Asiaton, hajuton,mauton, navaton, perseetön, raoton, tissitön, vaoton ketju..

Mä olen nyt ihan pudonnut kelkasta tai sitten mulla on eri käsitys kalliista vaatteesta kun tuolla yhdessä ketjussa puhutaan kalliista lastenvaatteista ja siellä sitten puhutaan 40 euron housuista ja minun mielestäni ne eivät ole mitenkään kalliit....
 
Niin noh... Merkistä riippuen, asetetusta budjetista tai hintatavoitteesta, materiaalista, halusta maksaa... niin ja minkä ikäiselle tuon hintaiset housut ostetaan. En välttämättä tuhlaisi noin paljon meidän koululaisten vaatteisiin. Kun ei ne pysy ehjänä kuitenkaan. Jostain syystä meidän poikien housut on jatkuvasti rikki polvista :|
 
Eli mulla siis on erilainen käsitys. Ostin aikanaan kun likka oli joku 14v hänelle pellavacaprit jotka maksoivat 150e. Silloin kirpaisi. Ja juu, en juuri osta tuon hintaisia kun ne on mielestäni jo kalliimman puoleisia mutta tuo 40e on mielestäni alempaa keskitasoa lasten housuissa.
 
Eli mulla siis on erilainen käsitys. Ostin aikanaan kun likka oli joku 14v hänelle pellavacaprit jotka maksoivat 150e. Silloin kirpaisi. Ja juu, en juuri osta tuon hintaisia kun ne on mielestäni jo kalliimman puoleisia mutta tuo 40e on mielestäni alempaa keskitasoa lasten housuissa.
vähän on järki karannu lapasesta. :O
ei pahalla kuitenkaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27843515:
vähän on järki karannu lapasesta. :O
ei pahalla kuitenkaan..
Niin kuin mä sanoin...mulla on erilainen käsitys kalliista :ashamed: mun 12v pojalla on samasta liikkeestä hankittuja paitoja...T-paidat maksoivat noin 60e/kpl...meillä tosiaan on laidasta laitaan. On mun tekemiä H&M vaatetta ja sitten noita ja kaikkea siltä väliltä. Mistä se sitten mahtaa johtua, että mä nään tuon 40e niin pienenä summana?
 
Niin kuin mä sanoin...mulla on erilainen käsitys kalliista :ashamed: mun 12v pojalla on samasta liikkeestä hankittuja paitoja...T-paidat maksoivat noin 60e/kpl...meillä tosiaan on laidasta laitaan. On mun tekemiä H&M vaatetta ja sitten noita ja kaikkea siltä väliltä. Mistä se sitten mahtaa johtua, että mä nään tuon 40e niin pienenä summana?
pitäis olla ihan hiljaa vaan, ei ne omatkaan ostokset ole ihan niin järkeviä. en tosin puhu vaatteista. :ashamed:
 

Yhteistyössä