Auttakaa nyt mua näiden verhojen kanssa

Niin kun mä tossa ekassa viestissä jo laitoin, niin ajatus oli käyttää tuota vaijeria. Mutta se tulee ihan kiinni siihen listaan, joten verho joutuu aika venytykselle aina kun tuulettaa. Niin ja tuuletusikkuna on tuo toinen noista isoista ikkunoista.
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:
Niin kun mä tossa ekassa viestissä jo laitoin, niin ajatus oli käyttää tuota vaijeria. Mutta se tulee ihan kiinni siihen listaan, joten verho joutuu aika venytykselle aina kun tuulettaa. Niin ja tuuletusikkuna on tuo toinen noista isoista ikkunoista.
laita se vaijeri siihen ikkunan yläpuolelle sen verran että se verho nousee ja jos vaijeria ei vedä hirmutiukalle ni se antaa kyl periksi
 
Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:
Meillä on kaikissa yläkerran makkareissa tuollaiset ikkunat kun tuossa kuvassa. Eli leveät ikkunalistat ja kalteva katto eli lista tulee ihan katon reunaan kiinni.
Mä kuitenkin haluaisin ainakin tohon meiän makkariin ja tytön huoneeseen jonkunlaiset verhot.
Mutta miten ihmeessä se onnistuu tuollaiseen ikkunaan ?
Ensin ajattelin laittaa sellasen verhovaijerin, mutta se tulee niin kiinni tuohon ikkunaan, ettei tuuletusikkunaa saa auki.

Periaatteessahan tuohon saisi jonkun lyhyen verhotangonkin, mutta se kiinnitys pitäisi tehdä joko ikkunalistaan tai sitten tuohon pieneen rakoon. Eikä siinä voi olla päissä mitään isoja koristemöhkäleitä :D

Ikean kuvastossa oli sellainen tanko, joka kaartui päädyistä, mutta en tiedä miten se kiinnitetään.

Antakaa nyt ideoita, jooko |O


http://www.aijaa.com/v.php?i=6468095.jpg

Juu, kuvan laatu ei ole parhaasta päästä :D
Laittaisin laskosverhon, jos jonkun. Sehän tulee kiinni tuohon listaan. Ei tarvitse verhotankoa.
 

Yhteistyössä