Anteeksi, mutta nimimerkki "lucifer" ärsyttää suunnattomasti, eikö muita?

  • Viestiketjun aloittaja ei voi mitään
  • Ensimmäinen viesti
En ole huomannut että ärsyttäisi. :O
Ja minusta tuo nikkikin on hauska, just nimenomaa tulee se grilli/grillaustuotteet mieleen. :D
 
[QUOTE="Jee";28166162]No vaikuttaahan hän sellaiselta näsäviisastelevan teinin tasolle jääneeltä vittupäältä, mutta niin vaikuttaa moni muukin tämän palstan kirjoittajista.[/QUOTE]

Täällä nyt tuntuu kaikki olevan teinejä milloin mistäkin syystä :D Eli me ei kukaan täällä oikein suostuta kasvamaan aikuiseksi.
 
[QUOTE="Jee";28166253]Niin, joillain säilyy iloinen ja utelias lapsenmieli koko ikänsä, jotkut "ukkoutuvat" jo hyvin varhain ja jotkut jäävät pätemistarpeisen ja vittuilevan teinin tasolle. Meitä on moneen junaan.[/QUOTE]

Toki toki, meissä kaikissa asuu pikkuinen teini :D Vaikka oltaisiin missä junassa.
 
kiitos kysymästä
kyllä ärsyttää. joka helvetin ketjussa leuhkimassa rahallaan ja velattomuudellaan vaikkei se asiaan mitenkään liittyskään. Itseään täynnä ja sen kyllä huomaa.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos kysymästä;28166272:
kyllä ärsyttää. joka helvetin ketjussa leuhkimassa rahallaan ja velattomuudellaan vaikkei se asiaan mitenkään liittyskään. Itseään täynnä ja sen kyllä huomaa.
Mä en oo kyllä huomannut. Oonkohan mä jotenkin sit semmonen että hyppään tommosten ohitse vaan.
 
"vieras"
Itseäni ärsyttää tasaisesti kaikki, joko joku on liian lässyttävä, sovinisti, naiivi, agressiivinen, provosoiva yms., joskus ärsyynnyn itseenikin. Pääasiassa on kuitenkin päiviä, jolloin ei ärsytä kenekään ulosanti. Ennen wanhaan vielä jaksoin väitellä asioista, nykyään osaan jo vältellä ketjuja joissa tiedän samojen aiheiden toistuvan vuodesta toiseen, ja joissa esitetään aina samat argumentit ja aina niissä on se joku sama pölvästi joka provosoi.
 
"Jepulis"
Aluksi joo, mutta sitten tajusin kuinka lapsellisesta tyypistä on kyse ja lakkasi ärsyttämästä. Yleensä enemmän ärsyttää ne jotka voi ottaa tosissaan ja vielä ärsyttävämpää on, jos se vaikuttaa älykkäämmäkltä. Tässä lähinnä naurattaa usein kuinka yksinkertainen ihminen onkaan kyseessä. Sama Kengurun ja esimerkiksi vicyn kohdalla. Tulee vähän sama ilmiö, aluksi ärsyttää ja sitten muistaa taas kenen kanssa juttelee eikä jaksa jatkaa kovin tosissaan. :)

Älä välitä.
 
Olen saanut sellaisen kuvan ko.nikistä, että on elämässään vaiheessa, ettei tartte muiden ajatuksista hirveästi mieltään pahoittaa. Rispektiä siitä. En koe voivani ärsyyntyä ihmisestä, joka vaikuttaa tyytyväiseltä elämäänsä ja elelee sitä muita vahingoittamatta, perustelee mielipiteensä vaikka eivät aina massan linjaa noudatakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Data ja BootyPeppi
lucifer
Tää on kuitenkin Luciferin ittensä aloittama ketju! :saint: Sehän haluaakin olla välillä vähän ärsyttävä, joten sohii vähän murkkupesää ja kattoo, kuinka pitkä ketju saadaan aikaiseksi. :LOL:
tähän voin sanoa että valitettavasti ei ole itse aloitettu, todella harmi oikeastaan kun en itse keksinyt. tämä on ollut mielenkiintoinen luettava töiden välissä, saanut nauraa:D
 
lucifer
Olen saanut sellaisen kuvan ko.nikistä, että on elämässään vaiheessa, ettei tartte muiden ajatuksista hirveästi mieltään pahoittaa. Rispektiä siitä. En koe voivani ärsyyntyä ihmisestä, joka vaikuttaa tyytyväiseltä elämäänsä ja elelee sitä muita vahingoittamatta, perustelee mielipiteensä vaikka eivät aina massan linjaa noudatakaan.
tämä sai mut oikeasti herkistymään ja silmät kostumaan:hug:
 
"vieras"
Olen saanut sellaisen kuvan ko.nikistä, että on elämässään vaiheessa, ettei tartte muiden ajatuksista hirveästi mieltään pahoittaa. Rispektiä siitä. En koe voivani ärsyyntyä ihmisestä, joka vaikuttaa tyytyväiseltä elämäänsä ja elelee sitä muita vahingoittamatta, perustelee mielipiteensä vaikka eivät aina massan linjaa noudatakaan.
Elämäänsä tyytyväinen valehtelija, jonka perustellut mielipiteet on 99% hymiöitä. Oi kyllä, vakuuttavaa.
 
46894
Tää on kuitenkin Luciferin ittensä aloittama ketju! :saint: Sehän haluaakin olla välillä vähän ärsyttävä, joten sohii vähän murkkupesää ja kattoo, kuinka pitkä ketju saadaan aikaiseksi. :LOL:
No ei yllättäis jos ois hänen itsensä aloittama ketju. Muuta en nimimerkistä muistakaan kuin sen että aina itkee ettei häntä noteerata palstan ärsyttävin-ketjuissa tai muissa sen tyylisissä.
 

Yhteistyössä