makas vaimon päällä suudellen sitä. Ensin se vähän hämmenty kun mä tulin mut sanoin et ei tarvi musta välittää. Sit ne alko paneen, kaveri ei pistäny ees kumia.
Aluks sitä oli ihan jännää ja kiihottavaa kattoo mut sit se alko itestä tuntuu pahalta, vaimo vaan voihki ja tuijotti sitä jätkää. Lopuks se jannu rupes paneen vähä kovempaa ja ähiseen ni sit mä sanoin et varmaan riittää et voitko lopettaa. Kumpikaan ei ollu kuulevinaan, jätkä vaan jatko ja sit laukes karjuen vaimon sisään. Se oli mulle järkytys. Sanoin sit et parempi jos lähdet meneen. Sit se puki nopeesti ja pahoitteli mut huomasin kyl kun se lähteissään virnuili et tuli saatua. Ei ollu hyvä kokemus, meidän suhde ei ollu ton jälkeen enää ennallaan.
 
vierailija
Oli provo tai ei niin on kyllä ihan idioottimaista katsoa vierestä kun omaa akkaa pannaan.Ja vielä idiottimaista sen jälkeen itkeä että se oli virhe ja nyt kaduttaa.Niin makaa kuin petaa sopii tähän paremmin kuin hyvin.
 
vierailija
Jos ei ole tollaseen kuvioon kunnolla perehtyny tuollanen voi olla henkisesti liikaa. Se että näkee vierestä toisen miehen laukeavan oman naisen sisään, voi olla liikaa. Toista miestä on turha syyttää, hän teki mitä jokainen mies tekee kun tilaisuus tulee.
Se nuori kundi olikin ainut joka "hyötyi" tästä kokeilusta
 
vierailija
Eniten tuossa kuviossa varmaan käy sydämen päälle se, että oma vaimo voihkii ja uikuttaa kiihkosta kuin teinityttö jonkun toisen miehen pannessa häntä. Naiset kun tunnetusti tarvitsevat seksiin tunteita miehiä enemmän, niin tuo on tavallaan paljon pahempi asia, jos nainen on valmis antautumaan toiselle miehelle ja vielä oman ukkonsa edessä.
 
vierailija
Pistää kateeksi tuo nuoren miehen flaksi, varmasti upee tunne laueta naiseen sen miehen katsellessa. Tekee selväks kuka on alfauros.
Ite en oo onnistunu saamaan paljaalla yhden yön tuttavalta, saati aviomiehen katsellessa
 
Meillä on aisurihommista yks kokemus kun oltiin vaimon kans laivalla. Ite ehdotin vaimolle et otetaan joku toinen mies mukaan harrastaan seksiä. Vaimo spontaanisti suostu.
Bongattiin sellanen reilu 20v kundi, juteltiin sen kans ja vaimo alko vähän lähenteleen sitä. Sit jossain kohtaa mä ite kysyin suoraan et haluisko se panna mun vaimoo ja kaveri sano että haluaa. Ne lähti sit edeltä hyttiin ja mä lähin vähän perästä. Hyttiin tultuani ne oli riisunu ja jätkä makas vaimon päällä suudellen sitä. Ensin se vähän hämmenty kun mä tulin mut sanoin et ei tarvi musta välittää. Sit ne alko paneen, kaveri ei pistäny ees kumia.
Aluks sitä oli ihan jännää ja kiihottavaa kattoo mut sit se alko itestä tuntuu pahalta, vaimo vaan voihki ja tuijotti sitä jätkää. Lopuks se jannu rupes paneen vähä kovempaa ja ähiseen ni sit mä sanoin et varmaan riittää et voitko lopettaa. Kumpikaan ei ollu kuulevinaan, jätkä vaan jatko ja sit laukes karjuen vaimon sisään. Se oli mulle järkytys. Sanoin sit et parempi jos lähdet meneen. Sit se puki nopeesti ja pahoitteli mut huomasin kyl kun se lähteissään virnuili et tuli saatua. Ei ollu hyvä kokemus, meidän suhde ei ollu ton jälkeen enää ennallaan.
Minä olen aviossa ollut 5 vuotta ja kimpassa 6 vuotta vaimon kanssa oltu 7 vuotta yhdessä.
Paras ja pisimpään kaverina ollut ystäväni on pannut vaimoani koko 6 vuotta melko säännöllisesti joka toinen viikonloppu.
 
Meillä on aisurihommista yks kokemus kun oltiin vaimon kans laivalla. Ite ehdotin vaimolle et otetaan joku toinen mies mukaan harrastaan seksiä. Vaimo spontaanisti suostu.
Bongattiin sellanen reilu 20v kundi, juteltiin sen kans ja vaimo alko vähän lähenteleen sitä. Sit jossain kohtaa mä ite kysyin suoraan et haluisko se panna mun vaimoo ja kaveri sano että haluaa. Ne lähti sit edeltä hyttiin ja mä lähin vähän perästä. Hyttiin tultuani ne oli riisunu ja jätkä makas vaimon päällä suudellen sitä. Ensin se vähän hämmenty kun mä tulin mut sanoin et ei tarvi musta välittää. Sit ne alko paneen, kaveri ei pistäny ees kumia.
Aluks sitä oli ihan jännää ja kiihottavaa kattoo mut sit se alko itestä tuntuu pahalta, vaimo vaan voihki ja tuijotti sitä jätkää. Lopuks se jannu rupes paneen vähä kovempaa ja ähiseen ni sit mä sanoin et varmaan riittää et voitko lopettaa. Kumpikaan ei ollu kuulevinaan, jätkä vaan jatko ja sit laukes karjuen vaimon sisään. Se oli mulle järkytys. Sanoin sit et parempi jos lähdet meneen. Sit se puki nopeesti ja pahoitteli mut huomasin kyl kun se lähteissään virnuili et tuli saatua. Ei ollu hyvä kokemus, meidän suhde ei ollu ton jälkeen enää ennallaan.
Itse olen mukana ja panen vaimoani vuorotellen vieraan/vieraiden kanssa. Meillä ei rakastella kun ollaan kimpassa vaan se on kiima panoa ja miehet vaihtuu vaimon pillussa niin kauan kuin vaimo jaksaa, vaimo saa useita pikku orgasmeja ja ison orgasmin jälkeen vaimo pyytää taukoa, itsekin kuten muutkin miehet saavat useita siemensyöksyjä koska kiihoittuu äkkiä kun näkee toisen panevan omaa vaimoa ja vaimo nauttii täysin.
Rakastelu vaimoni kanssa tehdään kaksistaan myös vieras saa rakastella rauhassa vaimoni kanssa.
Eikä ole koskaan kaduttanut että pannaan vaimoa kimpassa jo yli 6 vuotta. Pelkkiä positiivisiä kokemuksia meillä ja näyttää miehetkin ihan tyytyväisiltä kun saavat panna tosi kaunista ja seksikästä vaimoani.
 
Viimeksi muokattu:
r0s
No ehkäpä aapee oppii, että seuraavan kerran sovitaan tarkemmin säännöt. Ja kannattaa myös miettiä, kenet huolii kolmanneksi.

Suht helposti löytyy netistä miehiä jotka ovat turvallisia eivätkä pahastu vaikka mieskin on mukana touhuissa.

Mutta se vielä aapeelle, että naisen kuuluukin nauttia. Mitä ideaa koko jutussa muuten on?
 
vierailija
Käsittääkseni se on juuri parempi ettei noissa kolmen kimppa -kuvioissa käytä samanikäistä kaveria vaan hankkii juuri nuoremman. Silloin mies ei tule niin paljon mustasukkaiseksi koska ei ole tämä nuori ei ole "vertailukelpoinen". Nuori mies on vaan kokeilu, ei vakavasti otettava uhka aviomiehelle.
 

Minun 22v vaimoni suostui viimein kahden miehen kimppa naiseksi.
23v kaverini kanssa panimme vaimoani kimpassa koko yön pieniä taukoja lukuunottamatta.
Oli todella kiihoittavaa kun oli toinenkin vaimoani panemassa.
En malttaisi antaa vaimon nukkua kun tekee koko ajan mieli.
Täytyy vain antaa vaimon nukkua ennen kuin jatketaan.
 
Meillä on aisurihommista yks kokemus kun oltiin vaimon kans laivalla. Ite ehdotin vaimolle et otetaan joku toinen mies mukaan harrastaan seksiä. Vaimo spontaanisti suostu.
Bongattiin sellanen reilu 20v kundi, juteltiin sen kans ja vaimo alko vähän lähenteleen sitä. Sit jossain kohtaa mä ite kysyin suoraan et haluisko se panna mun vaimoo ja kaveri sano että haluaa. Ne lähti sit edeltä hyttiin ja mä lähin vähän perästä. Hyttiin tultuani ne oli riisunu ja jätkä makas vaimon päällä suudellen sitä. Ensin se vähän hämmenty kun mä tulin mut sanoin et ei tarvi musta välittää. Sit ne alko paneen, kaveri ei pistäny ees kumia.
Aluks sitä oli ihan jännää ja kiihottavaa kattoo mut sit se alko itestä tuntuu pahalta, vaimo vaan voihki ja tuijotti sitä jätkää. Lopuks se jannu rupes paneen vähä kovempaa ja ähiseen ni sit mä sanoin et varmaan riittää et voitko lopettaa. Kumpikaan ei ollu kuulevinaan, jätkä vaan jatko ja sit laukes karjuen vaimon sisään. Se oli mulle järkytys. Sanoin sit et parempi jos lähdet meneen. Sit se puki nopeesti ja pahoitteli mut huomasin kyl kun se lähteissään virnuili et tuli saatua. Ei ollu hyvä kokemus, meidän suhde ei ollu ton jälkeen enää ennallaan.
Älytöntä keskeyttää kun on ensin luvannut vaimon panna toista miestä!
Itselläni ei ole tullut mieleenkään käskeä lopettamaan kesken.
Kaveri on ollut jo vaimosi pillussa niin mitä uutta se voi enää tehdä mitä ei ole jo tehnyt?
Minun vaimoa panee 1vaki ja 3 epäsäännöllisesti ja olen itse mukana.
 

Yhteistyössä