Avomieheni on urpo!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"rrrr"
Luojan kiitos meillä seksi ei ole sellainen tabu etteikö sen aikaan toisinaan saan hullutellakin. Maailma on ihan tarpeeks vakava jo muutekin, huonohuumori on oivaa vastapainoa sille.

Tuli vaan mieleen ap kun seksittömässä suhteessa ole - oliskohan tilanne se että olet ihan liiaan tiukkapipoinen. Ei seksin tartte olla mitään elokuvien eroottisia kohtauksia. Vaan se voi olla hölmöä hulluutteluakin välillä.
 
anna mun kaikki kestää
Nyt palsta riemastuu kyl.... Aloitin myös tämän aiheen.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2204228-aloitin-eilen-seksittoman-elaman-muita-kuinka-toimii/

Eli tämä eilisiltainen oli osa isompaa kokonaisuutta, ja miehen "repertuaari" seksin välttelemiseksi on tainnut laajeta huonon intiimihygienian lisäksi näin ällöttäviin juttuihin...
sanonpa vaan että vittu mikä marttyyri sä oot. Jos oisin sun mies, en todellakaan haluis panna tuollaista itsesäälissä kierivää tiukkapipoa. Miehet hullaantuvat rempseisiin, hauskoihin ja hyvällä itsetunnolla varustettuihin naisiin, ei tuollaisiin kaikesta syyllistäviin kitisijöihin. Ota itteäs niskasta kiinni, myönnä omat virheesi ja pyydä mieheltäsi anteeksi. Sitten kysyt mitä hänelle kuuluu, ja kerrot että tykkäät teidän kahdenkeskisistä juttutuokioista. Kun mies on kertonut mikä mättää, hän on osoittanut sulle suurta luottamusta. Älä siis keskustelussa kumoa tai vähättele miehesi tuntemuksia, sillä muuten ajat hänet vain syvemmälle suojakuoreensa.
 
"lonely"
Alkuperäinen kirjoittaja anna mun kaikki kestää;27470850:
sanonpa vaan että vittu mikä marttyyri sä oot. Jos oisin sun mies, en todellakaan haluis panna tuollaista itsesäälissä kierivää tiukkapipoa. Miehet hullaantuvat rempseisiin, hauskoihin ja hyvällä itsetunnolla varustettuihin naisiin, ei tuollaisiin kaikesta syyllistäviin kitisijöihin. Ota itteäs niskasta kiinni, myönnä omat virheesi ja pyydä mieheltäsi anteeksi. Sitten kysyt mitä hänelle kuuluu, ja kerrot että tykkäät teidän kahdenkeskisistä juttutuokioista. Kun mies on kertonut mikä mättää, hän on osoittanut sulle suurta luottamusta. Älä siis keskustelussa kumoa tai vähättele miehesi tuntemuksia, sillä muuten ajat hänet vain syvemmälle suojakuoreensa.
Jaa että ap:n oma vika että on ilman seksiä! Hohhoijaa.
 
"vieras"
No jos jollain parilla uppoo kumpaampin joku "räplää pimppaa-pieru" huumori ni hyvä niille. Ite pidän sellasta läppää moukkamaisena ja tollona vaikka en mikään hienohelma olekaan. Sit tollaset ap:n miehen kaltaset ihmettelee kun ei vaimoa kiinnosta. Wonder why?
No ehkä ei kannata sitten sellasen ihmisen kanssa elämää rakentaa, jonka huumori on niin erilaista ja omasta mielestä loukkaavaa, että sen takia vois eronkin ottaa.
 
anna mun kaikki kestää
Saa seksissä hullutellakin, mut joku raja siinäkin. Huonoa huumoria voi viljellä muissa yhteyksissä. Muhun ei ainakaan huonohuumori kiihottumismielessä tepsi.
no ei kai kukaan oo väittänyt tuollaisesta kiihottuvansakaan, mutta tarviiko tommosesta silti hirveitä pulttejakaan vetää?

Mun mielestä myös on kummallista, että jos ap on kerran kärsinyt puutteesta jo pitkään, niin miksei hän ole hyvillään että mies omalla huonolla tavallaan koitti tehdä aloitetta seksiin. Hänhän kysyi kiinnostaako, mitä sitten vaikka kikkeli oli löysä, kai sen ois siitä pystyyn saanut? Taitaa olla miehen haluttomuudessa kyse siitä että hänen vaimoaan saa lähestyä vaan muna tarpeeksi tanassa, muuten saa vaan vihat niskaansa. Ei miehetkään mitään robotteja ole. Ap:nä katsoisin peiliin ja muuttaisin itseäni haluttavammaksi, sekä henkisesti että fyysisesti.

Nimim. Been there, done that
 
anna muun kaikki kestää
[QUOTE="lonely";27470876]Jaa että ap:n oma vika että on ilman seksiä! Hohhoijaa.[/QUOTE]

no tässä tapauksessa näyttäis olevan, ihan omien kertomisiensa perusteella.
 
"lonely"
Alkuperäinen kirjoittaja anna muun kaikki kestää;27470924:
no tässä tapauksessa näyttäis olevan, ihan omien kertomisiensa perusteella.
Jos mies on pari vuotta ollut haluton, on tuossa jotain muutakin kuin ap:n vikaa. En ehkä itsekään kahden vuoden jälkeen jaksaisi nauraa. Ei kaikki ole aina naisen vikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja anna mun kaikki kestää;27470913:
no ei kai kukaan oo väittänyt tuollaisesta kiihottuvansakaan, mutta tarviiko tommosesta silti hirveitä pulttejakaan vetää?

Mun mielestä myös on kummallista, että jos ap on kerran kärsinyt puutteesta jo pitkään, niin miksei hän ole hyvillään että mies omalla huonolla tavallaan koitti tehdä aloitetta seksiin. Hänhän kysyi kiinnostaako, mitä sitten vaikka kikkeli oli löysä, kai sen ois siitä pystyyn saanut? Taitaa olla miehen haluttomuudessa kyse siitä että hänen vaimoaan saa lähestyä vaan muna tarpeeksi tanassa, muuten saa vaan vihat niskaansa. Ei miehetkään mitään robotteja ole. Ap:nä katsoisin peiliin ja muuttaisin itseäni haluttavammaksi, sekä henkisesti että fyysisesti.

Nimim. Been there, done that
En tota ap:n toista ketjua lukenut, mut joo ei siitä pultteja tarvisi vetää. Ite sanoisin et vois kiinnostaa ja yrittäsin jotenkin loukkaamatta selittää et miehen alotus ei ollu paras mahollinen jatkoa ajatellen.

Mua taas yleensä ottaen vituttaa just toi, et naisten pitäs tehä sitä ja tätä tehäkseen itestään haluttavan et ois parisuhteen seksielämä hyvä, mut miesten ei tarvi tehä muuta kun heittää huonoa läppää. Ei se ihan niinkään vaan mene.
 
...Mua taas yleensä ottaen vituttaa just toi, et naisten pitäs tehä sitä ja tätä tehäkseen itestään haluttavan et ois parisuhteen seksielämä hyvä, mut miesten ei tarvi tehä muuta kun heittää huonoa läppää. Ei se ihan niinkään vaan mene.
mä kyllä väittäisin, että suurimmassa osassa parisuhteista juurikin mies on se joka joutuu tekemään töitä seksielämän virkeyden suhteen, naiset yleensä prinsessamaisesti odottelee että saavat huomiota ja hellyyttä ja what ever

miehet kehuu ulkonäköä ja tekevät kaikenlaista muutakin naisen itsetunnon kohottamieksi ja järkkäilevät kaikenlaisia isompia ja pienempiä ylläreitä naista piristääkseen
 
vieras(ap)
Seksissä hulluttelu on avointa ja iloista seksiä, jossa nauretaan ja nautiskellaan yhdessä, sellainen kelpais milloin vain. Ei tuollaista toisen suoranaista lyttäämistä ja nöyryyttämistä mitä armas avomieheni harrastaa.

Ei jumalauta,mitä mun pitäisi pyytää anteeksi?

"Anteeksi kun olen neljän vuoden ajan yrittänyt pyrkiä siihen että meillä olisi toimiva seksielämä. Anteeksi että olen rakkaudella ja ymmäryksellä suhtautunut sun haluttomuuteen.
Anteeksi että vielä vuosi sitten halusin sinua, nautin välisestämme seksistä ja olisin kovasti toivonut sen jatkuvan, vaikka sitä olikin harvakseltaan.
Anteeksi että olen kaksi kertaa näiden vuosien aikana ehdottanut lääkäriin menoa, eli siis painostanut. Anteeksi että olen pitänyt itsestäni huolta sekä henkisesti että fyysisesti, sillä välin kun sinä rakas avomieheni olet lihonut 20kg, lakannut pesemästä muniasi ja keskittynyt työntekoon, kaljanjuontiin ja sohvalla makaamisen.
Anteeksi että itsetuntoni on hieman kärsinyt tässä vuosien saatossa, joten anteeksi etten jaksa huvittua pieruhuumoristasi minun keikistellessäni edessäsi.
Anteeksi kovasti etten pieruhuumorisi jälkeen jaksanut ilahtua kalsareiden reiästä pilkkottavasta elimestä josta lohkot vitsejä, ja sen jälkeen virnuillen pakkaat sen housuisi. "
 
"lonely"
mä kyllä väittäisin, että suurimmassa osassa parisuhteista juurikin mies on se joka joutuu tekemään töitä seksielämän virkeyden suhteen, naiset yleensä prinsessamaisesti odottelee että saavat huomiota ja hellyyttä ja what ever

miehet kehuu ulkonäköä ja tekevät kaikenlaista muutakin naisen itsetunnon kohottamieksi ja järkkäilevät kaikenlaisia isompia ja pienempiä ylläreitä naista piristääkseen
Kehuisikin, järkkäilisikin :'( Anteeksi. En usko tuohon edes yleisesti ottaen.
 
"vieras"
mä kyllä väittäisin, että suurimmassa osassa parisuhteista juurikin mies on se joka joutuu tekemään töitä seksielämän virkeyden suhteen, naiset yleensä prinsessamaisesti odottelee että saavat huomiota ja hellyyttä ja what ever

miehet kehuu ulkonäköä ja tekevät kaikenlaista muutakin naisen itsetunnon kohottamieksi ja järkkäilevät kaikenlaisia isompia ja pienempiä ylläreitä naista piristääkseen
Niinpä. Naista pitää kohdella kuin pientä lasta, muuten alkaa murjotus ja sitten ei kenelläkään ole kivaa.
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
"lonely"
Seksissä hulluttelu on avointa ja iloista seksiä, jossa nauretaan ja nautiskellaan yhdessä, sellainen kelpais milloin vain. Ei tuollaista toisen suoranaista lyttäämistä ja nöyryyttämistä mitä armas avomieheni harrastaa.

Ei jumalauta,mitä mun pitäisi pyytää anteeksi?

"Anteeksi kun olen neljän vuoden ajan yrittänyt pyrkiä siihen että meillä olisi toimiva seksielämä. Anteeksi että olen rakkaudella ja ymmäryksellä suhtautunut sun haluttomuuteen.
Anteeksi että vielä vuosi sitten halusin sinua, nautin välisestämme seksistä ja olisin kovasti toivonut sen jatkuvan, vaikka sitä olikin harvakseltaan.
Anteeksi että olen kaksi kertaa näiden vuosien aikana ehdottanut lääkäriin menoa, eli siis painostanut. Anteeksi että olen pitänyt itsestäni huolta sekä henkisesti että fyysisesti, sillä välin kun sinä rakas avomieheni olet lihonut 20kg, lakannut pesemästä muniasi ja keskittynyt työntekoon, kaljanjuontiin ja sohvalla makaamisen.
Anteeksi että itsetuntoni on hieman kärsinyt tässä vuosien saatossa, joten anteeksi etten jaksa huvittua pieruhuumoristasi minun keikistellessäni edessäsi.
Anteeksi kovasti etten pieruhuumorisi jälkeen jaksanut ilahtua kalsareiden reiästä pilkkottavasta elimestä josta lohkot vitsejä, ja sen jälkeen virnuillen pakkaat sen housuisi. "
Älä välitä. Joidenkin mielestä vaan aina kaikki on naisen syytä, ei koskaan miehen. Jos miehellä on ongelma, se on naisen syy, kun nainen ei ole jo hoitanut sitä.

Aloituksen perusteella ihmettelin itsekin suuttumistasi, mutta et kertonutkaan siinä kaikkea oleellista.
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
vieras(ap)
"mies omalla huonolla tavallaan koitti tehdä aloitetta seksiin"

- Kyllä miehellä on aiemmin ollut ihan käytöstavat hallussa, ja silloin kuukauden välein kun on seksiä halunnut, on jopa humalassa osannut naista lähestyä.

Eli ei eilisessä kyse ollut aloitteen tekemisestä, alan olla pikkuhiljaa sillä kannalla että koko tää vitun farssi on yhtä henkistä väkivaltaa ja valtapeliä, josta mies saa nautintoa.
 
mä kyllä väittäisin, että suurimmassa osassa parisuhteista juurikin mies on se joka joutuu tekemään töitä seksielämän virkeyden suhteen, naiset yleensä prinsessamaisesti odottelee että saavat huomiota ja hellyyttä ja what ever

miehet kehuu ulkonäköä ja tekevät kaikenlaista muutakin naisen itsetunnon kohottamieksi ja järkkäilevät kaikenlaisia isompia ja pienempiä ylläreitä naista piristääkseen
Niinku mun exä osti mulle PS3:sen ylläriks, jolla sitten itse pelaili ja jonka annoin erossa armeliaasti viedä mukanaan, koska sillä sille enemmän käyttöä oli.

Voipi olla et suurimmassa osassa suhteita on noin kun sanoit. Toisaalta noi luettelemasi asiat on sellaisia mitä voi ja pitäisi tehdä ihan yleensä ottaen parisuhteen eteen, ei vaan seksielämän. Itse tarkotin lähinnä et ihan siinä missä naisen pitäisi panostaa hitusen omaan haluttavuuteensa, niin pitäisi miehenkin.
 
..
No meilläkin on seksiä ollut tosi harvassa lähiaikoina. Jos kerrankin olis ollut jotain vähänkään romanttista niin ei muakaan kyllä yhtään olis naurattanut noin typerä kommentti. Ja väitän, että en ole ollenkaan huumorintajuton näin muuten, mutta ois se kyllä jotenkin nöyryyttävää kun kuvittelee, että toinen ihaillen katsoo ja sitten mielessään tekeekin koko hommasta jonkun naurettavan pierukomedian.. Ja ehkä kaikista ällöttävin "yritys" seksiin on tulla löysää munaa eteen heiluttelemaan ja ehdottelemaan kuin joku pervo vilauttelija.
 
mä kyllä väittäisin, että suurimmassa osassa parisuhteista juurikin mies on se joka joutuu tekemään töitä seksielämän virkeyden suhteen, naiset yleensä prinsessamaisesti odottelee että saavat huomiota ja hellyyttä ja what ever

miehet kehuu ulkonäköä ja tekevät kaikenlaista muutakin naisen itsetunnon kohottamieksi ja järkkäilevät kaikenlaisia isompia ja pienempiä ylläreitä naista piristääkseen

...me eletän aivan eri planeetoilla..
 
jeijei
Mua olis nauranut ja töräyttänyt perään ja tokaissut että : noh haluttaako?

Tai velton vehkeen esittelyyn olisin voinnut tokasta jotain: Ei kiinnosta jollei viiden sekunnin sisällä synny kunnon ryhtiliikettä.

Perkele nää asiat voi ottaa huumorilla. Kevyt fiilis ajaa sitten ajallaan niihin oikeisiinkin hommiin. Meillä viljellään huonoa huumoria milloin missäkin tilanteessa ja sille naureskellaan. Yleensä juuri sille miten huonoa juttu on.

Silti, meillä on myös se vakavampi suhdepuoli hanskassa. Toisen kunnioitus ja arvostus paistaa kaikesta, siinäkin miten toista kohdellaan. Seksin suhteen molemmat tekee aloteita. Joskus on railakasta menoa, joskus rakastelua, joskus hulluttelua. Mitä milloinkin.

Ja mä olen vahvasti sitä mieltä että suhde ja seksikin toimii kun pipo ei todellakaan ole noin tiukalla että huonosta pieruhuumorista vedetään tuhat palkokasvia nenään.
 

Yhteistyössä