Clomifen

Pitää heti tulla kertomaan seurantaultran tuloksia; molemmilla puolilla oli isot rakkulat, lääkäri sanoi, että todennäköisesti ovis oli ollut eilen, rakkulan reunan muodoista kuulema sen voisi päätellä. Molemmat rakkulat/follit (niiksi niitä kai nimitetään?) olivat yli 20mm, isompi jo 24mm! Sanoi se lääkäri vielä, että jos tästä raskaudun, ni olis hyvä käydä varhaisultrassa sillä kaksoisraskauden mahdollisuus on niin suuri. Hui!! Mahiksen tästä kierrosta on kuulemma n. 30-40% luokkaa. Toiveet siis aika korkealla! Jos sitten en tästä raskaudu niin saurantaultra olisi hyvä tehdä vielä ensi kierrossa, mutta sitten seuraavilla mahdollisilla kierroilla riittää pelkkä
ovistikuttelu. Huh! En näin hyviä tuloksia osannut ollenkaan odottaa! Ihanaa, elämä hymyilee jälleen pitkästä aikaa. =)
 
Hienoa Perho! Oli se ovistesti sitten oikeassa.
Hyvää paluumatkaa Helinä ja laita sitten tietoa, mitä testi näytti, jos vaan koneelle pääset matkan aikana.
ON: mies tuli kotiin ja näkee myös hailakan viivan, ei siis ole mulla alkanut viiraamaan päästä ja näöstä, mutta oli sitä mieltä, että voi olla ihan yhtä hyvin nega kuin plussa. Testaan vasta pe uudestaan, voihan se olla vaikka kemiallinen raskaus.
 
Heip, täällähän on oikein kutkuttavia uutisia! Ihanaa!

Onnea Perho mahtavista munarakkuloista ja ovulaatiosta!

AdAstra
: onpas jännä tilanne! Peukut ja varpaat pystyssä, että ois tärpännyt!

Ja jännittäviä hetkiä elää Helinäkin! Kovasti onnea piinailuun! Oon hengessä mukana...

ON: täällä ei mitään mahtavaa kerrottavaa, ei ovulaatiota ainakaan vielä tulossa (nyt kp20) ja en oikein jaksa uskoa, että tulisikaan. Valkovuoto on tosin runsastunut, mutta en oo kovin hyvä tulkitsemaan noita limoja. Eilen oli ihan luovutusfiilis kaiken suhteen, mutta tänään on taas näyttänyt valoisalle ja pientä uskoa tuntuu taas löytyvän... Raskasta silti kyllä...

Mitäs Ellille kuuluu?
 
Hei!

Kirsikalle tsemppiä ovulaation odotteluun ja onhan aina sitten se seuraava kierto jos ei nyt tule. :hug:

AdAstra mikä pp sulla on menossa? teitkö jonku aikasen testin? täälä kans peukut pystyssä että ois oikee plussa. =)

Perho ihania uutisia! ei muuta kun otat nyt rennosti että kiinnittyvät/kiinnittyy. mitä meinaisit jos tulis kaksoset? :D

Helinälle kanssa peukut pystyssä salamatkustajan puolesta! tulethan heti ku pystyt tänne kertomaan kuis kävi =)

Nyt menossa kp 34 ja pp 18. Yleensä ollu klomeilla kierto 31-34 pv, ja tuo luteaalivaihe ollu 15-17 pv Huomen aamuna on pakko testata kun huomiseksi aika lekuriin niitä jatkohoitoja suunnittelemaan. Ei yhtään mitään raskausoireita. Pupuilutki meni vähän niin ja näin oletetun oviksen aikaan. Ja tein vaan mammaksin o-testejä niin tuloskin vähän jäi arveluttamaan. Tulikohan sitä ovista sitte ollenkaan... :( Tai sitte mun tuurilla menkat alkaa heti aamulla ettei ne lekurissa pysty tekemään mitään tutkimuksia. :kieh:
 
Hellou!

Mulla IIHANIA uutisia: Herkkä predictorin testi tänä aamuna tosi selkeä plussa!! Ja ilmesty melkein heti ku ruutu kastu. Jee oon niin onnelinen, ettei mitään rajaa. Nyt vaan paljon tarrasukkia tarvitaan. Eilen sain tiedon että huomenna pääsen aloittaa bussilla koti matkan, launtaina suomessa.

AdAstra
Sullakin on niin jännät paikat, mä oon ihan varma että sullakin se viiva vahvistuu. Koita jaksaa perjantaihin, mikä dpo sulla on menossa?

Elli
Toivotaan ettei tuu huonoja uutisia.. Iso halaus negasta :hug:

Kirsikka Vaikka meillä on vähän eri tilanne niin, kyll sillä on toivoa että ne follit voi kasvaa vielä myöhemminkin. Mullahan tosiaan oli kp14 follit vaan 10mm ja 7mm, ovis sit kp21. Pakosti ainakin ovis jossain vaiheessa oli, ku kerta paksuna ollaan :) Jaksamista, ja kovasti on peukut pystyssä oviksen puolesta.

ON: laitan nyt vähän oireita mitä mulla on ollu:
-dpo7 särkyä munasarjoissa
-Välillä vilu, mut se on kyl aina
-Tissit ja nännit kipeet oviksesta testiin, mut ne oli viimekskin kipeet oviksesta menkkoihin
-lisääntyny valkkari, ei mitenkään juoksevaa, sitä oli myös viime kierrossa eli ei normaalista poikkeavaa
-Nyt viikko ennen tätäpäivää ollu useana päivänä menkka juilaisuja
-ei oo nälkä eikä vessa tarve lisääntyny
-ei mitään tunnetta että nyt oon paksuna, kovasti vaan toivonu.
-ja lämmöt tietty on vieläkin korkealla
Eli ainut mikä oli normaalista clomikierrosta poikkeavaa oli noi munasarja kivut dpo7


Nyt pitää yrittää pysyy pöksyissä launtaihin asti et pääsee kotiin miehen luokse..

:flower:
 
Helinä: voi kuinka ihanaa, aivan mahtavaa! Onnea aivan älyttömästä Sinulle, voin vain haaveilla tuosta tunteesta, oih.... Ja kiitos tsempistä, mä alan uskoon, että se ovis voi tullakin, vaikken liikaa toivoa halua sille laittaa...


Elli: voihan harmitus :hug: toivottavasti lääkärikäynnistä on ainakin sen verran hyötyä, että mahdollisiin ongelmiin voidaan tarjota lisää apua tai eri keinoja... Tuu kertoon, kun ehdit, miten siellä lääkärissä meni. Mä yritän koko ajan muistaa, että onneksi on muitakin hoitomuotoja, jos näillä "kevyemmillä" ei tärppääkään... Kiitos myös kannustuksessa, tukea ja rohkaisua tässä touhussa kyllä tarviikin ja silti välillä on ihan maassa ja syvällä jossain... Lähetän täältä sulle voimasäteitä ja jaksamista!

ON: melkein voisin antaa hetken itseni toivoa ovulaation vielä tapahtuvan. Nyt kp 21 ja ovistestiin pamahti aikas vahva viiva, muttei viime kierron ovisplussan veroinen kuitenkaan. Jos oikein kaikki menisi hiennosti, niin voisikohan huomenna olla jo plussa? Ovulaatio siis voisi käytännössä olla kp22-24 (?). Jään odottelemaan.
 
Onnea helinä ihan mahtavaa!!! Saat sitten kertoa lapselle, että millaisen tuhkakaaoksen keskellä Eurooppa oli, kun sait tietää odottavasi! :flower:
Elli pahoittelut negasta ja mitä lääkärissä sanottiin?
Kirsikka älä vielä heitä kirvestä kaivoon, myöhäinen ovis tuntuu tässä pinossa olevan aika yleistä.
ON. dpo 12, olo on että, ei raskaana ja se eilinen haamu oli varmaan vaan joku viallinen testi. Mut vaikka nega tuliskin pe, oon silti tosi tyytyväinen tähän kiertoon, selkeä ovis bongattu, eka haamu bongattu, paras saldo kolmeen vuoteen.
 
Auttakaa!!
Tänään töistä kotiuduttuani huomasin, että menkat on alkanu. oon siis nyt syöny 3 clomi kuuria ja oikeastaan jo menettäny toivoni, että ne saisi oviksen mulla aikaiseksi. Tänään siis kp 26. Tikutin ovista kierron 14-22 päivinä. Oltiin reissussa kp 12-14 joten siinä en testannu kun testit unohtu kotiin. Reissun aikana kyllä ns. menkkakipuja ja mietin että voisko olla ovis. Ainut haalea viiva mikä ovistesteihin tuli koko tikuttelun aikana tuli juuri tuolloin kp 14.
Olisikohan nyt kuitenkin sit niin, että ovis olisi ollu tuolla kp 12-13???

Eli oikeestaan se mitä eniten mietin, et alkaisko menkat ollenkaan jos ovista ei olisi tapahtunu?? Aikaisemmissa kierroissa olen käyttäny lugeja ja menkat on niiden avulla alkanu. Nyt en niitä käyttäny. Ja jos menkat alkaa ilman, että ovista olis tapahtunu, niin mistä johtuu??
Nyt tässä pähkäilen, että vieläkö koitan yhden kuukauden syödä noita clomeja jos ne nyt kerta kuitenkin saivat ovulaation aikaiseksi. Lähete lisätutkimuksiin pitäisi olla laitettu. Mitään ei vielä ole kyllä kuulunu.

Hurjan paljon onnea Helinä!! :flower: mukava, että joku tuo tänne iloisia uutisia :heart:
 
:flower: ONNEA Helinä!!!! Sinulla on kuin onkin salamatkustaja mukana :D Toivottavasti pääset(te) pian kotiin.

Ellille isot halit :hug: Tsemppiä lääkärikäyntiin!

Kirsikka Eiköhän se ovis siellä jo kolkuttele! ovis ++++ :whistle: täältä puhaltelen.

AdAstra Meinaatko ihan oikeasti odottaa perjantaihin asti?! Hatun nosto! Itse en varmaan malttaisi... =)

Sartzu Voi hyvin olla, että sulla on ollu ovis ennen tuota kp14. Mulla oli ovis (eka varmaan ikinä) kp 11. Tai silloin aloitin tikuttelun ja samantien yhtävahvat viivat. Seuraavana päivänä mulla oli seurantaultra ja mun lääkäri totes et ovis on varmaan ihan just ollut.

On: Kp 13. Ei yhtään niin turvonnut maha kuin vielä eilen ja pari aiempaa päivää. Nännit on miltei kosketusarat. Eli kai se on uskottava, että ovis oli ja meni ja nyt alkaa sitten aikamoinen piinailu. Varsinkin kun mahdollista, että kaksosia sitten odottaisin. :)
 
Paljon onnea Helinälle! :flower: Voi kun itsekki sais vielä kokea tuon "plussatunteen", tänne kanssa yks plussa kiitos :wave:

Kirsikka mitä testejä käytät? minä ainakin oon mammaksin puikkotesteillä onnistunu missaamaan oviksen vaikka se verikokein todistettiin tapahtuneeksi. Jospa se viiva ois huomenna viel vahvistunu!

Perholle plussatuulia :whistle: et vastannu että mitä meinaisit kaksosista? =)

AdAstra harvoin niitä varmaan vääriä plussia tulee, uskon ja toivon että plussa sieltä perjantaina testiin paukkuu. On sulla hyvät hermot ku maltat oottaa :D

Kiitos kaikille ihanasta tsemppauksesta ja voimasäteistä! Se varmaan autto niin ettei lääkärissä mitään niin kauheeta selvinny. Oli joku ylilääkäri joka teki tutkimukset, aika omalaatunen persoona, mutta pätevä varmasti. Katteli munasarjoja ja sano että kyllä ne niin monirakkulaiset on että ei usko clomeista olevan mulle apua, ja kun johdinten aukiolotutkimuksessa oli ollu niin huono näkyvyys johdinten loppupäässä ettei ihan varmaksi ollu lääkäri pystyny toteamaan että olisivat loppuun asti auki taikka tukossa, niin tekevät mulle nukutuksessa tähystämällä aukiolotutkimuksen ja samalla polttavat munarakkuloita vähemmäksi. Ja JOS ovat auki niin pääsee ihan luomusti yrittämään vähän vähemmällä munarakkula määrällä. Vajaan kuukauden päähän sain jo ajan toimenpiteeseen vaikka ollaan julkisella, kerranki ripeää toimintaa. APUVA pelottaa kyllä toi nukutus ja leikkaus, sairaalassaki pitää 2-3 päivää olla ja noin viikko saikulla. Mitä sitä töihinki sanoo? Jos sanois että menee silikooneja hommaamaan että pääsee kesäksi bikini kuntoon :LOL:
 
Hienoa Kirsikka! Hyvä, että maltoit odottaa. Eikös se ollu niin, että olisit terot aloittanu, mut päätitkin ensin seurata tilanteen? Vai muistankohan nyt ihan väärin...

Elli kaksoset olisivat todella tervetulleet. Tosin kyllä sitä vähän jännityksellä nyt jo odottaa. Miten raskaus sujuisi, miten raskasta se olisi kahden vastasyntyneen kanssa jne. Toisaalta nyt täytyy muistaa pitää jalat maassa ja ajatella myös niin, ettei siellä olekaan tärpännyt ja parin viikon päästä täti on kylässä.
 
Hips,

Tänään oikein vahva ovisplussa! Eli ehkäpä tässä viikonlopun kynnyksellä lähtee munasolu liikenteeseen. :)

Perho: oisin voinutkin tosiaan alottaa terot jo aikaisemmin, mutta ajattelin sitten teidän kaikkien tsemppailujen jälkeen odotella rauhassa - ja kannatti! Mutta nyt sitten pohdituttaa se alotanko niitä ollenkaan? Tietääkös kukaan voisko niistä mitään harmia olla, jos esim. sunnuntaina/maanantaina alottais 10pv kuurin?

Elli: mulla käytössä kotitesitiltä tilatut onestepin liuskat (oisko herkkyys 25), jotka siis toimineet mulla oikein hyvin. Lisäksi oon viime kierrossa ja tänään varmistanut clearbluen digitaalisella testillä ja hymynaamat oon niihinkin saanut. Noi digitestit on "vähemmän" herkkiä kuin noi liuskat (muistaakseni herkkyys digissä 40 jotain yksikköö ), joten ajattelisin, että niillä ei tulisi ainakaan vääriä plussia niin herkästi... Sulla olikin sitten tuloksekas lääkärikäynti, kuulostaa hyvältä toi uusi tutkimus ja niitten rakkuloitten poltto. Toivotaan, että johtimet on auki ja rakkuloitten vähennys auttaisi niin, että saisitte jo sen ansaitsemanne plussan! Kovasti pidän peukkuja!

AdAstran tilannetta jännään!
 
Elli mä olen ollut sellaisessa tähystyksessä, laparoskopiassa. Siitä on kylläkin jo varmaan lähemmäs kymmenen vuotta aikaa, tehtiin siis muusta syystä kuin lapsettomuudesta (epäiltiin endoa). Navan kohdalle tehtiin pieni reikä ja jälkeenpäin oli olkapistosta, muuten kaikki meni ihan ok ja niin tulee varmaan sullakin menemään.
Sarzu sulla on varmaan ollut ovis sitten silloin aikaisemmin, kun edes haalea viiva testiin tuli.
Perho meillä on miehen serkulla kaksoset ja aika hyvin ne vaatii molempien vanhempien huomion, mutta kyllä niiden kanssa pärjää.
Kirsikalle tärppäämisonnea petipuuhiin!
Itselläni oli eilen aivan julmettu kipu vasemmalla puolella munasarjan paikkeilla, säteili selkään ja reiteen. Sellaista ei ole ainakaan ennen ollut. Tissikipu puuttuu, mitä mulla on yleensä ollut terojen kanssa ennen menkkoja, nyt en ole niitä tosin ottanutkaan. Mies meinasi, että kannattaisi testata ehkä vasta su tai ma, niin olisi varmempi tulos eikä jossittelua suuntaan tai toiseen, katsotaan, että jaksanko odottaa.
 
Niin ja Kirsikalle onnea ovisplussasta, pääset piinailemaan =) minä en sitte ilmeisesti ollu ovuloinu tästä kirrosta olenkaan vaikka mammaksintestin tuloksen plussaksi tulkitsin, nyt kuitenki jo kp 37 menossa. Sillä mulle ei varmaan ollukkaan mitään oireita mitä yleensä oviksen ja menkkojen välissä. Kumma homma että näin voi käydä ettei annostus enää tehoa, kai se elimistö turtuu niihin lääkkeisiin.
 
AdAstra: :hug: Voimia oikein kovasti!

Elli: mulla sellanen käsitys, että clomeihin voi reagoida eri kierroissa eri lailla eikä välttämättä kyse siitä, etteikö enää toimisi, mutta yksilöllistä on kovin... Joo piinailemaan tosiaankin, tuntuu, että tätä seuraavaa kahta viikkoa odottaa vaan jotenkin pelonsekaisin tuntein ei ollenkaan kutkuttavaa jännitystä vaan jotenkin realistista pessimismiä ilmassa. Menis jo aika, niin sais tietää, miten eteenpäin!

ON: tänään ei enää ovistestiin plussaa, vahvin tuli eilen aamuna, joten sillon varmaan lh-huippu saavutettu. Luulen jopa että ovis ollut tänään aamupäivällä, koska havaitsin ekaa kertaa varmaan sellasta ovislimaa sekä tuntemuksia munasarjassa... Nyt illalla lämmöt oli jo nousseet yli normi päivä/iltalämmön, mutta mittaan vielä aamulla varmuuden vuoksi.
 
Perho sulla kyllä kunnon piinapäivät edessä... ja vielä suuri mahdollisuus kaksoisraskauteen. Tässä tilanteessa itse ottaisin mielelläni vaikka kaks vauvaa kerralla kun tämän ensimmäisenkin saaminen tuntuu näin hankalalta. Peukut pystyyn nyt vaan, että on tärpänny :heart:

AdAstra paljon voimia ja jaksamista sinne. Toivotaan että inseminaatio tuottaisi teille tulosta :hug:

Kirsikka09 Toivotaan että nyt olisi sitten vihdoin tärpänny. Nyt vaan taas odotusta ja piinailua, mutta pian se aika menee. =)

Menkat alko siis kunnolla torstaina ja tänään aloitin vielä yhden clomi kierron. Vaikka en lugeja käyttäny tässä kierrossa on ihan kunnon menkat joka tapauksessa. Kunnon kivut ja vuoto ja vuodosta päätellen limakalvotkin ollu suht ok ilman lugeja. Jospa tuo olisi sen merkki, että ovis tapahtui. Tästä kierrosta tikutan kyllä niin, että varmasti ei pääse viivat menemään ohi.

Mukavaa viikonloppua kaikille! :flower:
 
Kiitos Sarzu tsemppauksesta!! Olo on todella malttamaton. Olisihan se mahtavaa olla raskaana! Ja tosissaan jos vieläpä kaksosia odottaisin. Jos testi viikon päästä näyttäisi plussaa, pääsisimme mieheni kanssa kertomaan tuleville isovanhemmille ilouutisen äitienpäivänä! Äidistäni ja anopistani tulisi ekaa kertaa mummeja =)
Mutta, mutta... miten suuri olisikaan pettymys jos nega... Yritän kyllä siinäkin vaiheessa muistaa, että clomit tuottivat tulosta tähän kiertoon, niin miksei seuraavaankin.

AdAstra Suuri :hug: ja voimia! Tulethan kertomaan kuulumisiasi tänne meille aina välillä!

Kirsikka mitä meinaat tehdä terojen kanssa? Onko sulla ollu aiemmin ongelmia luteaalivaiheen kanssa? Minä en varmaan uskaltaisi alkaa niitä syömään jos lääkärini ei olisi niitä määrännyt. Jos sulla on ovis ollu, niin eikös sen pitäisi käynnistää menkat jos raskaus ei olisi alkanut? Jos silti mietityttää, onko täysin mahdotonta saada lääkärillesi soittoaika maanantaille? Siis jos silloin ei olisi vielä liian myöhäistä?

Elli tiedätkö onko tuo munarakkuloidenpolttelu-hoito yleistäkin? Kuulostaa hurjalta, enkä aiemmin ole tuollaiseen törmännyt. Hyvä, ettet joudu pidempään toimenpidettä odottelemaan! Voisitko sanoa töissä, että sinulta olisi löydetty esim. joku kysta joka vaatisi poistamista ja siksi joudut olemaan pois jonkun aikaa? Tsemppiä!

On: kp 16, ovis oli kp 11 eli onko nyt siis pp5? Vai miten se lasketaan? Reilu viikko siis vielä olisi piinailtava. Huomaan tarkkailevani alamahani tuntemuksia koko ajan enemmän ja enemmän, välillä tulkitsen jopa pissa hädänkin joksikin oireeksi. :LOL: Täytyy nyt siis saada ajatuksia muuhunkin suuntaan, ettei tässä ny ihan sekoa. Tissit, tai ennemmin nännit ovat edelleet tosi hellät, esim. mahallaan makoilu ei tahdo onnistua, nännit nöpöttää koko ajan (näkyy paidankin läpi eli ei voi laittaa ihan mitä tahansa päälle, mies kyllä tykkää ;) ) Jotain ihan pienen pientä polttelun/jomotuksen tunnetta olen tuntevinani kohdun seutuvilla, mutta taitaa olla kuviteltua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka09:
Cladoceran: Onko sun clomiannostus 50mg/pv vai onko nostettu? Plussatuulia kolmanteen clomikiertoon!
Vähän viivettä tässä vastauksessa... Terkut ruotsista ja norjasta! B) Mutta siis tossa tokassa kierrossa en käyny missään tarkistamassa ovista, kunhan tikuttelin vaan. Eli en siis oo konsultoinut lääkäriä sitten ekan clomikierron kontrolliultran. Annostus on siis edelleen ollut sen 50 mg. Ens viikolla meen taas lääkärin pakeille juttelemaan jatkokuvioista julkisella puolella.

Onnittelut o-plussasta, vaikka myöhäiseksi menikin :)

Perho mulla selkeinpinä clomioireina hikoilukohtaukset, jatkuva jano ja kp 6-7 aikaan sellainen hyytelömäinen vähän kellertävä/vaaleanpunainen valkkari :eek: *sorry for the details*. Mulla kanssa kohdun seutu on sellainen turvonneen oloinen, vähän niin kuin jos ois kauhea pieru jonossa... :LOL:

Sullahan oli komea vaste clomeihin, jos sait molemmille puolille kasvamaan komeat munat! Mahtia! :) Tsemppiä piinapäiviin! sulla on nyt sitten dpo 5, eli viides oviksen jälkeinen päivä.

AdaAstra :hug: negasta! Ihan väärin päättyi piina.

Helinä ONNEA PLUSSASTA!! :flower: :flower: :heart: :heart: Ihanaa! Kyllä kunnon piinan päätteeksi plussan täytyy tuntua ihanalle, varsinkin jos on jumissa maailmalla. :)

Sartsu voihan ovis olla ollut sulla just sillon kp 14, koska lh-piikkihän tulee n. vuorokautta ennen kun ovis tapahtuu, eli olis ehkä ollu plussa sitten sillon kp 13.
 
Kiitokset vaan kaikille tuesta. Tänään alkoi sitten vuotokin eli kp 1. Jos samassa aikataulussa munia haudon, niin helatorstain paikkeilla voisi olla ovis. Harmi sinänsä, että siinä olisi ollut neljän päivän vapaa, nyt täytyy varmaan varmuuden vuoksi pysytellä silloin kotona. On tää kanssa elämää, kun kaikki täytyy suunnitella kiertopäivien mukaan... Toisaalta ei elämää voi suunnitella yhtään, mekin haluttais ostaa oma talo, mutta jos meille ei niitä lapsia tulekaan, niin mitäpä me kaksi ihmistä sitten isolla talolla tehtäisiin. Neuvo, että eläkää elämäänne niin kuin eläisitte muutenkin ja lapsi tulee sitten kun on tullakseen ei päde ainakaan meidän kohdalla!
 
Cladoceran ja Sarzu: kiitos o-onnitteluista... Nyt vaan odotellaan sitten taas...

Perho: no mä päädyin nyt sitten alottamaan ne terot, määrätäänhän niitä yhtenään clomien kanssa muutenkin... Ja jos en tekisi ovistestejä en voisi mitenkään tietää tuleeko ovulaatio vai ei ja gynekin oli sitä mieltä, että voin loppukierrossa ihan hyvin alottaa, jotta kierto ei sit mahdollisen ovuloimattomuuden vuoksi venyisi ihan kauheesti. Mitä oon lukenut, niin ei tuosta pitäisi olla kai mitään haittaa, muttei välttämättä hyötyäkään. Mulla oli viime kierrossa mielestäni vähän lyhyehkö luteaalivaihe (10pv) joten nyt ajattelin, että mahdollisesti saan sen venytettyä ees siihen 12 päivään... No katotaan. Tsemppiä Sinulle piinailuun! :)
 
Sori, mut ihan ekana täytyy laittaa vähän omaa napaa. Tää päivä on ollu aivan kamala!! Aamusta asti on särkeny alaselkää niin paljon, et itku pääs tossa puolen päivän aikoihin. En tiiä voiko johtua hormoneista? Lämmöt nous tänään 37,1, mutta olo ei ole kuumeinen. Aamupäivällä pidin kuumavesipulloa selkää vasten, se vähän autto. Ajattelin, et uni vois auttaa, jos vaikka selkä olis jotenki jumissa ja nukkuessa osais rentoutua. Sain kuin sainkin nukuttua tunnin verran, mutta ei auttanut. Äsken kävin sit reilun puolen tunnin kävelyllä, mut ei sekään vienyt tätä särkyä pois. Enää siis ei särje niin paljoa kuin päivällä, mutta särkee kuitenkin sen verran et on vähän tukala olo. Panadolia en jostain syystä uskalla/halua ottaa. Phuuh.. kunpa huomenna olis parempi olo. Nyt siis pp6 ja oviksesta tähän päivään asti ollu ihan kuivat oltavat. Tänään vähän kosteampi olo. Mun hajuaisti on kans terävöityny tänään. Oon ollu vähän flunssainen, enkä oo haistanu tai maistanu miltei viikkoon oikein mitään.

Kirsikka kiitos tsemppauksesta! Tsempit myös sinulle! Jospa niistä teroista onkin paljon apua!

Clado Tervetuloa takaisin Suomeen! :) Missä vaiheessa sun kierto on? Piinailet vissiin jo, mutta kuinka kauan vielä? Joo yllätyin itse todella paljon kun mulla olikin noin hyvä vaste clomeihin. Liekkö painon pudotuksella, miltei sokerittomalla ruokavaliolla ja liikunnalla ollut osuutta asiaan. Nyt tosin mietityttää tää selkäsärky...

 

Yhteistyössä