Clomifem-hoidosta plussanneet!

Ambrosia varmasti hyvä päätös. :)

Olin neuvolassa tänään. Sf 33 ja nousi nyt yläkäyrälle, muutoin kaikki ihan ok. Th oli sitä mieltä että vauva on pääalaspäin, mutta hieman viistossa. Oli oikein mukava käynti. :)

Aniit 34+3
 
Ihanaa Pikkujellona :heart: Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista. Kaiketi noilla viikoilla jo usein näkyy alkio ja syke mutta täällä kaksplussassakin on monia joilla ei ole vielä näkynyt tuohon aikaan eli kai se on aika yksilöllistä.

Hienoa Aniit että tyyppi on kääntynyt, uskomatonta miten akupunktio voi tuollaisen saada aikaan!

Ja täällä: 3 päivää ultraan on... jännittää mutta toisaalta olo on tän raskauden suhteen aika hyvä eikä enää pelota niin paljoa. Oireet on mulla kyllä edelleenkin vähissä, lähinnä väsymystä. Petipuuhat on tosin kyllä muuttuneet myös aikalailla, jos en aiemmin kovin herkästi innostuvaa sorttia ollut niin nyt olen. Ja mies tykkää (toki minäkin) ;)

Tänään poksahti 11+0!
 
Heippa kaikki :) Eilen käyty eka ultrassa ja siellä se pikkuinen sykkeineen näkyi, vastasi viikkoja 6+6 vaikka menkoista laskettuna olis 7+4 pitäny olla, mutta sanoi että ei nuin pieni ero päivissä haittaa kuulemma sitten pitäs olla huolissaan jos ois yli 7pvän ero. Kysyin lääkäriltä myös keskenmenosta että kuinka varmaa on että tämä ei mene kesken. Hän sanoi että 80% varmasti ei mene kesken että niin hyvältä näytti. Toivotaan nyt että kaikki menee loppuun asti hyvin. Saatiin myös ultra kuvakin pikkuisesta, tuossa se jääkaapin ovessa on ihailtavana :) Tänään sitten varailemaan neuvola aikaa :)

JeNski91 ja Toukka 7+5
 
Viimeksi muokattu:
Jenski onnea hyvistä ultrakuulumisista. :) Mulla kävi aluks myös noin että olikin pienempi kuin piti. Myöhemmin onkin sitten ollut isompi. :D

Tikkerituulla vissiin tänään ultra? Jännäilen kuulumisia. :)

Pikkujellona :heart:

Tein äsken ekat omat lumityöt. Nyt aattelin että saa loppua ittensä sääliminen ja ryhdyn toimeen, josko rehkimisestä ois sit jotain hyötyä. :D

Eilen soittelin äitipolille kun mulla on taas nuo paastoarvot riehaantuneet. Nostettiin metujen annostusta nyt. Täytyy toivoa että ei tarttis alkaa piikitteleen.

35+1
 
Onnea hyvistä kuulumisista JeNski91 :flower: Se on kyllä suuri helpotus kun saa varmistuksen että kaikki on hyvin.

Toivotaan Aniit tosiaan että nuo metut auttaa. Piikittely ei kyllä ole mitään mukavaa puuhaa.

Meillä oli tänään nt-ultra ja siellä oli kaikki hyvin. Pikkuinen oli eläväinen, vastasi viikkoja, turvotusta vain 0,6mm ja kaikki rakenteet löytyivät. Kätilökin oli hirmu mukava. On kyllä hurjan helpottunut olo, nyt iltapäivällä on meinannut tulla jopa tippa linssiin kun ajattelee sitä pikkuista kääntyilemässä siinä ultraa karkuun :heart: Rakenneultra saatiin viikolle 19+2 koska ollaan just pari viikkoa reissussa kun se olisi pitänyt tehdä. Onneksi tästäkään ei tullut mitään ongelmaa.

Tikkerituu ja "Alien" 11+3
 
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea ja Aniit
Moikka!
PALJON ONNEA kaikille IHANISTA ultrakuulumisista!
Meilläkin oli ultra torstaina rv 34+3 ja vauvan painoarvio 2,1kg. Kaikki hyvin. Tässä tämmöset pikaset kuulumiset. Olo on tukala ja yöt kammottavia... Muuten siis kaikki ok.

Hyvää ja rauhallista joulua kaikille :)

Räsynukke 35+0
 
Hui, onpas sulla Aniit siellä jännät paikat. Onko vointi ennallaan? Mukava kuulla myös Räsynukesta, sielläkin alkaa jo odotus olla loppusuoralla. Pelottaa hieman millaisia nuo yöt tulee todellisuudessa olemaan. Itse olen plussaamisesta saakka nukkunut huonosti ja rampannut pissalla yöt. Ja parempaan suuntaan ne ei taida tästä paljon muuttua ellei tuo paljon ylistetty keskiraskaus hetkeksi helpota tilannetta :D

Meillä on nyt isovanhemmille kerrottu ja kyllä he oliva hirmu iloisia. Miehen äiti tosin oli osannut jo aavistaa kun mulle ei kahvi ollut maistunut entisen lailla. Kävin perjantaina siellä sokerirasituksessakin mutta tuloksia en tietysti vielä ole saanut. Pikamittarilla paastoarvo oli 4,4, joka lienee ok.

Tikkerituu 12+4
 
Tikkerituu ei tullu mitään lähtöä. :D Jostain syystä vaan valvoin. Nyt oonkin nukkunu kaks viime yötä kuin tukki. Huomenna mulla on luvassa taas painoarvio, se jännittää kovasti. :) Ja ihanaa kun olette isovanhemmille kertoneet. :heart:

Tuun huomenna kertomaan paremmin uutisia.

36+2
 
Äitipolilla tänään,36+3 käyty. Vauva on siis rt niinkuin aattelinkin. :D jeeee! Lääkäri ei jostain kumman syystä oikein uskonu että akupunktiolla on mitään osaa siihen, hih. Painoarvio nyt 3400g eli syntyessään kuulemma suunnilleen 4kg. Seuraava aika sinne 17.1 jolloin ilmeisesti aletaan käynnistelemään. :)
 
Hyvää kuuluu, joka aamu tehty vessanpöntön kans tuttavuutta :D Lauantaina naurettiin ku sisko täytti 18 ja olin sitte kuskina ku mun ukko, siskon ukko ja sisko halus käydä yhdillä baarissa, no minä olin sitte ainut joka sen illan aikana oksenti ja samoin aamulla :D

Aikakin menny kauheen äkkiä ku ens viikolla on jo eka neuvola ja sitte 14pvä on se np-ultra. Toivotaan että siellä olis nyt kaikki kunnossa <3 Jotenkin tää toinen ultra pelottaa ihan kauhiana, ku viimeksi toisessa ultrassa kerrottiin että oli menny kesken..

Aniit Tsemppiä loppurutistukseen <3


JeNski91 ja Toukka 9+4
 
Viimeksi muokattu:
JeNski, mä odottelen ihan sekopäisen pelokkaana tota keskiviikon varhaisultraa :LOL:

Jotenkin yritän vaan asennoitua siihen ettei siellä mitään ole niin ei korkeelta tippuis vaikka tiedän että tiputus on jokatapauksessa helvetillinen jos niin käy.

Toivottavasti meillä molemmilla kuitenkin sykkeet löytyy juuri sieltä mistä pitää ja kaikki on kunnossa :)
 
Vauva haaveissa kiitos kysymästä. Tällä mennään edelleen päivä kerrallaan, ollaan sinnitelty pahan joulukuun yli ja nyt reippain mielin uuteen vuoteen. Töihinkin oon jo vihdoin päässyt palaamaan. Harvoin käyn täällä lueskelemassa kun tulee niin armottoman paha mieli vaikka kuinka haluais toisten puolesta olla onnellinen.
 
Hienoa että varhaisultrat ovat kaikilla menneet noin hyvin ja monta pientä sykettä kuultu!! Älkää miettikö liikaa niitä viikkoja ja päiviä jotka alkuvaiheessa annetaan. Meillä se ainakin vaihtui useaan otteeseen.

Aniit onpas siellä rötkäle tulossa! Toivottavasti kaikki menee näillä viime metreillä hyvin.

Vauvaton olet usein mietteissäni joten mukava kuulla että vuosi alkaa siellä paremilla mielin.

Täällä kaikki jatkuu samaa rataa. Tänään oli tarkastus ja saimme kotimonitorin jolla päivittäin tarkkaillaan puolen tunnin ajan vauvan sydäntä ja seurataan myös liikkeitä ja mahdollisia supistuksia. Lääkärin kanssa on sovittu että synnytys käynnistetään viikolla 37, mutta kovaa ne edelleen on sitä mieltä ettei me niin pitkälle päästä vaan synnytys lähtee käyntiin itsestään sitä ennen.
Pahin ongelma on nyt alaselkäkivut mitkä sätivät lonkkiin niin pahasti etten saa kyllä nukuttua paria tuntia enempää, mutta kun näin pitkälle on päästy niin en voi valittaa!!

Hollannissa + pähkinä 32+6
 
Hollannissa kiva kun kirjottelit! Ootko edelleen makuulteen suurimman osan päivästä? Hyville viikoille oot kuitenkin jo päässyt. Ikävää että tollasia kipuja on ilmaantunut.

Olin neuvolassa tänään. Kaikki ok. Sf on noussu kolmessa viikossa 5cm ja oli nyt 38cm. HUI! Turvotusta on, painokin noussu. Nyt tullu kaikkiaan 8kg. :( Ja kaks viikkoa käynnistykseen. :)

37+3
 
Heipä hei Piiiiiitkästä aikaa!
Nyt vasta pääsin lueskelemaan tätäkin palstaa taas todenteolla. Ihana että tää on virkistynyt näin paljon, ja onnea kaikille uusille plussaajille sekä jo pidemmällä olleille.
Meillä tosiaan arki on lähtenyt vihdoin rullaamaan. Poitsulla tuli 4kk uutenavuotena... aika vaan menee niin nopeesti. Sen takia ei oo tännekkään ollut asiaa koska meillä oli pojalla se kuuluisa 3kk koliikki... ja silloin mikään muu kuin syli ei kelvannut... nyt sitten rokotusten jälkimaininkien jälkeen alkaa rauhoittua.
Meillä syödään jo kiinteitä 2xpvä ja velliä illalla. Painoa tullut pituuteen nähden vähän vähän ja sen takia kiinteet jo nyt... mutta nehän maistuu....:) Meillä täällä on kaikki siis hyvin ja eletään ihanaa vauva arkea, mies ollut 1kk lomalla joten todella saatu nauttia koko perheenä.
Tällaisia Kuulumisia tänne. Oli kiva vielä kuulla Vauviksenkin kuulumisia... :)
Tsemppiä vielä kaikille odottajille!
 
Onnea hirveästi Ambro hyvistä ultrakuulumisista :flower:

Teillä onkin Hollannissa ja Aniit ihan loppusuora käsillä! Toivottavasti nuo vaivat ei ihan sietämättömiksi muutu tässä loppumetreillä.

Pidetään myös JeNskille peukut pystyssä että ultrassa on kaikki tällä kertaa hyvin. Toivottavasti sun pahoinvointi pysyy kurissa.

Itse olen mietiskellyt tässä jo vähän äitiysloma-asioita, lähinnä sitä että missä vaiheessa tuo maha on sen kokoinen että haittaa liikkumista? Teen melko fyysistä työtä ja erityisäitiyslomalle tulen ihan varmasti jäämään. Työnantajaa tietysti kovasti kiinnostaa että milloin, mutta enhän minä siihen osaa sanoa. Alustavasti olen laittanut tavoitteeksi olla töissä viikolle 26-27 saakka. Miten teillä kokeneemmilla on tuo mahan kasvu ja vaikutus liikkumiseen mennyt?

Tikkerituu 13+6
 

Yhteistyössä