Cartier/mania iski kunnolla ;-D

vierailija
Joopa joo. Mistähän nämä rahat tulevat? Sun nimellä ei löydy ensimmäistäkään menestyvää yritystä. Ja jos sinulla sellainen olisi, niin varmaan heivaisit nuo ei-menestyvät pois pilaamasta mainetta/nimeäsi.
Toinen yritys tekee tappioo, ja toinen on miehesi jonka liikevaihto hädin tuskin 200 000, huom liikevaihto. Tuosta ei paljon käteen jää, kun aletaan alveja sun muita makselemaan. Ja vaikka oliskin käteenjäävä summa, niin ei sillä tollasia paljon ostella.. Joten pliis lopeta tuo trollaaminen. Ei tuo mene kenellekkään enää läpi.
 
vierailija
Tai toinen vaihtoehto tietysti on, että palautat noita sitä mukaan kun ostat.
Laitappa kuva jostain vanhasta vuosia sitten ostetusta vuitton laukusta nimen ja kuvan kera jossa on päiväys.
 
Ei edes sellaisesta. Eivät ole sellaisia ihmistyyppejä - lastensa onneksi. Ihan tavan perusköyhiä, ja mikäs siinä, jos ei olisi noita tyhjiä unelmia ja mania-hetkiä, joista krapulapäivinä toipuminen on yhtä huutoa.
Mania on mulla joka päivä :p:love: ilman elämä olisi tylsä! En ihan tajua mistä krapulasta puhut, mutta kun 3v en tippakaan ottanut, en kerke juoda :ROFLMAO:
 
Tai toinen vaihtoehto tietysti on, että palautat noita sitä mukaan kun ostat.
Laitappa kuva jostain vanhasta vuosia sitten ostetusta vuitton laukusta nimen ja kuvan kera jossa on päiväys.
No tässä sulle miettimistä :X3:, kun Cartier saa palauttaa, mutta Vuitton ei :LOL: mutta saa vaihtaa, kääk varma vaihdan jatkuvasti, katso mun FB siellä kai jotain kuvia löydät, kun mun nimi kuitenkin kaikille tuttu.
 
vierailija111
Mikä pointti on esitellä noita ostoksia täällä? Eikö sulla ole oikeita kavereita joille esitellä niitä?

Mä en tajua miksi pitää täällä esitellä mitä on ostanut. Tai no trollauksestahan tässä on kyse. Pitäisi olla niin hemmetin kateellinen Milannalle tuosta maniasta ja järjettömästä tavaramäärästä joista suurin osa on rumia. Mä en kuitenkaan osaa olla kateellinen ihmisille. Ei siitä ole mitään hyötyä.
 
No tässä sulle miettimistä :X3:, kun Cartier saa palauttaa, mutta Vuitton ei :LOL: mutta saa vaihtaa, kääk varma vaihdan jatkuvasti, katso mun FB siellä kai jotain kuvia löydät, kun mun nimi kuitenkin kaikille tuttu.
Eikös kaikilla suomessa myytävillä tuotteilla on 14 päivän vaihto ja palautusoikeus, paitsi tietysti alusvaatteilla tai "kulutustuotteilla"?
 
vierailija111
että köyhillä alkas vituttamaan
Mä olen palstaillut täällä jo vuosia sitten köyhänä opiskelijana enkä silloinkaan ymmärtänyt, että mistä Milannalle pitäisi olla kateellinen. En näe mitään kadehdittavaa siinä, että maanisesti ostelee koko ajan tavaraa muka keräilyn nimissä. Ja jos tekee näitä aloituksia tänne vittulaikseen köyhille, niin ei senkään takia ole kaikki ihan kunnossa korvien välissä. Ehkä kannattaisi hankkia se elämä ja tutustua ihmisiin irl niin ei tarvitse täällä olla esittelemässä tavaroitaan.
 
vierailija
Mä olen palstaillut täällä jo vuosia sitten köyhänä opiskelijana enkä silloinkaan ymmärtänyt, että mistä Milannalle pitäisi olla kateellinen. En näe mitään kadehdittavaa siinä, että maanisesti ostelee koko ajan tavaraa muka keräilyn nimissä. Ja jos tekee näitä aloituksia tänne vittulaikseen köyhille, niin ei senkään takia ole kaikki ihan kunnossa korvien välissä. Ehkä kannattaisi hankkia se elämä ja tutustua ihmisiin irl niin ei tarvitse täällä olla esittelemässä tavaroitaan.
no hyvä että sinä et kateille varakkaampia

suurinta osaa tiettävästi kuitenkin vituttaa aikalailla se, että Milannalla on pinkka kunnossa
 
Eikös kaikilla suomessa myytävillä tuotteilla on 14 päivän vaihto ja palautusoikeus, paitsi tietysti alusvaatteilla tai "kulutustuotteilla"?
Ei saa joka paikkaan palauttaa, sekä pienet kaupat voivat tehdä omat säännöt että vain vaihto mutta ei palautusta, täällä yks liike mistä ostin turkkis ja koko oli väärä en saanut palauttaa millään. LV een ainoastaan vaihto käy, rahat et saa takas, lahjakortti tai toinen laukku vaan tilalle 30pv sis. Ja oikein on, kun muuten olisi monta ketkä liikkuu LV een kanssa, ostaisivat 30 päiväksi sitten palauttavat :LOL: mulla yhdessä isossa liikkeessä tuttu portsari, joka kertoi minulle että jotkut tekee noin ja luulevat että eivät jää ikinä kiinni, ostavat, pitää ja sitten palautukseen, yllätyin kun yleensä mummot tätä harrastaa, luulin ekaks nuoret mutta ei.
 

Yhteistyössä