Anteeksi, mutta nimimerkki "lucifer" ärsyttää suunnattomasti, eikö muita?

  • Viestiketjun aloittaja ei voi mitään
  • Ensimmäinen viesti
ei voi mitään
Jotenkin tulee vaikutelma ylimielisestä tyypistä... voin olla aivan väärässä (ja varmasti olenkin), mutta aina kun luen tuon nimimerkin kommentin, tulee mieleen että vastaus on kirjoitettu siihen tyyliin, että hän ajattelee tietävänsä kaikesta kaiken ja että hänen mielipiteensä on se oikea.

Ethän sä lucifer vain asu Jämsän suunnalla? Siellä on vastaavanlainen tapaus nähty livenäkin :D
 
"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja hähähäh;28165488:
Sulla vain on niin h*lvetin huono itsetunto kun koet noin voimakkaita tunteita jonkun palstalaisen kirjoituksista.
Ei mulla mikään huono itsetunto ole, en ainakaan tunnusta ;)

Täällähän on vapaus muillakin kommentoida tuntemuksiaan kuten haluaa, niin enkös mä saa kirjoittaa jos mua joku ärsyttää.
 
[QUOTE="aloittaja";28165523]Ei mulla mikään huono itsetunto ole, en ainakaan tunnusta ;)

Täällähän on vapaus muillakin kommentoida tuntemuksiaan kuten haluaa, niin enkös mä saa kirjoittaa jos mua joku ärsyttää.[/QUOTE]

No ei tällääsen alootuksen tekeminen susta kyllä mitää positiivista ja varmaa kuvaa anna...
 
Blue
No ei sen enempää kuin moni muukaan tällä palstalla. Ja mitä sitten vaikka ärsyttäiskin? Mitään ei sille kuitenkaan voi, muuta kuin narista (ja se nyt ei ikinä ole fiksua käytöstä), joten kannattaa vain antaa olla.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"Ccc"
[QUOTE="vieras";28165697]En osaa kommentoida mitään nimimerkin takana olevasta ihmisestä, mut tuo itse nimimerkki on aivan kammottava, lusiferhan on saatana! Hyi järkky.[/QUOTE]

Tarkoittaa kylläkin valonkantajaa, latinaa nääs.
 
  • Tykkää
Reactions: Kissimi
"hmmm"
Hän ja pari muuta koittavat vain väkisin olla veemäisiä palstalla, koska irl he ovat taatusti pullantuoksuisia, pyöreitä ja herttaisia äityliinejä, jotka toivovat että pystyisivät tosielämässäkin sanomaan vastaan ja vittuilemaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
lucifer
[QUOTE="vieras";28165697]En osaa kommentoida mitään nimimerkin takana olevasta ihmisestä, mut tuo itse nimimerkki on aivan kammottava, lusiferhan on saatana! Hyi järkky.[/QUOTE]
se on kylläki ihan grillistä otettu nimimerkki....
 
lucifer
[QUOTE="hmmm";28165727]Hän ja pari muuta koittavat vain väkisin olla veemäisiä palstalla, koska irl he ovat taatusti pullantuoksuisia, pyöreitä ja herttaisia äityliinejä, jotka toivovat että pystyisivät tosielämässäkin sanomaan vastaan ja vittuilemaan :)[/QUOTE]pullantuoksuinen- kyllä, pyöreä- ei enää, herttainen äityli-kyllä, ja ihan osaan oiokeassa elämässäkin avata suuni ja sanoa jos tilanne vaatii.
 
lucifer
niin ja lucifer on oppinut palstaa lukiessaan että on kasvattanut pentunsa ihan väärin, mutta hän kun ei välitä siitä yhtään ja jatkaa omalla tyylillään edelleen. tämä siis tarkoittaa sitä että hän ei tiedä mistään mitään, kommentoi vain omia mielipiteitään ja omaa tyyliään.
 
[QUOTE="vieras";28165697]En osaa kommentoida mitään nimimerkin takana olevasta ihmisestä, mut tuo itse nimimerkki on aivan kammottava, lusiferhan on saatana! Hyi järkky.[/QUOTE]

Se on myös grillimerkki :D
 
"nuuh"
Ei aiheuta suuunnnatonta ärsytystä täällä. Vastailee ketjuun kun ketjuun eikä odota vain omaa hehkutus/imutus/pimpitusketjua johon vois jollain kumman syyllä liittää yläviistotissivakokuvan.
 

Yhteistyössä