Chloe tai Chanel? Toinen nimi?

Miksi sitten tulet toistuvasti kysymään täältä mielipiteitä eri asioihin? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Olet ollut täällä jo vuosia etkä vieläkään ole oppinut minkä paskamyrskyn saat niskaasi, aihe kuin aihe. Ei voi oikeasti ihminen olla noin tyhmä?!? Ehdoin tahdoin tulet tänne haukuttavaksi. Halloota halloo, onko ketää kotona siellä pääkopassa. Tuskin.
Ja sä et vielä ole oppinut monie vuosien jälkeen hankkia muuta tekemistä kun että aiheuttaa paskan myrskyn jossain palstalla kuin pikku lapsi :ROFLMAO:?
En ole kysynyt kenekään mielipidettä, käy silmälääkärissä jos et näe lukemaan.
 
Olet sä kyllä huvittava tapaus. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Sä et tunne mua joten pidä pääsi kiinni, tyhjäpää.
Katso vaan kuinka paljon negatiivista tulee sun suusta? :geek: Kannattaa rauhoittua pikkasen tai käydä vaikka lenkillä sekin tekis hyvää sun olotilalle! Yhden nimen takia kun niin hermostut jo, oikeassa elämässä varma tavarat lentää pienestäkin?
 
  • Tykkää
Reactions: Ammu Moolok
Vierailija111
Ja sä et vielä ole oppinut monie vuosien jälkeen hankkia muuta tekemistä kun että aiheuttaa paskan myrskyn jossain palstalla kuin pikku lapsi :ROFLMAO:?
En ole kysynyt kenekään mielipidettä, käy silmälääkärissä jos et näe lukemaan.
Hyvin harvoin olen sun ketjuihin vastannut. Lukenut toki useasti kun sen tietää, että ne sisältävät hyvää viihdettä kun virolainen tyhjäpää esittää taas olevansa parempi kuin muut. Ei tarvitse tulla tekemään paskamyrskyä kun sen tekee muut, se on aivan takuuvarmaa. :LOL::LOL:

Sä et itse taida ymmärtää kirjoittamaasi kun sähän kysyt mielipidettä tässäkin aloituksessa. On se kummallista, että et vieläkään osaa suomea tuon paremmin vaikka olet asunut täällä jo kauan.

Mutta jatka toki tyhjäpää jos sun elämäsi tulee paremmaksi kun saat mollata suomalaisia täällä. :poop: Mulle riitti "keskustelu" sun kanssa, aivan kuin sun kanssa edes voisi oikeasti keskustella. Eihän sellainen ole mahdollista tyhjäpäälle. :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
vierailijaa
Hyvin harvoin olen sun ketjuihin vastannut. Lukenut toki useasti kun sen tietää, että ne sisältävät hyvää viihdettä kun virolainen tyhjäpää esittää taas olevansa parempi kuin muut. Ei tarvitse tulla tekemään paskamyrskyä kun sen tekee muut, se on aivan takuuvarmaa. :LOL::LOL:

Sä et itse taida ymmärtää kirjoittamaasi kun sähän kysyt mielipidettä tässäkin aloituksessa. On se kummallista, että et vieläkään osaa suomea tuon paremmin vaikka olet asunut täällä jo kauan.

Mutta jatka toki tyhjäpää jos sun elämäsi tulee paremmaksi kun saat mollata suomalaisia täällä. :poop: Mulle riitti "keskustelu" sun kanssa, aivan kuin sun kanssa edes voisi oikeasti keskustella. Eihän sellainen ole mahdollista tyhjäpäälle. :ROFLMAO::ROFLMAO:
mitä sä oot vetäny?
 
Hyvin harvoin olen sun ketjuihin vastannut. Lukenut toki useasti kun sen tietää, että ne sisältävät hyvää viihdettä kun virolainen tyhjäpää esittää taas olevansa parempi kuin muut. Ei tarvitse tulla tekemään paskamyrskyä kun sen tekee muut, se on aivan takuuvarmaa. :LOL::LOL:

Sä et itse taida ymmärtää kirjoittamaasi kun sähän kysyt mielipidettä tässäkin aloituksessa. On se kummallista, että et vieläkään osaa suomea tuon paremmin vaikka olet asunut täällä jo kauan.

Mutta jatka toki tyhjäpää jos sun elämäsi tulee paremmaksi kun saat mollata suomalaisia täällä. :poop: Mulle riitti "keskustelu" sun kanssa, aivan kuin sun kanssa edes voisi oikeasti keskustella. Eihän sellainen ole mahdollista tyhjäpäälle. :ROFLMAO::ROFLMAO:
Hus hus mitäs sä puhut! Tietysti vain sinä ja sinä olet paras, me virolaiset olemme vain jotain, eli ei mitään, koska vain suomalaiset ja Suomi on maailman napa.

Ai kiitos kun lopetat ja se sulle riitti :love:!
 
En nyt liity muuten asiaan... Mutta kovastipa te kaikki tänne suomeen tunkeudutte! Ja aika maailman napana alkaa olemaan näköjään, ku kukaan ei omassa kotimaassaan viihdy, vaan täytyy tänne asti tulla.
Ketkä me? :ROFLMAO:
Äiti mua toi tänne ja vain ja ainostaan sen takia että on itsekin puoliksi suomalainen ja hänen äiti on Hangosta kotoisin.
Enkä viihdy täällä, ikinä ei ollut mun maa eikä tulee olemaan, ei myöskään Viro, kylmät harmaat, masentuneet paikat molemmat. Siksi jotain jo omistan muualla.
Kerro minulle edes sen yhden asian mitä täällä on parempi kuin muualla? Sossu? Mutta jos sen ei käytä? Taitaa olla niin että sossukin ei ole enää olemassa vain se Kela. Ne ketkä tänne tunkeutuvat, niin ne juokse pakoon sodasta, kun tietoisia ovat että saavat täältä helpotusta myös rahallisesti. Muut ihmiset tänne tulevat omasta halusta vaihtaa maisemia, kun emme ole puita että tarvitse olla samassa paikassa tai kotimaassa. Itsekin tiedän ja olen varma että vaihdan vielä elämän aikana paikkoja ja hyvin jo tietoinen missä seuraavaksi olen, paitsi vain kesäisin ainakin alkuun :coffee:!
 
vierailija
Ei millään pahalla Milanna mutta onhan se aika outoa sinulta ettet huoli omasta mielipiteestäsi poikkeavia vastauksia lainkaan. Kyllähän sinä ihmisten mielipidettä olet kysellyt täällä monta kertaa niinkuin nytkin kysyit kumpi noista hajuvesi nimistä sopisi tyttärellesi nimeksi.

Kannattaa itsekin miettiä kuinka vastaat ihmisille, ei virolaisuus tee sinusta suomalaisia parempaa ihmistä aivan niinkuin mekään emme ole virolaisia parempia ihmisinä. Sitä paitsi olet jo aikuinen nainen joten voit aina mennä takaisin rakkaaseen Viroon jos me suomalaiset olemme mielestäsi niin olevinamme maailman napa.
 
  • Tykkää
Reactions: Ammu Moolok
vierailija
:ROFLMAO: Näin.. ikävä kyllä :unsure::unsure: Ja koht on joku chloe tai mitä chanelli siellä taas luokassakin marisemassa miten hänen nimestään kiusataan ja me ollaan rasimsissis ku ollaan totuttu suomalaisiin nimiin,
Tai sitten joku pirkko tai yhtä tyhmä niminen ulisee kun sille nauraa kaikki. Kannattais vähän mietiä kun kansainvälinen maailma et on nimejä mistä on vaan haittaa. Ne on just tollaset pirkko pirjo sinikka ja sellaset typerät nimet.
 
Siis siinä oli vaan vastaus ketkä me-kysymykseesi. Sokoksella käydessä joka toinen myyjä puhuu hoono soomi
Sehän on hienoa kun joku edes töitä tekee kun suomalaisia ei kiinnostaa samoilla palkoilla tehdä mitään, kun Kelastakin saa saman verran :oops:! Täällä vaan istutaan palstoilla, perustetaan tyhmiä ryhmiä FB:ssä kuten ,,päiväkännit,, missä iso määrä porukkaa joka juo viikkojakin putkeen ja kehuskelee Kelan rahoilla, haukutaan toinen toista ja stalkkaaminen on niin ,,in,,. Olkaa onnellisia että sentään tyhmät Virolaiset tekee pienipalkkaista työtä ja venäläiset turistit tuo rahaa tänne(y). Mutta onneksi sentään täällä on toistakin porukkaa suomalaisia, välillä jopa tuntuu että eri planeetasta ne ovat ja hyvällä mielellä.
 
vierailija
Ei millään pahalla Milanna mutta onhan se aika outoa sinulta ettet huoli omasta mielipiteestäsi poikkeavia vastauksia lainkaan. Kyllähän sinä ihmisten mielipidettä olet kysellyt täällä monta kertaa niinkuin nytkin kysyit kumpi noista hajuvesi nimistä sopisi tyttärellesi nimeksi.

Kannattaa itsekin miettiä kuinka vastaat ihmisille, ei virolaisuus tee sinusta suomalaisia parempaa ihmistä aivan niinkuin mekään emme ole virolaisia parempia ihmisinä. Sitä paitsi olet jo aikuinen nainen joten voit aina mennä takaisin rakkaaseen Viroon jos me suomalaiset olemme mielestäsi niin olevinamme maailman napa.
Juuri näin! Ikävä kyllä sun on turha oottaa tuolta virolaisvosulta mitään asiallista vastausta, ei riitä kielitaito ilmeisesti ystävällisyyteen hänellä(n)
 
vierailija
Tai sitten joku pirkko tai yhtä tyhmä niminen ulisee kun sille nauraa kaikki. Kannattais vähän mietiä kun kansainvälinen maailma et on nimejä mistä on vaan haittaa. Ne on just tollaset pirkko pirjo sinikka ja sellaset typerät nimet.
Aivan perus nimiä suomessa mitä lapset ei osaa ihmetellä,saatikka keksiä huumoria niistä. Tosin kohta kai suurinosa suomessakin on mohammeddeja ja jotai raminazeja et chanelli saa varmasti vielä tulevaisuudessa vaihtaa nimeään tsekin mohammettilaisemmaksi.

:)
 
Hoitoalalla
Sehän on hienoa kun joku edes töitä tekee kun suomalaisia ei kiinnostaa samoilla palkoilla tehdä mitään, kun Kelastakin saa saman verran :oops:! Täällä vaan istutaan palstoilla, perustetaan tyhmiä ryhmiä FB:ssä kuten ,,päiväkännit,, missä iso määrä porukkaa joka juo viikkojakin putkeen ja kehuskelee Kelan rahoilla, haukutaan toinen toista ja stalkkaaminen on niin ,,in,,. Olkaa onnellisia että sentään tyhmät Virolaiset tekee pienipalkkaista työtä ja venäläiset turistit tuo rahaa tänne(y). Mutta onneksi sentään täällä on toistakin porukkaa suomalaisia, välillä jopa tuntuu että eri planeetasta ne ovat ja hyvällä mielellä.
Niin, kaikki suomalaiset ovat työttömiä. Mäkin vain kuvittelen olevani töissä ja nyt vapaalla. Huvittavaa kun kuvittelet ettei yksikään suomalainen tee pienipalkkaista työtä. No ihan vain tiedoksesi, että kyllä tekee monikin suomalainen. Itse saan ihan ok palkkaa, mutta ei sekään mikään päätä huimaava ole. Sun näkökulmasta mun palkka on varmaan naurettava vaikka itse elät miehesi tuloilla. Kovasti vain yrität sen kiistää, mutta sun yrityksesi on sellaistakin räpellystä, että ei niillä isoja rahoja tienata.
 
vierailija
Sellaisia nää rasistit on.. Ne helposti tulevat suomeen haukkumaan kaikkea mitä alkuperäis väestössä on, koska eivät tiedä edes minne itse ovat tulleet, tai keitä ovat. Tääkin istuu miehes massien päällä, tuhlailee sitä mukaan ku huvittaa, ja kuvittelee että muiden pitää tehdä työt hänen puolestaan.
Niin, kaikki suomalaiset ovat työttömiä. Mäkin vain kuvittelen olevani töissä ja nyt vapaalla. Huvittavaa kun kuvittelet ettei yksikään suomalainen tee pienipalkkaista työtä. No ihan vain tiedoksesi, että kyllä tekee monikin suomalainen. Itse saan ihan ok palkkaa, mutta ei sekään mikään päätä huimaava ole. Sun näkökulmasta mun palkka on varmaan naurettava vaikka itse elät miehesi tuloilla. Kovasti vain yrität sen kiistää, mutta sun yrityksesi on sellaistakin räpellystä, että ei niillä isoja rahoja tienata.
 
Niin, kaikki suomalaiset ovat työttömiä. Mäkin vain kuvittelen olevani töissä ja nyt vapaalla. Huvittavaa kun kuvittelet ettei yksikään suomalainen tee pienipalkkaista työtä. No ihan vain tiedoksesi, että kyllä tekee monikin suomalainen. Itse saan ihan ok palkkaa, mutta ei sekään mikään päätä huimaava ole. Sun näkökulmasta mun palkka on varmaan naurettava vaikka itse elät miehesi tuloilla. Kovasti vain yrität sen kiistää, mutta sun yrityksesi on sellaistakin räpellystä, että ei niillä isoja rahoja tienata.
Kaikki eivät ole työttömiä :giggle:olisi sitten aika outo maa. Mutta myönnä että parempi suomalainen pysyy kotona kun töissä samalla palkalla mitä Kelastakin irtoa! Samoin ylitöitä täällä kukaan ei tee jos ei saa superpalkan! Puhumattakaan viikonloput, yrittäjänä törmännyt itsekin vaikka mihin.
Voi sua kulta, kyllä miehen rahoja on minunkin rahoja ja ne voin käyttää niin paljon kun mieli tekee, emme elää niin kuin yleensä pariskunnat, melkein jääkaapin hyllystä tapellaan missä kenen juusto on, enkä ole sellainen ihminen joka pysyy kotona, teen työt ja kovasti :LOL:. Mun tuloista tuskin sun pitäisi tietää. Sekä sun tuloja mua ei kiinnosta kun ei vaikuttaa minuun millään tavalla, puhumattakaan että vielä mun pitäisi nauraa, päinvastoin sanoisin että hienoa kun teet tulojen eteen ja jotain tärkeä, toivottavasti oot vaan hyvä omalla alalla, kun kaikista ei ole hoitsuja.
 

Yhteistyössä