Asiaton, hajuton,mauton, navaton, perseetön, raoton, tissitön, vaoton ketju..

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27871480:
Liikaa istumista huonolla, kovalla työtuolilla :D

Nyt makaan sohvalla. Sattuu silti. Tai oikeastaan vähän ehkä enenmmän lantioon. Ehkä.
mua taas yskittää. Eikä se ole nyt lähtenyt yskimällä.
Mulla on tuberkuloosi, ehkä.

Tai sitten ei. Mutta mielikuvissani voisin olla sellainen keuhkotautinen, jollaisista luin nuoruudessani. Joita lähetettiin keuhkoparantolaan vuoristoilmaan. Heiveriöisiä.

En ole heiveröinen, mutta vuoristoilma ja lepotuolit olisivat ehkä kivoja.

Ehkä.

Et muistaisi kirjaa, jossa joku nuori hauras tyttö lähetettiin keuhkoparantolaan...
 
mua taas yskittää. Eikä se ole nyt lähtenyt yskimällä.
Mulla on tuberkuloosi, ehkä.

Tai sitten ei. Mutta mielikuvissani voisin olla sellainen keuhkotautinen, jollaisista luin nuoruudessani. Joita lähetettiin keuhkoparantolaan vuoristoilmaan. Heiveriöisiä.

En ole heiveröinen, mutta vuoristoilma ja lepotuolit olisivat ehkä kivoja.

Ehkä.

Et muistaisi kirjaa, jossa joku nuori hauras tyttö lähetettiin keuhkoparantolaan...
Voi itku :hug:

Metsänpeitto :hug:

Ittelläni kuumetta ja kurkku kipee. Pienimmäinen kuumeessa, nuhanen ja kurkkukipunen. Ääh.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
mua taas yskittää. Eikä se ole nyt lähtenyt yskimällä.
Mulla on tuberkuloosi, ehkä.

Tai sitten ei. Mutta mielikuvissani voisin olla sellainen keuhkotautinen, jollaisista luin nuoruudessani. Joita lähetettiin keuhkoparantolaan vuoristoilmaan. Heiveriöisiä.

En ole heiveröinen, mutta vuoristoilma ja lepotuolit olisivat ehkä kivoja.

Ehkä.

Et muistaisi kirjaa, jossa joku nuori hauras tyttö lähetettiin keuhkoparantolaan...
Pikaista paranemista. Nyt on kyllä liikkellä sellaista sinnikästä yskätautia. Tai siis täällä ainakin on. Tuntuu, että melkein kaikki lapsista on röhineet vuoden alun eskarissa. Sellainen niiskutus, röhintä kuoro kun menee eskariin lasta hakemaan. :D Ja voi sitä iloa, kun kaikilla näyttää olevan aina se yksi hiha täynnä vaaleampia viiruja.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Niin ja Metsis. Parempi tuoli :D

Meillä on sellainen, että se on aivan liian matala. Ranteet kipeytyy kirjoittaessa. Perse jaksaa ihan hyvin, mutta kädet on ihan luonnottomassa asennossa.
Joo. Mulla on sellainen ikivanha työtuoli, jossa ei mm ole lainkaan pehmuisteita. Eihän mun herkkä ahterini kestä siinä istua, vaikka siinä ahterissa itsessään onkin niin paljon pehmusteita :D

Ja sitten pitää vielä koulussa istua monta tuntia päivässä : /
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27871761:
Joo. Mulla on sellainen ikivanha työtuoli, jossa ei mm ole lainkaan pehmuisteita. Eihän mun herkkä ahterini kestä siinä istua, vaikka siinä ahterissa itsessään onkin niin paljon pehmusteita :D

Ja sitten pitää vielä koulussa istua monta tuntia päivässä : /
Mites olisi sellainen aktivoiva -pyllytyyny. Se antaisi sekä mahdollisuuden liikuntaan, että paljon kaivattua pehmustetta takapuolelle. Sellainen siis, millä voi tasapainoilla. :D
 
Minä vähän harkitsin itselleni :D Mites olisi jumppapallo :D Herättäisiköhän liikaa häiriötä muissa. Ei siis lapsille, vaan meille aikuisille :D
Mulla olis kyllä jumppapallo. Huomenna voisinkin täyttää sen (se on tyhjä siis), ja kokeilla työskennellä sen päällä istuen. Se on vielä aika iso pallo, tulee tarpeeksi korkealle työpöytään nähden :D
 
  • Tykkää
Reactions: Queen of Nothing

Yhteistyössä