Avaa tämä VAIN jos olet mies ;)

sinisulan exän nyxä
[QUOTE="vieras";24234856]Koska sukupuolenvaihdoksen tehnyt mies on nainen. Nyt lehottelehan huuhkaja tuohon suuntaan. ------------->[/QUOTE]

Muahan ei nimitellä, enkä sun kiusakskaan mee y-h-t-ä-ä-n mihinkään!
 
Sinisulka, sie oot todella säälittävä naisimmeinen. Ei jumaleisson, et myötähäpeä voi nousta korkeelle. Kas, ku et vielä Tuksuile.
Toivottavasti sun huomios riittää muksuilles yhtälailla kuin miehille. Miehet kaikkoaa ihan satavarmasti epätoivosii naikkosii. Epätoivoisen säälittävää. Tarvihet apua ittelles.
 
Mietin, jos opettelisin jotain sivistyssanoja tai keksisin muuta fiksua juttua rippijuhliin...vaikka farmasiasta alkaisin juttelemaan niille.Huomaisivat, että exän naiselta menisi luu kurkkuun :D No emmä kyl tiedä toimisiko...enemmän olen aina pelannut sillä, että tuon eka ulkoiset parhaat puolet esiin.Tietty keskusteluunkin tykkään antautua...jos on syvällisiä.Mietin, että ehkä paras tapa olisi jtnkin saada nolattua kuitenkin exän nykynen muija :D Ehdotuksia :D
 
"tässä"
Mietin, jos opettelisin jotain sivistyssanoja tai keksisin muuta fiksua juttua rippijuhliin...vaikka farmasiasta alkaisin juttelemaan niille.Huomaisivat, että exän naiselta menisi luu kurkkuun :D No emmä kyl tiedä toimisiko...enemmän olen aina pelannut sillä, että tuon eka ulkoiset parhaat puolet esiin.Tietty keskusteluunkin tykkään antautua...jos on syvällisiä.Mietin, että ehkä paras tapa olisi jtnkin saada nolattua kuitenkin exän nykynen muija :D Ehdotuksia :D
Se nolostuu varmasti kun olet oma itsesi
 
[QUOTE="tässä";24234929]Se nolostuu varmasti kun olet oma itsesi[/QUOTE]

Jos exän nyxä tietää yhtään tätä sinisulkaa, nii jättäs menemättä. Mua hävettäs ihan hemmetisti olla missään tekemisis ap:n kans IRL.
 
"pasi"
vaihtoehto
C) eli menet kiltisti lääkekaapille ottamaan lääkkeesi ja unohdat jälleen nuo luulosi maailman kauneimpana ja vetovoimaisempana naisena, jonka jokainen mies ottaisi tällä sekunnilla. Ja jätät viattomat ihmiset rauhaan.
 

Yhteistyössä