Avioliiton ulkopuolinen raskaus ja miehen vaatimukset

  • Viestiketjun aloittaja se ei olekaan niin
  • Ensimmäinen viesti
Oikea Alkuperäinen
b) ketään ei kiinnosta miksi ehkäisysi petti. Lähinnä keskustelua aiheuttaa tuollainen itseriittoinen asenne, kun ollaan PETTÄJIÄ ja toisia naisia.
Mutta onnittelut; hienosti valehtelet itsellesi.
Anteeksi vain, mutta ketähän mä tässä petin? Olin eronnut omasta miehestäni. Pettäjä oli tässä ihan joku muu kuin minä. Ja ymmärrän kyllä, että monen on vaikea hyväksyä sitä, että perheellinen löytää onnen toisen kanssa, mutta näin elämässä joskus käy. En mä sitä itsekään suunnitellut, mutta en myöskään sulje ovea rakkauden edestä, jos se toistuvasti ovelle koputtelee!

Ja mitä tähän mieheni tulevaan ex-vaimoon tulee, nin uskon hänenkin olevan loppupeleissä onnellisempi ilman miestään kuin häntä pettävän miehen vaimona.
 
vieas
Anteeksi vaan ap:lle asiattomista viesteistä, mutta ärsyttää suunnattomasti MINÄMINÄMINÄ asenteesi.
Minun tunteeni, minun rakkauteni,minun suruni,minun aborttini, minun syntymätön lapseni,minun kriisini, minun elämännälkäni.
Mikset etsi onnea elämääsi ILMAN että loukkaat toisia???

Ja tiedoksi; pettämiskuviossa on aina kaksi,-ja se kolmas jota petetään. Niinpä nimitän kyllä sinuakin pettäjäksi. Ihmeellinen kaikkivoipaisuuskuvitelma sinulla on itsestäsi. Kuin et olisi syyllinen yhtään mihinkään,vaikka TODELLAKIN olet.
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Oikea Alkuperäinen;25534575:
Anteeksi vain, mutta ketähän mä tässä petin? Olin eronnut omasta miehestäni. Pettäjä oli tässä ihan joku muu kuin minä. Ja ymmärrän kyllä, että monen on vaikea hyväksyä sitä, että perheellinen löytää onnen toisen kanssa, mutta näin elämässä joskus käy. En mä sitä itsekään suunnitellut, mutta en myöskään sulje ovea rakkauden edestä, jos se toistuvasti ovelle koputtelee!

Ja mitä tähän mieheni tulevaan ex-vaimoon tulee, nin uskon hänenkin olevan loppupeleissä onnellisempi ilman miestään kuin häntä pettävän miehen vaimona.
vaimoa yhdessä hänen miehensä kanssa. Kiinnostava tuo loppukaneetti: vaimolle onni, että pääsee eroon pettäjämiehestä, mutta sinulle kyllä kelpaa? En nyt oikein ymmärrä.
 
"Vieras"
mutta jos saan sanoa ihan ensikommenttini tähän ketjuun, eikä liity mitenkään aloitukseen vaan tämän hetken käynnissä olevaan keskusteluun, niin miksi kaikkien tuntuu olevan niin vaikea ymmärtää, että kaksi tahoillaan naimisissaolevaa voivat löytää toisistaan kestävän onnen?!

Joo, ap lähti seurustelemaan naimisissa olevan miehen kanssa, mutta ihan vapaasta tahdostaan tämä mies lähti mukaan suhteeseen. Vaimo sai tietää heistä, olisi voinut lähteä, ei lähtenyt. Tässä on vastuu kolmella ihmisellä. Miksi kaksi toisiaan rakastavaa ihmistä irrottaisivat toisistaan vain siksi, että ulkopuoliset hetken heitä paheksuvat?! Haloo, eläkää itsekin vähän!

mutta emme toisten perheiden (vaimon + lasten) kustannuksella. Kätevää syyllistää aina vaimo vai mitä?
 
Anteeksi vaan ap:lle asiattomista viesteistä, mutta ärsyttää suunnattomasti MINÄMINÄMINÄ asenteesi.
Minun tunteeni, minun rakkauteni,minun suruni,minun aborttini, minun syntymätön lapseni,minun kriisini, minun elämännälkäni.
Mikset etsi onnea elämääsi ILMAN että loukkaat toisia???

Ja tiedoksi; pettämiskuviossa on aina kaksi,-ja se kolmas jota petetään. Niinpä nimitän kyllä sinuakin pettäjäksi. Ihmeellinen kaikkivoipaisuuskuvitelma sinulla on itsestäsi. Kuin et olisi syyllinen yhtään mihinkään,vaikka TODELLAKIN olet.
Newsflash: Ihmiset yleensä näkevät asiat eniten omasta näkövinkkelistään. Silloinkin, kun ovat joskus loukanneet toisia ihmisiä, kuten 100% meistä on tehnyt. Ap on kyllä maininnut vaimonkin näkökulmaa tässä ketjussa, mutta jos ihminen nyt perustaa ketjun sitä varten, että voi puida omaa pahaa oloaan, niin ei kannata odottaa ketjun sisältävän pääasiassa naapurin Irmelin pahan olon puintia.
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Oikea Alkuperäinen;25534575:
Anteeksi vain, mutta ketähän mä tässä petin? Olin eronnut omasta miehestäni. Pettäjä oli tässä ihan joku muu kuin minä. Ja ymmärrän kyllä, että monen on vaikea hyväksyä sitä, että perheellinen löytää onnen toisen kanssa, mutta näin elämässä joskus käy. En mä sitä itsekään suunnitellut, mutta en myöskään sulje ovea rakkauden edestä, jos se toistuvasti ovelle koputtelee!

Ja mitä tähän mieheni tulevaan ex-vaimoon tulee, nin uskon hänenkin olevan loppupeleissä onnellisempi ilman miestään kuin häntä pettävän miehen vaimona.

niin kauan kun kiellät osuutesi tämän miehen avioeroon ei teillä voi olla tulevaisuutta yhdessä. Tämä asia tulee seuraamaan sinua koko loppuelämäsi - vaikka kuinka yrität kieltää asian.
 
"Vieras"
[QUOTE="Vieras";25530681]kirjoitti, mutta ymmärsitkö sen oikein? Nyt voi olla, että olet niin herkässä tilassa, että käännät kaikki kirjoitukset arvosteluksi abortin tekijöitä kohtaan - ne tavallisetkin kirjoitukset ilman mitään taka-ajatuksia. En todellakaan voi uskoa, että tämä kirjoittaja olisi tarkoittanut tekstinsä arvosteluksi. Me ihmiset luemme ja ymmärrämme näitä tekstejä eri tavoin. Hyvä olisi kyllä pysähtyä kaikkien miettimään ennenkuin kirjoittaa vastausta, onko tuo teksti nyt niinkuin sen ymmärrän. Hänelle vain lapsi on silloin lapsi, kun hän syntyy ja ok. Sinulle on silloin, kun sait tietää olevasi raskaana - ok. Käythän terapiassa ja saatko keskusteluapua ystäviltäsi?[/QUOTE]


onnittelut todella hyvästä trollista. Upposi muutamaan henkilöön tosi hyvin minut mukaan lukien.
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Oikea Alkuperäinen;25534575:
mutta en myöskään sulje ovea rakkauden edestä, jos se toistuvasti ovelle koputtelee!

kaksi kertaa, kun tuo rakkaus niin oveen koputtelee, että avaako sen oven vai ei (varsinkin, kun kyseessä on varattu mies).
 
"vieras"
[QUOTE="joo";25556188]sä et menettäny lastasi, vaan teit abortin. Jos mä heitän mun avaimet ikkunasta, en voi sanoa et ne hävis, jos mun tarkoitus oli viskata ne pois ja tein niin. U know?[/QUOTE]

Ei mennä tähän enää. Minusta jokaisella on oikeus kokea asia omalla tavallaan. Itsekin olen "olosuhteiden pakosta" aikanaan aborttiin päätynyt ja koen, että olen menettänyt lapseni. Turha pahoittaa kenenkään mieltä näin henkilökohtaisesta asiasta vääntämällä. Eikö?!
 
oikea alkuperäinen
[QUOTE="vieras";25552414]Tuliko mies jäädäkseen vai kävikö vain kääntymässä läheisyyden kaipuussaan?[/QUOTE]

Mies asuu nyt virallisesti luonani ja avioero on heillä vireillä. Tosin miehellä on myös toinen asunto siellä paikkakunnalla, jossa hänen lapsensa asuvat. Siellä yövymme yhdessä silloin, kun olen siellä päin töissä ja hän viettää siellä säännöllisesti aikaa lastensa kanssa.

Sanottakoon näin, että varovaisesti mutta varmoina rakkaudestamme otamme nyt näitä yhteisen elämämme alkuaskeleita. Olen onnellinen, mutta kuitenkin vielä sisältä rikki.
 
just interested
Olipa kuin omalta näppikseltäni! Siksi kyselisin, mitä teille nyt kuuluu? Onko miehen ex aiheuttanut ongelmia? Entä oletteko pystyneet miten hyvin käsittelemään aborttiasian? Entä oletteko puhuneet siitä, aiotteko mahdollisesti vielä myöhemmin hankkia yhteisen lapsen? Entä miten on luottamuksen uudelleen rakentumisen laita? Omalla kohdallani olen huomannut tämän tavattoman vaikeaksi rastiksi. Vaikka mies kaikin keinoin, sanoin ja teoin, osoittaa minulle, että voin luottaa, ettei minulla ole aihetta tai tarvetta epäillä hänen luottamustaan ja rehellisyyttään, minun on vaikea luottaa. Meillä auttaa se, kun asioista puhutaan avoimesti ja voin aina suoraan sanoa, kun epäilykset heräävät, mutta raskasta se on toisinaan.

Mutta hetkeäkään en kadu, että uskalsin kaiken jälkeen vielä tarttua tilaisuuteen.
 
oikea alkuperäinen
Olipa kuin omalta näppikseltäni! Siksi kyselisin, mitä teille nyt kuuluu? Mutta hetkeäkään en kadu, että uskalsin kaiken jälkeen vielä tarttua tilaisuuteen.
Kiitos kysymästä, meille kuuluu hyvää. Ensinnäkin, mies sanoo minulle usein, miten onnellinen on siitä, että kaikesta huolimatta, vaikka hän kohteli minua peloissaan tosi törkeästi, en koskaan luovuttanut ja irrottanut meistä. Hän on todellakin osoittanut minulle nyt kaikin tavoin, miten paljon rakastaa minua ja miten hyvä hänen on kanssani olla. Meidän on hyvä yhdessä.

Lapseni ovat ottaneet hänet elämäämme todella hyvin. Kaipaavat toki omaa isäänsä, mutta saavat myös viettää aikaa isänsä kanssa niin usein kuin vain haluavat. Myös miesystävääni pyydetään jo usein jalkapalloa potkimaan tai metsäseikkailulle lasteni toimesta. Miehen lapset eivät luonnollisesti ole yhtä suopeita. Minä kestän sen, ja kun onneksi kuitenkin pitävät yhteyttä isäänsä ja viettävät aikaa yhdessä paljon. He ovat sanoneet, että ymmärtävät kyllä vanhempiensa eron, mutta pitävät kuitenkin minua syypäänä siihen.

Miehen kanssa olemme pystyneet puhumaan paljon, niin abortista kuin kaikesta muustakin. Keskusteluyhteys välillämme toimii äärettömän hyvin. Toki asiat ovat toisinaan todella kipeitä ja tuovat vaikeita, surullisia muistoja mieleen, mutta emme ole yksin niiden kanssa, vaan kannamme ne yhdessä. Lapsesta olemme puhuneet sillä tasolla, ettei se ole pois suljettu, yhteinen lapsi, mutta ei myöskään aktiivisen ajattelun kohde. Meillä on jo molemmilla lapsia ja on hyvä näin.

Luottamuksen rakentaminen on edennyt askel askeleelta. Se helpottuu ja vahvistuu joka päivä. Se tulee yhdessä elämisestä, tekemisestä, sanoista ja teoista. Oikeastaan on tunne, että kaikki on kohdillaan. Kun mies oli vielä tahollaan naimisissa, hän vei energiaani, olosuhteet veivät energiani. Nyt kun voimme olla oikeasti yhdessä, saamme toisistamme ja toisiltamme energiaa. Kun ei tarvitse ajatella koko ajan, että eroaakohan tuo kuitenkaan. Puhumattakaan aborttia edeltävistä ja sen jälkeisistä suunnattoman vaikeista kuukausista! Aborttia en enää ajattele päivittäin, eikä sen mieleen tulokaan tuo aina enää kyyneleitä silmiini. Elämä tuntuu olevan tasapainossaan. Elämällä tuntuu nyt olevan todellinen merkitys.
 
Että mä vihaan noita solumöykky juttuja lapsesta. Sydän sykkii jo ihan pienellä sikiöllä ja jalat ja kädet alkavat muodostua ihan pienenä. Sori tämä nyt tuli täällä viestejä lukiessa. En ole edes lopussa vielä, enkä tiedä miten kävi.
Abortti on tehty ällöttävän helpoksi. Ja monet siihen ovat heti neuvomassa. naisen oikeus mikä on lapsen oikeus ????
Hei haloo on kyse elävästä ihmisenalusta.
 
vittumitäpaskaa
Vittu mitä sekoilua. Narsistit heittelee perheitään ja lapsiaan miten sattuu. Ap on tyhmä huora, ap:n petturikumppani on tyhmä huora, ja molempien puolisoita käy sääliksi, vaikka eivät he varmasti sääliä kaipaa vaan oikeutta. Vittu että mä en tuollaista eukkoa katselisi sekuntiakaan kuin ap. on. Parempi olisi lapsillensakin jos vetäisi itsensä hirteen!
 

Yhteistyössä