Antakaa kun avaudun tyhmistä ihmisistä!

  • Viestiketjun aloittaja Ugh
  • Ensimmäinen viesti
Ugh
Mistä olisit halunnut keskustella miesten kanssa jotta olisivat olleet edes vähän kiinnostavia, vai olisitko halunnut että mies kyselee ja on muutenkin kiinnostunut?
Baari, tuo paikka missä ihmiset pilaantuvat heti kynnyksen ylitettyään. Ihmisiä sielläkin on, eikä kaikki edes pää täynnä.
Tapaan tosi harvoin miehiä, jotka olisivat olemukseltaan sellaisia, että kiinnostun. Ja nyt ei puhuta treenatusta kropasta tai muodikkaista vaatteista, koska nämä eivät erityisemmin kiinnosta tai ole niitä asioita, jotka itsessään olisivat miehessä puoleensa vetäviä tekijöitä. Se viehätys syntyy jostakin ulkonäön ja aitouden ja fiksuuden yhdistymisestä siihen, että miehellä on pilkettä silmäkulmassa. Tämä ei tarkoita suoraa flirttiä, vaan ehkäpä jotain elinvoimaa tai energiaa.

Joskus voi jutella ihan tavallisista asioista, vaikkapa elämän pienistä ärsytyksen aiheista tai mistä nyt vaan. Mutta oikeastaan silläkään ei ole väliä, sillä toisten kanssa sitä on samalla aaltopituudella ja toisten ei.

Itseäni kiinnostaa tällä hetkellä esimerkiksi psykologiaan ja sisustamiseen liittyvät jutut, mutta pääasia siis olisi, ettei mies olisi esimerkiksi keskenkasvuinen, ryyppäämisestä kiinnostunut tai pitäisi pitkää monologia.
 
AP ei taida tietää sit mitään intohimosta, kun ei tajuu IT-alaan intohimoisesti suhtautuvia. Siin alalla pärjätäkseen sitä on löydyttävä. Ite IT-alalta koulutus ja välillä IT-hommissakin ja aika tuskaa siellä olla kun itseltä ei löydy alaa kohtaan yhtään palavaa intohimoa.

Niin eihän ne pelimarkkinat oo kuin sen 100 miljardin bisnes niin ei tietenkään ole tärkeää. Vittu nää ihmiset on tyhmiä, jotka katsovat maailmaa oman navan kautta eikä osaa yhtään toisen suhteen asettua. Ja kuka oikeasti kuvittelee, että baarissa, jossa suurin osa juo ja juo aika suuria määriä, että ulosanti olisi jotenkin maailmoja mullistavaa pohdintaa ala Hawkins.
Viimesestä lauseesta samaa mieltä.

Mut sit:haluaako ap (tai kukaan normi nainen) miestä jolla on niin palava intohimo johonkin asiaan, että pitää paasata siitä yksipuolisesti raflassa? Jos se intohimo estää vastavuoroisen keskustelun?
Se tietäisi tulevaisuudessa ap:lle yksinäisiä lasten kanssa, kun mies koodailee yömyöhään toisessa huoneessa.
 
Ugh
AP ei taida tietää sit mitään intohimosta, kun ei tajuu IT-alaan intohimoisesti suhtautuvia. Siin alalla pärjätäkseen sitä on löydyttävä. Ite IT-alalta koulutus ja välillä IT-hommissakin ja aika tuskaa siellä olla kun itseltä ei löydy alaa kohtaan yhtään palavaa intohimoa.

Niin eihän ne pelimarkkinat oo kuin sen 100 miljardin bisnes niin ei tietenkään ole tärkeää. Vittu nää ihmiset on tyhmiä, jotka katsovat maailmaa oman navan kautta eikä osaa yhtään toisen suhteen asettua. Ja kuka oikeasti kuvittelee, että baarissa, jossa suurin osa juo ja juo aika suuria määriä, että ulosanti olisi jotenkin maailmoja mullistavaa pohdintaa ala Hawkins.
Johan kerroin ex-miesystävästäni, joka on IT-alalla töissä ja kunnioitan suuresti hänen osaamistaan alalla. Hän on juurikin näitä asiaan todella intohimoisesti suhtautuvia, on tietokoneiden kanssa ollut tekemisissä 12-vuotiaasta saakka ja tietää niistä lähestulkoon kaiken. Ei hän kuitenkaan sosiaalisissa tilanteissa pitänyt pitkiä puuduttavia monologeja aiheesta ja osasi suhtautua humoristisestikin omiin intohimon aiheisiinsa (toisin kuin sinä, just saying). Välillä sitten kun olimme kaksin, kertoi mulle silmät säihkyen jostakin tekniikkaan tai teknologiaan liittyvästä, ja kuuntelin mielelläni! Ihailen ja kadehdin tuollaista paloa johonkin asiaan.
 
Ugh
Viimesestä kappaleesta samaa mieltä.

Mut sit:haluaako ap (tai kukaan normi nainen) miestä jolla on niin palava intohimo johonkin asiaan, että pitää paasata siitä yksipuolisesti raflassa? Jos se intohimo estää vastavuoroisen keskustelun?
Se tietäisi tulevaisuudessa ap:lle yksinäisiä lasten kanssa, kun mies koodailee yömyöhään toisessa huoneessa.
Tämä oli se entisen suhteen varjopuoli. Mies tosiaan koodasi yleensä aamukolmeen, kun itse menin nukkumaan 11:ltä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija ajäaö
pitää itse kysyä mielenkiintoisia haastavia kysymyksiä ja tehdä keskustelusta kiinnostava, ei ole yksipuolista hommaa... tyhmät ihmiset löytää myös toisensa ihan missä vaan.
miksi baari on huono paikka etsiä parisuhdetta, mulla on toiminut ja pitkäaikaisia suhteita ja nyt viimeisimmän pubista löytämäni miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 10 v. Löytääkö ihmiset oikeasti toisensa bussipysäkeiltä, kirjastosta, kioskijonosta, kaverit järjestäneet sokkotreffit ja treffit ovat sitten olleet onnistuneet. Netin kautta olen kuullut tulleen onnistuneita pareja.
 
Eli ex-mies oli kanssa tyhmä ihminen. ;)

Mut sit:haluaako ap (tai kukaan normi nainen) miestä jolla on niin palava intohimo johonkin asiaan, että pitää paasata siitä yksipuolisesti raflassa? Jos se intohimo estää vastavuoroisen keskustelun?
Se tietäisi tulevaisuudessa ap:lle yksinäisiä lasten kanssa, kun mies koodailee yömyöhään toisessa huoneessa.
Mutta tekeekö se ihmisestä tyhmän? Kyllä on tyhmä määreenä nyt kärsinyt inflaation. Rafla on myös hiukan eri ympäristö kuin baari. ;)
 
Eli ex-mies oli kanssa tyhmä ihminen. ;)



Mutta tekeekö se ihmisestä tyhmän? Kyllä on tyhmä määreenä nyt kärsinyt inflaation. Rafla on myös hiukan eri ympäristö kuin baari. ;)
Hmm, onko tässä tyhmyydestä kukaan sanonut mitään?

Vaan että vaikka olisi ministeri ja työstään innostunut, niin silti sen on pystyttävä naiselle puhuessa olemaan paasaamatta, ja keskustella vastavuoroisesti myös naisen asioista.
 
Ugh
pitää itse kysyä mielenkiintoisia haastavia kysymyksiä ja tehdä keskustelusta kiinnostava, ei ole yksipuolista hommaa... tyhmät ihmiset löytää myös toisensa ihan missä vaan.
miksi baari on huono paikka etsiä parisuhdetta, mulla on toiminut ja pitkäaikaisia suhteita ja nyt viimeisimmän pubista löytämäni miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 10 v. Löytääkö ihmiset oikeasti toisensa bussipysäkeiltä, kirjastosta, kioskijonosta, kaverit järjestäneet sokkotreffit ja treffit ovat sitten olleet onnistuneet. Netin kautta olen kuullut tulleen onnistuneita pareja.
Totta, täytyypä itsekin ottaa ihan asiaksi miettiä etukäteen jotakin kysymyksiä ja aiheita :) Voisin olla aktiivisempi aloittamaan ja vaihtamaan aihetta. Monesti kuitenkin on niin, että juttelu on vain ajankulua, koska tietää jo varmasti alusta asti, ettei mies kiinnosta romanttisessa mielessä, joten ei tule niin panostettua.

Itse myös löytänyt nuorempana netistä pari kertaa, mutta nyt ei kyllä kiehdo mennä minnekään Suomi24:een pyörimään.
 
Juuri näin!
Eli AP paljastaa vaan että itsekin on samanlainen sosiaalisesti vajavainen, kun esim. toiselle tärkeätä aihettä vähättelee yms. Toiseksi missään vaiheessa ei käy ilmi, että nämä baari tuttavuudet olisivat keskustelleet parisuhteen/seuranhaku merkeissä tai aikomuksenakaan mitään sen suuntaista tai että olisivat ylipäätänsä sinkkuja. Nämä ovat AP:n omat lähtökohdat.
 
Eli AP paljastaa vaan että itsekin on samanlainen sosiaalisesti vajavainen, kun esim. toiselle tärkeätä aihettä vähättelee yms. Toiseksi missään vaiheessa ei käy ilmi, että nämä baari tuttavuudet olisivat keskustelleet parisuhteen/seuranhaku merkeissä tai aikomuksenakaan mitään sen suuntaista tai että olisivat ylipäätänsä sinkkuja. Nämä ovat AP:n omat lähtökohdat.
Et kai sua kirpaise se että oli just IT-alasta kyse?
Kyllä mulle tuli ainakin semmoinen vaikutelma aloitusviestistä että siinä seuraa haettiin.

Mutta vaikka ei olisikaan semmoinen tilanne, niin ei kaikki naiset ole ihan liekeissä jos joutuvat kuuntelemaan jonkun äijän hehkutusta ammatistaan tai harrastuksestaan, jos naisen asioista ei puhuta.
Semmoisesta luennoimisesta puuttuu vaan power point ja luentosali.
 
Ugh
Eli AP paljastaa vaan että itsekin on samanlainen sosiaalisesti vajavainen, kun esim. toiselle tärkeätä aihettä vähättelee yms. Toiseksi missään vaiheessa ei käy ilmi, että nämä baari tuttavuudet olisivat keskustelleet parisuhteen/seuranhaku merkeissä tai aikomuksenakaan mitään sen suuntaista tai että olisivat ylipäätänsä sinkkuja. Nämä ovat AP:n omat lähtökohdat.
Kyllä voin paljastaa olevani sosiaalisesti törppö, jos se tarkoittaa sitä, että
A) en jaksa kuunnella vieraan ihmisen 10 minuutin monologia jostakin tietokonepelistä
B) en jaksa kuunnella kännitörttöilytarinoita. Miksi minun pitäisi? Ei yhtään miksikään.

Ja varmasti onkin monesti ihan molemminpuolin vain ajanvietettä jutella, eli kumpaakaan ei kiinnosta romanttisessa mielessä. Sanonpa kuitenkin, että valitettavasti useammin miehet ovat minusta kiinnostuneita kuin minä heistä. Eikä nyt tästä ajauduta mihinkään keskusteluun, miten naisilla on kaikki valta parisuhdemarkkinoilla jne. Mielelläni tapaisin useammin itseäni kiinnostavia miehiä.
 
Et kai sua kirpaise se että oli just IT-alasta kyse?
Kyllä mulle tuli ainakin semmoinen vaikutelma aloitusviestistä että siinä seuraa haettiin.
Mahdollisesti sekin, mutta jo koko aloitusviesti on yhtä suurta vähättelyä ja itsensä korkeammalle jalustalle nostamista alkaen ensimmäisestä kappaleesta. Se tässä pännii. Niin hän hakee seuraa, se ei tarkoita että kyseiset henkilöt hakivat. Voidaan siis olettaa, että henkilöiden tarpeet sosiaalisoida ja kommunikoidat ovat täysin erilaiset.

AP on vaan huomio...
 
Ugh
Mahdollisesti sekin, mutta jo koko aloitusviesti on yhtä suurta vähättelyä ja itsensä korkeammalle jalustalle nostamista alkaen ensimmäisestä kappaleesta. Se tässä pännii. Niin hän hakee seuraa, se ei tarkoita että kyseiset henkilöt hakivat. Voidaan siis olettaa, että henkilöiden tarpeet sosiaalisoida ja kommunikoidat ovat täysin erilaiset.

AP on vaan huomio...
Ootpa laatumies(?) kun piilohuorittelet.
 
Summa summarum: AP on tylsä tuppisuu (mutku mä oon introvertti!), ja kun joku baarissa yrittää keksiä AP:lle jotain sanottavaa, hän kokee olevansa parempi kuin kontaktia yrittävä, koska hänellä vain sattuu olemaan erilaiset kiinnostuksen kohteet.

Kyllä se ihan mitä tahansa puhuva on aina parempaa seuraa kuin muita tuomitseva tylsä tuppisuu.
 
  • Tykkää
Reactions: BobbySK
vierailija ajäaö
minusta voisi olla kiinnostavaakin jutella/kysellä asioita, joista tiedän vähemmän esim. tietokonepeleistä, en ole käynyt strippiklubillakaan. Ei tee koskaan pahitteeksi kenellekään avartaa omia näkemyksiään ja ravistella hieman omia ennakkoluuloja.
 
  • Tykkää
Reactions: BobbySK
minusta voisi olla kiinnostavaakin jutella/kysellä asioita, joista tiedän vähemmän esim. tietokonepeleistä, en ole käynyt strippiklubillakaan. Ei tee koskaan pahitteeksi kenellekään avartaa omia näkemyksiään ja ravistella hieman omia ennakkoluuloja.
Hyvin sanottu siellä harmaana. Itsekin pidän uusia asioita ja ihmisiä kiinnostavina. AP:n ongelma ehkä onki se että hänen kiinnostuksensa onkin rajoitttunut. Vähän avartaminen ja ennakkoluulojen poistaminen ratkaisisi tämän:
Mielelläni tapaisin useammin itseäni kiinnostavia miehiä.
 

Yhteistyössä