Asiaton, hajuton,mauton, navaton, perseetön, raoton, tissitön, vaoton ketju..

20 euroa olis tasapainotyyny-nimellä myytävä juttu CO:lla. Taidankin kyllä ehkä hakea huomenna sellaisen.

Se vois ehkä myös säästää meidän keittiöntuoleja. Tykkään, kun on nätit vanhat tuolit jostain 50-luvulta, mutta niiden liitokset ei tykkää keikkuvista lapsista... :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27871834:
Mulla olis kyllä jumppapallo. Huomenna voisinkin täyttää sen (se on tyhjä siis), ja kokeilla työskennellä sen päällä istuen. Se on vielä aika iso pallo, tulee tarpeeksi korkealle työpöytään nähden :D
Sitten kun kyllästyttää, voisi kokeilla sitä mitä noi lapset tuntuu harrastavan. Ensin pompitaan sen päällä. Sitten pistetään se keskelle huonetta, otetaan vauhtia ja liutaan sen päällä eteenpäin.
 
  • Tykkää
Reactions: metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27871855:
20 euroa olis tasapainotyyny-nimellä myytävä juttu CO:lla. Taidankin kyllä ehkä hakea huomenna sellaisen.

Se vois ehkä myös säästää meidän keittiöntuoleja. Tykkään, kun on nätit vanhat tuolit jostain 50-luvulta, mutta niiden liitokset ei tykkää keikkuvista lapsista... :snotty:
Minä taidan mennä ensi viikolla Flamingoon hakemaan sellaisen meillekin. Sen avulla voisin itse asiassa varmaan nostaa itseäni ylemmäs suhteessa tähän penkkiin. Ei ranteet huuda hoosiannaa iltaisin.
 

Yhteistyössä