Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Huomenta siskot =)
En tiiä onko täällä kovin innokkaita kohdun napukan räplääjiä :D mutta jos on ni apu olis tarpeen..menkat oli sen 7pv ja eilen vasta napukka oli illalla kovettunu. Noh tänä aamuna menin sitte räpläämää uudestaa ja ihan löllerö ja valkkarii jäi reippaasti sormeen..eli voisko se ovis nyt tehäkkii tepposen ja puskee vaan samantien päälle :eek: ku normaalisti ovis olis vasta 8-12pv kuluttuu..eikä näin pian..testaan kyl koton illal ovistestil et mitä näyttää..on miula joskus aikoinaa ollu muutama kierto vaan sen 24pv..eli eihän se mahottomuuskaan ois jos ovis jo tulis..mutta voiko se napukka olla viel menkkojen takii tommoi lörö..?Normaalisti ei oo ikin ollu näin pitkälle ku nyt jo kp9/30-35 ain enne kovettunu viimistää kp7..

Pitääpä sitä ihmisen vaivata päätään monel assiil.. :D noh onneks keskiiikkona se ultraus..eikös sieltä pitäs näkyy munasolun kypsyys asteenki..?
 
RouvaB
1) Vaikuttivatko hormonit luonteeseenne?
Teroja syöneenä voin sanoo et meikä on kunnon pirtti hirmu..rähisen ja rähjään..sit saatan pillitää vaan..viime kierto nyt oli suht ok..sillo ei puristanu nii kovasti vanne päätä.

2) Entä kuinkas kroppaan?
Joo nälättä iha homonaa ja turvottaa terojen aikaa..inhottavaa..mut yleesä se on helpottanu menkkojen loputtuu kunnes taas joutuu alottaa uuden tero kierron.

3) Kauan aiotte näitä syödä (jos ei tehoa) ja mitäs sitten?
Syön jos lekuri määrää ainakii useemman kierron,mut toivoisin saavani jotain muuta tehokkaampaa..ku ei viel tiiä et mikä tätä kroppaa vaivaa
 

Sunnuntai 6.7 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



Piglet...................24/27...........yk8..........esikoinen..ter.+clomit+met.
Aurora72.............15/30-39.......yk4.........1.yhteinen...primilut+clomit
Solina83..............21/28.............yk14........kolmas..........clomit+luget mm77................26/n.27..........yk20kk.....toinen...........terot
mama-84.............25/28............yk20........toinen...........ei vielä mtn
Milo......................21/??............yk 6.........esikoinen......clomit
suikku..................4/29-32......yk13........esikoinen......clomit+terot
JJ-t.......................11/n.32.........yk07/07...esikoinen......clomit
Rouva Pikkumyy...32/28-29......yk 2.........1. yhteinen....luget
pilvilinna...............60/28-?........yk10........esikoinen.....clomit+luget
juttis.....................35/30-33...........yk2..........esikoinen
Rosetta................28/38-48.....yk 10..........esikoinen.....ei vielä mtn.
Tähtisäde.............5/26..........11/07.......esikoinen......clomit+
....................................................................terot+femostanit
Milliäinen..............36/35...........yk??........esikoinen.....clomit+terot
Julietta.................37/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Stella82...............82/30-32......yk 9.........esikoinen.....terot
Nuusku................85/26............yk...........neljäs...........clomit+terot
kaa.....................32/34-36........08/07......esikoinen...ei vielä mtn.
Hani-...................32/??..............11/07......toinen........ei vielä mtn.
Tanjusha82.........20/30..............yk8............kolmas............clomit+terot
Emili.....................13/33-42............yk9.............??
titonia................39/??...............09/07..........esikoinen.......clomit+terot
tyty86.................9/30-35.............yk5.......esikoinen.......terot
Rouva B.............11/??..............yk4 (tjot 3v)..esikoinen...terot
Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen



Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä
Velvet Kiss, yritys jatkuu syksyllä
Linna, yritys jatkuu syksyllä
Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7..........toinen............
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009................yk11...esikoinen
[/colour][/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
iltaa naiset!!toivottavasti on ollut kiva viikonloppu :saint: mulla ollut kiireistä ja se on kiva..tossa perjantaina olinkin kirjottanut että lämmöt oudosti koholla, en siis mittaillut vielä alkukierrossa. no perjantaina sitten koko päivän outoa pistävää selkäkipua koko päivän ja kn pehmeä, ei kuitenkaan mitään kunnon limoja, ovis!!?? :eek: lämmöt on koholla ja se selkäkipu loppui kun seinään, mitä tää nyt on??

menee kyllä hermot kun eka clomikierrossa ovis normaalisti kp 18, sitten kp33 ja nyt kp 9 :headwall: ei oltu pupuiltu, kun mies ei oo ollut kotona menkkojen jälkeen, helvetti jos se oli jo!!! :kieh:

rouva b tervetuloa mukaan!! noista teroista piti sen verran sanoo (en lukenut muiden vastauksia hirveen tarkasti) että ovistahan ne ei estä, vaan ne vaikeuttaa simppojen kulkua, koska limat muuttuu erilaisiksi! ja niiden syönti pidemmällä tähtäimellä pitäisi auttaa siihen että kierrot lyhenevät.

tytysulla aivan sama kun mulla!!! testasitko?? mulla kun ei tikkuja ole niin ei osannut varmaksi sanoa, samaa kun mietin että menkkojen jälkeistä limaa/löllö kn :/ mutta noi lämmöt mua mietityttää! voiko ovis ihan oikeesti tulla kp9??
 
Heippa kaikille! Olen koittanut pitää taukoa täältä kesäloman ajan, on ollut kivaa vaihtelua olla tietämättä mikä kp on menossa (= Millähän ihmeellä tädin sais pysyyn poissa vielä viikon lopulle asti?? Vois sit aloitaa terot ja pääsis heti elokuun alkupuolella ultraan katsomaan olisko uudet lääkkeet tehonnut paremmin. Alkaako teillä muilla terojen jälkeen vuoto heti vai meneekö aikaa? Mulla eka terolutkuuri aloitti vuodon seuraavana päivänä loppumisestaan ja tokan kuurin jälkeen kesti kuusi päivää.
 
tyty Mä en osaa sanoo tohon kohdunnupukka-juttuun mitään. Ite en oo ikinä osannu tutkia sitä enkä tiä missä se tarkalleenottaen ees on...tai siis no paikan tiän, mut missä siä :D Kyllä siä ultrassa nimenomaan näkee ne munikset ja lekuri mittaa sen/niitten koon mistä sit päätellään millon se ovis on vai onko jo ollu.

Milliäinen Mul kans terot vaikutti vuotoihin vähän miten sattu. Kerran vuoto alko kun olin vasta puolesvälis kuuria, yhel kerral odotin tiäs kuin kauan ku olin jo lopettanu terot. Sit mulla tuli niitä sellasia tuhruvuotoja... ja terojenhan pitäs nimenomaan korjata juuri noita asioita :kieh:
Voihan video ku viikonloppu taas meni äkkiä. No, mullahan ei oo töihinmenoo aamulla, mut ohan tuo kotosallakin olo työtä ja sitä vaan odottaa että mies tulis jo töistä seuraks. Onneks tytöl näyttäs olevan pahin eroahdistus ohi ja mä saan jopa käydä yksin vessassa!! Ihanaa tämä kotiäitiys silti on :)
 
JJ-t, niin, terolutiahan voidaan syödä yhtäjaksosestikin jos niillä esim. yritetään "kuivattaa" endoa.. ja sellasen kuurin aikanahan ei kuulema voi tulla raskaaks. Ja oon käsittäny että se perustus juuri siihen oviksen estämiseen (estrogeenit ym. tarvittavat hormonit niin alhaalla että mikään ei kasva, ei endopesäkkeet, mut ei myöskään ne munarakkulat?), vähä samanlailla kun e-pilleritkin. Mutta tosiaan siitä en sit tiedä, miten käy kun syö ns. syklisesti (10pv/kk) pisemmän aikaa...
 
jj-t eilen testasin ja ovis tikkuun tuli haamu-->eli siis nega..noh tänää taas tota napukkaa koetin ja iha löllerö ja auki :eek: mitä hittoo..pittää tänää viel testaa ovista mut tosi tosi outoo..onneks on se lekuri..ei oikee kroppa toimi..muutenkii ihme olotiloja..kiukkusuutta jne..en tiiä..kaipa tää kroppa vaan rupee sekoomaa :D
 
Heippa kaverit!! Oon ollu palstatauolla. Hiljasta ollu kierron ajan..tai samanlaista, ku viime kierrossa. Oviksesta ei tietoa, ei oo tullu edelleenkään mitään oireita siitä, enkä tosiaan tikuttele sitä (tiiä sit pitäskö?!). Tänään kp22 ja kävin progesteronikokeessa, huomenna soitan iltapäivästä vastauksen. Tuun sit ilmottaan. Kysymys: Jos nyt tuo arvo on hyvä, tarkottaako se sitä, et ovis on jo tapahtunu? Vai voiko se vielä olla tulematta?
HYI PEIJOONI, ku on kylymä!! Sormet jäässä! Ja on HEINÄKUU!! :snotty:
suikku kuin sun laihutus etenee? Onko kiloja karissu? Mulla kauhee liikuntavimma päällä. Joka päivä päästävä lenkille. Siistiä! :)
No joo..jos lähtis saunomaan, jois sit lasin viiniä..NAM!
 

Tiistai 8.7 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



Piglet...................26/27...........yk8..........esikoinen..ter.+clomit+met.
Aurora72.............17/30-39.......yk4.........1.yhteinen...primilut+clomit
Solina83..............23/28.............yk14........kolmas..........clomit+luget mm77................28/n.27..........yk20kk.....toinen...........terot
mama-84.............27/28............yk20........toinen...........ei vielä mtn
Milo......................22/34............yk 6.........esikoinen......clomit
suikku..................6/29-32......yk13........esikoinen......clomit+terot
JJ-t.......................13/n.32.........yk07/07...esikoinen......clomit
Rouva Pikkumyy...34/28-29......yk 2.........1. yhteinen....luget
pilvilinna...............62/28-?........yk10........esikoinen.....clomit+luget
juttis.....................37/30-33...........yk2..........esikoinen
Rosetta................30/38-48.....yk 10..........esikoinen.....ei vielä mtn.
Tähtisäde.............7/26..........11/07.......esikoinen......clomit+
....................................................................terot+femostanit
Milliäinen..............38/35...........yk??........esikoinen.....clomit+terot
Julietta.................39/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Stella82...............84/30-32......yk 9.........esikoinen.....terot
Nuusku................87/26............yk...........neljäs...........clomit+terot
kaa.....................34/34-36........08/07......esikoinen...ei vielä mtn.
Hani-...................34/??..............11/07......toinen........ei vielä mtn.
Tanjusha82.........22/30..............yk8............kolmas............clomit+terot
Emili.....................15/33-42............yk9.............??
titonia................41/??...............09/07..........esikoinen.......clomit+terot
tyty86.................11/30-35.............yk5.......esikoinen.......terot
Rouva B.............13/??..............yk4 (tjot 3v)..esikoinen...terot
Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen



Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä
Velvet Kiss, yritys jatkuu syksyllä
Linna, yritys jatkuu syksyllä
Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7..........toinen............
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009................yk11...esikoinen
[/colour][/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
huomenta :wave: tässä taas listaa, onko päivät oikein kaikilla??

jouduin perumaan sen gyne ajan torstailta, ei vaan ole yksinkertaisesti rahaa mennä :ashamed: lomallekkin pitäis mennä, ottaa joku äkkilähtö ja sinne pitäis säästää, eikä sekään tunnu onnistuvan |O

jos mun kp:t ei olis13 niin voisin sanoa että oon raskaana!! :eek: väsyttää kokoajan ja päätä särkee ja huimaa. kurkku on ihan sika kuiva kokoajan ja joutuu juomaan hirveesti. sitten pissattaa ja maha on sekasin :ashamed:

...johtuisko clomeista, en tiä?? jos oviskin jo oli... onkos teillä joilla oviskipuja, niin millon ne kivut verraten oviksen itsensä tapahtumista?? mulla juili koko perjantain alaselkää, lauantai-iltana vasta päästiin pupuileen :/ liian myöhästä...?? no, eihän sitä tiedä oliko se jo!

helvetti näitä kuumia aatoja!! :kieh: kaikkea sitä joutuu nainen kestämään!! :headwall: :LOL:

mukavaa päivää kaikille :wave:
 
ei täällä kuitenkaan ovista pukannu kuten napukasta luulin..kun ei limoja ollu..kai se napukka vaan sekoili jotenkii..en tiiä..nyt on iha kova..noh kaipa se ovis sieltä viel tulee..ei oo ollu kyl seksii kohta 3vk..alkaa vituttaa..ukkoo ei vaa kiinnosta...ihme toimintaa,, :/
jj-t oviskipuja voi olla ennen ja jälkee ovksen =) se on yksilöllistä..
 
tyty Voi rähmä sentään! Jaksuja! :hug:
JJ-t Sulle kans halit :hug: Kunpa nyt pääsisitte sinne lomalle! Lepuutat ja tuuletat aivos kunnolla ja unohat hetkeks nää jutut! Ihnottavaa kun kaikki on aina rahasta kiinni...
t: nimim. "korviaan myöten veloissa ja pankin orjana seuraavat 30 vuotta - oleva" :(
 
Täältähän löytyy p.aukisia muitaki..itte tossa just maksoin 100? laskuja..JIPPII, on se vaan niin mukavaa! Ja olis tarkotus lähteä shoppaileen..MILLÄ RAHALLA!?! Miehellä loma just ja minireissua suunnitellaan. Hotelliyöstä jo jou'uttiin luopua. On se vaan kallista tämä omakotitaloelämä! Ja täällä kans pankin orjina..varmaan koko loppu elämä. :ashamed: Paskan paskat!
JJ-t kp tänään siis 23/34, ku eilen oli tuo 22. :) Kiitti jälleen! :wave:
 
milo ihan ok menee painon pudotus.. hiljaa alaspäin.. perhana ku siihenki vaikuttaa toi kilpirauhasen vajaatoiminta ja ku lääkitys oli viel väärin ni ei meinaa pudota.. mut housuista näkee et senttejä kyl on lähteny :)
 
Kerrotaan kokemukset vyöhyketerapiasta. Mutta MUTTA..MITÄ IHMETTÄ!?!? Progesteroniarvo on 168!!!!! Kävin jo jättään lapsettomuuspuolellekki paniikissa kysymyksen tosta.
Onko jollain kokemusta/tietoa?
Mitkähän siinä on viitearvot? Jäi kysymättä hoitajalta. Se oli itekki aivan ihmeissään! Lupas kysyä asiaa lääkäriltä ja soittaa sit mulle. Voi vaan olla, et soittelee vasta huomenna..saa nähä! Pelottaa!! :/
 
milo, vastailin tuolla toisellakin puolen jo, mutta tuli mieleen että ethän oo nyt sekottanu progesteronia ja prolaktiinia..? Jälkimmäiseenhän toi arvo ois äärimmäisen normaali ;) ei noi hoitajat yleensä tiedä niistä kyl mitään...
 
mm77 Joo kyl se tosiaan progesteriarvo on, jonka kattovat! :) Kävin vastaan lapsettomuuspuolellekki sulle. On tämä kyllä merkillistä!!!

Muillekki tiedoks: hoitaja soitti takas. Kahen lääkärin kans oli tuumannu arvoa. Olivat varmoja, et oon tosi kipeä tällä hetkellä. Kysy sitä ja menin onneton sanoon, et pientä nippailua vaan havaittavissa. Olisivat ultranneet, jos olisin kipeä. Pitää heti ilmottaa, jos tulee kipuja. Meinasivat, et ehken useempi munasolu irronnu ja et ovis olis nyt. Vauvantekopuuhiin patisti..jännä seki muuten, ku eikö sitä käsketä yleensä välttään, jos useempi munis irronnu samalla kertaa!?! Mut kyl me TODELLAKI aiotaan käyttää superovis hyväks..sehän nyt on selvä!
N.kahen viikon päähän laitto ultran, tahtovat tarkastaa tilanteen. Erikoinen tilanne kyllä!! :/
 
Joo, mulle viime syksynä tyrkytettiin clomeja ja ihmettelin sitä, että miks kun ei ovulaatiossa oo näkyny ongelmaa, niin selitti että jos irtois kaks niin ois tuplamahdollisuudet, siis että jompi kumpi hedelmöittys ja vielä kiinnittyskin! Ja niinhän se loogisesti aatellen on.. ja ei ois kyl mitään sitä vastaan että tulis niissä hoidoissa samalla kaksoset niin ei tarvis ihan heti taas olla ronkittavana :kieh: tai no joo, plääh. Kun saatas nyt edes joskus se ykski yhteine :ashamed:
 

Yhteistyössä