Arman Alizadin ero astunut voimaan

  • Viestiketjun aloittaja Kotiin jumitettu yh
  • Ensimmäinen viesti
No mikai ihmeessä ne naiset suostuu tollaseen pompotteluun? Ei siihen oo pakko suostua. Asioista kuuluu keskustella, sanoa ja sopia.
Yhtäläisesti se nainen voi ilmoittaa, että meen muuten likkojen kanssa päivänä X sinne ja tänne. Hoida lapset tai hommaa hoitaja. Ei se oo niin vaikeeta.

Mä taisin lainata väärää viestiä, mut pointti varmaan tuli jokatapauksessa selväksi.
Just näin.
 
vierailija
Voi voi. On se elämä joillekin niin yksinkertaista. Dumppaa vaan kakaran jollekin niin asiat hoituu... Noinkohan helppoa se on kaikille.
Ei varmasti ole. Mutta oikeasti nainenkin voi tehdä niin, että vain ilmoittaa menonsa ja mies kyllä pärjää lasten kanssa kun täytyy pärjätä. Muutaman kerran jälkeen fiksu mies ymmärtää yskän ja jatkossa asioista sovitaan yhdessä.
 
vierailija
Ei varmasti ole. Mutta oikeasti nainenkin voi tehdä niin, että vain ilmoittaa menonsa ja mies kyllä pärjää lasten kanssa kun täytyy pärjätä. Muutaman kerran jälkeen fiksu mies ymmärtää yskän ja jatkossa asioista sovitaan yhdessä.
Ongelma taisi olla ettei mies katso lasta lainkaan? Edes pyytämällä. Eihän mitään ongelmaa olisikaan jos mies hoitaisi lasta.
 
vierailija
Maailma on myös helvetin epäreilu miehelle.
Eron jälkeen olet vain tulonsiirtokone exän suuntaan, itelles jää minimit kelan laskureiden mukaan.
Onnekseni sain lapset itselleni jonkun aikaa eron jälkeen, ei toki rahan vuoksi halunnut vaan kun rakastan lapsiani.
Pisti silmään tuo "arvatkaa kenelle JÄÄ huoltajuus"
Voi helevetti itse olen iloinen kun sain (lähi)huoltajuuden. Lapset on niin lyhyen aikaa pieniä niin en ois halunnut että näen heitä vaan joka toinen vkl koska silloin olisin menettänyt paljon. Aikaisemminkin olen jo menettänyt repputyöläisenä paljon lasten lapsuudesta niin en halunnut enään.
MIKSI OI MIKSI KIRJOITAT AINA ENÄÄN?? Kai tiedät, että se on enää eikä enään?
 

Yhteistyössä