Cartier/mania iski kunnolla ;-D

No Milanna onkin tyyppiä ryysyistä rikkauksiin. Jos itse olisit kohonnut tankotanssijasta hyvin menestyneeksi liikenaiseksi niin melko varmasti haluaisit että kaikki näkee miten olet menestynyt.

Mutta ymmärrän hyvin, että jotain normi lähäriä toisen vaurastuminen harmittaa ja semmoista tekee mieli solvata ja panetella.
Ja kateuskortin käyttäjä antaa aina vähän yksioikoisen kuvan itsestään.

Entiset köyhän usein alleviivaavat kuinka he ovat tienanneet/saaneet rahaa, ja muksuillakin kaikki pitää olla merkkimerkkiä. Oikein että "kattokaa, kattokaa."

Sen sijaan semmoinen joka on aina ollut suht hyvin toimeentuleva, voi asioida niin kirpputorilla, Lidlissä kuin Stockmannillakin, ja tavarat on välillä halpista, välillä kalliimpaa. He satsaavat aineettomiin asioihin: ihmissuhteisiin, perheeseen, elämyksiin, kulttuuriin, matkoihin, arvostavat luontoa ja luomua jne. (Poikkeuksiakin on)
 
Viimeksi muokattu:
Niin lukee selvästi store credit eli lahjakortti! Mä käyn hei jo 5v putkeen LV ssä niin kai tiedän :)! Soittaa ja varmistaa! Jopa jotkut tuotteet ei saa palauttaa esim custom made tai exotic, ei edes saa vaihtaa.
Jos ostat liikkeestä, ei tuota palautusoikeutta ole lain mukaan pakko antaa. Mutta kaikessa etäkaupassa (nettikauppa) on.
Eikö sinulla itselläsikin ollut joku nettikauppa?!?
Miten et perusjuttuja ole selvittänyt?
 
Ok, eli et ymmärtänyt lukemasi sisältöä.
Kun lauseessa on eritelty eri vaihtoehtoja pilkulla, ne tosiaan ovat eri vaihtoehtoja. Tuossa se on suomennettuna:

rahan palautus, lahjakortti tai vaihto.
Edelleen vain verkossa! Lue mitä kirjoitin ja soittaa LV een varmistaa jos et usko! Mutta en ala kuitenkin kinastelemaan ehkä tänä vuonna liikkeissä uus sääntö, mä en vaan palauttaa ikinä yhtään mitään!
 
Ja kateuskortin käyttäjä antaa aina vähän yksioikoisen kuvan itsestään.

Entiset köyhän usein alleviivaavat kuinka he ovat tienanneet/saaneet rahaa, ja muksuillakin kaikki pitää olla merkkimerkkiä. Oikein että "kattokaa, kattokaa."

Sen sijaan semmoinen joka on aina ollut suht hyvin toimeentuleva, voi asioida niin kirpputorilla, Lidlissä kuin Stockmannillakin, ja tavarat on välillä halpista, välillä kalliimpaa. He satsaavat aineettomiin asioihin: ihmissuhteisiin, perheeseen, elämyksiin, kulttuuriin, matkoihin, arvostavat luontoa ja luomua jne. (Poikkeuksiakin on)
Itseasiassa ruoka ostokset teen Lidlistä :LOL: mitä pahaa on Lidlissä? Edullista ja jopa parempaa valikoima, isot ravut ja muuta ostan Thai kaupoista ja kalat haen Stockalta tai Prismasta, yleensä stocka kun tonikalapihvit sieltä saan aina. Kirpputoreilla käyn kans heti kun on aika, mutta sieltä etsin tietyt jutut keräilyyn. En ollut ikinä mikään super köyhä, mun lapsuudessa mulla oli enemmän kaikkia kun muilla ikätovereilla.
 
Olipa se mikä, vaikka Cartier, niin pankkitililtä maksetut laskut ja tässä tapauksessa vielä katevarauksessa oleva maksu, aktivoituu lähetystä varten, vasta kun rahat ovat Cartierin pankkitilillä kosketeltavissa. Jos rahoja ei kuulu pariin viikkoon, niin binding agreement ... se poistuu, lakkautetaan, ja lähetystä ei tehdä ennen kuin taas uusitaan tilausprosessi,maksetaan, ja jos rahoja ei kuulu nyt jo toiseen kertaan, niin seuraavaksi etunimen sijasta on parempi vaihtaa sukunimeä. :whistle:
 
Olipa se mikä, vaikka Cartier, niin pankkitililtä makstut, ja tässä tapauksessa vielä katevarauksessa oleva maksu, aktivoituu lähetystä varten, vasta kun rahat ovat Cartierin pankkitilillä kosketeltavissa. Jos rahoja ei kuulu pariin viikkoon, niin binding agreement ... se poistuu, lakkautetaan, ja lähetystä ei tehdä ennen kuin taas uusitaan tilausprosessi,maksetaan, ja jos rahoja ei kuulu nyt jo toiseen kertaan, niin seuraavaksi etunimen sijasta on parempi vaihtaa sukunimeä. :whistle:
Reps kops jälleen kerran, huomenta muuten
 
Itseasiassa ruoka ostokset teen Lidlistä :LOL: mitä pahaa on Lidlissä? Edullista ja jopa parempaa valikoima, isot ravut ja muuta ostan Thai kaupoista ja kalat haen Stockalta tai Prismasta, yleensä stocka kun tonikalapihvit sieltä saan aina. Kirpputoreilla käyn kans heti kun on aika, mutta sieltä etsin tietyt jutut keräilyyn. En ollut ikinä mikään super köyhä, mun lapsuudessa mulla oli enemmän kaikkia kun muilla ikätovereilla.
No miksi sulla on pakkomielle ostaa kaikkea joka on jotain merkkiä? Ei semmoinen Suomessa oikein saa vastakaikua, LV on vähän last season jne. Siellä sun Monacossa ehkä, mut oikeat rikkaat vaan hymähtelisi sulle.

Halvallakin saa hyvää. Ei oikeasti hyvälaatuinen laukku maksa kuin ehkä 100 euroa.
 
No miksi sulla on pakkomielle ostaa kaikkea joka on jotain merkkiä? Ei semmoinen Suomessa oikein saa vastakaikua, LV on vähän last season jne. Siellä sun Monacossa ehkä, mut oikeat rikkaat vaan hymähtelisi sulle.

Halvallakin saa hyvää. Ei oikeasti hyvälaatuinen laukku maksa kuin ehkä 100 euroa.
Paitsi, jos löytää alesta monikäyttöisen mustan nahkalaukun isolla alennuksella ja maksaa siitä vain 50€...
Hmm... vieläkin muistelen lämmöllä sitä päivää:love:
 
Reps, kops, mutta tällainen se käytäntö on. En sitten tiedä, mitä Nordea pankki ja Nordea Rahoitus tykkäävät Cartierin ostamisesta. Sitä herkästi joutuu vaihtamaan pankkia, jos haluaa uutta lainaa.
Kun ei mulla lainoja ole :cry: paitsi luottokortit on ja Stockan käytän parkkimaksun kun on musta kortti ja saan hyvän alen, mutta senkin aina pois maksan
 

Yhteistyössä