Asiaton, hajuton,mauton, navaton, perseetön, raoton, tissitön, vaoton ketju..

Käytiin eilen museossa poikien kanssa. Nuorimmaisen innostus loppui kuin seinään poikkaistuamme keskiaisen kirkkohistorian osaston läpi. Yritäpä selittää miksi Jeesus roikkuu verisenä, seivästettynä ja naulattuna ristiin. Saati, että se olisi ihana asia, kun kuoli kuitenkin... hänenkin puolestaan. Ja että se kuva on edelleen iso juttu joillekin ihmisille. :D No joo, niin se vaan meni, että siinä vaiheessa nuorin ilmoitti, että "Kiitti, mua pelottaa, mä lähden kotiin!" Ja roikkui sylissä loppuajan.
 
  • Tykkää
Reactions: metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27905190:
Leikin ahkeraa ja siivoilin enimpiä hetken. Työpöytä on ihmeellisen pölyinen :confused:
Minä en edes yritä leikkiä ahkeraa :D Aamulla päätin, että ketut. Piti olla siivouspäivä ja viedä ahkerana petivaatteet ulos. Todellisuudessa siinä vaiheessa kun kuuden aikaan hakkasin jollain käteeni sattuvalla herätyskelloa palasiksi totesin, että antaa olla.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Apau, apau, apua, apua, pitää lähteä ulos. :| Sumut naamaan, suu ja nenä kuorrutetaan kaulaliinakerroksilla, neljä kerrosta vaatteita ylle... Että meninkin eilen ajattelemaan jossain epämääräisessä mielenterveydenhäiriössä reippailevani tänään kauppaan kävellen. Iloisia siivoushetkiä :hug: Tai sitten siivoukset hemmettiin ja lasillinen punaviiniä, hyvä podcast, leffa tai kirja nautiskeltavaksi. :p Ehtii sitä huomennakin siivoamaan!
 

Yhteistyössä