Antaisitko miehesi mennä polttareihin jossa mennään strippiklubille ja mukana olisi sinkkumiehiä?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
mänmen
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29324954:
Aika vaivaantunut olo tulee kyl tosta touhusta.
Vaivaannuttavaa siellä naisena onkin.

Privapuolesta en tiedä, näyttävätkö enemmänkin. Voi olla, että tuo julkinen show on vaan alkumainos tai joku teaseri ja rahalla saa nähdä enemmän ja hienompaa siellä jossain verhon takana.

Valaistus siellä on kyllä tosi hyvä, oma iho näyttää silkinsileältä peileissä ja tasaisen väriseltä. En tiedä, millä se tehdään, kun en valaistustekniikkaa tunne.
 
Peyote
[QUOTE="Justus";29324960]Jos olisit nähnyt ne naiset, niin olisit luultavasti ite nauranut. Suomen taso jotain öö luokkaa näissä hommissa. Ei osata tanssia, riipputissejä, naamat kuin petolinnun perseellä jne..

Jokainen meistä pokaisi yhdenillanjutuiksi paremman tasoisia naisia, enpä ole tuon jälkeen käynyt strippiluolissa Suomessa, kun ei viitsi maksaa tyhjästä.[/QUOTE]

Kuulostaa semmoselta kyllä, etten etenkään haluis oman miehen käyvän tommosissa. En tykkää, että naureskellaan kun toinen näyttelee siinä itseään.
 
"Justus"
Kuulostaa semmoselta kyllä, etten etenkään haluis oman miehen käyvän tommosissa. En tykkää, että naureskellaan kun toinen näyttelee siinä itseään.
Ammatinvalintakysymys, se tanssiminenkin oli kuin jostain huonosta huumorileffasta, pikkusen vaikea olla nauramatta. Ilmeisesti tuossa bisneksessä olevat ihmiset kuvittelevat, että mikä tahansa kelpaa.
 
mänmen
Kysyin mieheltä. Privapuoli on pieni koppi, jossa on pöytä, tuoli ja pieni lava. Pöydällä on vessapaperirulla.

Ei ole kuulemma privassa käynyt, mutta kopin näki kun kaverinsa oli paikassa portsarina. Samapa tuo, vaikka olisi käynytkin, mutta vastenmieliseltä tuntuu. Ei vastaa omaa käsitystäni erotiikasta.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja mänmen;29325022:
Kysyin mieheltä. Privapuoli on pieni koppi, jossa on pöytä, tuoli ja pieni lava. Pöydällä on vessapaperirulla.

Ei ole kuulemma privassa käynyt, mutta kopin näki kun kaverinsa oli paikassa portsarina. Samapa tuo, vaikka olisi käynytkin, mutta vastenmieliseltä tuntuu. Ei vastaa omaa käsitystäni erotiikasta.
Hyi että.

Täytyy sanoa, että mulla on ollut ilmeisesti jotenkin hieman mystifioitu kuva näistä paikoista.
Olen ajatellut, että ne paikat on kuin jossain poliisisarjoissa tai leffoissa.
 
dfsggfd
[QUOTE="jenny";29324907]Ihmiskauppa on kyllä aivan eri asia kuin strippiklubit. 2 tuttuani työskenteli nuorempana stripparina helsinkiläisessä klubissa ja ihan rehellistä työtä se oli muidenkin työntekijöiden osalta. Tuskin kukaan polttariporukka mihinkään hämärään räkälään haluaa mennä strippausta katsomaan.[/QUOTE]

No tuskin, ainakaan kaksplussalaisten miehistä. Hyi, pois se meistä. Määrittele hämärä. Määrittele rehellinen työ.
 
dhfhg
Alkuperäinen kirjoittaja mänmen;29325022:
Kysyin mieheltä. Privapuoli on pieni koppi, jossa on pöytä, tuoli ja pieni lava. Pöydällä on vessapaperirulla.

Ei ole kuulemma privassa käynyt, mutta kopin näki kun kaverinsa oli paikassa portsarina. Samapa tuo, vaikka olisi käynytkin, mutta vastenmieliseltä tuntuu. Ei vastaa omaa käsitystäni erotiikasta.
Kuulostaa rehelliseltä, kunnialliselta ja normaalilta ammatilta. Eikö, tyttöjen äidit? Tanssiiko ne tytöt niin hikisinä, että pyyhkivät siihen vessapeperiin hikistä ihoaan, vai miksi se on siinä pöydällä?
 
"Justus"
No missä tahansa maassa kuin Suomessa paikkojen ja tanssijoiden taso on parempi. Suomessa touhu on lähinnä sketsiviihdettä, maailmalla hommassa on yleensä tyyliä ja tasoa.
 
mänmen
Hyi että.

Täytyy sanoa, että mulla on ollut ilmeisesti jotenkin hieman mystifioitu kuva näistä paikoista.
Olen ajatellut, että ne paikat on kuin jossain poliisisarjoissa tai leffoissa.
Vähän tuosta syystä olen itse käynyt katsomassa, ettei oo tarvinnut miettiä ja ihmetellä päässään. Uskon täysin, kun mieheni sanoo, ettei häntä stripparit kiinnosta tai kiihota. En oikein tiedä, millaista miestä kiihottaa tuollaisessa ympäristössä.

Tämä on toki vaan yhdenlainen paikka, yhdessä kaupungissa. Voi niitä olla toisenlaisiakin.
 
hfghs
[QUOTE="Justus";29325049]No missä tahansa maassa kuin Suomessa paikkojen ja tanssijoiden taso on parempi. Suomessa touhu on lähinnä sketsiviihdettä, maailmalla hommassa on yleensä tyyliä ja tasoa.[/QUOTE]

"Kysyin mieheltä. Privapuoli on pieni koppi, jossa on pöytä, tuoli ja pieni lava. Pöydällä on vessapaperirulla."

Vaikuttaa tasokkaan tyylikkäältä.
 
sgdfsgfd
[QUOTE="Justus";29325049]No missä tahansa maassa kuin Suomessa paikkojen ja tanssijoiden taso on parempi. Suomessa touhu on lähinnä sketsiviihdettä, maailmalla hommassa on yleensä tyyliä ja tasoa.[/QUOTE]

Onko kaunis huora kalliissa huoneessa vähemmän alistettu?
 
gsfdgsfd
[QUOTE="Justus";29325086]Niinkuin kirjoitin Suomessa touhu on mitä on. Niitä on oikeasti hienoja paikkoja olemassa maailmalla missä vedetään hieno show ja naiset ovat kauniita.[/QUOTE]

Höhö, tissit. vs Håhå, rinnat.
 
"Justus"
Onko kaunis huora kalliissa huoneessa vähemmän alistettu?
Mistä helvetistä minä tiedän ketä on huoria ja ketä on alistettu, eikä kauheasti kiinnosta. Tollasesta naurettavasta riipputissien heiluttamisesta saa tuollaiset massit, niin kuulostaa mielestäni ihan hyvältä.

Jos joku maksaisi minulle yhtä paljon siitä, että heiluttelen nyyttejä lavalla, vaihtaisin ammattia.
 
huooooh
Osaatte hienosti tapella kuka on perverssi, tyhmä, alistettu ja ällöttävä. Osaatteko keskustella ilman haukkumisia ja vihjailuja?



Jos jonkun mies on viety sellaiseen baariin niin miten se saa teidät motkottamaan? Miau.
 
mänmen
[QUOTE="Justus";29325086]Niinkuin kirjoitin Suomessa touhu on mitä on. Niitä on oikeasti hienoja paikkoja olemassa maailmalla missä vedetään hieno show ja naiset ovat kauniita.[/QUOTE]

Ei se asiaa muuta, että nainen on nätti, tuolin tilalla samettisohva ja vessapaperirullan tilalla silkkipyyhkeet.
Kyllä se yksinkertaistettuna on tuota ihan samaa, yhtä karua ja vastenmielistä.

Ja maailmalla on noita strippiräkälöitä paljon enemmän kuin Suomessa, vielä paljon pahempiakin. Luksuspaikat on harvassa sielläkin.
 
dhgfhdg
[QUOTE="Justus";29325098]Mistä helvetistä minä tiedän ketä on huoria ja ketä on alistettu, eikä kauheasti kiinnosta. Tollasesta naurettavasta riipputissien heiluttamisesta saa tuollaiset massit, niin kuulostaa mielestäni ihan hyvältä.

Jos joku maksaisi minulle yhtä paljon siitä, että heiluttelen nyyttejä lavalla, vaihtaisin ammattia.[/QUOTE]

Näinpä, kunhan köyhyys ja alistaminen ei näy, niin ihan sama. Vittu mikä "mies".
 
"Justus"
Alkuperäinen kirjoittaja mänmen;29325105:
Ei se asiaa muuta, että nainen on nätti, tuolin tilalla samettisohva ja vessapaperirullan tilalla silkkipyyhkeet.
Kyllä se yksinkertaistettuna on tuota ihan samaa, yhtä karua ja vastenmielistä.

Ja maailmalla on noita strippiräkälöitä paljon enemmän kuin Suomessa, vielä paljon pahempiakin. Luksuspaikat on harvassa sielläkin.
Mutta Suomessa ei ole yhtään hyvää paikkaa, ainakaan minä en ole niistä kuullut.
 

Yhteistyössä