Aukeaako huomenna taivas (veronpalautukset tilillä)?

  • Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
vierass
Ensin ajattelin ostaa lahjoja, mutta yllätys yllätys auto hajosi, joten ei sitten. Menee auton korjaukseen. On tässä pikku hiljalleen noita paketteja tullut ostettua niin ei tuo nyt maailman loppu ole, vaikka ei suunnitelmien mukaan mennytkään :D
 
Wieruus
Suunnitelmat muuttuivat täysin kun puolisoni pääsi töihin. Mutta jouluun sijoitetaan suurinosa veronpalautuksista. Osa säästöön uutta sohvaa varten ja loput törsätään.
 
[QUOTE="aloittaja";29286733]Voi kamalaa, mitä teille on käynyt :( Hyvää joulua kaikesta huolimatta.[/QUOTE]

Koko omaisuus ja omakotitalo tuhoutui tulipalossa tuossa syyskuun lopulla. Lemmikkieläimet menehtyi, se on kamalin asia. :'( Mutta tosiaan vakuutus korvaa talon hyvin, mutta irtaimistovakuutus meillä ei ollut yhtään ajan tasalla. Että noin puolet irtaimesta saadaan ostettua niillä rahoilla. Mutta kyllä tämä tästä, onneksi ei henkilövahinkoja tullut. Ei oltu kotona palon syttyessä.
 
remppaajat
Ihan mukavasti tulee palautuksia; minulle reilut 2000€ ja miehelle 4000€. Suurin osa menee säästöön ja normaaliin elämiseen. Jouluksi ollaan lähdössä reissuun, mutta se on jo maksettu. Tuskin normaalia enempää lahjoja ostetaan, kun roinaa on muutenkin ihan tarpeeksi. Laitetaan siis säästöön ja käytetään joskus myöhemmin johonkin kivaan tai tarpeelliseen.
 
mä...
Uuden elämän aloittamiseen :) Tuo sisältää mm. muuton ja uuden koulutuksen alkuosuuden. Päätin tehdä jotain pelkän valittamisen sijaan ("en saa duunia, missä viihtyisin", "ahdistaa mennä töihin ilmapiirin takia", "palkka ei vastaa mitenkään työtä eikä siihen voi itse vaikuttaa" yms.).
 
"mei"
Reilu tonni tulee yhteensä,ja se menee laskuihin / ruokakauppaan.

Ensi vuodeksi ´järjestin´itselleni paremmat veronpalautukset, koska ikinä ei tunnu jäävän rahaa säästöön / ei ole ylimääräistä käyttörahaa. Tein osa-aikatyötä 60 % verolla...
 
"aloittaja"
Koko omaisuus ja omakotitalo tuhoutui tulipalossa tuossa syyskuun lopulla. Lemmikkieläimet menehtyi, se on kamalin asia. :'( Mutta tosiaan vakuutus korvaa talon hyvin, mutta irtaimistovakuutus meillä ei ollut yhtään ajan tasalla. Että noin puolet irtaimesta saadaan ostettua niillä rahoilla. Mutta kyllä tämä tästä, onneksi ei henkilövahinkoja tullut. Ei oltu kotona palon syttyessä.
En voi millään tavalla kuvitellakaan tuntemuksia tuommosen tapauksen jälkeen, kun lemmikitkin meni...
Ei tuo tapaus varmasti unohdu koskaan ja onni tosiaan, että ihmiset säästyi. Paljon voimia ja parempaa tulevaan.
 
[QUOTE="aloittaja";29286827]En voi millään tavalla kuvitellakaan tuntemuksia tuommosen tapauksen jälkeen, kun lemmikitkin meni...
Ei tuo tapaus varmasti unohdu koskaan ja onni tosiaan, että ihmiset säästyi. Paljon voimia ja parempaa tulevaan.[/QUOTE]

Kiitos. :heart:
 
"vieras."
Miehen 1200e menee ulosottoon, mikä muuten ei harmita kun käymme töissä onneksi molemmat mutta nyt olisi tuolle miehen palautuksellekin ollut tarvetta). Itse saan vaan 400 joten siitä sitten ostetaan kaikki joulunajan ekstra.

Onni epäonnessa että edes minun luottotietoni ovat kunnossa, ehkä joskus miehenkin kun saa velkansa maksettua. Palkastakin menee iso osa ja seuraava lyhennysvapaa on vasta 2015 elokuussa. Kaksi lasta ja kolmatta odotetaan.
 
HippuTAR
Saan 30 takas, ei tarvi kauheesti tehdä suunnitelmia sen varalle :D.

Joskus 15v. sitten sain mätkyjä ja sen verran kirpaasi maksaa niitä että oon sit tarkkaan pitäny huolen ettei niin enää käy. Muuttelen veroprossaa tarpeen mukaan, palautukset aina 20-100€.
 

Yhteistyössä