Chloe tai Chanel? Toinen nimi?

Sellaisia nää rasistit on.. Ne helposti tulevat suomeen haukkumaan kaikkea mitä alkuperäis väestössä on, koska eivät tiedä edes minne itse ovat tulleet, tai keitä ovat. Tääkin istuu miehes massien päällä, tuhlailee sitä mukaan ku huvittaa, ja kuvittelee että muiden pitää tehdä työt hänen puolestaan.
Sitten mun on pakko inhoa mun äitiä jos olisin rasisti :ROFLMAO: ja äiti on minulle rakas! Niin ja syy jos aina luet huonosti niin mun äiti puoliksi suomalainen. Miestäkin mun pitäisi inhoa ja lapsia kans :LOL: Ai että mä en kestä teitä! Mutta aina se menee niin että rasisti huuta aina toiselle rasisti.
En ole kana edelleen että mun pitäisi Massien päällä istua niin kuin munan päällä, kun istumalla rahaa ei saa, eikä se kasvaa. Joudun vähän liikkumaan sen eteen.
 
Joo uskotaanhan me että olet liikkunut vähän rahojesi eteen, onhan siitä todisteena ainakin ne 5 pilttistä mitkä olet bygannyt tähän maailmaan.
Juuri heidän takia pitääkin pian liikkua vielä enemmän :love:. Kun on 5 lasta pian, rahaakin menee järkyttävällä tavalla, myös motivointi kasvaa, kun myös tehokas esimerkki tahdon olla ja tietenkin yritän saada mahdollisimman kivan lapsuuden rakkaille.
 
Tämä nimileikki kääntyi jo asialinjalle.
Suomalaiset ovat olleet aina työtätekevä kansa. Aina. Suomalainen on aina ollut opiskeleva kansa. Aina.
Olen itse opiskellut kaksi tutkintoa, tehnyt työtä ja onnekseni aina saanut tehdä työtä reippaasti. Olen hankkinut kohtuullisen hyvin. Aina. Mutta olen pysynyt maan pinnalla. Aina. Uskon ja toivon, että lapseni pysyy maan pinnalla ja hänen erinomainen koulumenestys jatkuu.
Ei tarvita mitään ulkoista brändiä, prinsessan nimeä, eikä bling-blingiä! Elämässä riittää mahdollisuudet kaikkeen hyvään, kunhan ihmisellä vain on terve mieli, terve psyyke ja terveet läheiset, joilla on muutakin kuin vain purua päässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ammu Moolok
vierailija
Venakko tyypillinen esimerkki yrittäjästä.. Not. Kaikki muistavat venakon luomusiivouslafkan. Piti hankkia autot työntekijälle tietty pimeesti LOL
Puhumattakaan strppirääsyputiikista josta sai laadukkaita 'vaatteita'. Toisen nettikaupan josta sai huonekaluja ja sisustustavaraa sekä muumikrääsäkaupan, mine nmää harrasteet hävisivät suht lyhyen ajan kuluessa.
 
vierailija
:poop:
No eipä sitä vaipanmyyntiäkään ole näköjään paljon tullut tehtyä, kun vaippafirman vuotuinen liikevaihto näkyy olevan tuhannen euron luokkaa.
Nehän oli jotakin ekologisia kuukautissiteitä tms. Kovasti on firmalle ekologisuus tärkeää ja firmasta oli oikein lehtijuttu. Samaan aikaan Milanna matkustaa jatkuvalla syötöllä autolla tai lentämällä. Selittää tekevänsä niin töiden takia, mutta paskat ne kaikki töihin liity. Ja jos olisi oikeasti ekologinen, niin hoitaisi asiat toisin kuin ajelemalla päivittäin satoja kilometrejä. Ekologista ei ole myöskään jatkuva shoppailu, kukaan ei tarvitse sellaisia tavaramääriä mitä Milanna shoppailee.

Eli miksi esittää firman puitteissa ekologista kun ei ne oikeasti ole Milannan arvoja ja hän toimii kaikkea muuta kuin ekologisesti. Huvittavaa ja tekopyhää. Tähän Milanna tulee selittämään taas jotakin :poop::poop::poop:
 

Yhteistyössä