bussissa kaatuu pappa meidän vaunujen päälle

:mad: siis uskomatonta..näin se vaan kävi, horjahti, ja suoraan vaunuihin, ison ahterinsa kanssa.
luojan kiitos vauvalle ei käynyt mitään, nauroi vielä ja väitti ettei kaatunut vaunujen päälle!!
Onko teille ikinä käynyt näin?
Mitenkä estää vastaavat tilanteet, aina siihen joku tunkee...
 
Nsns
Vaunut on AINA edessä busseissa. Sit niihin ei sais koskea missään tilanteessa joten en ihmettele että horjahdellaan. Estät sillä että kuljet jalan tai omalla autolla.
 
O74
Tästä ei ole kovinkaan kauan kun mulle kävi samoin kuin ap:lle. Tosin meidän tilanteessa pappa kaatui koska kuski harrasti äkkijarrutuksia esim juuri ennen liikennevaloja tai jyrkkää mutkaa. Tää pappa kaatui just äkkijarrutuksen takia kun oli jäämässä mutkan takana olevalle pysäkille ja halusi olla valmiina keskiovella. Pojalle ei onneksi sattunut mitään kun jostain syystä olin laittanut rattaat just toisin päin kuin normaalisti ja kuomu suojasi. Tästä kun sanoin kuskille niin tää rupes syyttelemään mua asiasta... No, ei tullut mitään isompia vaurioita joten annoin vain palautteen kuskin työnantajalle ja asia jäi siihen.
 
Onneksi sekä vauva että pappa selvisivät kolhuitta.
siitä papasta niin väliä, istuin siinä vaunujen vieressä, nousin kuin salama, tartuin pappaa takista ja viskaisin ovea kohti kaikilla voimilla, joita hätätilanteessa kyllä oli!!
se vielä nauraa, kun huudan että vaunuissa on 3kk ikäinen vauva, nauraa ja toteaa että ei hän niihin kaatunut. samaa sanoo mummo joka oli vissiin vaimo..
muut matkustajat kattoo kauhuissaan, jonka kyllä ymmärrän. olisi voinut käydä oikeesti tosi huonosti jos en olisi saanut riuhtaistua sitä ylös samantien.
istui siis kirjaimellisesti koppaan, ja vauvan keskivartalon päälle...

muoks, papalla ikää n. 50-60v, ei siis 90v...
ja antteksi ei pyytänyt, nauroi vaan.
siksi oon niin vihainen.
 
Viimeksi muokattu:
..
meille kävi kerran silleen että käveltiin vauva sattareissa(silloin 9kk), mitkä on aika hepposet ja matalat, nii joku vasttantulija (iso mies) kiireessä kompastu vissiin omiin jalkoihinsa ja lensi kaaressa osittain vaunujen pälle. onneksi ei käynyt kuinkaan. olisi voinut tulla pahemminkin vauvan päälle. että kyllä sitä kävellessäki sattuu ja tapahtuu
 
siitä papasta niin väliä, istuin siinä vaunujen vieressä, nousin kuin salama, tartuin pappaa takista ja viskaisin ovea kohti kaikilla voimilla, joita hätätilanteessa kyllä oli!!
se vielä nauraa, kun huudan että vaunuissa on 3kk ikäinen vauva, nauraa ja toteaa että ei hän niihin kaatunut. samaa sanoo mummo joka oli vissiin vaimo..
muut matkustajat kattoo kauhuissaan, jonka kyllä ymmärrän. olisi voinut käydä oikeesti tosi huonosti jos en olisi saanut riuhtaistua sitä ylös samantien.
istui siis kirjaimellisesti koppaan, ja vauvan keskivartalon päälle...
Minusta papallakin on väliä. Joku lonkkamurtuma tms ei olisi vanhukselle kiva juttu. Hiukan empatiaa siis myös pappaa kohtaan, nauru saattoi olla hätääntymisreaktio vain, tuskin hän nyt tahallaan kaatui.

Miten päin sulla oli vaunut?
 
:)
No se pappa varmaan tahallaan kaatus ja oikee tähtäs teijän vaunuihin :p Mites estät vahingon? Ainiin, tv.ssä uutisissa neuvottiinkin jokin aika sitten miten kaatua: kaatuminen siis sen jälkeen omalla vastuulla ja valtio ei korvaa.
 
"vieras"
siitä papasta niin väliä, istuin siinä vaunujen vieressä, nousin kuin salama, tartuin pappaa takista ja viskaisin ovea kohti kaikilla voimilla, joita hätätilanteessa kyllä oli!!
se vielä nauraa, kun huudan että vaunuissa on 3kk ikäinen vauva, nauraa ja toteaa että ei hän niihin kaatunut. samaa sanoo mummo joka oli vissiin vaimo..
muut matkustajat kattoo kauhuissaan, jonka kyllä ymmärrän. olisi voinut käydä oikeesti tosi huonosti jos en olisi saanut riuhtaistua sitä ylös samantien.
istui siis kirjaimellisesti koppaan, ja vauvan keskivartalon päälle...

muoks, papalla ikää n. 50-60v, ei siis 90v...
ja antteksi ei pyytänyt, nauroi vaan.
siksi oon niin vihainen.
Kiva kilari :D sait shown pystyyn...
 
että joo
Muistan kun olin veljeni kyydissä, viimeisillään raskaana. Isäni oli kyydissä myös, ajelimme pakulla. Veljeni teki äkkijarrutuksen ja melkein lensin päin lasia- perkeleen pakussa kun ei ollut turvavöitä. Myöhemmin kirosin asiaa isälleni, joka säikähtäneenä sanoi että "joo, kuule minäkin meinasin kaatua, mitäköhän olisi voinut käydä jos MINÄ olisin mennyt päin tuulilasia, ai kamala!". :O
 
"vieras"
Kuule, jos bussilla matkustaminen on noin turvatonta vaunujen kanssa, voit alkaa kävelemään. Muutenkaan ole kuin haittaa niistä pe*keleen vaunuista tukkimassa käytävää, ja sitten maristaan jos joku ei mahdu kyytiin... Ottakaa ne vekaranne vaikka rintarepussa sille shoppailuretkellenne. Ja myös vaatekauppoihin vaunukielto, tai alan tahallani "kompastumaan" kärryihinne.
 
hjhyj
Alkuperäinen kirjoittaja että joo;23443358:
Muistan kun olin veljeni kyydissä, viimeisillään raskaana. Isäni oli kyydissä myös, ajelimme pakulla. Veljeni teki äkkijarrutuksen ja melkein lensin päin lasia- perkeleen pakussa kun ei ollut turvavöitä. Myöhemmin kirosin asiaa isälleni, joka säikähtäneenä sanoi että "joo, kuule minäkin meinasin kaatua, mitäköhän olisi voinut käydä jos MINÄ olisin mennyt päin tuulilasia, ai kamala!". :O
kuka menee auton kyytiin missä ei ole turvavöitä vaikka ei olisi edes raskaana? Itse en ikinä menisi auton kyytiin missä ei ole turvavöitä ja onko sellaisia edes enää!?? Sinä itsehän vaaransit tuolla vauvan ja kuski vaaransi teidät kaikki.
 
hmm?
Mua naurattaa tää ketju ihan törkeesti, mutta ap:lle kuitenkin sympatiat, olisin minäkin pelästynyt!!
Ja oli tökeröä käytöstä papalta, mutta oli itsekin varmasti hämmentynyt.
 

Yhteistyössä